Stiri Piata


IAMU SA BLAJ - IAMU

Completare Convocare AGAO 26.04.2021

Data Publicare: 07.04.2021 8:57:47

Cod IRIS: E9B9F

Nr.: 4800 / 07.04.2021

 

RAPORT CURENT

CONFORM REGULAMENTULUI ASF NR 5/2018

 

Data raportului: 07.04.2021

 

SC IAMU SA

Sediul social :                                  Blaj,Str. Gh. Baritiu nr 38 jud. Alba

Nr. telefon/fax                                  0258/711907; 0258/713604

Cod unic de inregistrare:                 RO1766830

Capital social subscris si varsat:     23.750.372 Lei

Piata pe care se tranzactioneaza:   AERO

 

 

EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

 

-      COMPLETAREA ORDINII DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII IAMU SA DIN DATA DE 26(27).04.2021, ORA 11:00

 

La solicitarea actionarului SIF BANAT-CRISANA (cu o cota de participare de 76,6967 % din capitalul social), CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII IAMU S.A. Blaj in sedinta din data de 06.04.2021 a aprobat completarea  ORDINII DE ZI a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26.04.2021 ora 11:00 la sediul societatii – prima convocare, 27.04.2021 ora 11:00 la sediul societatii – a doua convocare, prin introducerea unui punct nou: „10. Aprobarea formei si continutului contractului de mandat al administratorilor.”

 

Documentele privind introducerea punctului nou pe ordinea de zi pot fi consultate la Registratura IAMU SA, precum si pe pagina web a societatii, www.iamu.ro, sectiunea Informatii actionari.

 

Completarea Convocatorului AGOA se publica in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a si in cel putin un ziar de circulatie nationala.

 

      Completarea Convocatorului AGOA din data de 26(27) Aprilie 2021

 

COMPLETAREA CONVOCATORULUI

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR SOCIETATII IAMU SA

DIN DATA DE 26 Aprilie 2021

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII IAMU S.A. Blaj, str. Gh. Baritiu, Nr. 38, Judet Alba, cod de inregistrare fiscala RO1766830, numar de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului J01/189/1991, avand in vedere solicitarea de completare a ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) din data de 26.04.2021, formulata de actionarul SIF Banat-Crisana, prin cererea de completare ordine de zi din data de 06.04.2021, inregistrata la IAMU SA cu Nr. 4799 / 06.04.2021, prevederile art. 92, alin 3 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, prevederile art. 189 din Regulamentul Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, prevederile art. 117¹ din Legea societatilor comerciale nr. 31/1990, completeaza ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26 Aprilie 2021, publicata initial in Monitorul Oficial, Partea IV –a, nr. 1237 din 25 Martie 2021, in ziarul „Bursa” nr. 60 din data de 26 Martie 2021 si pe website-ul societatii (www.iamu.ro) incepand cu data de din 26 Martie 2021, cu urmatorul punct:

„10. Aprobarea formei si continutului contractului de mandat al administratorilor.”

 

Astfel, pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26.04.2021, ora 11:00, la sediul societatii din Blaj, Str, Gh. Baritiu, Nr. 38, pentru actionarii inregistrati in registrul actionarilor, tinut de S.C. Depozitarul Central S.A., la data de referinta 12.04.2021, ordinea de zi va fi urmatoarea:

 

1.     Aprobarea situatiilor financiare ale anului 2020, pe baza dezbaterilor si a rapoartelor prezentate de consiliul de administratie si auditorul financiar;

2.     Aprobarea repartizarii profitului net pentru exercitiul financiar 2020;

3.     Aprobarea descarcarii de gestiune a consiliului de administratie pentru exercitiul financiar 2020;

4.     Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 si a planului de investitii pentru anul 2021;

5.     Stabilirea remuneratiei administratorilor si a limitelor generale ale tuturor remuneratiilor directorului general pentru exercitiul financiar 2021.

6.     Alegerea unui nou administrator / confirmarea administratorului provizoriu, pentru un mandat egal cu perioada ramasa pana la expirarea mandatului administratorilor aflati in functie.

7.     Mandatarea unei persoane din partea societatii care sa negocieze obiectivele si criteriile de performanta pentru anul 2021 si sa semneze din partea societatii contractul de administrare.

8.     Aprobarea datei de 13.08.2021 ca data de inregistrare (12.08.2021 ex-date) in conformitate cu art 86 din Legea nr. 24/2017. Aprobarea datei de 27.08.2021 ca data a platii dividendelor.

9.     Aprobarea politicii de remunerare a administratorilor si directorilor cu contract de mandat.

10.  Aprobarea formei si continutului contractului de mandat al administratorilor.

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta in cazul persoanelor fizice cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati cu actul de identitate al reprezentantului legal si a documentului care atesta calitatea de reprezentant legal.

In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de Depozitarul central sau se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de ORC prezentat in original sau copie conforma cu originalul.

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul:

 

a)    De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA. Solicitarea trebuie transmisa in scris in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii.

b)    De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 22.04.2021. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, in format intrebare-raspuns.

 

Propunerile de candidat pentru postul de administrator, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare, se vor depune in scris la sediul societatii pana cel tarziu la data de 08.04.2021, ora 12:00.

 

Solicitarile actionarilor mentionate la alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, in original, prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii.

 

In vederea identificarii si a dovedirii calitatii de actionar a unei persoane care adreseaza intrebari sau solicita completarea ordinii de zi, persoana in cauza are obligatia sa

anexeze solicitarii documente care ii atesta identitatea (pentru persoana fizica: copie

BI/CI, pentru persoana juridica: copie BI/CI reprezentant legal si certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau un act emis de o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal) si extrasul de cont emis de Depozitarul Central SA din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute.        

 

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii: www.iamu.ro si/sau la sediul societatii, incepand cu data de 26.03.2021 in zilele lucratoare intre orele 13-15.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct, sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala  sau generala si document de identitate.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 09.04.2021 intre orele 13-15 sau se pot descarca de pe site–ul societatii. Actionarii care vor fi reprezentati in AGOA/AGEA vor depune la sediul societatii imputernicirile speciale sau imputernicirile generale pana cel tarziu in 22.04.2021, ora 11.

Imputernicirile speciale sau generale depuse dupa expirarea termenului mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale vor fi considerate nule de drept.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

 

Formularul de buletin de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 09.04.2021  intre orele 13-15 de la sediul societatii sau de pe site-ul www.iamu.ro.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat insotit de copia actului de identitate (B.I./C.I. in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat constatator ORC in cazul persoanelor juridice care atesta calitatea de reprezentant legal), pot fi transmise la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26.04.2021 pana cel mai tarziu in 22.04.2021, ora 11.

Informatii suplimentare se pot obtine, in zilele lucratoare, la sediul societatii sau la numarul de telefon 0258/711907 intre orele 13-15.

 

Daca nu sunt indeplinite conditiile de validitate la prima convocare, se convoaca pentru a doua oara Adunarea generala ordinara a actionarilor (AGOA) pentru data de 27.04.2021, ora 11, cu aceeasi ordine de zi si in acelasi loc.

 

                                          Presedintele Consiliul de Administratie

                                                Ing. Cimpean Gligor

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.