Stiri Piata


ROMCARBON SA - ROCE

Hotarari AGA E din 04.12.2017

Data Publicare: 04.12.2017 13:57:49

Cod IRIS: B6816


Nr.2898/04.12.2017

RAPORT CURENT

conform Regulamentului C.N.V.M. 1/2006

Data raportului:04.12.2017

Denumirea entitatii emitente: ROMCARBON S.A.

Sediul social: Buzau, str. Transilvaniei nr. 132, judetul Buzau

Numarul de telefon/fax: 0238/723115

Codul unic de inregistrare: RO 1158050

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 10/83/1991

Capital social subscris si varsat: 26.412.209,6 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB Categoria Standard

Eveniment de raportat: Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din 04.12.2017 (conform Legii nr.24/2017 si art.113 pct.1 alin.A lit.c din Regulamentul CNVM nr.1/2006);

ROMCARBON S.A. raporteaza urmatorul eveniment important:

In data de 04.12.2017, orele 12.00, la sediul societatii din municipiul Buzau, strada Transilvaniei nr.132, in conformitate cu prevederile legii si ale Actului constitutiv, a avut loc Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (prima convocare).

Au fost prezenti, reprezentati si au votat prin corespondenta actionari reprezentand 62,3004 % din capitalul social.

In urma dezbaterilor si deliberarilor cu privire la problemele inscrise pe ordinea de zi, s-au adoptat cu unanimitate, urmatoarele:

1. Se aproba modificarea Actului constitutiv al Societatii ROMCARBON S.A. dupa cum urmeaza:

I. Capitolul “Actionari” se modifica si va avea urmatorul continut:

“Actionari:

Actionari semnificativi ( in temeiul art. 2 alin.1 pct.2 din Legea nr.24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata)

1) S.C. LIVING PLASTIC INDUSTRY S.R.L., cu sediul in Buzau, Strada Transilvaniei, nr. 132, judetul Buzau, Romania, inregistrata la O.R.C. sub nr. J10/148/1998, cod unic de inregistrare 10281027;

2) JOYFUL RIVER LIMITED, cu sediul in Acropoleos Avenue, no. 59-61, 3rd floor, suite 302, 2012 Nicosia, Cipru, inregistrata la Registrul Comertului din Cipru sub nr.324613;

3) Alti actionari nesemnificativi, persoane fizice si juridice, evidentiati in registrul actionarilor.

II. Articolul 3 „Sediul societatii”, din Capitolul I – DENUMIREA, FORMA JURIDICA, SEDIUL, DURATA, se modifica si va avea urmatorul continut:

„Art. 3. Sediul societatii

Sediul societatii este in Romania, localitatea Buzau, strada Transilvaniei nr. 132, judetul Buzau. Sediul societatii poate fi schimbat in alt loc din Romania pe baza hotararii Adunarii Generale, potrivit legii.

Societatea poate infiinta filiale, sucursale, reprezentante, agentii, puncte de lucru, birouri, depozite, magazine si alte asemenea, situate si in alte localitati din tara si strainatate.

Societatea are deschise puncte de lucru dupa cum urmeaza:

1. Com. Stefanesti, Jud. Ilfov;

2. Mun. Iasi, Calea Chisinalui, nr. 29, judetul Iasi;

3. Mun. Buzau, Str. Transilvaniei, nr. 132, judetul Buzau – Chiosc ROMCARBON;

4. Bucuresti, Sector 2, Strada Barbu Vacarescu (fost F. CA DE GLUCOZA 2-4) nr. 164 A;

5. Ploiesti, str. Pompelor nr.4, jud. Prahova.”

III. Articolul 6 din Capitolul III - CAPITALUL SOCIAL, ACTIUNI, se modifica si va avea urmatorul continut:

„Art. 6. Capitalul social subscris si integral varsat este de 26.412.209,6 lei, aport in numerar, divizat in 264.122.096 actiuni nominative, dematerializate, in valoare de 0,1 lei fiecare, cu urmatoarea structura a actionariatului la data de referinta 30.09.2017:

1)S.C. LIVING PLASTIC INDUSTRY S.R.L., cu sediul in Buzau, Strada Transilvaniei, nr. 132, judetul Buzau, Romania, inregistrata la O.R.C. sub nr. J10/148/1998, cod unic de inregistrare 10281027,detinand 86.774.508 actiuni nominative, a 0,1 lei fiecare, in valoare totala de 8.677.450,8 lei, reprezentand 32,8540 % din capitalul social.

