Stiri Piata


VES SA - VESY

Convocare AGA O & E 25/26.11.2020

Data Publicare: 22.10.2020 9:19:36

Cod IRIS: DF79B

Catre

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

BURSA DE VALORI BUCURESTI

   

 

RAPORT CURENT conform REGULAMENTULUI ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a LEGII nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului: 21.10.2020

Denumirea societatii: VES S.A.

Sediul societatii: Sighisoara, Str. Mihai Viteazul, Nr.102, jud. Mures.

Fax: 0265/778865 – 0265/779710

Telefon: 0365/ 808 884 ; 0365/ 808 885.

Cod unic de inregistrare: RO 1223604

Numar de ordine in Registrul Comertului: J26/2/1991

Capital social subscris si varsat: 1.881.719,00 lei

Numar de actiuni: 18.817.190

Drepturi de vot: 18.817.190

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: REGS, categoria Stabdard a BVB. 

 

Eveniment important de raportat: Convocatorul AGOA si AGEA din 25 / 26.11.2020, pe care il depunem atasat.

 

 

PRESEDINTELE DIRECTORATULUI,

Gelu Stan

 


 

CONVOCATOR

 

Directoratul VES S.A., persoana juridica romana administrata in sistem dualist, avand sediul in Sighisoara, str. Mihai Viteazu, nr. 102, jud. Mures, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J26/2/1991, avand codul unic de inregistrare RO 1223604, in temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in sedinta din 21.10.2020, a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, in conformitate cu prevederile statutare si legale in vigoare, pentru data de 25.11.2020, ora 12:00 si, respectiv, ora 13:00, in Cluj-Napoca, str. Fagului, nr. 83, jud. Cluj.

Convocarea se adreseaza tuturor actionarilor inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la sfarsitul zilei de 13.11.2020, considerata drept data de referinta pentru tinerea Adunarii Generale.

In cazul in care la data de 25.11.2020 nu se intruneste cvorumul de prezenta prevazut de legislatia in vigoare si de Actul Constitutiv al Societatii, se convoaca si se fixeaza, in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicata, cea de-a doua Adunare Generala, pentru data de 26.11.2020,  la aceeasi ora, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

 

I.                       Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:

1.                      Constatarea incetarii mandatelor membrilor Consiliului de Supraveghere incepand cu data de 06.12.2020, ca urmare a implinirii termenului pentru care acestea au fost acordate;

2.                       Alegerea membrilor Consiliului de Supraveghere conform prevederilor Actului constitutiv al societatii si validarea mandatelor pentru o perioada de 4 (patru) ani incepand cu data de 06.12.2020, respectiv pe perioada 06.12.2020 -06.12.2024, avand in vedere expirarea mandatelor membrilor actuali la aceeasi data; data limita pentru depunerea candidaturilor este 09.11.2020; stabilirea remuneratiei noilor membri ai Consiliului de Supraveghere.

3.                      Aprobarea datei de 14.12.2020 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGA in conformitate cu dispozitiile Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,  si a datei de 11.12.2020 ca ex date, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

4.                      Mandatarea Presedintelui Directoratului pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii si publicarii hotararilor AGA, precum si a tuturor si oricaror demersuri si proceduri necesare pentru ducerea ei la indeplinire.

II.                    Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea:

1. Aprobarea solicitarii restructurarii datoriilor fiscale inregistrate de Societate fata de bugetul de stat cu scadente pana la 31.07.2020 si aprobarea planului de restructurare, in conformitate cu procedura reglementata de OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, aprobata si modificata prin Legea nr. 114/2020 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 90/2020 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, precum si pentru modificarea altor acte normative, precum si ratificarea Deciziei nr. 24 din 28.09.2020 adoptata de Directorat si a Decizie nr. 16 din 28.09.2020 adoptata de Consiliul de Supraveghere privind aprobarea demersurilor privind restructurarea datoriilor fiscale reglementate de OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, aprobata si modificata prin Legea nr. 114/2020 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 90/2020 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, precum si pentru modificarea altor acte normative.

