Stiri Piata


INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. - SIF5

Convocare AGA O & E pentru data de 27.04.2023

Data Publicare: 17.03.2023 12:57:28

Cod IRIS: B3B64

RAPORT CURENT conform Regulamentului A.S.F.  nr. 5/2018 si Legii nr. 24/2017 (R)

privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

Data raportului: 17.03.2023

Denumirea emitentului: Societatea de Investitii Financiare OLTENIA S.A.

Sediul social: judetul Dolj, Craiova, Str. Tufanele nr. 1, cod postal 200767

Tel./Fax: 0251-419.335 / 0251-419.340

CUI/CIF: RO 4175676

Numar de ordine la Registrul Comertului: J16/1210/30.04.1993

Numar Registru A.S.F.: PJR09FIAIR/160001/08.06.2021

ISIN: ROSIFEACNOR4

Cod LEI: 254900VTOOM8GL8TVH59

Depozitar- Custode: Raiffeisen Bank S.A.

Depozitar: Depozitarul Central Bucuresti

Capital social subscris si varsat: 50.000.000 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – categoria Premium (simbol de piata SIF5)

 

Eveniment important de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor S.I.F. Oltenia S.A. pentru data de 27.04.2023

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

AL

SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A.

cu sediul in judetul Dolj, Craiova, str. Tufanele nr. 1,

Nr. Reg. Comertului.: J16/1210/1993

Cod Unic de Inregistrare: RO 4175676

Cod LEI 254900VTOOM8GL8TVH59

Capital social: 50.000.000 lei

intrunit in sedinta din data de 17.03.2023

 CONVOACA

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

 

in data de 27.04.2023

 

 

Adunarile isi vor desfasura lucrarile la Hotel Golden House din Craiova, str. Brestei nr. 18, fiind indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 18.04.2023, considerata data de referinta.

 

 

Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE ORDINARE este ora 11:00.

Ora stabilita pentru inceperea lucrarilor ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE este ora 09:00.

 

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, ale reglementarilor A.S.F. date in aplicarea acesteia si ale Actului constitutiv al S.I.F. Oltenia S.A. 

Capitalul social al societatii este format din 500.000.000 actiuni nominative, cu valoare nominala de 0,10 lei, dematerializate si indivizibile, din care cu drept de vot 475.000.000, fiecare dintre aceste actiuni dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

 

1.Alegerea secretariatului de sedinta format din 2 membri, respectiv doamna Cimpoeru Ana Auditor intern si doamna Teodora Negoita Costin, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, doamna Teodora Negoita Costin, urmand sa fie aleasa secretarul sedintei care va intocmi Procesul-verbal al adunarii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

 2.Numirea notarului public Balaci Eugen si/sau Popa Daniela-Maria din cadrul Societatii Profesionale Notariale Balaci Eugen din Craiova, judetul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societatii, a operatiunilor efectuate de secretarii adunarii, in conformitate cu dispozitiile art. 129 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 (R).

 

3.Alegerea comisiei de numarare a voturilor exprimate de actionari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, compusa din trei membri, respectiv doamna Vladutoaia Valentina, doamna Balan Viorica si doamna Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

 

4.Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare individuale si consolidate ale S.I.F. Oltenia S.A. la 31.12.2022, intocmite in conformitate cu Norma nr. 39/2015 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, aplicabile entitatilor autorizate, reglementate si supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiara din Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare, precum si Fondului de Compensare a Investitorilor, pe baza Rapoartelor Consiliului de Administratie si ale Auditorului Financiar.

 

5.Aprobarea  repartizarii profitului net pentru exercitiul financiar al anului 2022 in suma de 164.808.485 lei, la Alte rezerve, pentru surse proprii, in vederea sustinerii viitoarelor investitii, conform propunerii formulate de Consiliul de Administratie.

 

6.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2022, corespunzator duratei mandatului detinut:

-   Sorin-Iulian Cioaca (perioada 01.01.2022 – 31.12.2022);

-   Mihai Trifu (perioada 01.01.2022 – 31.12.2022);

-   Codrin Matei (perioada 01.01.2022 – 31.12.2022);

-   Mihai Zoescu (perioada 01.01.2022 – 31.12.2022);

- Andreea Cosmanescu (perioada 01.01.2022 – 28.04.2022 si perioada 18.05.2022 - 31.12.2022).

