Stiri Piata


MAMBRICOLAJ S.A. - MAM

Hotarari AGAO 25.04.2024

Data Publicare: 25.04.2024 11:19:48

Cod IRIS: 050F0

Catre

                AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA,

                BURSA DE VALORI BUCURESTI S.A. – sistem multilateral de tranzactionare

 

RAPORT CURENT

conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Codul BVB – operator de sistem

 

Data raportului:

25.04.2024

Denumirea emitentului:

MAMBRICOLAJ S.A.

Simbol

MAM

Sediul social:

Bucuresti, Str. Serii Nr. 6, Sector 2

Adresa de corespondenta (punct de lucru)

Bucuresti, Sos. Morarilor, nr 2A, Sector 2

Nr. telefon/ fax:

0740 40 98 13

Cod unic inregistrare:

27933834

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J40/599/2011

Capital social subscris si varsat:

846.500 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Sistemul multilateral de tranzactionare (SMT – piata AeRO)

 

Evenimente importante de raportat:  Hotarari AGOA 25.04.2024

 

Conducerea MAMBricolaj S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata ca in data de 25.04.2024, ora 9:30, la Hotel Marshal Garden din Calea Dorobantilor, nr. 50B, Sector 1, Bucuresti a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA). Cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare.

Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor sunt anexate la acest raport curent.

 

Presedinte CA

Cristian Gavan

 

 

Hotararea nr. 8 / 25.04.2024

a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

societatii MAMBRICOLAJ S.A.

 

 

Adunarea Generala Exraordinara a Actionarilor (AGOA) societatii MAMBRICOLAJ S.A. (in continuare „Societatea”), cu sediul in Bucuresti, Str. Serii Nr. 6, Sector 2, cu adresa de corespondenta la punctul de lucru din Bucuresti, Sos. Morarilor, nr 2A, Sector 2, inregistrata la ONRC sub J40/599/2011, si avand codul unic de inregistrare 27933834,

intrunita legal si statutar la prima convocare in sedinta din data de 25.04.2024, ora 09:30, in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale actului constitutiv, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 1468 din 25.03.2024 si in ziarul online Financial Intelligence din data de 23.03.2024,

in prezenta actionarilor reprezentand 6.922.010 actiuni, respectiv 81,7721% drepturi de vot, echivalentul a 81,7721% din capitalul social si din numarul total de drepturi de vot ale Societatii, inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 11.04.2024 stabilita ca data de referinta,

in urma dezbaterilor, a voturilor exprimate astfel cum au fost consemnate in Procesul-verbal al sedintei si in conformitate cu art. 112 din Legea societatilor nr. 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare

 

HOTARASTE

 

  1. Cu un nr. de 6.876.077 drepturi de vot, respectiv 99,4460%% din drepturilor de vot exprimate aproba situatiile financiare anuale aferente exercitiului financiar al anului 2023, pe baza Raportului Consiliului de administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.
  2. Cu un nr. de 6.881.207 drepturi de vot, respectiv 99,4464% din drepturilor de vot exprimate aproba repartizarea profitului net statutar al Societatii realizat in anul financiar 2023 in suma de 954.063 lei, astfel: 67.918 lei pentru rezerve legale si 886.145 lei ca profit nerepartizat cu scopul de a fi in reinvestit in dezvoltarea companiei.
  3. Cu un nr. de 699.918 drepturi de vot, respectiv 94,8109% din drepturilor de vot exprimate aproba descarcarea de gestiune a Consiliului de administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2023.
  4. Cu un nr. de 6.878.775 drepturi de vot, respectiv 99,4084% din drepturilor de vot exprimate aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2024, conform propunerii.
  5. Cu un nr. de 686.543 drepturi de vot, respectiv 92,6476% din drepturilor de vot exprimate aproba stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de administratie pentru anul 2024 la nivelul anului anterior.
  6. Cu un nr. de 6.879.808 drepturi de vot, respectiv 99,4463% din drepturilor de vot exprimate aproba numirea in calitate de auditor financiar al Societatii, Quota Audit Srl, cu sediul in Str. Icoanei nr 6, et 1, Glina, Ilfov, Romania, identificata prin CUI 24205054 si nr. de ordine in Registrul Comertului J23/1209/2014, inregistrata la Camera Auditorilor Financiari din Romania cu numarul 834, pentru un mandat valabil pana la data de 30.04.2025 si imputernicirea domnului Cristian Gavan, in vederea semnarii contractului cu acesta.
  7. Cu un nr. de 6.919.715 drepturi de vot, respectiv 100% din drepturilor de vot exprimate aproba ziua de 16.05.2024 drept data de inregistrare pentru identificarea actionarilor, respectiv ziua de 15.05.2024 drept data ex-date.
  8. Cu un nr. de 6.919.670 drepturi de vot, respectiv 100% din drepturilor de vot exprimate aproba mandatarea dlui. Cristian Gavan, cu drept de substituire, pentru semnarea hotararii in numele actionarilor si pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare in scopul implementarii, depunerii, inregistrarii, publicarii hotararii AGOA si/sau operatiunilor aprobate prin aceasta, inclusiv reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati in acest scop.

 

 

PRESEDINTELE ADUNARII                                                                SECRETARUL ADUNARII

Cristian GAVAN                                                                                                 Manuel STANILA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.