2. Aprobarea contractarii unei/unor facilitati de credit de la bancile partenere, CEC Bank SA si/sau OTP Bank Romania SA si/sau orice alta banca si/sau institutie de credit si/sau institutie financiara nebancara care poate oferi Societatii o finantare avand ca destinatie plata datoriilor la bugetul de stat, in valoare de pana la 3 milioane lei pentru o perioada de cel mult 7 ani si/sau pe durata proiectului de restructurare rezultat in urma demersurilor de la pct. 1, valoare a facilitatii ce poate fi contractata de o singura institutie financiara si/sau mai multe institutii financiare, impreuna sau separat, avand ca destinatie achitarea obligatiilor bugetare ce trebuie achitate pana la data depunerii cererii de restructurare in conformitate cu procedura reglementata de OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, aprobata si modificata prin Legea nr. 114/2020 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 90/2020 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, precum si pentru modificarea altor acte normative.

3. Aprobarea garantarii cu toate si orice bunuri mobile si/sau imobile proprietatea Societatii si/sau a altor societati afiliate, legate sau fidejusoare, cu creante prezente si/sau viitoare rezultand din contracte comerciale, ipoteci mobiliare asupra stocurilor, ipoteci mobiliare asupra conturilor bancare, contracte de fideiusiune, de rangul I si/sau de rang subsecvent, pentru facilitatile de credit ce se vor contracta conform celor de la punctele anterioare.

4. Aprobarea garantarii cu toate si orice bunuri mobile si/sau imobile proprietatea Societatii si/sau a altor societati afiliate, legate sau fidejustoare, cu creante prezente si/sau vitoare rezultand din contracte comerciale, ipoteci mobiliare asupra stocurilor, ipoteci mobiliare asupra conturilor bancare, contracte de fideiusiune, de rangul I si/sau de rang subsecvent, asumarea calitatii de codebitor garant pentru facilitatile de credit ce se vor contracta de catre oricare din celelalte societati ale grupului de companii Chimica (Chimsport Automotive SA, Chimica Automotive SA, Chimsport SA, Chimica Research & Development SA, Chimica Real Estate SRL, Chimica Navete & BLC SRL, Chimica Medical SRL) pentru achitarea obligatiilor fiscale fata de bugetul statului roman in cadrul procedurii de restructurare in conformitate cu procedura reglementata de OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, aprobata si modificata prin Legea nr. 114/2020 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 90/2020 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, precum si pentru modificarea altor acte normative.

5. Aprobarea garantarii cu toate si orice bunuri mobile si/sau imobile proprietatea Societatii si/sau a altor societati, cu creante prezente si/sau viitoare rezultand din contracte comerciale, ipoteci mobiliare asupra stocurilor, ipoteci mobiliare asupra conturilor bancare, contracte de fideiusiune, de rangul I si/sau de rang subsecvent, asumarea calitatii de codebitor garant, a unor facilitati de credit ce se vor contracta si/sau contractate, ca demers de schimb de garantii cu bancile partenere si/sau cu statul roman si/sau cu furnizori garantati, avand ca si scop identificarea celor mai bune conditii de garantare pentru obtinerea finantarilor necesare si contractarea de facilitati de credit pentru achitarea obligatiilor fiscale in cadrul procedurii reglementata de OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, aprobata si modificata prin Legea nr. 114/2020 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 90/2020 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, precum si pentru modificarea altor acte normative, datorate de Societate si/sau alta societate din cadrul grupului de companii Chimica (Chimsport Automotive SA, Chimica Automotive SA, Chimsport SA, Chimica Research & Development SA, Chimica Real Estate SRL, Chimica Navete & BLC SRL, Chimica Medical SRL).

6. Mandatarea Directoratului si/sau a membrilor Directoratului ca, impreuna si/sau individual, prin semnatura lor conjuncta si/sau semnatura individuala, sa semneze in numele si pentru Societate toate si orice documente necesare pentru ducerea la indeplinire a procedurilor prevazute la puntele anterioare, semnatura individuala si/sau conjuncta a membrilor Directoratului fiind opozabila Societatii, incluzand dar fara a se limita la semnarea unor contracte de facilitati de credit, contracte / acte aditionale pentru constituirea in garantie, de consultanta, asistenta juridica, procuri sau imputerniciri unor profesionisti pentru reprezentarea societatii. Mandatul se intinde pana la obtinerea rezultatului: restructurarea datoriilor fiscale in conformitate cu procedura reglementata de OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, aprobata si modificata prin Legea nr. 114/2020 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 90/2020 pentru modificarea Ordonantei Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, precum si pentru modificarea altor acte normative.

