Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Hotarari AGA O & E 26.04.2024

Data Publicare: 26.04.2024 18:16:31

Cod IRIS: B1412

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 republicata si Regulamentul ASF nr. 5/2018

Data raportului: 26.04.2024

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr.1, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: 3094980

Capital social subscris si varsat: 217.900.035,80 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti, categoria standard

Simbol de piataTRP

Evenimente importante de raportat:

In data de 26 aprilie 2024, cu incepere de la ora 10:00, respectiv 10:30, la sediul Societatii TeraPlast, precum si prin participarea prin mijloace electronice, a avut loc sedinta Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor, care a fost legal si statutar constituita la prima convocare.

In vederea asigurarii unei informari complete si corecte a actionarilor si potentialilor investitori, redam continutul hotararilor luate de Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor TeraPlast S.A:

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 26 aprilie 2024 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art. 111 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A. (Societatea), ale prevederilor Legii nr. 24/2017 (Republicata) precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr. 1, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, legal si statutar intrunita in data de 26 aprilie 2024, la sediul Societatii, precum si prin participarea prin mijloace electronice, de la ora 10:00 (Ora Romaniei), in prezenta personala, prin reprezentant precum si prin exprimarea de voturi prin corespondenta a unui numar de actionari ce detin 73,419959% din totalul de 2.179.000.358 drepturi de vot aferente celor 2.179.000.358 actiuni emise de societatea TERAPLAST S.A.,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

1.              Aproba situatiile financiare individuale, aferente exercitiului financiar 2023, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

Structura votului: Cu un numar de 1.599.338.141 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.599.338.141 actiuni, reprezentand 73,397792% din Capitalul social al Societatii, Punctul 1 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.599.335.841 voturi pentru, reprezentand 99,999856% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,397686% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 2.300 voturi impotriva, reprezentand 0,000144% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,000106% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 21.450 abtineri;

 

2.              Aproba propunerea de repartizare a profitului net aferent exercitiului financiar 2023, dupa cum urmeaza:

- Profit net realizat: 25.463.947 lei;

- Rezerve legale: 1.456.513 lei;

- Alte rezerve, profit reinvestit: 6.347.245 lei;

- Rezultat reportat: 17.660.189 lei

Structura votului: Cu un numar de 1.596.871.571 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.596.871.571 actiuni, reprezentand 73,284594% din Capitalul social al Societatii, Punctul 2 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.596.523.805 voturi pentru, reprezentand 99,978222% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,268634% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 347.766 voturi impotriva, reprezentand 0,021778% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,015960% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 477.568 abtineri;

 

3.              Aproba situatiile financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2023, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

Structura votului: Cu un numar de 1.599.324.007 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.599.324.007 actiuni, reprezentand 73,397143% din Capitalul social al Societatii, Punctul 3 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.599.321.707 voturi pentru, reprezentand 99,999856% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,397037% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 2.300 voturi impotriva, reprezentand 0,000144% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,000106% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 35.584 abtineri;

 

4.                   Aproba Politica de Remunerare actualizata.

Structura votului: Cu un numar de 1.596.000.506 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.596.000.506 actiuni, reprezentand 73,244619% din Capitalul social al Societatii, Punctul 4 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.521.518.590 voturi pentru, reprezentand 95,333215% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 69,826450% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 74.481.916 voturi impotriva, reprezentand 4,666785% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 3,418169% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 3.359.085 abtineri;

 

5.              Aproba raportul de remunerare a membrilor Consiliului de Administratie si ai directorilor executivi ai Societatii, aferent anului 2023, supus votului consultativ al AGOA.

Structura votului: Cu un numar de 1.598.313.489 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.598.313.489 actiuni, reprezentand 73,350768% din Capitalul social al Societatii, Punctul 5 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.584.399.758 voturi pentru, reprezentand 99,129474% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 72,712230% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 13.913.731 voturi impotriva, reprezentand 0,870526% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,638537% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 1.046.102 abtineri;

 

6.              Aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.

Structura votului: Cu un numar de 576.114.764 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 576.114.764 actiuni, reprezentand 26,439407% din Capitalul social al Societatii, Punctul 6 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 574.425.247 voturi pentru, reprezentand 99,706740% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 26,361870% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 1.689.517 voturi impotriva, reprezentand 0,293260% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,077536% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 1.023.242.527 abtineri;

Dintre cele 1.023.242.527 abtineri, 1.023.095.613 sunt date de administratorii societatii care au si calitatea de actionari.