 

7.Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023 si a Strategiei pentru anul 2023.

 

8.Prezentarea si aprobarea Raportului anual de remunerare a conducatorilor S.I.F. Oltenia S.A. pentru exercitiul financiar 2022.

 

9.Aprobarea datei de 14.07.2023 ca data de inregistrare (ex-date 13.07.2023), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

 

1.    Alegerea secretariatului de sedinta format din 2 membri, respectiv doamna Cimpoeru Ana  Auditor intern si doamna Teodora Negoita Costin, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, doamna Teodora Negoita Costin urmand sa fie aleasa secretarul sedintei care va intocmi Procesul-verbal al adunarii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

2.    Numirea notarului public Balaci Eugen si/sau Popa Daniela-Maria din cadrul Societatii Profesionale Notariale Balaci Eugen din Craiova, judetul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societatii, a operatiunilor efectuate de secretarii adunarii, in conformitate cu dispozitiile art. 129 alin.(3) din Legea nr. 31/1990 (R).

3.    Alegerea comisiei de numarare a voturilor exprimate de actionari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, compusa din trei membri, respectiv doamna Vladutoaia Valentina, doamna Balan Viorica si doamna Talea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societatii. Persoanele propuse au calitatea de actionari ai S.I.F. Oltenia S.A.

4.    Aprobarea reducerii capitalului social subscris al Societatii de Investitii Financiare Oltenia S.A. de la 50.000.000 lei la 47.500.000 lei, prin anularea unui numar de 25.000.000 actiuni proprii dobandite de catre Societate in urma derularii in perioada 08.06.2022-22.06.2022 a ofertei publice de cumparare a actiunilor proprii in aplicarea programului de rascumparare aprobat de adunarea generala a actionarilor.

Dupa reducerea capitalului social, capitalul social subscris si varsat al Societatii de Investitii Financiare Oltenia S.A. va avea valoarea de 47.500.000 lei, fiind impartit in 475.000.000 actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei/actiune.

 

In consecinta, dupa reducerea capitalului social, actul constitutiv al societatii se modifica, dupa cum urmeaza:

Alineatul 1 al articolului 4 din actul constitutiv al societatii se modifica, dupa reducerea capitalului social, dupa cum urmeaza:

’’(1) Capitalul social subscris si varsat este de 47.500.000 lei.”

Primul alineat al articolului 5 din actul constitutiv al societatii se modifica dupa reducerea capitalului social dupa cum urmeaza:

"(1) Capitalul social este impartit in 475.000.000 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei fiecare."

Reducerea capitalului social subscris se efectueaza in temeiul art. 207 alin. (1) litera c) din Legea nr. 31/1990 R si va fi efectiva dupa indeplinirea conditiilor legale, respectiv: (i) publicarea hotararii Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor de aprobare a reducerii capitalului social in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV —a; (ii) avizarea modificarilor privind art. 4 alineat 1 si art. 5 alineat 1 din actul constitutiv al societatii de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara; (iii) inregistrarea hotararii Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor de aprobare a reducerii capitalului social la Registrul Comertului.

5.    Aprobarea schimbarii denumirii societatii din „Societatea de Investitii Financiare Oltenia S.A.” in ”Infinity Capital Investments S.A.” si aprobarea modificarii corespunzatoare a art. 1 alin. (1) din Actul constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul continut: ”Denumirea societatii este Infinity Capital Investments S.A.”

In cazul aprobarii de catre A.G.E.A. a modificarii denumirii, noua denumire va fi utilizata in toate actele, facturile, anunturile, publicatiile si alte asemenea acte emanand de la societate doar incepand cu data autorizarii/aprobarii de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara a noii denumiri.

La actualizarea actului constitutiv, ca efect al aprobarii noii denumiri a societatii, se va inlocui sintagma “S.I.F. Oltenia S.A./ Societatea de Investitii Financiare Oltenia S.A.” cu “Infinity Capital Investments S.A.” sau “Societatea”, dupa caz, in functie de context.