7. Aprobarea prelungirii facilitatii de linie de credit contractata de Chimsport SA, in calitate de imprumutat, Ves SA in calitate de garant real si codebitor, pentru suma de 17.788.041 lei cu CEC Bank SA, potrivit contractului nr. RQ13120793669278 din 10.01.2014 si a actelor aditionale ulterioare, pentru o noua perioada de cel mult 24 luni, cu posibilitatea de prelungire, precum si mentinerea garantiilor constituite:

  -ipoteca imobiliara asupra urmatoarelor imobile proprietatea Chimsport SA, situate administrativ in Orastie, str. Codrului, nr. 24, jud. Hunedoara: 1) teren intravilan in suprafata de 8.690 mp si constructii constand in C1 - Hala depozitare si C2 - Sopru, inscrise in CF nr. 60457 Orastie; 2) teren intravilan in suprafata de 580 mp si constructie constand in Atelier electric cu vestiar, inscrise in CF nr. 61158 Orastie;

  -ipoteca imobiliara asupra urmatoarelor imobile proprietatea Chimica SA, situate administrativ in Orastie, str. Codrului, nr. 24, jud. Hunedoara: 1) teren intravilan in suprafata de 10.290 mp si constructii constand in C1 - Hala Injectie grea, P; C2 - Birouri, P+2; C3 - Moara; C4 - Hala injectie grea, P; C5 - Magazie, P, inscrise in CF nr. 61052 Orastie; 2) teren intravilan in suprafata de 10.984 mp si constructii constand in C1 - Birouri investitie, P+2; C2 - Matriterie noua, P; C3 - Matriterie veche, P, etaj 1 partial vestiare; C4 - Vestiare, P+2; C5 - Magazie, P; C6 - Magazie, P; C7 - Magazie, P, inscrise in CF nr. 61053 Orastie;

-ipoteca imobiliara asupra urmatoarelor imobile proprietatea Ves SA: 1) teren intravilan in suprafata de 358 mp si constructie constand in Casa compusa din 1 camera, bucatarie, prispa, inscrise in CF nr. 50026 Albesti; 2) teren intravilan in suprafata de 990 mp si constructie constand in Casa de locuit cu 2 camere, bucatarie si dependinte, inscrise in CF nr. 50027 Albesti; 3) teren intravilan in suprafata de 252 mp si constructii constand in Statie pilot Cercetare vase emailate speciale (birouri + laboratoare), inscrise in CF nr. 50031 Albesti; 4) teren intravilan in suprafata de 1735 mp si constructii constand in C1- Statie incarcare electro, C2- Depozit, C3- Magazie, C4- Magazie metalica, C5- Sala cazane, C6- Sala cazane, inscrise in CF nr. 50179 Albesti; 5) teren intravilan in suprafata de 5.371 mp si constructii constand in C1-Casa poarta, C2-Cantina, inscrise in CF nr. 50180 Albesti; 6) teren intravilan in suprafata de 3.193 mp si constructii constand in C1-Bazin ape pluviale, C2-Casa reglare gaz, C3-Casa pompe, C4-Depozit, C5-Statie pompe, C6-Bazin de decantare, C7-Bazin decantare, C8-Decantor, C9-Bazin acumulare ape acide, C10-Garaj, C11-Casa reglare gaz, C12-Decantor, C13-Bazin decantare, inscrise in CF nr. 50181 Albesti; 7) teren intravilan in suprafata de 2.123 mp si constructii constand in C1-Depozit carburanti, C2-Hala metalica depozitare produse Caldi, inscrise in CF nr. 50664 Sighisoara; 8) teren intravilan in suprafata de 3.189 mp si constructie constand in C1-Magazie produse finite, inscrise in CF nr. 50939 Sighisoara; 9) teren intravilan in suprafata de 2.343 mp si constructii constand in C1-Gospodarie apa, C2-Bazin apa, inscrise in CF nr. 50940 Sighisoara; 10) teren intravilan in suprafata de 12.042 mp si constructii constand in C1-Corp administrativ (birouri), c2-Corp fabricatie vase emailate, C3-Ateliere, C4-Statie compresoare, C5-Ateliere, C6-Post trafo, inscrise in CF nr. 50942 Sighisoara; 11) teren intravilan in suprafata de 3.831 mp si constructii constand in C1-Hala presa si depozit tabla, C2-Bazin, inscrise in CF nr. 50944 Sighisoara; 12) teren intravilan in suprafata de 4.870 mp si constructii constand in C1-Hala metalica, C2-Casa poarta, C3-Grup social si cabina, C4-Magazie metalica, inscrise in CF nr. 50946 Sighisoara;

- Ipoteca mobiliara asupra stocurilor Ves SA, la valoarea necesarului de garantat;

- Ipoteca mobiliara asupra crentelor prezente si/sau viitoare rezultate din contractele / relatiile comerciale incheiate de Ves SA cu clientii: DEDEMAN SRL, WEEKEND SRL, MAGDOLNA IMPEX SRL, VIA-COM SRL.

