Stiri Piata


PETROCART SA PIATRA NEAMT - PTRC

Modificare Convocare AGAE 22/23.04.2019

Data Publicare: 09.04.2019 16:21:56

Cod IRIS: E12C0

 

 

Nr.130/ 2454 /09.04.2019

 

 

 

      RAPORT CURENT
                               

 

Data raportului  09.04.2019

Denumire societate emitenta  PETROCART SA

Sediul social  PIATRA NEAMT, B-DUL DECEBAL NR.171

Numarul de telefon 0233/237881 fax  0233/213513

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului  2046136

Numar de ordine in Registrul Comertului  J27/10/1991

Capital social subscris si varsat  19.637.946,00 lei (RON)

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  Sistemul Alternativ de Tranzactionare, Categoria AeRO.

 

 
I.                   EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

 

 

1.

Consiliul de Administratie al Societatii PETROCART SA intrunit in sedinta din data de 08.04.2019 a completat ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor convocata pentru data de 22/23.04.2019, dupa cum urmeaza:

 

                                                                           
                                                                                   COMPLETARE ORDINE DE ZI
                                                                    

Consiliul de Administratie al Societatii PETROCART S.A. Piatra Neamt, intrunit in sedinta din 08.04.2019, in temeiul art.117.1* din Legea nr.31/1990, art.189 din Regulamentul nr.5/2018 si art.92 din Legea nr.24/2017, urmare solicitarii inregistrata in data de 04.04.2019 la sediul Petrocart SA de catre actionarul Vais Adrian care detine 36,3877% din capitalul social, COMPLETEAZA ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor convocata pentru data de 22.04.2019 ora 13.00 la sediul societatii Petrocart SA, in Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.171, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 12.04.2019 stabilita ca data de referinta, convocare publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a nr.1280/21.03.2019 .

In caz de neintrunire a cvorumului de validitate pentru prima convocare, completarea ordinii de zi este valabila si pentru o doua convocare a  Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din ziua de 23.04.2019 la aceeasi ora, in acelasi loc si cu aceeasi data de referinta.

Completarea ordinii de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a  Actionarilor se face cu urmatoarele puncte care vor fi numerotate cu 5,6,7 si 8 :

5.Informarea Adunarii Generale despre deschiderea procedurii de concordat preventiv si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a programului de redresare economica.

6.Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru cautarea de oportunitati de majorare a capitalului social si gasirea de fonduri de investitii in vederea atragerii de capital prin emiterea de noi actiuni sau prin vanzarea actiunilor detinute de actualii actionari

7.Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru aprobarea vanzarii de active ale Societatii care nu pot depasi 90% din valoarea activelor imobilizate pentru aplicarea ofertei de concordat preventiv in scopul depasirii starii de dificultate financiara si imputernicirea d-lui Vais Adrian - Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea documentelor aferente operatiunilor de vanzare active.

8.Aprobarea strategiei de investitii pentru perioada 2019 - 2021

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor completata ulterior convocarii publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a nr.1280/21.03.2019, va fi urmatoarea :

  1. Ratificarea hotararii Consiliului de Administratie de infiintare a unui punct de lucru.
  2. Mandatarea d-lui Vais Adrian – Presedinte al Consiliului de Administratie pentru aprobarea tuturor operatiunilor ce vor decurge din activitatile de aducere la indeplinire a prezentei hotarari si semnarea tuturor documentelor necesare.
  3. Desemnarea ca imputernicit a d-nei Elena Stirbu - consilier juridic sa efectueze formalitatile necesare pentru publicarea si inregistrarea conform prevederilor legale a hotararilor prezentei adunari generale.
  4. Aprobarea datei de 15.05.2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de prezenta Adunare Generala a Actionarilor precum si aprobarea datei de 14.05.2019 ca “ex date”.

5. Informarea Adunarii Generale despre deschiderea procedurii de concordat preventiv si imputernicirea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a programului de redresare economica.

   6.   Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru cautarea de oportunitati de majorare a capitalului social si gasirea de fonduri de investitii in vederea atragerii de capital prin emiterea de noi actiuni sau prin vanzarea actiunilor detinute de actualii actionari

7.  Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru aprobarea vanzarii de active ale Societatii care nu pot depasi 90% din valoarea activelor imobilizate pentru aplicarea ofertei de concordat preventiv in scopul depasirii starii de dificultate financiara si imputernicirea d-lui Vais Adrian-Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea documentelor aferente operatiunilor de vanzare active.

8.      Aprobarea strategiei de investitii pentru perioada 2019 - 2021

  

2.

Consiliul de Administratie al Societatii PETROCART S.A. Piatra Neamt, intrunit in sedinta din 08.04.2019, urmare solicitarii inregistrata in data de 04.04.2019 la sediul Petrocart SA de catre actionarul Vais Adrian care detine 36,3877% din capitalul social, a MODIFICAT propunerea de BVC pe anul 2019 care face obiectul pct.6 din textul convocatorului Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, convocata pentru 22/23.04.2019, convocare publicata in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a nr.1280/21.03.2019, motivat de conditiile de punere in aplicare a concordatului preventiv admis de Tribunalului Neamt in data de 02.04.2019.

Propunerea de BVC pe anul 2019 este pus la dispozitia actionarilor pe website-ul Societatii (www.petrocart.ro)

 Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a  Actionarilor ramane neschimbata:

  1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2018
  2. Prezentarea si dezbaterea Raportului auditorului financiar referitor la situatiile financiare intocmite la 31.12.2018
  3. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare pe anul 2018, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de administratie si cele ale auditorului financiar.
  4. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Contului de profit si pierdere si repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar 2018.

Propunerea Consiliului de Administratie de repartizare a profitului net al anului 2018 este:

- la rezerva legala suma de 24.677 lei

- profit nerepartizat  468.838 lei

  1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Raportului anual pentru informarea pietei de capital.  
  2. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate pe anul 2019 care include programul de productie si programul de investitii.
  3. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2018.
  4. Desemnarea ca imputernicit a d-nei Elena Stirbu - consilier juridic sa efectueze formalitatile necesare pentru publicarea si inregistrarea conform prevederilor legale a hotararilor prezentei adunari generale.
  5. Aprobarea datei de 15.05.2019 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de prezenta Adunare Generala a Actionarilor precum si aprobarea datei de 14.05.2019 ca “ex date”.

  

PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE                            

Ing. Adrian Vais       

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.