Stiri Piata


TURISM FELIX S.A. - TUFE

Completare ordine de zi AGAE 03.10.2020

Data Publicare: 31.08.2020 17:34:37

Cod IRIS: D7675

 

 

 

 RAPORT   CURENT

 

Conform Regulamentului nr. 5/2018  privind emitentii de instrumente financiare  si operatiuni de piata

Data raportului: 31.08.2020

Denumirea entitatii emitente: TURISM FELIX SA

Sediul social: Baile Felix,str.Victoria nr.22, Com. Sanmartin, Jud. Bihor  

Numarul de telefon/fax: 0259-318338/0259-318297

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108526

Cod LEI (Legal entity identifier): 254900YRWU6MYZS4BB14 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/132/1991

Capital social subscris si varsat: 49.614.945,60 RON         

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BURSA DE VALORI BUCURESTI SA.

 Eveniment important de raportat: Completare Ordine de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din 03/04.10.2020

 

In sedinta din data de 31.08.2020, Consiliul de Administratie al societatii TURISM FELIX S.A. ,BAILE FELIX, avand J05/132/1991, CUI RO 108526, in conformitate cu Legea nr.31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, ale Legii nr.297/2004, Regulamentelor C.N.V.M./A.S.F. si dispozitiile Actului Constitutiv, avand in vedere punctul i) din Convocatorul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, din data de 03./04.10.2020, respectiv dreptul actionarilor reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 15.09.2020,

ia act de  solicitarea actionarului majoritar SIF Transilvania S.A. care reprezinta 63,2025% din capitalul social total al societatii, care in conformitate cu prevederile legale a formulat prin adresa inregistrata sub nr.7046/31.08.2020, o cerere de completare a ordinii de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 03./04.10.2020,cu urmatorul punct :

a)      Schimbarea destinatiei programului de rascumparare aprobat in AGEA din 18.11.2019, din „distribuirea actiunilor rascumparate , cu titlu gratuit, administratorilor, directorilor si angajatilor societatii, in vederea eficientizarii si fidelizarii activitatiii acestora, in cadrul unui program Stock Option Plan” , in „anularea actiunilor ce vor fi dobandite de societate, urmata de reducerea corespunzatoare a capitalului social”.

Avand in vedere cele de mai sus , in sedinta de azi 31.08.2020 CA hotaraste completarea ordinei de zi  a AGEA conform solicitarii SIF Transilvania SA mai sus prezentata. Astfel , ordinea de zi completata este urmatoarea:

I.ORDINEA DE ZI COMPLETATA A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

1)   Aprobarea modificarii Actului Constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza ;

 

Articolul 18 alin.(1) se va modifica si va avea urmatorul continut :

Art.18(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie, organ colegial de conducere format din 5 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice. Durata mandatului fiecarui administrator este stabilita prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor care alege administratorii, ea neputand depasi 4 ani. Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte si un vicepresedinte.

 

Articolul 19 alin.(2) si alin.(3) se modifica si vor avea urmatorul continut :

        Art.19(2) Remuneratia lunara a membrilor consiliului de administratie se stabileste prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor pentru fiecare exercitiu financiar in parte. Remuneratia suplimentara a membrilor consiliului de administratie care fac parte din comitetele consultative ale consiliului de administratie se stabileste la nivelul de 10% din  remuneratia lunara a membrului in cauza, indiferent de numarul de comitete din care face parte.

                 (3) Fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredintat si sa incheie o asigurare pentru raspundere civila profesionala , in limita stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor.Primele de asigurare vor fi suportate de societate.

 

Articolul 20 alin.(1), alin.(2) si alin.(10) se modifica si vor avea urmatorul continut :

Art.20-(1) Consiliul de administratie se va intruni cel putin o data la 3 luni, la convocarea presedintelui sau a vicepresedintelui. Consiliul de administratie va putea fi convocat si la cererea motivata a cel putin doi dintre membri sai sau a directorului general executiv, ori de cate ori este necesara o astfel de convocare, iar ordinea de zi va fi propusa de catre autorii cererii.Presedintele sau Vicepresedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

(2) Convocarea in vederea intrunirii consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu cel putin 5 zile inainte de data propusa pentru tinerea sedintei. Convocarea sedintei Consiliului de Administratie va fi trimisa fiecarui membru in scris, prin fax sau prin posta electronica, la adresele de fax sau de email ale membrilor Consiliului de Administratie.

(10) Administratorii au dreptul sa li se deconteze , de catre societate, toate cheltuielile determinate de deplasarea si participarea la oricare dintre sedintele consiliului de administratie, precum si pentru orice activitate legata de gestiunea si administrarea societatii. Cuantumul sumelor decontabile se stabilesc in contractul de administrare.

Articolul 21 alin.(1) si alin.(2)  se modifica si vor avea urmatorul continut :

Art.21 (1) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati oricand de catre adunarea generala a actionarilor pentru motive temeinice. Constituie just motiv de revocare ;

i.                    Orice actiune sau inactiune prin care acestea isi incalca cu vinovatie (din culpa sau cu intentie) oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale si actului constitutiv;

ii.                  Neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre Adunarea Generala a actionarilor, in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli;

iii.                Hotararea A.G.A. de reorganizare/restructurare a organelor statutare de conducere a societatii, prin modificarea numarului membrilor Consiliului de Administartie sau a formei de administrare;

iv.                Modificarea structurii actionariatului in sensul reducerii participatiei unuia dintre actionari (prin vanzare partiala sau totala a pachetului de actiuni detinut, majorari de capital social, fuziuni, divizari, etc.).

v.                  Revocarea administratorilor in functie care nu au fost reconfirmati prin vot cumulativ in noul consiliu de administratie.

  

        (2) In caz de vacanta a unui post al unuia sau mai multor administratori, ceilalti administratori deliberand, procedeaza , cu majoritate absoluta, la numirea unui administrator provizoriu, pana la convocarea adunarii generale.

Articolul 22 alin.(3)  se modifica si va avea urmatorul continut :

Art.22 (3)  Limitele remuneratiei lunare a directorului/directorilor se stabilesc intre 7 si 15 salarii medii brute realizate pe societate in exercitiul financiar anterior.

2. Desemnarea persoanei imputernicite sa semneze Actul Constitutiv actualizat al societatii.

3. Desemnarea persoanei care va efectua toate demersurile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor adoptate.

4. Schimbarea destinatiei programului de rascumparare aprobat in AGEA din 18.11.2019, din „distribuirea actiunilor rascumparate , cu titlu gratuit, administratorilor, directorilor si angajatilor societatii, in vederea eficientizarii si fidelizarii activitatiii acestora, in cadrul unui program Stock Option Plan” , in „anularea actiunilor ce vor fi dobandite de societate, urmata de reducerea corespunzatoare a capitalului social”.

 

 

 

Director general

Ec.Serac Florian

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.