- Ipoteca mobiliara asupra crentelor prezente si viitoare rezultate din orice alte contracte comerciale, incheiate de Chimsport SA cu clienti din tara si/sau strainatate;

- Ipoteca mobiliara asupra conturilor curente deschise de Societate la CEC Bank SA;

- Contract de fidejusiune cu Ildate Management SRL;

- Gaj asupra politelor de asigurare ale bunurilor aduse in garantie in favoarea CEC Bank SA.

- Garantii personale ale domnului Farcas Alexandru si ale doamnei Farcas Monica Elena, continand clauza de renuntare la beneficiul de discutiune si diviziune.

8. Aprobarea prelungirii facilitatii de liniei de credit contractata de Chimsport SA in calitate de imprumutat, Ves SA in calitate de garant real si codebitor, pentru suma de 5.500.000 lei cu CEC Bank SA, potrivit contractului nr. RQ14121144736129 din 09.12.2014 si a actelor aditionale ulterioare, pentru o noua perioada de cel mult 24 luni, cu posibilitatea de prelungire, precum si mentinerea garantiilor constituite:

- Ipoteca imobiliara asupra imobilului reprezentand teren intravilan in suprafata de 9534 mp si consructii constand in: C1 - Hala  de productie ,,SALOMON’’, P si P+1; C2 - Magazie nr 1, P; C3 - Magazie nr 2 + compresoare, P; C4 - Magazie nr 3, P; C5 - Magazie nr 4 + Atelier mecanic, P; C6 - Atelier mori, P; C7 -  Atelier montaj nr 1, P; C8 - Atelier montaj nr 2, P; C9 - Magazie nr 5, P, inscrise in CF nr. 60503 Orastie, proprietate a CHIMSPORT SA, situat administrativ in Orastie, str. Codrului, nr  24,  jud. Hunedoara;

- Ipoteca mobiliara asupra conturilor curente ale Societatii deschise la CEC Bank SA;

- Ipoteca mobiliara asupra creantelor rezultand din Scrisoarea de nominalizare din data de 10 iunie 2013, semnata intre Chimsport SA si Euro Auto Plastic Systems;

- Ipoteca mobiliara asupra creantelor rezultand din Scrisoarea de nominalizare din data 15.10.2013, semnata intre Chimsport SA si Faurecia Interiors Industrie SNC Franta;

- Garantii personale ale domnului Farcas Alexandru si ale doamnei Farcas Monica Elena, continand clauza de renuntare la beneficiul de discutiune si diviziune;

-ipoteca mobiliara asupra conturilor deschise de Chimica SA si Chimica Automotive SA la CEC Bank SA;

-gaj asupra politelor de asigurare ale bunurilor aduse in garantie in favoarea CEC Bank SA.

9. Mandatarea Directoratului si/sau a membrilor Directoratului ca, impreuna si/sau individual, prin semnatura lor conjuncta si/sau semnatura individuala, sa semneze in numele si pentru Societate toate si orice documente necesare prelungirii facilitatilor de credit de la punctele anterioare, de transmitere informatii, de solicitare informatii, a contractelor/actelor aditionale de prelungire de facilitati de credit, a contractelor/actelor aditionale de prelungire/mentinere a garantiilor, precum si a tuturor si oricaror documente in legatura cu facilitatile de credit ce se prelungesc.

10. Modificarea Actului constitutiv al Societatii, respectiv a articolului 16 alin. (25) din Actul constitutiv, care va avea urmatorul continut:

„(25) Consiliul de Supraveghere are urmatoarea componenta:

• (se va mentiona membrul ales in cadrul AGOA)

• (se va mentiona membrul ales in cadrul AGOA)

• (se va mentiona membrul ales in cadrul AGOA)”

11. Aprobarea datei de 14.12.2020 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGA in conformitate cu dispozitiile Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,  si a datei de 11.12.2020 ca ex date, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.

12. Mandatarea Presedintelui Directoratului pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii si publicarii hotararilor AGA, precum si pentru semnarea Actului constitutiv actualizat.

III.                 Unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al societatii, inregistrati la data de referinta, au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocatorului, respectiv pana la data de 08.11.2020, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA sau AGEA.