2)JOYFUL RIVER LIMITED, cu sediul in Acropoleos Avenue, no. 59-61, 3rd floor, suite 302, 2012 Nicosia, Cipru, inregistrata la Registrul Comertului din Cipru sub nr.324613, detinand 54.195.089 actiuni nominative, a 0,1 lei fiecare, in valoare totala de 5.419.508,90 lei reprezentand 20,5190 % din capitalul social

3)Alti actionari, persoane fizice si juridice, evidentiati in registrul actionarilor, detinand 123.152.499 actiuni nominative, a 0,1 lei fiecare, in valoare totala de 12.315.249,90 lei, reprezentand 46,6271 % din capitalul social.”

IV. Articolul 8 “Marirea sau reducerea capitalului social”, din Capitolul III - CAPITALUL SOCIAL, ACTIUNI, se modifica si va avea urmatorul continut:

„Art.8.Marirea sau reducerea capitalului social

Capitalul social al societatii poate fi majorat prin hotararea Adunarii Generale Extraordinare sau prin Decizia Consiliului de Administratie(in cazul in care AGEA a delegat aceasta atributie Consiliului de Administratie) prin toate mijloacele si procedurile prevazute de dispozitiile legale si in conditiile prevazute de legea privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si de prezentul act.

Actionarii existenti vor avea drept de preferinta, in conditiile legii, la achizitionarea noilor actiuni, proportional cu procentul detinut din capitalul social al societatii la momentul respectiv. Plata efectuata de catre actionari catre societate in schimbul acestor actiuni va fi facuta in conformitate cu prevederile legale si aprobarea Adunarii Generale a Actionarilor.

Termenul de exercitare a dreptului de preferinta este fixat de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor care aproba majorarea de capital, neputand fi mai mic decat termenul prevazut de lege. Daca oricare din actionarii susmentionati isi declina sau nu reuseste din orice motiv sa-si exercite dreptul de preferinta cu privire la achizitionarea de noi actiuni in termenul fixat de Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, acest drept va fi transmis celorlalti actionari, care vor putea sa il exercite in termen de 1 saptamana de la expirarea termenului fixat de adunarea care aproba majorarea de capital si proportional cu ponderea detinuta in capitalul social la data de identificare a actionarilor care urmeaza a beneficia de drepturi, stabilita de aceasta adunare.Adunarea Generala a Actionarilor va putea decide reintregirea capitalului social prin emisiune de noi actiuni.

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va decide reducerea capitalului social, in conformitate cu dispozitiile legale, prin reducerea valorii nominale a actiunilor, sau prin reducerea numarului de actiuni, ori prin dobandirea de actiuni proprii, urmata de anularea lor, precum si in celelalte cazuri de reducere a capitalului social.

In nici un caz reducerea capitalului social nu va putea atinge in vreun mod calitatea de actionar si egalitatea intre actionari.”

V. Articolul 11. din Capitolul III - CAPITALUL SOCIAL, ACTIUNI, referitor la pierderea actiunilor se va elimina.

VI.Articolul 12.”Atributii” , din CAPITOLUL IV – ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR, prin renumeratoare va deveni Articolul 11. „Atributii” si si va avea urmatorul continut:

„Art. 11. Atributii

Adunarea Generala a actionarilor este organul de conducere al societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asigura politica ei economica si comerciala.

