Nr. 1149/06.04.2021
De la: IMOCREDIT IFN SA
Catre: BURSA DE VALORI BUCURESTI
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
Raportul curent conform:
|
Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
|
Data raportului:
|
06.04.2021
|
Denumirea societatii comerciale:
|
IMOCREDIT IFN S.A.
|
Sediul social:
|
str. Horea nr. 3, Cluj- Napoca, jud. Cluj, cod 400174
|
Numarul de telefon/fax:
|
0264.565.675/ 0264.595.676
|
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului:
|
RO 15697373
|
Numar de ordine in Registrul Comertului:
|
J12/2387/2003
|
Capitalul social subscris si varsat:
|
32.321.225 lei
|
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:
|
Bursa de Valori Bucuresti (BVB) – Piata reglementata – Obligatiuni Corporative
(www.bvb.ro)
|
Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de catre Imocredit IFN S.A.
|
1.875.000 obligatiuni cu valoarea nominala de 8 RON/ obligatiune, simbol bursier IMO22 (ISIN ROIMOCDBC017)
|
I. Evenimente importante de raportat
a) Schimbari in controlul asupra societatii comerciale- nu este cazul.
b) Achizitii sau instrainari substantiale de active- nu este cazul.
c) Procedura falimentului- nu este cazul.
d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 225 din Legea nr. 297/2004 -nu este cazul.
e) Alte evenimente: solicitare completare ordine de zi AGA
In data de 04.04.2021, actionarul societatii, dl. Petria Nicolae, in nume propriu si in calitate de reprezentat al unui grup de actionari, detinatori a peste 10% din actiunile societatii, a transmis o solicitare de completere a ordinii de zi AGOA si AGEA, convocata pentru data de 21/22.04.2021, cu urmatoarele puncte:
A. Pentru AGEA.
1. Modificarea actului constitutiv astfel;
„Art 24. (1) Societatea va fi administrata de un Consiliu de Administratie format din 7 membrii, dupa cum urmeaza:”, formulare actuala va fi inlocuit cu ;
„Art 24.(1) Societatea va fi administrata de un Consiliu de Administratie format din 5 membri , dupa cum urmeaza:”
2. Alegerea unei echipe formata din 3-5 actionari, care sa negocieze in numele tuturor actionarilor procesul de vanzare a actiunilor societatii catre terti.
B. Pentru AGOA,
1. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie prin metoda votului cumulativ, pentru un mandat de 4 ani incepand cu data de 21/22.04.2021.
2. Propunem organizarea si tinerea AGOA si AGEA in sistem cu prezenta fizica sau teleconferinta si nu prin corespondenta.
Propunerea de completare a ordinii de zi AGA, convocata pentru 21/22.04.2021, a fost transmisa inafara termenului legal in care actionarii puteau face propuneri de completare, ca urmare Consiliul de Administratie nu va da curs solicitarii.
Director General
BUIA RALUCA-FLORINA
Sef dep. fin.-cont.
GIURGIU LIVIA