7.              Aproba Bugetul de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar al anului 2024.

Structura votului: Cu un numar de 1.599.329.592 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.599.329.592 actiuni, reprezentand 73,397399% din Capitalul social al Societatii, Punctul 7 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.585.178.812 voturi pentru, reprezentand 99,115206% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 72,747983% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 14.150.780 voturi impotriva, reprezentand 0,884794% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,649416% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 29.999 abtineri;

 

8.              Aproba Programul de Investitii, aferent exercitiului financiar al anului 2024.

Structura votului: Cu un numar de 1.599.200.091 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.599.200.091 actiuni, reprezentand 73,391456% din Capitalul social al Societatii, Punctul 8 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.585.059.311 voturi pentru, reprezentand 99,115759% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 72,742499% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 14.140.780 voturi impotriva, reprezentand 0,884241% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,648957% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 159.500 abtineri;

 

9.              Aproba propunerea privind nivelul remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie, respectiv:

1.       Indemnizatie neta de 2.500 de euro/luna;

2.       Remuneratia pentru participarea in Comitetele Consultative din cadrul Consiliului de Administratie:

- Presedintele Comitetului Consultativ: 2250 euro net/luna;

- Membri in Comitetele Consultative: 250 euro net/luna.

Remuneratia pentru participarea in Comitete nu poate depasi 100% din indemnizatia anuala fixa si nu poate fi sub forma de actiuni.

Structura votului: Cu un numar de 1.595.971.724 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.971.724 actiuni, reprezentand 73,243298% din Capitalul social al Societatii, Punctul 9 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.320.095.284 voturi pentru, reprezentand 82,714203% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 60,582610% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 275.876.440 voturi impotriva, reprezentand 17,285797% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 12,660688% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 3.369.735 abtineri;

 

10.          Aproba numirea ca auditor intern al Societatii a MAZARS ROMANIA S.R.L., pentru un mandat de 1 (unu) an de la data adoptarii hotararii AGOA, cu o remuneratie de max. 5.000 euro.

Structura votului: Cu un numar de 1.595.355.716 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.355.716 actiuni, reprezentand 73,215028% din Capitalul social al Societatii, Punctul 10 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.536.245.720 voturi pentru, reprezentand 96,294870% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 70,502316% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 59.109.996 voturi impotriva, reprezentand 3,705130% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 2,712712% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 3.994.875 abtineri;

 

11.          Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

Structura votului: Cu un numar de 1.599.316.316 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.599.316.316 actiuni, reprezentand 73,396790% din Capitalul social al Societatii, Punctul 11 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.599.142.016 voturi pentru, reprezentand 99,989102% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,388791% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 174.300 voturi impotriva, reprezentand 0,010898% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,007999% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 52.650 abtineri;

 

12.          Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Teraplast S.A. sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

Structura votului: Cu un numar de 1.599.364.166 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.599.364.166 actiuni, reprezentand 73,398986% din Capitalul social al Societatii, Punctul 12 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.599.236.866 voturi pentru, reprezentand 99,992041% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,393144% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 127.300 voturi impotriva, reprezentand 0,007959% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,005842% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 4.300  abtineri;

 

13.          Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: Cu un numar de 1.597.322.314 voturi valabil exprimate pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.597.322.314 actiuni, reprezentand 73,305280% din Capitalul social al Societatii, Punctul 13 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.597.322.314 voturi pentru, reprezentand 100% din voturile exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,305280% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 0 voturi impotriva; 33.300 abtineri;

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata azi, 26 aprilie 2024.

v 

 

HOTARAREA nr. 1 din data de 26 aprilie 2024 a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A.

