Stiri Piata


VES SA - VESY

Aprobare Plan de restructurare - conform O.G. 6/2019

Data Publicare: 16.08.2021 8:54:30

Cod IRIS: 6DC8C

 

 

 

Catre

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA (ASF)

BURSA DE VALORI BUCURESTI

 

 

RAPORT CURENT conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a Legii nr. 24/2017 privind piata de capital.

 

Data raportului: 13.08.2021 

Denumirea societatii: VES S.A.

Sediul societatii: Sighisoara, Str. Mihai Viteazu, Nr. 102

Telefon: 0365808884

E-mail: office@ves.ro

Cod unic de inregistrare: RO 1223604 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J26/2/1991

Capital social subscris si varsat: 19.908.308,90 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB, categoria Standard.

 

Eveniment important de raportat:

Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mures a aprobat Planul de restructurare a obligatiilor bugetare, inaintat de Ves S.A. in conformitate cu Hotararea AGEA din data de 24.06.2021, urmand ca societatea sa obtina o reducere totala a obligatiilor bugetare in valoare de 5.014.088 lei.

Principalele facilitati fiscale prevazute de OG 6/2019 se refera la restructurarea obligatiilor bugetare, prin aplicarea masurilor privind amanarea in vederea anularii accesoriilor si reducerii cu 50% a obligatiilor bugetare principale. In cazul Ves SA, se amana in vederea anularii 50% din debitul principal restant, insumand 3.889.804 lei, precum si a contravalorii accesoriilor aferente obligatiilor bugetare principale, respectiv 1.124.284 lei.

Totodata, in cadrul Planului de restructurare, societatea se angajeaza sa achite catre statul roman 50% din obligatiile bugetare principale, in valoare de 3.304.804 lei, esalonat, pe o perioada de 6 ani, incepand cu luna august 2022. Pe perioada cuprinsa intre luna august 2021 si luna iulie 2022, inclusiv, se vor achita obligatiile curente la care se vor adauga obligatiile bugetare scadente in luna iunie si luna iulie 2021, respectiv obligatiile scadente intre data depunerii cererii de restructurare si data comunicarii deciziei de aprobare a restructurarii potrivit OG nr. 6/2019.

 

 

 

 

 

 MEMBRU IN DIRECTORAT

Sorin Sandu Borza

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.