 

6. Aprobarea modificarii actului constitutiv al societatii dupa cum urmeaza:

 

Art. 1 se modifica si se completeaza si va avea urmatorul cuprins, cu renumerotarea alineatelor, dupa cum urmeaza:

 

Art.1 Denumirea, forma juridica

(1) Denumirea societatii este Infinity Capital Investments S.A.

(2) Forma juridica: Societatea este infiintata ca persoana juridica romana de drept privat, organizata ca societate pe actiuni, incadrata conform reglementarilor aplicabile ca Fond de Investitii Alternative (F.I.A.) de tip inchis, destinat investitorilor de retail, categoria diversificat, autoadministrat. Societatea este autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara ca Administrator de Fonduri de Investitii Alternative si Fond de Investitii Alternative destinat Investitorilor de Retail (F.I.A.I.R.).

(3) Functionarea societatii: Societatea este autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara si functioneaza in conformitate cu:

- reglementarile legale privind societatile;

-reglementarile privind societatile ale caror actiuni sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata;

-dispozitiile legale privind societatile cu personalitate juridica;

-legislatia care reglementeaza activitatea A.F.I.A./F.I.A.;

-Actul constitutiv;

-reglementarile interne.

 

Art. 2 alineatul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

 

Art. 2 Sediul si durata societatii

 

(3) Durata de functionare a societatii este de 99 de ani.

 

Art. 4 alineatul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

 

Art. 4 Capital social

 

(1) Capitalul social subscris si varsat este de 47.500.000 lei.

 

Art. 5 alineatele 1 si 5 se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

 

Art. 5 Actiuni

 

(1) Capitalul social este impartit in 475.000.000 actiuni cu o valoare nominala de 0,1 lei fiecare.

(5) Actiunile rascumparate pot fi utilizate in scopul diminuarii capitalului social, pentru stabilizarea cotatiei actiunilor proprii pe piata de capital si/sau pentru remunerarea membrilor Consiliului de Administratie, Conducerii superioare si salariatilor societatii in baza unui program de tipul Stock Option Plan (SOP) cu respectarea legislatiei specifice si a reglementarilor privind politicile solide de remunerare.

 

Art. 6 se modifica, prin eliminarea alineatelor 1 si 2, si va avea urmatorul cuprins, cu renumerotarea alineatelor:

Art. 6 Actionari

(1) Poate deveni actionar orice persoana care dobandeste in mod licit actiuni emise de societate.

(2) Data de referinta, pentru  identificarea actionarilor indreptatiti sa participe si sa voteze in cadrul adunarilor generale, precum si data de inregistrare, pentru stabilirea actionarilor care urmeaza a beneficia de dividende si asupra carora se  vor rasfrange efectele hotararilor adunarilor generale, vor fi stabilite potrivit reglementarilor legale in vigoare, aplicabile.

(3) Evidenta actiunilor si actionarilor este tinuta potrivit prevederilor legale de catre Depozitarul Central S.A.

(4) Calitatea de actionar al societatii se atesta prin extras de cont emis de catre entitatea care tine, potrivit legii, evidenta actiunilor si actionarilor. Persoanele care au inscrise in cont actiuni emise de Infinity Capital Investments S.A. se prezuma a fi proprietarele acestora.

 

Art. 7 alineatul 4 litera a se modifica si completeaza si va avea urmatorul cuprins:

 

Art. 7 Adunarea Generala a Actionarilor

 

(4) Adunarea Generala Extraordinara se intruneste ori de cate ori este necesar a se lua o hotarare pentru:

a) schimbarea formei juridice a societatii si/sau schimbarea formei de administrare prin desemnarea unui administrator de fond de investitii alternativ extern, in conditiile legii;

 

Art. 7 alineatul 13 se modifica si completeaza si va avea urmatorul cuprins:

 

Art. 7 Adunarea Generala a Actionarilor

(13)Fiecare actiune da dreptul la un vot, cu exceptia limitarilor prevazute de actul constitutiv sau de reglementarile si dispozitiile legale.

Societatea trebuie sa stabileasca pentru fiecare hotarare cel putin numarul de actiuni pentru care s-au exprimat voturi valabile, proportia din capitalul social reprezentata de respectivele voturi, numarul total de voturi valabil exprimate, precum si numarul de voturi exprimate «pentru» si «impotriva» fiecarei hotarari si, daca este cazul, numarul de abtineri.