In temeiul art. 113 si urmatoarele din Legea 31/1990 privind societatile cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv al societatii TERAPLAST S.A. (Societatea), ale prevederilor Legii nr. 24/2017 precum si ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii TERAPLAST S.A., cu sediul in sat Saratel, com Sieu-Magherus, Calea Teraplast nr.1, judet Bistrita-Nasaud, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J06/735/1992, avand CUI RO 3094980, legal si statutar intrunita in data de 26 aprilie 2024, la sediul Societatii, precum si prin participarea prin mijloace electronice, de la ora 10:30 (Ora Romaniei), in prezenta personala, prin reprezentant precum si prin exprimarea de voturi prin corespondenta a unui numar de actionari ce detin 73,231470% din totalul de 2.179.000.358 drepturi de vot aferente celor 2.179.000.358 actiuni emise de Societate,

HOTARASTE

Asupra punctelor aflate pe ordinea de zi dupa cum urmeaza:

  1.             Aproba valoarea de 300.000.000 lei ca limita maxima de indatorare pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2024 – 28.04.2025 si aproba garantarea contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: Cu o participare de 1.595.714.003 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.714.003 actiuni, reprezentand 73,231470% din Capitalul social al Societatii, Punctul 1 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.580.755.582 voturi pentru, reprezentand 99,062588% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 72,544990% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 14.287.980 voturi impotriva, reprezentand 0,895397% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,655713% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 424.659 abtineri; 245.782 voturi neexercitate.

 

2.        Aproba suplimentarea limitei maxime de indatorare, prevazuta la pct. 1 de mai sus, pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2024 – 28.04.2025 cu suma de 135.000.000 lei, ce va fi folosita (daca este cazul) exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

Structura votului: Cu o participare de 1.595.714.003 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.714.003 actiuni, reprezentand 73,231470% din Capitalul social al Societatii, Punctul 2 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.580.451.483 voturi pentru, reprezentand 99,043530% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 72,531034% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 14.515.145 voturi impotriva, reprezentand 0,909633% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,666138% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 463.795 abtineri; 283.580 voturi neexercitate.

 

 3.      Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 1 si 2 din prezenta. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la:

-               accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

-               garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

Structura votului: Cu o participare de 1.595.714.003 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.714.003 actiuni, reprezentand 73,231470 % din Capitalul social al Societatii, Punctul 3 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.594.321.410 voturi pentru, reprezentand 99,912729% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,167561% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 1.027.300 voturi impotriva, reprezentand 0,064379% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,047145% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 81.713 abtineri; 283.580 voturi neexercitate.

 

4.         Confirmarea si ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie nr. 7 din data de 15 martie 2024, respectiv a Deciziei Consiliului de Administratie nr. 25 din data de 6 octombrie 2023, prin care s-a aprobat contractarea de catre Teraplast S.A. a unor finantari de la Banca Transilvania S.A., precum si constituirea unor garantii aferente respectivelor finantari, in limita maxima de indatorare aprobata prin Hotararea A.G.E.A. nr. 1 din data de 28 aprilie 2023.

Structura votului: Cu o participare de 1.595.714.003 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.714.003 actiuni, reprezentand 73,231470% din Capitalul social al Societatii, Punctul 4 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.594.377.224 voturi pentru, reprezentand 99,916227% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,170122% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 1.000.000 voturi impotriva, reprezentand 0,062668% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,045893% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 71.574 abtineri; 265.205 voturi neexercitate.

 

5.       Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Extraordinare a Societatii, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

Structura votului: Cu o participare de 1.595.714.003 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.714.003 actiuni, reprezentand 73,231470% din Capitalul social al Societatii, Punctul 5 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.595.221.922 voturi pentru, reprezentand 99,969162% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,208888% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 125.000 voturi impotriva, reprezentand 0,007833% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,005737% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 64.375 abtineri; 302.706 voturi neexercitate.

 

6.         Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

Structura votului: Cu o participare de 1.595.714.003 voturi valabile pentru acest punct de pe ordinea de zi, aferente unui numar de 1.595.714.003 actiuni, reprezentand 73,231470% din Capitalul social al Societatii, Punctul 6 al ordinii de zi a fost aprobat dupa cum urmeaza: 1.593.323.652 voturi pentru, reprezentand 99,850202% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 73,121771% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 20.000 voturi impotriva, reprezentand 0,001253% din voturile detinute de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, respectiv 0,000918% din numarul total de drepturi de vot ale Societatii; 82.074 abtineri; 2.288.277 voturi neexercitate.

Presedintele de sedinta

Alexandru Stanean

 

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la

e-mail investor.relations@teraplast.ro sau tel. +40 741 270 439 – persoana de contact: Alexandra Sica.

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.