Adunarea generala ordinara a actionarilor are urmatoarele atributii:

a)discuta, aproba sau modifica situatiile financiare anuale, pe baza rapoartelor Consiliului de Administratie si ale auditorilor financiari;

b)aproba repartizarea profitului si fixeaza dividendele in conditiile legii;

c)numeste administratorii, le urmareste modul de desfasurare a activitatii, ii descarca de activitate, se pronunta asupra gestiunii lor si ii revoca;

d)fixeaza indemnizatia cuvenita administratorilor;

e)stabileste si aproba bugetul de venituri si cheltuieli si, dupa caz, programul de activitate pe exercitiul financiar urmator;

f)hotaraste cu privire la actionarea in justitie a administratorilor, directorilor si a auditorilor financiari ai societatii, pentru pagube pricinuite acesteia;

Adunarea generala extraordinara a actionarilor are urmatoarele atributii:

a)hotaraste schimbarea formei juridice si a denumirii societatii;

b)hotaraste cu privire la schimbarea sediului societatii;

c)hotaraste cu privire la modificarea, reducerea si completarea obiectului de activitate al societatii;

d)hotaraste cu privire la modificarea duratei de functionare a societatii;

e)hotaraste cu privire la majorarea capitalului social, la modificarea numarului de actiuni sau a valorii nominale a acestora;

f)hotaraste reducerea capitalului social, sau dupa caz, reintregirea acestuia;

g)hotaraste cu privire la dizolvarea si lichidarea societatii;

h)hotaraste fuziunea cu alte societati sau divizarea societatii;

i)hotaraste conversia unei categorii de obligatiuni in alta categorie sau in actiuni;

j)hotaraste emiterea de obligatiuni;

k)hotaraste orice modificare a actului constitutiv si adopta oricare alta hotarare pentru care este ceruta aprobarea adunarii generale a actionarilor, in conditiile legii;

l)deleaga competente Consiliului de Administratie.

Exercitiul atributiilor mentionate la art. 11 alin 3 lit. b), c), e), este delegat Consiliului de Administratie. Exercitiul atributiei prevazuta la art. 11 alin. 3 lit. e delegat Consiliului de Administratie se va exercita in limita nivelului maxim aprobat prin Hotararea Adunarii Generale Exatrordinare a Actionarilor, in conditiile legii.”

VII.Articolul 14. „Organizarea Adunarii Generale a Actionarilor”, din CAPITOLUL IV – ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR, prin renumeratoare va deveni Articolul 13. „Organizarea Adunarii Generale a Actionarilor” si va avea urmatorul continut:

„Art. 13. Organizarea Adunarii Generale a Actionarilor

Pentru validitatea intrunirilor adunarilor generale ordinare si/sau extraordinare este necesara prezenta actionarilor in cvorumul stabilit conform dispozitiilor legale in vigoare, iar hotararile adunarilor legal intrunite vor fi adoptate cu numarul de voturi stipulat in Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale.

In ziua si la ora aratate in convocare, sedinta adunarii se va deschide de catre presedintele consiliului de administratie, respectiv al directoratului, sau de catre acela care ii tine locul.

Cu ocazia tinerii Adunarii generale, aceasta va alege, dintre actionarii prezenti, 1 pana la 3 secretari, care vor verifica lista de prezenta a actionarilor, indicand capitalul social pe care il reprezinta fiecare, procesul-verbal intocmit de secretarul tehnic pentru constatarea numarului actiunilor depuse si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale.

Procesul verbal al adunarii generale se va trece intr-un registru de procese verbale si se va semna de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul numit pentru intocmirea acestuia. Sedintele Adunarii Generale pot fi inregistrate audio-video.

Hotararile se adopta prin vot deschis. Votul se exercita in mod secret in situatiile si conditiile prevazute de lege si de prezentul act constitutiv.

Hotararile adunarii generale sunt obligatorii chiar si pentru actionarii absenti sau reprezentati.

Actionarii vor putea fi reprezentati in adunarile generale prin orice persoana, actionar sau tert, cu respectarea prevederilor legale cu privire la reprezentare.”

VIII. Articolul 15. „Exercitarea drepturilor de vot” din CAPITOLUL IV – ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR, se va elimina.

IX. Articolul 16. „Consiliul de Administratie”, din CAPITOLUL V - CONDUCEREA SOCIETATII, prin renumeratoare va deveni Articolul 14. „Consiliul de Administratie” si va avea urmatorul continut:

„Art. 14. Consiliul de Administratie

ROMCARBON S.A. este administrata de catre Consiliul de Administratie compus din 3 membri, alesi sau numiti de Adunarea Generala a Actionarilor in conformitate cu prevederile legale, prin vot secret, pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de fi realesi.

