SIFI CJ LOGISTIC S.A.
ADRESA str. Serghei Vasilievici Rahmaninov 46-48, SUBSOL, CAM. U11, BUCURESTI 2, 020199 • TELEFON 0212 330 773 • Fax 0212 330 788 • EMAIL: OFFICE@sif-IMOBILIARE.ro
NR.INREG: 37 / 24.04.2024
Catre,
Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,
Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO
Serviciul de Tranzactionare si supraveghere a pietei
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF 5/2018, Regulamentului 11/2015 si Legii 297/2004
Data raportului 24.04.2024
Denumirea entitatii emitente : SIFI CJ LOGISTIC S.A.
Sediul social : Bucuresti, str.S.V.Rahmaninov nr.46-48, cam.U11
Punct de lucru : Cluj-Napoca, str. Iuliu Maniu nr.21
Numarul de telefon/fax: 0264-416663
Cod unic de inregistrare : RO 201624
Numar de ordine in Registrul Comertului : J40 / 13896 / 2014
Capital social subscris si varsat: 2.464.332,50 lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile
mobiliare emise : BVB ATS Piata AeRO
Evenimente importante de raportat:
Hotararile Adunarii Generale a Actionarilor SIFI CJ LOGISTIC S.A. din data de 24.04.2024
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii in sedinta din 24.04.2024 ora 11:00 , a adoptat hotararile mentionate in documentul anexat:
SIFI CJ LOGISTIC S.A
Director general
Calin Candea
ADRESA str. Serghei Vasilievici Rahmaninov 46-48, SUBSOL, CAM. U11, BUCURESTI 2, 020199 • TELEFON 0212 330 773 • Fax 0212 330 788 • EMAIL: OFFICE@sif-IMOBILIARE.ro
Hotararile Adunarii Generale Ordianre a Actionarilor
SIFI CJ LOGISTIC S.A.
din data de 24.04.2024
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CJ LOGISTIC S.A., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13896/2014, CUI RO 201624, cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U11, capital social subscris si varsat de 2.464.332,5 lei (“Societatea”), intrunita in sedinta din 24.04.2024, ora 11:00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, cu participarea directa, prin reprezentant si/sau prin corespondenta a actionarilor care detin la data de referinta 17.04.2024 un numar de 889.831 actiuni, dintr-un numar total de 985.733 actiuni, adica 90,2709% din capitalul social, cu cvorumul si cu majoritatea necesare prevazute de lege si de actul constitutiv consemnate in procesul-verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale ordinare, hotaraste:
HOTARAREA NR. 1
Se aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2023 in baza discutiilor, a rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 2
Se aproba repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar 2023 in suma de 423.007,28 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:
- 414.007,86 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 0,42 lei/actiune;
- 8.999,42 lei – Alte rezerve
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 3
Se aproba data de 05.07.2024 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art. 187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Se aproba suportarea costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
|
HOTARAREA NR. 4
Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 5
Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si planul de investitii pentru anul 2024
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 6
Se aproba remuneratia administratorilor persoane fizice in cuantum de 700 lei net/ luna si remuneratia administratorului persoana juridica in cuantum de 20.000 lei plus TVA net/luna pentru exercitiul financiar 2024
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 7
Se aproba mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 8
Se aproba limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor la maxim 0,3%/ an din valoarea activului net la 31.12.2023 si limitele generale ale remuneratiei directorului la maxim 170.000 lei/ an
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 9
Se aproba numirea auditorului financiar Arya Consulting S.R.L. identificata prin CUI RO41617624, de la data expirarii mandatului actualului auditor, respectiv de la data de 25.04.2024, fixarea duratei minime de 1 an a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A. / directorului general pentru incheierea contractului de audit
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 10
Se aproba stergerea din Registrul Comertului a mentiunilor privind auditorul JPA AUDIT&CONSULTANTA SRL, avand in vedere faptul ca mandatul acestuia a expirat din anul 2021
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 11
Se aproba data de: (i) 21.06.2024 ca data de inregistrare si (ii) 20.06.2024 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 12
Se aproba imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 13
Se aproba mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de substituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 889.831 voturi exprimate.
Presedinte CA/Presedinte de sedinta
ADMINISTRARE IMOBILIARE S.A.
prin reprezentant permanent Valentin Tic-Chiliment
_______________________________
Secretar de sedinta
Paraschiv Alexandra-Elena
________________________________