Stiri Piata


ONE UNITED PROPERTIES - ONE

Hotararile AGOA si AGEA din data de 25.04.2024

Data Publicare: 25.04.2024 18:57:45

Cod IRIS: 1FF3B

Catre:

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara, Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

RAPORT CURENT NR. 36/2024

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului:

25.04.2024

Denumirea entitatii emitente:

One United Properties S.A. 

Sediul social:

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

Nr. Reg. Com.:

J40/21705/2007

Cod unic de inregistrare:

22767862

Capital social:

759.530.863 RON

Numar de actiuni emise:

3.797.654.315 actiuni ordinare

Simbol

ONE

Piata de tranzactionare:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Premium

Evenimente importante de raportat: Hotararile Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor One United Properties S.A. intrunite in data de 25 aprilie 2024

Conducerea One United Properties S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata si actionarii cu privire la faptul ca Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor au avut loc in data de 25 aprilie 2024 la ora 10:00, respectiv ora 11:00. Adunarile au fost prezidate de Dl. Claudio Cisullo, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie. Cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare.

Hotararile adoptate de Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara sunt anexate acestui raport curent.

Presedinte al Consiliului de Administratie

Claudio Cisullo

 

 


 

HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

ONE UNITED PROPERTIES S.A.

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

J40/21705/2007, CUI 22767862, EUID: ROONRC.J40/21705/2007,

capital social subscris si integral varsat: 765.771.503,4 RON

Nr. 69 din 25 aprilie 2024

 

Actionarii ONE UNITED PROPERTIES S.A., cu sediul social in Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/21705/2007, CUI 22767862, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/21705/2007, capital social subscris si integral varsat: 765.771.503,4 RON („OUP sau „Societatea”) s-au intrunit astazi, 25 aprilie 2024, ora 10:00 A.M. (ora Romaniei) la adresa One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania, in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”), la prima  convocare, potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 1454 din 22 martie 2024 si in Ziarul Bursa numarul 56 din data de 22 martie 2024.

In urma constatarii indeplinirii conditiilor legale si statutare pentru desfasurarea AGOA si dezbaterilor asupra chestiunilor listate pe ordinea de zi, actionarii prezenti au adoptat urmatoarele hotarari, care au fost corespunzator consemnate in procesul-verbal de sedinta:

 

HOTARAREA NR. 1

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (3.075.023.737 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 7.771 abtineri si 290.786 voturi neexprimate):

Se aproba:

Alegerea dlui Alexandru-Victor Savi-Nims in calitate de secretar de sedinta al AGOA si a dnei Anca Minescu in calitate de secretar tehnic al AGOA, ambii avand datele de identificare disponibile la sediul Societatii.

 

HOTARAREA NR. 2

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9993% (563.614.902 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0007% (4.000 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 2.511.413.906 abtineri si 289.486 voturi neexprimate):

Se aproba:

Situatiile financiare anuale individuale si consolidate intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, insotite de raportul anual intocmit de Consiliul de Administratie si de raportul auditorului independent. In anul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, Societatea a inregistrat: (a) la nivel consolidat, profit net in valoare de 449.618.530 RON respectiv (b) la nivel individual, profit net in valoare de 149.509.955 RON din care se constituie rezerva legala de 7.575.453 RON, rezultand un profit net distribuibil de 141.934.502 RON.

 

HOTARAREA NR. 3

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,99865% (3.074.937.435 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,00135% (41.517 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 53.856 abtineri si 289.486 voturi neexprimate):

Se aproba:

Distribuirea de dividende in valoare de 75.880.983,42 RON (dividend brut) aferent anului financiar 2023, dupa cum urmeaza: (i) suma de 37.940.491,71 RON (dividend brut) a fost distribuita anticipat ca urmare a Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii nr. 67 din 9 octombrie 2023, respectiv (ii) suma de 37.940.491,71 RON (dividend brut), reprezentand un dividend brut per actiune de 0,01 RON, urmeaza a fi distribuita potrivit prezentei hotarari. In masura in care la data de inregistrare aplicabila vor fi inregistrate actiuni de trezorerie, acestea nu vor da dreptul la dividende.

 

HOTARAREA NR. 4

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9992% (563.594.102 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0008% (4.470 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 2.511.414.236 abtineri si 309.486 voturi neexprimate):

Se aproba:

Descarcarea de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 decembrie 2023.

