Nr. de inreg. 264 / 29.07.2020
Catre,
Bursa de Valori Bucuresti S.A.
Autoritatea de Supraveghere Financiara
RAPORT CURENT
Conform Anexei 12 a Regulamentului ASF 5/2018
privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului
|
29.07.2020
|
Denumirea emitentului
|
TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.
|
Sediul social
|
Bistrita, Calea Moldovei nr. 5, judetul Bistrita-Nasaud
|
Numarul de Telefon/Fax
|
0263-235900/ 0263-235910
|
Codul unic de inregistrare la ORC
|
19044296
|
Nr. de ordine in registrul comertului
|
J06/674/2006
|
Capital subscris si varsat
|
500.000 lei
|
Piata reglementata
|
Piata reglementata la vedere, Segment Principal, Categorie Standard
|
I. Evenimente importante de raportat
a) Schimbari in controlul asupra emitentului – nu este cazul;
b) Achizitii sau instrainari substantiale de active - nu este cazul;
c) Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment - nu este cazul;
d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2007- nu este cazul;
e) Alte evenimente :
Soc. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. in calitate de emitent de instrumente financiare, aduce la cunostinta celor interesati faptul ca, in data de 29 iulie 2020, cu incepere de la ora 10.00 respectiv 10.30, la Bistrita, s-au desfasurat sedintele Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii respectiv , Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor , legal si statutar constituite la prima convocare si pune la dispozitia acestora Hotararea AGEA nr.11 din 29 iulie 2020 , respectiv Hotararea AGOA nr.12 din 29 iulie 2010, adoptate cu aceasta ocazie .
Soc. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.
Niculae Dan
Presedinte al Consiliului de Administratie
HOTARAREA NR.11
A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR
SOCIETATII TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., Bistrita
din data de 29 iulie 2020
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (“AGEA”) Societatii TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. (“Societatea”), avand sediul din Bistrita, str. Calea Moldovei, nr. 13, jud. Bistrita Nasaud, persoana juridica romana avand ca unic obiect de activitate intermedierea in asigurari, autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara in baza Deciziei CSA nr. 114.420/2006 si inmatriculata in Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr. RBK-374/17.11.2006, identificata prin CUI 19044296, inregistrata la ORC Bistrita cu numarul J06-674/2006, convocata cu respectarea prevederilor Legii 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Actului constitutiv, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,
adopta azi, in sedinta desfasurata la data de 29 iulie 2020 , ora 10.00, la Bistrita , jud. Bistrita-Nasaud, cu un cvorum de 77,0684 din totalul de 2.500.000 drepturi de vot aferente celor 2.500.000 de actiuni emise de Societate, reprezentand un numar total de 1.926.710 voturi valabil exprimate , urmatoarea :
H O T A R A R E
asupra punctelor aflate pe ordinea de zi :
1. Aproba achizitionarea de catre societate a unui imobil : apartament (duplex P+E) , garaj , boxa, plus cota parte din partile si dependintele comune ale imobilului bloc si cota parte aferenta (90mp) din terenul pe care este edificat imobilul bloc, situat in mun. Bucuresti, str. Elena Caragiani nr.21D, Sector 1( nr. administrativ vechi 33, respectiv fosta str. Moeciu nr.31), cu destinatia punct de lucru al societatii .
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
2. Aproba contractarea unui imprumut de la Banca Comerciala Romana S.A(„Banca”) , in suma maxima totala a principalului de 1.612.785,6 lei , in baza unui contract de imprumut de investitii , in vederea finantarii achizitiei imobiliare mentionate la pct.1.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
3. Aproba constituirea garantiilor necesare pentru garantarea imprumutului aprobat la pct.2, astfel cum acestea vor fi inscrise in cartea funciara/arhiva electronica , dupa cum urmeaza:
a. Contract de ipoteca mobiliara incheiat intre Banca si Societate, prin care Societatea constituie in favoarea Bancii o ipoteca asupra oricaror conturi prezente sau viitoare deschise la Banca de catre Societate;
b. Contract de ipoteca imobiliara incheiat intre Banca si Societate, prin care Societatea constituie in favoarea Bancii o ipoteca asupra bunului imobil ce va fi procurat din credit, inscris in CF 253777-C1-U1 Bucuresti, Sector 1, compus din: apartament 1 (duplex P+E), in suprafata utila de 230,00 mp, situat in municipiul Bucuresti, str. Elena Caragiani nr.33 (fosta str. Moeciu, nr. 31), et. Parter, ap.1, sector 1, adresa corecta a imobilului conform C.N.P. 581130/18151/28.11.2006 fiind str. Elena Caragiani nr. 21D, avand numar cadastral 253777-C1-U1, impreuna cu cota parte din partile si dependintele comune ale imobilului - bloc, precum si dreptul de proprietate asupra cotei parti de 90 mp, din terenul aferent imobilului-bloc, identificat cu nr. cadastral 253777, inscris in CF 253777 Bucuresti, Sector 1.