Alegerea administratorilor se face dintre candidatii pentru posturile de administrator nominalizati de catre membrii actuali ai consiliului de administratie sau de catre actionari.

Sunt incompatibile cu calitatea de membru al Consiliului de Administratie persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile sau au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru alte infractiuni prevazute de legea privitoare la societatile comerciale.

Membrii consiliului de administratie isi vor exercita mandatul cu prudenta si diligenta unui bun administrator, cu loialitate si in interesul societatii.

Consiliul de Administratie este condus de un Presedinte ales de membrii Consiliului de Administratie pentru o durata care nu poate depasi durata mandatului sau de administrator. Membrii Consiliului de Administratie desemneaza si un inlocuitor de presedinte care va detine calitatea de Vicepresedinte. Cel putin unul dintre membrii Consiliului de Administratie este independent in conditiile legii.

Presedintele Consiliului de Administratie poate indeplini si functia de Director General al societatii.

La data actualizarii prezentului act constitutiv Consiliul de Administratie este alcatuit din :

1. – presedinte C.A. – HUNG, CHING – LING, cetatean taiwanez, nascut la data de ………….. in Taiwan, domiciliat in ……………, …………, no. ……… Alley ………, Lane …………, Gong Yuan S.RD., cu resedinta in Romania, municipiul Buzau, strada ………………. nr……, identificat cu pasaport seria TWN nr. …………. eliberat de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii China la data de ……………..;

2. – vicepresedinte C.A. – SIMIONESCU N. DAN, cetatean roman, nascut la data de ………………. in municipiul………………., Sector ………….., domiciliat in municipiul ……………, bd. ……………. nr. …………, sc. ………….., ap. ……………., judetul ………….., identificat cu C.I. seria ……………. nr. ……………. eliberata de SPCJEP ………….. la data de …………….., CNP …………………;

3. – membru C.A. – WANG, YI – HAO, cetatean taiwanez, nascut la data de ………………. in ……………., Taiwan, domiciliat in ………………, ………………, nr. …………, Alley ……………, Lane ………….., Section ……., …………… Road, Neighbor unit ……………, …………….. District, Tainan city ……………, Republica China, identificat cu pasaport seria TWN nr. ……………..emis de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii China la data de …………...

alesi pentru un mandat de 4 ani, care expira la data de 04.02.2020.

Consiliul de Administratie se intruneste la sediul societatii sau in alte locuri, lunar si ori de cate ori este necesar, la convocarea Presedintelui, la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii sai sau a Directorului general, Presedintele fiind obligat sa dea curs unei astfel de cereri. Consiliul de Administratie este prezidat de Presedinte, iar in lipsa acestuia, de catre Vicepresedinte.

Convocarile pentru intrunirile Consiliului de Administratie vor fi transmise, cu cel putin 5 zile inainte de data desfasurarii sedintei, prin orice mijloc de comunicare la distanta (posta, e-mail, fax) care sa asigure confirmarea primirii, in scris, de catre destinatar/membrul Consiliului de Administratie convocat. Aceste convocari vor cuprinde data, respectiv locatia unde se va tine sedinta Consiliului de Administratie precum si ordinea de zi, neputandu-se lua nicio decizie asupra altor probleme, decat in caz de urgenta si cu conditia ratificarii in sedinta urmatoarea de catre membrii absenti. In cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si prin interesul societatii, deciziile consiliului de administratie pot fi luate prin votul unanim exprimat in scris al membrilor, inclusiv pe e-mail, fara a mai fi necesara o intrunire a respectivului organ.