 

HOTARAREA NR. 5

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9998% (3.073.806.851 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0002% (5.000 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.220.957 abtineri si 289.486 voturi neexprimate):

Se aproba:

Bugetul de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

 

HOTARAREA NR. 6

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,5438% (2.936.495.430 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,4562% (73.942.319 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 64.590.566 abtineri si 293.979 voturi neexprimate):

Se aproba:

Raportul de Remunerare a conducerii Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2023, intocmit de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

 

HOTARAREA NR. 7

7.1.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 95,5425% (2.937.935.076 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 4,4551% (136.995.906 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 33.492 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

         Numirea dlui. Claudio Cisullo in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

7.2.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 95,5565% (2.938.366.851 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 4,4434% (136.633.221 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 24.932 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

        Numirea dlui. Victor Capitanu in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

7.3.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,6469% (3.002.644.729 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,3510% (72.294.893 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 24.932 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

        Numirea dlui. Andrei-Liviu Diaconescu in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

7.4.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,0091% (2.983.032.658 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,0622% (63.411.357 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 28.520.539 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

        Numirea dlui. Dragos-Horia Manda in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

7.5.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,9359% (3.011.533.084 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,0613% (63.385.079 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 28.991 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

        Numirea dlui. Marius-Mihail Diaconu in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

7.6.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 95,1343% (2.925.383.643 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 4,1724% (128.300.336 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 9.292.578 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

        Numirea dnei. Augusta Valeria Dragic in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

7.7.   In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,9259% (3.011.224.441 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,0705% (63.667.846 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 75.267 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

         Numirea dlui. Dirk Pahlke in calitate de membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025.

 

HOTARAREA NR. 8

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9666% (3.060.817.663 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0333% (1.020.626 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.165.409 abtineri si 12.318.596 voturi neexprimate):

Se aproba:

Numirea dlui. Eduard Pavel in calitate de membru al Comitetului de Risc si Audit, pentru un mandat de un (1) an, incepand cu data hotararii AGOA, 25 aprilie 2024, pana la data de 25 aprilie 2025, a carui remuneratie anuala neta va fi egala cu echivalentul in lei al sumei de 4.000 EUR, aceasta urmand a fi platita in 12 transe lunare egale.

 

HOTARAREA NR. 9

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9795% (3.075.322.294 actiuni) din capitalul social si 81,0948% (3.075.322.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 94,8369% (2.529.821.602 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 5,1631% (137.727.975 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 407.478.927 abtineri si 293.790 voturi neexprimate):

Se aproba:

Stabilirea remuneratiei fixe a membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie pentru mandatele incepute cu data AGOA, respectiv suma de 1.500 EUR pe luna (suma neta) (platibila in EUR membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt nerezidenti in Romania, respectiv platibila in echivalent in lei membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt rezidenti in Romania) platibila fiecarui membru neexecutiv, la care se va adauga, dupa caz, suma de 500 EUR pe luna (suma neta) (platibila in EUR membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt nerezidenti in Romania, respectiv platibila in echivalent in lei membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie care sunt rezidenti in Romania), pentru ocuparea functiei de Presedinte de Comitet constituit la nivelul Consiliului de Administratie.

Pentru anul 2024, plata remuneratiei fixe se va efectua intr-o singura transa in perioada dintre data ultimei sedinte a Consiliului de Administratie din an si 31 decembrie 2024. Nivelul de remuneratie astfel stabilit va avea in vedere participarea membrilor respectivi la cel putin cinci (5) sedinte ale Consiliului de Administratie pe an. In caz de absenta nemotivata sub minimul astfel prevazut, remuneratia anuala totala va fi redusa cu 20% per absenta.

Suplimentar remuneratiei fixe acordate conform celor de mai sus, membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie li se va putea acorda remuneratie variabila, sub forma optiunilor acordate in conformitate cu programul de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”), in conformitate cu hotararea care se va aproba conform punctului 10 de pe ordinea de zi, precum si sub forma oricaror bonusuri de performanta ale caror cuantum si acordare vor putea fi stabilite prin hotarari viitoare ale AGOA.