Pozitia de «abtinere» adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a unei adunari generale a actionarilor Infinity Capital Investments S.A. reprezinta un vot exprimat.

In convocatorul adunarii generale a actionarilor societatii vor fi incluse mentiuni cu privire la calificarea pozitiei de abtinere ca vot exprimat.

 

Art. 8 alineatul 6 se modifica si completeaza si va avea urmatorul cuprins:

 

Art. 8 Consiliul de Administratie

 

(6) Administratorii vor fi remunerati pentru activitatea desfasurata, remuneratia lunara si alte drepturi cuvenite administratorilor se vor stabili prin hotarari ale Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii.

Remuneratia administratorilor este formata dintr-o indemnizatie fixa lunara si dintr-o componenta variabila. Limitele generale ale remuneratiei variabile sunt stabilite prin hotarari ale Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii.

Remuneratia variabila poate fi acordata atat in numerar, cat si/sau prin alocare de instrumente financiare si/sau instrumente financiare derivate (actiuni, optiuni acordate in cadrul unor programe de tip Stock Options Plan etc).

Remuneratia variabila poate fi acordata membrilor Consiliului de Administratie, membrilor Conducerii superioare si salariatilor societatii, conform limitelor generale aprobate de Adunarea Generala a Actionarilor, conditionat de realizarea indicatorului de profit net si de aprobarea situatiilor financiare anuale de catre Adunarea Generala a Actionarilor.

Fondul pentru acordarea remuneratiei variabile pentru realizarea indicatorului de performanta profit net se va determina si inregistra sub forma de provizion, astfel incat realizarea profitului net stabilit prin Bugetul de Venituri si Cheltuieli sa nu fie periclitata. Plata remuneratiei variabile se va realiza dupa aprobarea situatiilor financiare anuale.

In cazul instrumentelor acordate in cadrul unor programe de tip Stock Options Plan pentru administratori si directori, criteriile de alocare sunt stabilite in acord cu legislatia specifica, precum si cu  prevederile Actului Constitutiv si ale contractelor de administrare si de mandat, iar pentru salariati, Consiliul de Administratie stabileste criteriile de eligibilitate a beneficiarilor SOP, numarul de instrumente ce urmeaza sa fie acordate fiecarei categorii de beneficiari, in acord cu prevederile legislatiei specifice privind politicile solide de remunerare, precum si mecanismele de implementare SOP.

 

Art. 8 alineatul 13  se modifica si completeaza si va avea urmatorul cuprins:

 

(13) Consiliul de Administratie se intruneste la sediul societatii sau in alt loc stabilit prin convocare, sedintele urmand a se convoca si desfasura cu respectarea prevederilor legale aplicabile  precum si in conformitate cu Regulamentul intern al Consiliului de Administratie. Participarea la sedintele Consiliului de Administratie poate avea loc si prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta: teleconferinta; videoconferinta; conferinta pe internet ori intranet, s.a.

Membrii Consiliului de Administratie pot fi reprezentati la sedintele consiliului de alti membri in baza unei imputerniciri. Un membru al consiliului poate reprezenta doar un alt membru la o sedinta.

Imputernicirea va fi transmisa secretariatului inainte de inceperea sedintei. In conditii de urgenta sau in imposibilitatea participarii administratorilor la lucrarile sedintei, Presedintele Consiliului poate hotari desfasurarea sedintei si transmiterea votului prin mijloace electronice, conform procedurii stabilite de Regulamentul intern al Consiliului de Administratie.

 

Art. 8 alineatul 16 litera k si litera l se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

 

Art. 8 Consiliul de Administratie

 

(16) Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza:

………………………………………………………………………………………………

k) actele de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, inclusiv valori mobiliare sau alte instrumente financiare, a caror valoare depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu financiar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele, sunt incheiate de catre administratorii sau directorii societatii, numai dupa aprobarea prealabila de catre Adunarea Generala Extraordinara a actionarilor, potrivit art. 91 (1) din Legea nr. 24/2017, sau a oricaror prevederi legale in vigoare la data intocmirii actelor.