Pentru valabilitatea deciziilor luate este necesara prezenta a cel putin jumatate din numarul membrilor Consiliului de Administratie si deciziile se iau cu majoritatea simpla a membrilor prezenti. In caz de paritate a voturilor, Presedintele Consiliului de Administratie (care nu este in acelasi timp si director al societatii) va avea votul decisiv. Daca presedintele in functie al Consiliului de Administratie nu poate sau ii este interzis sa participe la vot, ceilalti membri ai Consiliului de Administratie vor putea alege un presedinte de sedinta, avand aceleasi drepturi ca presedintele in functie. In caz de paritate de voturi si daca presedintele nu beneficiaza de vot decisiv, propunerea supusa la vot se considera respinsa.

Sedintele Consiliului de Administratie vor avea loc in prezenta administratorilor sau prin corespondenta (posta, e-mail, etc.) Sedintele se pot desfasura si prin orice mijloace de telecomunicatii precum videoconferinta sau teleconferinta.

Membrii Consiliului de Administratie isi vor exprima votul referitor la problemele inscrise pe ordinea de zi in cadrul sedintei, precum prin orice mijloc de comunicare la distanta ( posta, e-mail, fax) care sa asigure confirmarea primirii votului exprimat in scris, de catre secretarul Consiliului de Administratie, cel mai tarziu pana la sfarsitul sedintei pentru care au fost convocati.

Dezbaterile Consiliului de Administratie se consemneaza in procesul-verbal al sedintei care se inscrie intr-un registru. Sedintele Consiliului de Administratie pot fi inregistrate audio-video.

Procesul verbal de sedinta se semneaza de catre presedintele de sedinta si de catre cel putin un alt administrator.

Semnaturile administratorilor vor fi depuse la Registrul Comertului in conformitate cu legislatia in vigoare.

La nivelul Consiliului de Administratie pot fi constituite comitete consultative avand in componenta cel putin 2 membri, unul dintre acestia indeplinind functia de presedinte al comitetului respectiv. Comitetele consultative se intrunesc ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui, iar propunerile/recomandarile formulate catre Consiliul de Administratie ( pentru fundamentarea deciziilor luate de acesta) se adopta cu majoritatea voturilor exprimate. Atributiile si responsabilitatile comitetelor consultative se stabilesc de catre Consiliul de Administratie. Cel putin un membru al fiecarui comitet consultativ trebuie sa fie administrator neexecutiv independent, comitetul de audit putand fi format numai din administratori neexecutivi, iar cel putin un membru al comitetului de audit trebuie sa detina experienta in aplicarea principiilor contabile sau in audit financiar.

Conducerea societatii este delegata de catre Consiliul de Administratie unuia sau mai multor Directori, dintre care unul va fi Director General, care vor fi responsabili pentru indeplinirea tuturor masurilor corespunzatoare conducerii Societatii, in limitele obiectului de activitate al Societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de Lege sau de Actul constitutiv, Consiliului de Administratie sau Adunarii Generale a Actionarilor.

In acest sens in relatiile cu tertii, Societatea este reprezentata de Directorii Societatii in temeiul dispozitiilor art. 143 alin. 4 coroborat cu art. 143 ² alin. 4 din Legea 31/1990 privind societatile comerciale, care vor actiona independent in limita mandatului primit.

Directorii vor fi numiti sau revocati din functie de catre Consiliul de Administratie, care va stabili si remuneratia acestora precum si atributiile, responsabilitatile si puterile acestora, atributiile de conducere si/sau reprezentare a Societatii putand fi delegate, in parte, de catre Directorii Societatii catre un tert, in baza unei procuri autentice, numai cu acordul prealabil scris al Consiliului de Administratie.

Presedintele, membrii Consiliului de Administratie, Directorii Societatatii , raspund individual sau solidar, dupa caz, fata de societate, pentru prejudiciile rezultate din infractiuni sau abateri de la dispozitiile legale, pentru abaterile de la actul constitutiv, precum si pentru greselile in administrarea si gestionarea societatii.

In astfel de situatii, ei vor putea fi revocati prin hotararea Adunarii Generale a Actionarilor/Consiliului de Administratie.”