 

HOTARAREA NR. 10

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9827% (3.075.442.294 actiuni) din capitalul social si 81,0980% (3.075.442.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 91,8277% (2.449.613.362 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 8,1723% (218.005.973 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 407.494.099 abtineri si 328.860 voturi neexprimate):

Se aproba:

Programul de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) catre membrii neexecutivi ai Consiliului de Administratie si angajatii Societatii, precum si catre membrii organelor de conducere si angajatii oricaror subsidiare ale Societatii, („Planul SOP”), in conformitate cu materialele de prezentare AGOA, precum si numarul de actiuni care pot fi acordare in conformitate cu Planul SOP, respectiv conditiile de performanta aplicabile membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie pentru Perioada de Performanta (astfel cum este acest termen definit in Planul SOP) aferenta anului financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

 

HOTARAREA NR. 11

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9827% (3.075.442.294 actiuni) din capitalul social si 81,0980% (3.075.442.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 94,8056% (2.499.416.281 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 5,1945% (136.944.355 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 438.632.798 abtineri si 448.860 voturi neexprimate):

Se aproba:

Modificarea politicii de remunerare a Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare AGOA.

 

HOTARAREA NR. 12

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9827% (3.075.442.294 actiuni) din capitalul social si 81,0980% (3.075.442.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 100% (3.074.988.434 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 5.470 abtineri si 448.390 voturi neexprimate):

Se aproba:

Numirea Deloitte Audit S.R.L. pentru un mandat de 3 (trei) ani incepand cu data hotararii AGOA si pana la data de 25/26 aprilie 2027 pentru revizuirea situatiilor financiare individuale si consolidate ale Societatii incepand cu exercitiul financiar ce se va incheia la 31 decembrie 2024, precum si autorizarea Consiliului de Administratie, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate depline:

·         sa negocieze termenii si conditiile mandatului Deloitte Audit S.R.L., precum si sa negocieze, aprobe si semneze orice documente, respectiv sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile sau oportune in legatura cu cele de mai sus; si

·         sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

 

HOTARAREA NR. 13

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9827% (3.075.442.294 actiuni) din capitalul social si 81,0980% (3.075.442.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9999% (3.073.833.932 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0001% (1.639  voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.158.333 abtineri si 448.390 voturi neexprimate):

Se aproba:

Stabilirea datei de:

·         28 iunie 2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017;

·         27 iunie 2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018; si

·         15 iulie 2024 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 178 alin. (2) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGOA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate.

 

HOTARAREA NR. 14

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9827% (3.075.442.294 actiuni) din capitalul social si 81,0980% (3.075.442.294 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9998% (3.073.828.270 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0002% (7.301 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.158.333 abtineri si 448.390 voturi neexprimate):

Se aproba:

Imputernicirea membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau a Directorilor Societatii, actionand impreuna sau individual, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv si fara a se limita la hotararea AGOA, sa depuna si sa solicite publicarea hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata in numele si pe seama actionarilor, astazi, 25 aprilie 2024, in 2 (doua) exemplare originale, de catre presedintele de sedinta, dl. Claudio Cisullo, si secretarul de sedinta, Alexandru-Victor Savi- Nims.

 

[URMEAZA PAGINA DE SEMNATURI]

 

 


 

HOTARARILE ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

ONE UNITED PROPERTIES S.A.

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

J40/21705/2007, CUI 22767862, EUID: ROONRC.J40/21705/2007,

capital social subscris si integral varsat: 765.771.503,4 RON

Nr. 70 din 25 aprilie 2024

 

Actionarii ONE UNITED PROPERTIES S.A., cu sediul social in Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/21705/2007, CUI 22767862, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/21705/2007, capital social subscris si integral varsat: 765.771.503,4 RON („OUP sau „Societatea”) s-au intrunit astazi, 25 aprilie 2024, ora 11:00 A.M. (ora Romaniei) la adresa One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania, in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor („AGEA”), la prima convocare, potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 1454 din 22 martie 2024 si in Ziarul Bursa numarul 56 din data de 22 martie 2024.

In urma constatarii indeplinirii conditiilor legale si statutare pentru desfasurarea AGEA si dezbaterilor asupra chestiunilor listate pe ordinea de zi, actionarii prezenti au adoptat urmatoarele hotarari, care au fost corespunzator consemnate in procesul-verbal de sedinta:

 

HOTARAREA NR. 1

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9999% (3.075.016.054 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 2.156 abtineri si 509.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Alegerea dlui Alexandru-Victor Savi-Nims in calitate de secretar de sedinta al AGEA si a dnei Anca Minescu in calitate de secretar tehnic al AGEA, ambii avand datele de identificare disponibile la sediul Societatii.