Societatea va intocmi, va participa , va semna, va furniza si va incheia Documentele de Finantare(Contractul de credit, contractele de garantie si orice alte documente de finantare mentionate in acestea sau definite ca atare de Societate si de Banca) in termenii si conditiile prevazute in respectivele contracte, astfel cum acestia vor fi negociati si agreati cu Banca de catre persoana/persoanele desemnate in acest scop conform prezentei Hotarari.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
4. Mandatarea dlui Niculae Dan avand calitatea de Presedinte al Consiliului de Administratie, in vederea efectuarii urmatoarelor demersuri : sa negocieze, sa convina asupra, sa incheie si sa semneze in numele si pe seama Soc. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., Contractul de vanzare-cumparare imobil mentionat la pct.1 .
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
5. Mandatarea dlui Niculae Dan avand calitatea de Presedinte al Consiliului de Administratie si a dnei Login Camelia-Mariana avand calitatea de Dir. Departament financiar-contabil pentru ca in mod individual, cu puteri si autoritate deplina, sa poata sa reprezinte Societatea in relatia cu Banca creditoare si :
a. sa semneze, sa furnizeze, sa negocieze si sa incheie in numele si pe seama Societatii Documentele de Finantare, precum si orice alte documente in legatura cu Documentele de Finantare (indiferent de forma in care sunt incheiate, incluzand, fara limitare acte aditionale, scrisori privind comisionele, cereri, cereri de tragere, instructiuni, comunicari, anexe, notificari, modificari ale scadentei creditului, modificari privind comisioanele, scopul sau utilizarea creditului, novatii, modificari ale obligatiilor Societatii, acte aditionale la contractele de garantie imobiliara in vederea actualizarii descrierii garantiei sau extinderii ipotecii asupra constructiilor noi, amelioratiunilor si accesoriilor acestora, etc) ;
b. sa indeplineasca orice formalitati si in general sa indeplineasca si sa efectueze pe seama Societatii orice actiune pe care o considera necesara, adecvata sau recomandabila pentru a angaja Societatea in vederea indeplib. nirii hotararilor din prezenta, in fata autoritatilor relevante, notarului public, autoritatilor centrale si locale, oficiilor de cadastru si publicitate imobiliara, Arhivei Electronice de Garantii Reale Mobiliare, Registrului Comertului etc, dupa cum va fi cazul;
c. sa imputerniceasca alte persoane fizice sau juridice, la alegerea sa, care sa indeplineasca oricare din indatoririle mentionate in prezenta, iar aceste alte persoane vor avea autoritate deplina sa actioneze in numele si pe seama Societatii, semnatura lor fiindu-ne opozabila.
Imputernicirea acordata va fi valabila, pana la data la care Banca confirma in scris indeplinirea de catre Societate a tuturor obligatiilor din Documentele de Finantare.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
6. Aprobarea modificarilor Actului constitutiv al societatii, ca efect al :
- modificarii numarului membrilor Consiliului de Administratie, in vederea alinierii la principiile de guvernanta corporativa si a cvorumului necesar adoptarii deciziilor acestuia;
- inchiderii/deschiderii unui punct de lucru al societatii (Bucuresti), dupa finalizarea achizitiei aprobate la pct.1;
- completarii obiectului secundar de activitate al societatii , cu activitatile permise companiilor de brokeraj in conformitate cu art.19(3) din Norma ASF 19/2018 privind distributia de asigurari;
- necesitatii introducerii unei prevederi care sa permita participarea actionarilor la adunarile generale prin utilizarea de mijloace electronice :
Ø Art. 4 pct. 4.3. paragraf 2 : „Societatea detine puncte de lucru in :
- Bucuresti, str. Buzesti, nr.59, bl.A5, sc.4, et.1, ap.66, Sector1;” - se modifica si va avea urmatorul continut :
4.3. par.2 : ” Societatea detine puncte de lucru in :
- Bucuresti, str.Elena Caragiani nr.21D, ap.1 Sector 1;”
Ø Art. 6 Obiectul de activitate al Societatii , pct.6.3. Alte activitati:
6621- Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor;”- se completeaza si va avea urmatorul continut :
6.3. „Alte activitati:
6499-Alte intermedieri financiare;
6612-Activitati de intermediere a tranzactiilor financiare;
6619- Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii;
6621- Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor;
6629- Alte activitati auxiliare de asigurari si fonduri de pensii ;
8559- Alte forme de invatamant.”
