Catre,
BURSA DE VALORI BUCURESTI
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
R A P O R T C U R E N T
conform Legii nr. 24/2017 si Regulamentului ASF nr.5/2018
privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului: 13.12.2021
Denumirea entitatii emitente: ALTUR SA
Sediul social: Slatina, str. Pitesti, nr. 114, jud.Olt
Cod unic de inregistrare: RO 1520249
Numar de ordine in Registrul Comertului: J28/131/1991
Identificator Unic la Nivel European(EUID):ROONRCJ28/131/1991
COD LEI: 259400IHBSVL9OOVM346.
Capital subscris si varsat: 82.438.833,8 lei
Nr. actiuni/val. nominala : 824.388.338 actiuni, cu valoarea nominala de 0,1 lei
Piata de tranzactionare: Bursa de Valori – Bucuresti, Categoria Standard, simbol ALT
Tel/Fax: 0249/43.68.34; 0249/43.60.37
Eveniment de raportat : Convocare Adunare Generala Ordinara a Actionarilor
ALTUR SA, cu sediul in Slatina, str. Pitesti, nr.114, jud. Olt, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Olt cu nr. J28/131/1991, CUI RO 1520249, prin Consiliul de Administratie, intrunit in sedinta din data de 13.12.2021, in conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990 republicata, ale Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentelor ASF si cu prevederile Actului constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor la data de 17.01.2022, orele 1300 la sediul societatii din str. Pitesti, nr.114, Slatina, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 06.01.2022 considerata data de referinta, cu urmatoarea,
ORDINE DE ZI :
1. Alegerea auditorului financiar extern, stabilirea duratei contractului de prestari servicii de audit si a remuneratiei acordate acestuia.
2. Aprobarea datei de 04.02.2022 ca data de inregistrare conform art. 87, alin. 1 din Legea 24/2017, a datei de 03.02.2022 ca „ex date” in conformitate cu art.2 alin.2 lit.l din Regulamentul ASF nr.5/2018
3. Imputernicirea dnei. avocat Gunaru Maria, pentru indeplinirea formalitatilor legale, in vederea inregistrarii mentiunilor la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Olt, BVB si ASF Bucuresti.
In conditiile neindeplinirii cvorumului, conform prevederilor din Legea 31/1990 R si modificata, art.112, urmatoarea sedinta de lucru a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor va avea loc in data de 18.01.2022, la aceeasi ora si in acelasi loc.
Proiectul de hotarare al AGOA precum si documentele si materialele de sedinta de pe ordinea de zi sunt disponibile cu 30 de zile inainte de data tinerii AGOA, in format electronic, pe website-ul societatii la adresa www.altursa.ro si la sediul societatii.
Ofertele pentru ocuparea functiei de auditor financiar extern se depun la sediul societatii din Slatina, str.Pitesti, nr.114, jud. Olt pana la data de 03.01.2022 si trebuie sa contina copii ale documentelor care le atesta calificarea respectiva in conformitate cu legislatia in vigoare precum si oferta de pret pentru serviciile de audit financiar.
Ofertele vor fi inscrise pe buletinele de vot in ordinea inregistrarii cronologice a dosarelor la societate.
Actionarul/ ii reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:
– de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, in termen de cel mult 15 zile de la data convocarii,
– de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii,
Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris, prin servicii de curierat la sediul societatii, la fax 0249/436037 sau la adresa de e – mail administrativ@altursa.ro, pana la data limita de 03.01.2022.
Fiecare actionar poate adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale in scris, prin serviciile de curierat la sediul societatii, la fax 0249/436037 sau la adresa de e – mail: administrativ@altursa.ro, incepand cu data de 20.12.2021.
Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari, acestea vor anexa solicitarii si copii ale documentelor care sa le ateste identitatea precum si extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de Depozitarul Central sau dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie.
Raspunsurile la intrebarile adresate vor fi comunicate in scris, sau publicate pe website – ul societatii la adresa www.altursa.ro.
Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta, in limba romana sau in limba engleza, pus la dispozitie incepand cu data de 20.12.2021, pe pagina web a societatii la adresa www.altursa.ro.
Formulare de vot prin corespondenta, in limba romana sau in limba engleza (completate de catre actionari si insotite de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica, reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si pentru persoanele juridice, de documentul oficial care ii atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului) vor trebui sa parvina in original, prin posta sau prin servicii de curierat, la sediul societatii situat in Slatina, str. Pitesti, nr.114, jud. Olt, pana la data de 14.01.2022, orele 1500 la secretariatul Consiliului de Administratie.
La lucrarile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pot participa si vota numai actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta, respectiv 03.01.2022, actionarii pot participa personal sau prin reprezentanti pe baza de procura speciala sau a unei procuri generale, inclusiv exercitarea dreptului de vot prin corespondenta.
Avand in vedere masurile de prevenire a epidemiei de COVID - 19 precum si urmare a Regulamentului ASF nr.5/2020 privind masurile referitoare la desfasurarea adunarilor generale ale emitentilor, ALTUR SA recomanda actionarilor sa utilizeze mijloacele electronice cu privire la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor convocata la data de 17/18.01.2022. Tinand cont de aceste aspecte ALTUR SA recomanda actionarilor votul prin corespondenta ca modalitate a exercitarii dreptului de vot. Actionarii care doresc participarea fizica la sedinta AGOA din 17/18.01.2022 sunt rugati sa anunte din timp participarea in vederea luarii masurilor organizatorice de securitate pentru combaterea pandemiei de COVID.
Formularele de procura speciala, in limba romana sau in limba engleza, se pot obtine de la sediul societatii sau de pe website –ul societatii la adresa www.altursa.ro incepand cu data de 20.12.2021 si pot fi depuse, completate, inclusiv transmise prin corespondenta sau e – mail la adresa administrativ@altursa.ro, in limba romana sau in limba engleza, pana la data de 14.01.2022, orele 1500.
Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor societatii cu conditia ca procura (imputernicirea) generala sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor legale in vigoare sau unui avocat.
Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei procuri (imputerniciri) generale de catre o persoana care se afla intr – o situatie de conflict de interese, in conformitate cu dispozitiile art.105 alin.15 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.
Procurile (imputernicirile) generale se depun la societate cu 48 ore inainte de adunarea generala in copie, cuprinzand mentiunea conform cu originalul, sub semnatura reprezentantului.
Anterior depunerii procurilor generale sau speciale, actionarii pot notifica societatea in legatura cu desemnarea unui reprezentant, prin transmiterea unui e- mail la adresa administrativ@altursa.ro.
Formularul de vot prin corespondenta precum si procura speciala vor fi insotite, in vederea identificarii, de Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul sau orice alt document in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal.
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la telefon 0249/436834.
Presedinte al
Consiliului de Administratie,
Ing. Nitu Rizea Gheorghe
Secretar CA
ec. Obretin Rodica