 

l)inchirierile de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an, a caror valoare individuala sau cumulata fata de acelasi co-contractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat depaseste 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele la data incheierii actului juridic, precum si asocierile pe o perioada mai mare de un an, depasind aceeasi valoare, se aproba in prealabil de Adunarea Generala Extraordinara a actionarilor potrivit art. 91 (2) din Legea nr. 24/2017, sau a oricaror prevederi legale in vigoare la data intocmirii actelor.

 

Art. 14 se modifica si completeaza si va avea urmatorul cuprins:

 

Art. 14 Imprumuturi

 

Societatea poate lua sau acorda cu imprumut temporar fonduri, cu respectarea legislatiei si reglementarilor in vigoare.

 

7. Aprobarea derularii unui program de tip Stock Option Plan, care are ca obiectiv acordarea de drepturi de optiune pentru dobandirea de actiuni cu titlu gratuit de catre administratori, directori, angajati, in scopul fidelizarii, mentinerii si motivarii acestora, precum si cu scopul recompensarii lor pentru activitatea desfasurata in cadrul Societatii. Programul se va desfasura in urmatoarele conditii:

 

(a) In cadrul programului „Stock Option Plan” vor fi acordate drepturi de optiune pentru un numar maxim de 2.000.000 actiuni, alocate administratorilor, directorilor, angajatilor.

 

(b) In cazul drepturilor de optiune acordate administratorilor, directorilor, angajatilor Societatii, dreptul de optiune va putea fi exercitat dupa o perioada stabilita prin decizia Consiliului de Administratie de implementare a programului „Stock Option Plan”.

 

(c) La programul „Stock Option Plan” vor putea participa administratorii, directorii, angajatii Societatii, conform criteriilor de performanta stabilite de Consiliul de Administratie.

 

(d) Consiliului de Administratie va fi imputernicit sa adopte toate masurile necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute pentru aprobarea si implementarea programului „Stock Option Plan”, cum ar fi, dar fara a se limita la: (i) determinarea criteriilor in baza carora vor fi acordate drepturile de optiune personalului Societatii; (ii) determinarea pozitiilor din organigrama, precum si din structura Consiliului de Administratie, pentru care programul de tip „stock option plan” va fi aplicabil; (iii) perioada dintre data de acordare a dreptului de optiune si data exercitarii dreptului de optiune; (iv) conditiile pentru exercitarea dreptului de optiune si, implicit, pentru dobandirea de actiuni; (v) termenul inauntrul caruia titularul dreptului de optiune trebuie sa isi exercite dreptul de optiune; (vi) intocmirea si publicarea documentelor de informare in conditiile legii etc.

 

(e) Implementarea se va face de catre Consiliul de Administratie al Societatii, cu respectarea Hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, si/sau cu ajutorul unui consultant specializat.

 

(f) Implementarea programelor se va realiza cu respectarea obligatiilor legale de intocmire si publicare a documentelor de informare in conditiile legii si ale regulamentelor ASF aplicabile.

 

 8.  Aprobarea derularii unui program de rascumparare a actiunilor proprii de catre Societate, cu respectarea prevederilor legale aplicabile si intrunind urmatoarele caracteristici principale:

(i) Scopul programului: Societatea va rascumpara actiuni in cadrul programului pentru distribuirea cu titlu gratuit catre administratorii, directorii, angajatii Societatii, in scopul fidelizarii acestora, precum si al recompensarii pentru activitatea desfasurata in cadrul Societatii, conform criteriilor de performanta ce urmeaza a fi stabilite de Consiliul de Administratie.

(ii) Numarul maxim de actiuni ce pot fi rascumparate: cel mult 2.000.000 de actiuni;

(iii) Pretul minim per actiune: 0,1 lei;

(iv) Pretul maxim per actiune: 4,45 lei;

(v) Durata programului: maximum 18 luni de la data inregistrarii in registrul comertului;

(vi) Plata actiunilor dobandite in cadrul programului se va realiza din profitul distribuibil sau rezervele disponibile ale societatii inscrise in ultima situatie financiara anuala aprobata, cu exceptia rezervelor legale, conform situatiilor financiare 2021, in acord cu prevederile art. 1031 lit. d) din Legea societatilor nr. 31/1990. 