Ø Art.12. Convocarea si desfasurarea Adunarii Generale a Actionarilor – se completeaza cu un pct. nou 12.11., care va avea urmatorul continut :
12.11. „Societatea poate utiliza mijloace electronice pentru a permite participarea si votul actionarilor la Adunarea Generala, cu hotararea prealabila a Consiliul de Administratie care aproba si procedurile ce trebuie indeplinite in vederea utilizarii respectivelor mijloace. In acest caz, convocatorul va cuprinde informatiile necesare privind participarea si exercitarea dreptului de vot in cadrul Adunarii Generale.”
Ø Art. 14. Administrarea si Conducerea Societatii ,pct 14.1. „Societatea este administrata in sistem unitar, de catre un Consiliu de administratie, format din 3 administratori, persoane fizice romane si/sau straine, desemnati de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care le stabileste si remuneratia.”- se modifica si va avea urmatorul continut :
14.1. „Societatea este administrata in sistem unitar, de catre un Consiliu de administratie, format din 5 administratori, persoane fizice romane si/sau straine, desemnati de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care le stabileste si remuneratia.”
Ø Art. 14. Administrarea si Conducerea Societatii ,pct 14.4.- „Consiliul de Administratie va fi format din 3 administratori: un presedinte si doi membri.”- se modifica si va avea urmatorul continut :
14.4. „Consiliul de Administratie va fi format din 5 administratori: un presedinte si patru membri.”
Ø Art.14 pct. 14.6. „ Conducerea executiva a Societatii este delegata, de catre Consiliul de Administratie, catre doi directori un Director general si un Director executiv.
Presedintele Consiliului de Administratie indeplineste si functia de Director general.
Directorii pot fi numiti dintre administratori sau din afara Consiliului de Administratie. Directorii pot fi revocati oricand de catre Consiliul de Administratie.
Revocarea din functie a Directorului general, presupune si pierderea calitatii de presedinte al Consiliului de Administratie. „- se modifica prin eliminarea paragrafelor 2 si 5 si va avea urmatorul continut :
14.6. „ Conducerea executiva a Societatii este delegata, de catre Consiliul de Administratie, catre doi directori un Director general si un Director executiv.
Directorii pot fi numiti dintre administratori sau din afara Consiliului de Administratie. Directorii pot fi revocati oricand de catre Consiliul de Administratie.”
Ø Art.15. Sedintele Consiliului de Administratie , pct. 15.1. “Consiliul de Administratie se intalneste trimestrial, la convocarea Presedintelui Consiliului de Administratie, care va cuprinde data si locul unde se va tine sedinta, precum si ordinea de zi. In caz de urgenta, Consiliul de Administratie va putea decide asupra unor puncte care nu sunt prevazute in ordinea de zi. “- se comaseaza cu prevederea de la vechiul pct. 15.2 si va avea urmatorul continut :
15.1. “Consiliul de Administratie se intalneste trimestrial, la convocarea Presedintelui Consiliului de Administratie, care va cuprinde data si locul unde se va tine sedinta, precum si ordinea de zi.
In caz de urgenta, Consiliul de Administratie va putea decide asupra unor puncte care nu sunt prevazute in ordinea de zi.
Ordinea de zi este stabilita de catre Presedinte, care vegheaza asupra informarii adecvate a membrilor Consiliului cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi si prezideaza intrunirea.”
Ø Art. 15 pct.15.2. se modifica cu o prevedere noua si va avea urmatorul continut :
15.2. „Consiliul de Administratie este, de asemenea, convocat la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii sai sau a Directorului general. In acest caz, ordinea de zi este stabilita de catre autorii cererii. Presedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.”