X. Articolul 17. „Atributiile Consiliului de Administratie” din CAPITOLUL V - CONDUCEREA SOCIETATII, prin renumeratoare va deveni Articolul 15. „Atributiile Consiliului de Administratie” si va avea urmatorul continut:

„Art. 15. Atributiile Consiliului de Administratie

a) aproba Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul Intern, ale societatii;

b) stabileste strategia privind salarizarea personalului angajat al societatii in functie de studii si de munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazuta de lege si alte drepturi si obligatii;

c) hotaraste cu privire la incheierea de acte juridice cu titlu oneros sau gratuit, prin care societatea transmite sau dobandeste un drept de proprietate, un drept real sau drept de creanta, schimba, constituie in garantie, inchiriaza, transmite si dobandeste folosinta, ia in leasing bunuri, in conditiile legii si aproba in limitele legii, acordarea de catre Societate a oricarei garantii sau despagubiri precum si a oricarui avans sau imprumut, de alta natura decat aceea a unui credit comercial acordat in cursul desfasurarii obisnuite a activitatii;

d) aproba contractarea de imprumuturi sau indatorarea ori constituirea unei obligatii de natura unui imprumut in sarcina Societatii altele decat datorii comerciale, contractate in cursul desfasurarii obisnuite a activitatii;

e) hotaraste cu privire la infiintarea sau desfiintarea de sucursale, filiale, agentii, puncte de lucru si altele similare;

f) stabileste tactica si strategia de personal a societatii, mandatand pe Directorii Societatii pentru angajarea sau concedierea personalului;

g) aproba structura organizatorica a societatii, numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;

h) stabileste tactica si strategia de marketing, precum si directiile principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii si supravegheaza activitatea directorilor societatii;

i) aplica si urmareste la nivelul Societatii respectarea principiilor de Guvernanta corporativa si a principiilor de etica;

j) prezinta spre aprobare Adunarii Generale a Actionarilor in termen de cel mult 4 luni de la incheierea exercitiului financiar, situatiile financiare pentru anul precedent, planul de investitii, precum si proiectul de program de activitate si proiectul de buget de venituri si cheltuieli al societatii pe anul in curs si procedeaza la actualizarea acestora, dupa caz;

k) rezolva alte probleme stabilite de Adunarea Generala;

l) numeste si revoca Directorii societatii si stabileste remuneratia, atributiile, responsabilitatile si puterile acestora;

m) negociaza contractul colectiv de munca cu reprezentantii salariatilor societatii si aproba concedierile colective, precum si orice alt plan de restructurare organizatorica a Societatii;

n) exercita orice activitate care este legata de administrarea societatii, care este in interesul acesteia si in limita drepturilor conferite de lege si de actul constitutiv;

o) numeste si revoca presedintele Consiliului de Administratie;

p) numeste auditorul financiar intern, ii urmareste modul de desfasurare a activitatii, il descarca de activitate si il revoca.

q) decide participarea ROMCARBON S.A. la capitalul social al oricarei societati comerciale, in limita plafonului de investitii aprobat .

Oricare dintre administratori va putea delega, partial sau total, exercitiul atributiilor detinute in baza prezentului act constitutiv Directorilor Societatii sau unei terte persoane, in baza unei imputerniciri sub semnatura privata sau a unei procuri autentice, dupa caz.”

XI.Articolele 18, 19, 20,21, 22, 23 si 24 devin prin renumerotare Articolele 16, 17, 18, 19, 20, 21 si 22.

1.1. Se imputerniceste Directorul General, dl. Andrei Radu, sa reprezinte societatea si sa indeplineasca toate si orice formalitati prevazute de lege, in vederea aducerii la indeplinire a hotararii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, semnand in acest sens toate/orice documente necesare, incluzand actul constitutiv actualizat, cererea catre Registrul comertului, etc.

2. Se aproba data de 22.12.2017 ca „data de inregistrare”, conform art.86 alin.1 din legea nr.24/2017 si art.2 lit.e din regulamentul C.N.V.M. nr.6/2009 modificat.

3. Se aproba data de 21.12.2017 ca „ ex-date”, conform art.2 lit.f din regulamentul C.N.V.M. nr.6/2009 modificat.

Va stam la dispozitie cu alte informatii sau documente suplimentare.

Presedintele Consiliului de Administratie

Hung Ching Ling

Director General

Andrei Radu



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.