9. Aprobarea mandatarii Conducerii Superioare a S.I.F. Oltenia S.A. pentru ducerea la indeplinire, cu respectarea cerintelor legale, a programului de rascumparare a propriilor actiuni, incluzand, dar nelimitandu-se la stabilirea modalitatii de dobandire a propriilor actiuni. 

10. Aprobarea imputernicirii Presedintelui/Directorului General al S.I.F. Oltenia S.A. pentru a semna hotararile Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, forma modificata si actualizata a actului constitutiv si orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea si pentru a efectua toate actele si formalitatile de publicitate, de inregistrare si de implementare a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor la Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central S.A. si la orice alte autoritati, incluzand, dar fara a se limita la, schimbarea denumirii, intocmirea, semnarea si transmiterea tuturor documentelor in acest scop, modificarea oricaror alte elemente de identificare ale societatii, daca va fi cazul, (de ex: modificare aspect grafic al emblemei – logo, marca, simbol bursier, precum si a oricaror alte asemenea elemente distinctive), efectuarea tuturor si a oricaror formalitati necesare, in fata oricarei autoritati competente, pentru punerea in aplicare a hotararilor adoptate de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor. 

11.Aprobarea datei de 14.07.2023 ca data de inregistrare (ex date 13.07.2023), in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

In aplicarea prevederilor Legii nr. 24/2017 si a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, actionarii reprezentand singuri sau impreuna 5% din capitalul social, au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarile generale;

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunarilor generale.

 

Data limita pana la care pot exercita aceste drepturi este 07.04.2023, ora 1100.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor generale, pana cel mai tarziu la data de 07.04.2023, ora 1100, data numarului de registratura. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea Informatii Investitori - Intrebari frecvente.

Solicitarile vor fi depuse in forma scrisa, in original, la sediul societatii pe adresa S.I.F. Oltenia S.A. Craiova, Str. Tufanele nr. 1, judetul Dolj, sub semnatura actionarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, actionarii sau reprezentantii legali pot transmite solicitarile cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa ,,public@sifolt.ro”. Actionarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasa au obligatia mentionarii in clar, cu majuscule: PENTRU A.G.O.A./A.G.E.A. S.I.F. OLTENIA S.A. DIN DATA DE 27/28.04.2023.

Pentru identificare, actionarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor anexa solicitarii documente care sa le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice, iar pentru persoana juridica, actul de identitate al reprezentantului legal, insotit de dovada calitatii de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal) si un extras de cont din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute la data solicitarii, emis de Depozitarul Central sau de participantii definiti in conformitate cu prevederile legale, care furnizeaza servicii de custodie (conform prevederilor art. 194 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018). Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarilor generale ale actionarilor. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau engleza. 

Aceleasi documente se vor depune si de catre actionarii care inainteaza intrebari Consiliului de Administratie.

Documentele anexate la solicitarea transmisa prin posta sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de catre semnatarii cererilor, iar pentru cele transmise in format electronic, titularii semnaturii electronice extinse (actionar sau reprezentant legal) vor transmite o declaratie pe proprie raspundere ca documentele transmise sunt conforme cu originalul.           

Participarea la lucrarile Adunarilor Generale se face in nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale, potrivit Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a Regulamentului ASF nr. 5/2018 dat in aplicarea acesteia.

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a Adunarilor Generale. In aceasta situatie, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, nu sunt aplicabile. 

Imputernicirea generala se poate acorda de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017) sau unui avocat, in conditiile prevazute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani. Imputernicirea generala se depune, inainte de prima ei utilizare, la S.I.F. Oltenia S.A. in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului.

Reprezentantul desemnat de actionar prin imputernicire generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de S.I.F. Oltenia S.A. pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, imputernicitul, intermediar sau avocat, va face dovada indeplinirii conditiei de client al actionarului care a emis imputernicirea generala cu contract (extras copie, vizata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentant) valabil la data emiterii imputernicirii generale si care sa cuprinda partile si sa aiba valabilitate cel putin perioada pentru care actionarul a emis imputernicirea generala.