Ø Art.15 pct.15.3.” Pentru validitatea deciziilor Consiliului de Administratie este necesara prezenta a cel putin doi membri. Deciziile se iau cu votul majoritatii membrilor Consiliului de Administratie”- se modifica si va avea urmatorul continut :
15.3. ” Pentru validitatea deciziilor Consiliului de Administratie este necesara prezenta a cel putin trei membri. Deciziile se iau cu votul majoritatii membrilor Consiliului de Administratie”
Ø Art.16 Atributiile Consiliului de Administratie ,pct. 16.3. “In relatiile cu tertii si in justitie, Consiliul de Administratie reprezinta Societatea. In situatia delegarii atributiilor de conducere catre directori, puterea de a reprezenta Societatea apartine Directorului general .”- se modifica si va avea urmatorul continut :
16.3.” Presedintele Consiliului de Administratie coordoneaza activitatea consiliului si raporteaza cu privire la aceasta Adunarii Generale a Actionarilor. El vegheaza la buna functionare a organelor Societatii.”
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
7. Aprobarea actualizarii Actului constitutiv al Societatii, in conformitate cu modificarile aprobate la pct.6.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
8. Aprobarea datei de 14.08.2020 ca “data de inregistrare” care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinare a Actionarilor in conformitate cu prevederile art.86(1) din Legea emitentilor, data de 13.08.2020 reprezentand “ex-date”.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
9. Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie dl. Niculae Dan, sa semneze in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, Hotararea AGEA si Actul constitutiv, modificat.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
10. Mandatarea Directorului General dl. Niculae Dan si a Directorului Departamentului juridic dna Denes Adriana, sa indeplineasca toate formalitatile legale privind obtinerea aprobarii prealabile de la ASF pentru modificarea Actului constitutiv precum si pentru inregistrarea Hotararii AGEA la ORC de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 29 iulie 2020, in 5(cinci) exemplare originale .
Presedinte al Consiliului de Administratie
NICULAE DAN
HOTARAREA NR.12
A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR
SOCIETATII TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., Bistrita
din data de 29 iulie 2020
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (“AGOA”) Societatii TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. (“Societatea”), avand sediul din Bistrita, str. Calea Moldovei, nr. 13, jud. Bistrita Nasaud, persoana juridica romana avand ca unic obiect de activitate intermedierea in asigurari, autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara in baza Deciziei CSA nr. 114.420/2006 si inmatriculata in Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr. RBK-374/17.11.2006, identificata prin CUI 19044296, inregistrata la ORC Bistrita cu numarul J06-674/2006, convocata cu respectarea prevederilor Legii 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Actului constitutiv, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,
adopta azi, in sedinta desfasurata la data de 29 iulie 2020 , ora 10.30, la Bistrita , jud. Bistrita-Nasaud, cu un cvorum de 77,0684 din totalul de 2.500.000 drepturi de vot aferente celor 2.500.000 de actiuni emise de Societate reprezentand un numar total de 1.926.710 voturi valabil exprimate , urmatoarea :
H O T A R A R E
asupra punctelor aflate pe ordinea de zi :
1. Alegerea a inca doi membri ai Consiliului de Administratie, suplimentand astfel numarul membrilor actualului Consiliu, de la trei la cinci, dupa cum urmeaza :
a. Administrator LOGIN GABRIEL
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
b. Administrator BARNA ERIK
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
2. Stabilirea duratei mandatului noilor membri ai Consiliului de Administratie, alesi la pct.1 , pe durata mandatului actualului Consiliu ( pana la data de 25.07.2022).
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
3. Mandatarea d-lui Niculae Dan, presedinte al Consiliului de Administratie, sa negocieze si sa semneze Contractele de administrare ale noilor administratori, in numele si pe seama societatii , remuneratia acestora urmand a fi negociata in limitele generale ale remuneratiei brute acordate membrilor Consiliului de Administratie stabilite prin AGOA nr. 5 / 25.07.2018.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
4. Aprobarea datei de 14.08.2020 ca “data de inregistrare” care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in conformitate cu prevederile art.86(1) din Legea emitentilor, data de 13.08.2020 reprezentand “ex-date”.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
5. Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie , in persoana d-lui Niculae Dan, sa semneze in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunarea Generala, Hotararea AGOA.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
6. Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie dl. Niculae Dan si a Directorului Departamentului juridic dna Denes Adriana, sa indeplineasca toate formalitatile necesare privind depunerea Hotararii AGOA la ORC de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud in vederea publicarii acesteia in Monitorul oficial al Romaniei, Partea a IV-a, obtinerii aprobarii prealabile a ASF cu privire la modificarile aduse in structura societatii si efectuarii ulterioare a mentiunilor necesare la ORC, conform legii.
Structura votului : 100 % pentru , 0,0 % impotriva , 0,0 % abtinere
Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 29 iulie 2020, in 5(cinci) exemplare originale .
Presedinte al Consiliului de Administratie
NICULAE DAN