LACTATE NATURA S.A.
Targoviste, B-dul Independentei, Nr.23, Dambovita
Tel. 0245/216445,0245/615651
Fax: 0372870351; 0245/631788
C.U.I. RO 912465
Nr. si data inregistrare ORC: J15-376-1991
Capital social subscris si varsat: 6.174.515 lei
Cod LEI (Legal Entity Identifier) : 254900BRLASUBOLR5224
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: AeRO
Simbol piata: INBO
RAPORT CURENT CONFORM REGULAMENT ASF NR. 5/2018
Data raportului 18.03.2019
Evenimente de raportat:
I. Convocare AGOA
CONVOCARE
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR
Consiliul de administratie al LACTATE NATURA SA Targoviste, in temeiul art.111 din Legea nr. 31/1990, republicata si modificata, ale Legii nr.24//2017, Regulamentelor A.S.F. si dispozitiilor Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, care va avea loc in data de 18.04.2019, ora 11:00, la sediul societatii Targoviste, B-dul Independentei, nr. 23.
Au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale toti detinatorii de actiuni inregistrati nominal in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 05.04.2019, care este data de referinta.
In cazul in care la prima convocare nu vor fi intrunite conditiile legale de cvorum, Adunarea Generala se reprogrameaza pe data de 19.04.2019, ora 11 :00 in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.
ORDINEA DE ZI A.G.O.A
1. Prezentarea si aprobarea Situatiilor financiare ale anului 2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului financiar extern.
2. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2018.
3. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pe anul 2019.
4. Aprobarea indemnizatiei cuvenite administratorilor pana la AGOA de aprobare a situatiilor financiare la 31.12.2019.
5. Aprobarea nivelului politei de asigurare pentru raspundere profesionala a administratorilor.
6. Aprobarea prelungirii contractului de audit cu auditorul financiar JPA Audit&Consultanta Bucuresti pe o durata de doi ani, pentru auditarea situatiilor financiare individuale aferente anilor financiari 2019 si 2020 si imputernicirea Consiliului de administratie in vederea negocierii si incheierii contractului de audit.
7. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General, sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii AGOA la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Dambovita, spre a fi mentionate in registru si publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.
8. Aprobarea datei de 14.05.2019, ca data de inregistrare ( “ex-date” 13.05.2019), in conformitate cu prevederile aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.
Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul, in termen de 15 zile de la publicarea prezentului convocator in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa solicite introducerea de puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi.
Solicitarea de completare a ordinii de zi va fi transmisa in scris, in original, prin posta, la sediul societatii, insotita de copia actului de identitate al actionarului persoana fizica/reprezentant legal al actionarului persoana juridica si a dovezii calitatii de actionar, emisa de catre Depozitarul Central.
Dovada calitatii de reprezentant legal al persoanei juridice se va face cu certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii solicitarii.
Dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi poate fi exercitat pana cel mai tarziu la data de 08.04.2019 prin adresa, in original, insotita de dovada calitatii de actionar emisa de Depozitarul Central si de dovada calitatii de reprezentant legal, prin certificat constatator, in original sau in copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data transmiterii adresei.
Informatiile privind exercitarea acestor drepturi se gasesc pe website-ul societatiii www.lactatenatura.ro.
Actionarii pot participa si vota in adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala, care va fi depusa direct la sediul societatii, in original, pana cel tarziu 16.04.2019, ora 11:00.
Actionarii isi vor putea exercita dreptul de vot si prin corespondenta.
Votul prin corespondenta va fi depus la sediul societatii sau expediat prin posta pana cel tarziu la data de 16.04.2019, ora 11:00.
Formularul de imputernicire speciala, formularul de vot prin corespondenta si procedurile de completare si transmitere a acestora , se vor obtine, incepand cu data de 05.04.2019, de pe website-ul societatii www.lactatenatura.ro.sau de la compartimentul actionariat.
Materialele pot fi consultate sau procurate de catre actionari de pe website-ul oficial al societatii www.lactatenatura.ro. incepand cu data de 18.03.2019..
Accesul in sala de sedinta este permis actionarilor numai pe baza de B.I./C.I., pentru persoanele fizice, iar, pentru persoanele juridice, pe baza dovezii calitatii de reprezentant legal sau imputernicit al acesteia. In situatia persoanelor fizice si juridice reprezentate, mandatarii vor prezenta si copia imputernicirii speciale sau generale.
Informatii suplimentare se pot obtine zilnic, intre orele 10:00-14:00 de la sediul societatii, dupa data aparitiei prezentului convocator in M.O. al Romaniei - partea a IV-a - persoana de contact Udroiu Grigoras Claudiu, telefon 0245-216445 int. 25 .
PRESEDINTE
CONSILIU DE ADMINISTRATIE,
Ioan Pauna