De asemenea, actionarii au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunari Generale, cel tarziu pana la data de 08.11.2020.

Aceste drepturi vor fi exercitate numai in scris.

Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de membru in Consiliul de Supraveghere se afla la sediul societatii si este la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia

IV.                 Actionarii au dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi mai sus mentionata, raspunsurile urmand a fi publicate pe pagina de Internet a societatii www.ves.ro. Intrebarile vor fi depuse sau expediate in asa fel incat sa fie inregistrate la Registratura Societatii pana cel tarziu la data de 23.11.2020, ora 12:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR” din 25/26.11.2020, respectiv „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR” din 25/26.11.2020.

V.                    Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota direct in Adunarile Generale ale Actionarilor, pe baza Buletinului sau a Cartii de identitate, precum si dreptul de a vota prin corespondenta sau prin reprezentant cu procura speciala sau procura generala, conform informatiilor afisate pe pagina de internet a Societatii www.ves.ro, sectiunea AGA.

In cazul in care actionarii isi desemneaza reprezentanti pentru a participa si vota in cadrul Adunarilor Generale ale Actionarilor, notificarea desemnarii acestora va fi transmisa Societatii numai in scris.

VI.                 Formularele de buletin de vot prin corespondenta si formularele de procuri speciale in limba romana si in limba engleza pentru reprezentarea actionarilor in Adunarile Generale ale Actionarilor se pot obtine de la sediul societatii, precum si de pe pagina de Internet a societatii www.ves.ro. cu 30 de zile inainte de AGA, respectiv incepand cu data de 24.10.2020.

Dupa completare, formularul de vot prin corespondenta, in limba romana sau in limba engleza, cu legalizare de semnatura efectuata de catre un notar public, impreuna cu o copie a actului de identitate – pentru persoanele fizice si o copie a certificatului de inregistrare impreuna cu Certificatul constatator, in original, emis cu maxim 3 luni de zile inainte de prima Adunare sau documentele echivalente emise de autoritatile competente din tara de rezidenta a actionarului – pentru persoanele juridice, vor fi depuse sau expediate la sediul Societatii astfel incat sa fie inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 23.11.2020, ora 12:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule "VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR” din 25/26.11.2020, respectiv "VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR” din  25/26.11.2020.

Formularele de vot prin corespondenta care nu sunt primite in forma si termenul stipulat in prezentul convocator nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si vot precum si la numaratoarea voturilor in Adunarile Generale ale Actionarilor.

VII.              Dupa completare, procurile speciale in limba romana sau in limba engleza, vor fi depuse sau expediate, in original, la sediul Societatii astfel incat sa fie inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 23.11.2020, ora 12:00, in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR” din 25/26.11.2020, respectiv „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR” din 25/26.11.2020.

Procurile se intocmesc in trei exemplare originale,  dintre care unul va fi trimis societatii potrivit procedurii anterior mentionate, unul va ramane reprezentantului pentru a putea dovedi calitatea de reprezentant la cererea secretariatului tehnic, iar un exemplar va ramane actionarului. Procurile pot fi transmise si in format electronic, la adresa office@ves.ro, cu conditia ca originalul sa fie transmis Societatii conform prevederilor art. 125 alin. 3 din Legea 31/1990 a societatilor si ale prezentului Convocator.

Procurile speciale in original depuse sau expediate dupa data de 23.11.2020  nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si nici la numararea voturilor in Adunarile Generale.

VIII.           Actionarul poate acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau de a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a societatii identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin (1) pct. 20 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Procura (imputernicirea) generala in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, insotite de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat si o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare a reprezentantului, vor fi depuse la sediul societatii pana la data de 23.11.2020 ora 12:00.

Actionarii nu pot fi reprezentati in AGA pe baza unei procuri generale care emana de la o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, conform Legii 24/2017.

IX.                 Numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la data de referinta au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale ale Actionarilor din data de 25/26.11.2020,  personal sau prin reprezentant.

X.                    Documentele si materialele informative referitoare la subiectele aflate pe ordinea de zi, precum si proiectele de hotarari pentru punctele de pe ordinea de zi, dupa caz, se afla la dispozitia actionarilor la sediul Societatii din Sighisoara, str. Mihai Viteazu nr. 102, judetul Mures si sunt postate pe pagina de Internet a societatii www.ves.ro, incepand cu data de 24.10.2020.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii sau la telefon 0365-808884 sau 0365-808885.

PRESEDINTELE DIRECTORATULUI

Stan Gelu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.