Imputernicitul nu poate fi substituit de catre o alta persoana, decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar, in imputernicire. In conditiile in care imputernicitul este persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Daca persoana fizica participanta este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calitatii sale prin aceleasi inscrisuri solicitate si in cazul formularii de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de intrebari. Daca mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii persoanei juridice, la documentele anterior mentionate se va adauga si o imputernicire, IN ORIGINAL, semnata de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care sa participe la adunarea generala in care sa fie mentionata si calitatea/functia detinuta in cadrul persoanei juridice desemnata de catre actionar ca reprezentant al sau.

Actionarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, pana cel mai tarziu 25.04.2023 ora 1100 (ora inregistrarii la registratura societatii) pentru A.G.O.A., respectiv ora 0900 (ora inregistrarii la registratura societatii) pentru A.G.E.A., fiind luat in considerare ultimul vot sau ultima imputernicire speciala sau generala inregistrata la S.I.F. Oltenia S.A. De asemenea, in situatia participarii personale a actionarului in cadrul adunarii, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunarea generala este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau, aceasta prezinta la adunare o revocare scrisa a votului prin corespondenta, semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generala.

In cazul reprezentarii unui actionar printr-o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii nr. 24/2017, custodele avand obligatia respectarii cerintelor prevazute in Procedura de vot, aprobata de Consiliul de Administratie.

Procedura de vot, in functie de optiunea de exprimare a votului aleasa de actionari, va fi adusa la cunostinta acestora, impreuna cu formularul de imputernicire speciala si buletin de vot prin corespondenta, pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A., incepand cu data de 17.03.2023, in limba romana si limba engleza.

Imputernicirile speciale, IN ORIGINAL, si cele generale in conditiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratura sau corespondenta) la S.I.F. Oltenia S.A. incepand cu data de 18.04.2023, ora 0900, pana cel mai tarziu la data de 25.04.2023, ora 1100 pentru A.G.O.A., respectiv ora 0900 pentru A.G.E.A., data numarului de registratura sau sub forma de document electronic cu semnatura electronica extinsa, transmis in aceleasi termene, la adresa de e-mail: aga@sifolt.ro.

De asemenea, Votul prin corespondenta va fi depus, in original, sau transmis prin mijloace electronice la S.I.F. Oltenia S.A., in acelasi termen, respectiv perioada 18.04.2023, ora 0900, pana cel mai tarziu la data de 25.04.2023, ora 1100 pentru A.G.O.A, respectiv ora 0900 pentru A.G.E.A.

In situatia depasirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate in consideratie. Actionarii au obligatia respectarii procedurii stabilite de Consiliul de Administratie pentru exprimarea votului, in functie de modalitatea aleasa, sub sanctiunea anularii votului.

In vederea primirii si centralizarii voturilor prin corespondenta exprimate de actionari, precum si a imputernicirilor speciale va fi desemnata o Comisie speciala. Membrii comisiei vor avea obligatia pastrarii inscrisurilor in siguranta si, de asemenea, vor asigura confidentialitatea votului, in baza unui Angajament de confidentialitate, pana la momentul centralizarii votului, nepermitand deconspirarea acestuia decat membrilor comisiei insarcinate cu numararea voturilor exprimate si numai in momentul in care sunt cunoscute si celelalte voturi exprimate de actionarii prezenti sau de reprezentantii actionarilor care participa la sedinta.

Dreptul de vot pentru actiunile rascumparate de societate este suspendat.

Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotarari, precum si materialele necesare desfasurarii adunarilor in conditiile legii, pot fi consultate sau procurate de catre actionari, contra cost, de la sediul societatii din Craiova, str. Tufanele nr. 1 sau de pe site-ul oficial,  dupa cum urmeaza:

- Situatiile financiare individuale la 31.12.2022 auditate conform IFRS, raportul Consiliului de Administratie asupra situatiilor financiare individuale la 31.12.2022, comunicatul referitor la propunerea Consiliului de Administratie privind repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar al anului 2022, materialul informativ aferent propunerii Consiliului de Administratie privind repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar al anului 2022, Declaratia conform Legii nr. 24/2017 asupra situatiilor financiare individuale la 31.12.2022, Lista societatilor controlate de S.I.F. Oltenia S.A. la 31.12.2022, Situatia activelor la data de 31.12.2022 (Anexele 10 si 11), Declaratie conform Codului de Guvernanta Corporativa, Declaratie conform Regulamentului nr.2/2016, Raportul Auditorului Financiar asupra situatiilor financiare individuale la 31.12.2022,  materialul informativ aferent punctului privind descarcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2022, proiectele de  hotarari, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala (aferente A.G.O.A.) si materialele informative, proiectele de  hotarari, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala (aferente A.G.E.A.) - de la data de 17.03.2023;

