Stiri Piata


BANCA TRANSILVANIA S.A. - TLV

Hotarari AGA O & E 29.09.2023

Data Publicare: 29.09.2023 16:18:58

Cod IRIS: 348EF

 

RAPORT CURENT conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

Data: 29.09.2023

 

BANCA TRANSILVANIA S.A. CLUJ-NAPOCA

 

 

Sediul social:                                                            Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor nr. 30-36

Numar telefon/fax:                                                0264/407150/407179

Numar/data inregistrarii la ORC:                   J12/4155/1993

CUI:                                                                                5022670   

Capital social subscris si varsat:                       7.986.582.330 lei

Piata reglementata de tranzactionare:          Bursa de Valori Bucuresti

           

 

1.      Evenimente importante de raportat

 

a) Schimbari in controlul asupra emitentului – nu este cazul.

b)  Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul.

c)  Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment – nu este cazul.

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017– nu este cazul.

e) Alte evenimente: Hotararile Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor Bancii Transilvania S.A.

 

In data de 29.09.2023 au avut loc Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Bancii Transilvania  S.A. Cluj-Napoca.

La Adunarea Generala Ordinara si la Adunarea Generala Extraordinara au fost prezenti sau au fost imputerniciti actionari care au reprezentat 72,32% din numarul total de actiuni cu drept de vot, respectiv 577.610.932 actiuni.

 

In urma dezbaterilor, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Convocatorului publicat:

 

1. Aprobarea distribuirii dividendelor in numerar din profitul anului 2022 precum si din rezervele aferente altor ani, astfel: suma de 897.540.893 lei din rezervele de profit net aferente anului 2022, precum si suma de 4.914.768,77 lei din rezervele de profit net aferente anilor precedenti, astfel suma totala de 902.455.661,77 lei fiind acordata ca dividende in numerar. Aprobarea fixarii unui dividend brut/actiune de 1,13 lei (luand in considerare numarul actiunilor cu drept la dividend de la data de inregistrare).

2. Aprobarea datei de 23 octombrie 2023 ca data de inregistrare si a ex-date – 20 octombrie 2023, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de drepturi rezultate din hotararile AGOA si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA.

3. Aprobarea datei de 6 noiembrie 2023 ca data a platii pentru plata dividendelor.

4. Mandatarea Consiliului de Administratie si individual a membrilor acestuia pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, putand efectua orice acte sau fapte vor fi necesare pentru indeplinirea conforma a prevederilor retinute de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

 

 

In urma dezbaterilor, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor a adoptat urmatoarele hotarari cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Convocatorului publicat:

 

1. Aprobarea unui program de emisiuni de obligatiuni corporative, denominate in euro si/sau lei si/sau in alta valuta, dupa caz, in conditiile pietei in ceea ce priveste rata dobanzii, cu o scadenta de maximum 10 ani, cu frecventa cuponului anuala sau semi-anuala, pentru o suma de maximum 1.500.000.000 euro sau echivalent, pe baza unei structuri flexibile, prin mai multe emisiuni separate, derulate pe o perioada de maximum 5 ani, cu delegarea competentelor privind stabilirea conditiilor programului de emisiune catre Consiliul de Administratie conform punctului 5 de pe ordinea de zi („Obligatiunile”).

2. Aprobarea desfasurarii unei oferte publice si/sau plasamente private avand ca obiect Obligatiunile din prima transa, oferta care va fi adresata (i) investitorilor calificati si/sau (ii) unui numar de pana la 150 de persoane fizice sau juridice, altele decat investitorii calificati, per stat membru, in conformitate cu cadrul legislativ aplicabil, cu delegarea competentelor catre Consiliul de Administratie privind oferta de Obligatiuni aferenta transelor ulterioare („Oferta”).

3. Aprobarea derularii de catre Societate a tuturor actiunilor si formalitatilor necesare, utile si/sau oportune in scopul admiterii Obligatiunilor la tranzactionare pe piata reglementata administrata de Bursa de Valori Bucuresti si/sau pe piata reglementata si/sau alte locuri de tranzactionare din alte jurisdictii ulterior desfasurarii Ofertei („Admiterea”).

4. Aprobarea desemnarii BT Capital Partners S.A., o persoana juridica infiintata si functionand in conformitate cu legile din Romania, cu sediul social in Romania, Mun. Cluj-Napoca, Str. Constantin Brancusi, nr. 74-76, Brancusi Business Center, Parter, Judetul Cluj, inregistrata la Registrul Comertului Cluj sub nr. J12/3156/1994, EUID: J12/3156/1994, cod unic de inregistrare 6838953, ca unul dintre Intermediarii Ofertei.

5. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de subdelegare, dupa caz:

a) sa emita orice hotarare si sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor AGEA, inclusiv, fara a se limita la, negocierea, stabilirea si aprobarea tipului si valorii de emisiune a Obligatiunilor, transelor de emisiune, pretului de emisiune in conformitate cu conditiile pietei, precum si alti termeni si conditii finale ale Obligatiunilor, a conditiilor contractuale, de tragere, de rambursare anticipata, a dobanzilor, a taxelor si tarifelor, a garantiilor, acordarea oricarui tip de garantii reale, asigurarea redactarii si publicarii, daca e cazul, a oricarui prospect de oferta si termeni finali (final terms), precum si negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu Oferta si Admiterea, negocierea si semnarea oricaror contracte cu intermediari si consultanti si indeplinirea oricaror acte si fapte juridice necesare, in masura in care sunt conforme cu hotararile AGEA aferente;

b) sa aprobe orice contracte si/sau aranjamente privind Obligatiunile si/sau Oferta  si/sau Admiterea sau orice alte aranjamente,  prospecte de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, agentie, trust, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii Obligatiunilor si/sau Ofertei  si/sau Admiterii (dupa caz) si sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni; si

c) sa semneze orice documente, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa depuna, sa solicite publicarea hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, precum si sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor AGEA.

6. Aprobarea datei de 23 octombrie 2023 ca data de inregistrare si a ex-date – 20 octombrie 2023, pentru identificarea actionarilor care urmeaza a beneficia de alte drepturi si asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGEA.

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

PRESEDINTE,

 

Horia CIORCILA

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.