- Situatiile financiare consolidate la 31.12.2022 auditate conform IFRS, raportul Consiliului de Administratie asupra situatiilor financiare consolidate la 31.12.2022, Declaratie conform Legii nr. 24/2017 asupra situatiilor financiare consolidate la 31.12.2022, raportul auditorului financiar asupra situatiilor financiare consolidate la 31.12.2022, Strategia si Bugetul de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023 si materialul informativ aferent, Raportul de remunerare aferent anului 2022 si materialul informativ aferent, de la data de 26.03.2023;

-formularele de buletin de vot prin corespondenta si imputernicire speciala completate – in conditiile in care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea actionarilor sau solicitari din partea A.S.F. - de la data de 13.04.2023.

Accesul in sala de sedinta este permis:

-actionarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice in baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat in lista actionarilor la data de referinta primita de la Depozitarul Central. In situatia in care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de catre actionarul persoana juridica, corespunzator datei de referinta, dovada calitatii de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document, in  original, sau in copie conforma cu originalul emis de autoritatea competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica. Documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica este valabil daca a fost emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocatorului Adunarilor Generale.

-reprezentantilor, pentru care actionarii au emis imputerniciri speciale sau generale care se  vor prezenta, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A., pe baza actului de identitate.

-institutiilor de credit care presteaza servicii de custodie (prin reprezentant legal sau imputernicit al acestuia) - pe baza actului de identitate, in conditiile prezentului convocator si Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie al S.I.F. Oltenia S.A.

In conformitate cu prevederile art. 105 alin. 23^3 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata pozitia de „abtinere” exprimata de un actionar sau de catre un reprezentant prezent cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor nu reprezinta un vot exprimat cu privire la respectivele puncte de pe ordinea de zi.

In cazul in care la data de 27.04.2023 nu se intruneste cvorumul necesar desfasurarii in conditiile legii a lucrarilor A.G.O.A. si/sau A.G.E.A., acestea se vor desfasura la a doua convocare, in data de 28.04.2023, in locul si la ora indicate pentru prima convocare, cu aceeasi ordine de zi, cvorumul pentru A.G.E.A. fiind de cel putin o cincime din numarul total de drepturi de vot, iar pentru A.G.O.A. deliberarile au loc indiferent de cvorumul intrunit. Hotararile vor fi luate in A.G.O.A. cu majoritatea voturilor exprimate, iar in A.G.E.A. cu majoritatea voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

Conducerea S.I.F. Oltenia S.A. recomanda actionarilor sai, in masura posibilului:

-    sa acceseze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare a Actionarilor in format electronic, disponibile pe site-ul web al societatii, mai degraba decat copiile disponibile la sediul societatii;

-    sa voteze prin corespondenta folosind buletinul de vot prin corespondenta disponibil pe site-ul web al societatii;

-    sa utilizeze toate mijloacele de comunicare electronica indicate in convocator mai degraba decat posta sau curierul la sediul Societatii, atunci cand trimit (i) propuneri cu privire la adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi a A.G.O.A./A.G.E.A., (ii) proiectele de hotarari, (iii) intrebari scrise inainte de A.G.O.A./A.G.E.A., (iv) imputernicirile pentru reprezentare in cadrul A.G.O.A./A.G.E.A. sau (v) buletinul de vot prin corespondenta.

Informatii suplimentare pot fi obtinute la sediul SOCIETATII DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA S.A. din Craiova, str. Tufanele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum si pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A. - www.sifolt.ro – Sectiunea Informatii Investitori - Adunari Generale.

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

Sorin - Iulian CIOACA

Presedinte – Director General

                                                                      

Ofiter de Conformitate

Viorica Balan                                                      

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.