 

HOTARAREA NR. 2

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 97,5187% (2.998.685.564 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 2,4812% (76.297.246 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 800 abtineri si 544.535 voturi neexprimate):

Se aproba:

Imputernicirea Consiliului de Administratie sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune, respectiv sa actualizeze art. 12.3 din Actul Constitutiv al Societatii, pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA conform punctului 7 de pe ordinea de zi a AGOA.

 

HOTARAREA NR. 3

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 7,3642% (226.453.463 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 3,0107% (92.581.323 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 2.756.032.424 abtineri si 460.935 voturi neexprimate):

Se respinge:

Delegarea atributiilor AGEA privind hotararea de majorare a capitalului social al Societatii catre Consiliul de Administratie al Societatii in temeiul prevederilor art. 114 alin. (1) si art. 2201 alin. (2) din Legea Societatilor, respectiv in temeiul prevederilor art. 86 alin. (2) din Legea nr. 24/2017, cu puterea de a ridica sau restrange dreptul de preferinta al actionarilor in conformitate cu prevederile art. 217 din Legea Societatilor, respectiv in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (3) si art. 88 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si ale art. 2201 alin. (3) din Legea Societatilor, pentru o perioada de trei (3) ani, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 20% din capitalul social subscris, existent in momentul hotararii si autorizarii, respectiv cu pana la 151.906.173 RON, si, respectiv, modificarea articolului 5.1 din Actul Constitutiv, care va avea urmatorul continut:

„5.1. Capitalul social al Societatii poate fi majorat dupa cum urmeaza:

a) Prin hotararea adunarii generale extraordinare a actionarilor Societatii in conformitate cu legislatia aplicabila, respectiv

b) In conformitate cu deciziile adoptate de catre Consiliul de Administratie, in temeiul delegarii atributiilor adunarii generale extraordinare a actionarilor de majorare a capitalului social si autorizarii Consiliului de Administratie:

·         pentru o perioada de trei (3) ani care se va incheia la data de 9 octombrie 2026, sa decida majorarea capitalului social al Societatii, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 12.481.281 RON, cu scopul de a duce la indeplinire si implementare a prevederilor oricarui program de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) persoanelor din conducerea Societatii si/sau filialelor acesteia sau catre angajati ai Societatii si/sau filialelor acesteia, aprobat (inclusiv prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii din data de 19 aprilie 2021 punctul 6, cu modificarile, completarile si actualizarile ulterioare) sau care urmeaza sa fie aprobat in viitor; si

·         pentru o perioada de trei (3) ani care se va incheia la data de [25]/[26] aprilie 2027 sa decida majorarea capitalului social al Societatii, printr-una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare, nominative si dematerializate, cu o valoare nominala care sa nu depaseasca 151.906.173  RON,

cu puterea de a ridica sau restrange dreptul de preferinta al actionarilor pentru oricare emisiune, in conditiile stabilite de prezentul Act Constitutiv si cu respectarea prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile ulterioare, respectiv a prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si a oricaror alte dispozitii ale legislatiei pietei de capital. Pentru a putea duce la indeplinire delegarea atributiilor privind hotararea de majorare capital social, Consiliul de Administratie este autorizat sa stabileasca caracteristicile operatiunii de majorare a capitalului social (inclusiv sa stabileasca modalitatea prin care va avea loc majorarea, respectiv sa stabileasca ca majorarea va avea loc prin compensarea unor creante certe, lichide si exigibile in conformitate cu art. 89 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare) si derularea acesteia.”

 

HOTARAREA NR. 4

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5392% (3.060.872.115 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4226% (12.996.036 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.175.059 abtineri si 484.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Programul de emisiuni de obligatiuni corporative si/sau a uneia sau mai multor emisiuni individuale de obligatiuni nominative, in forma dematerializata si neconvertibile, garantate sau negarantate, dupa caz, cu sau fara discount, cu o valoare totala de maximum 300.000.000 EUR sau echivalentul acestei sume in orice alta moneda, denominate in euro si/sau lei si/sau in orice alta moneda, cu o rata a dobanzii fixa sau variabila, dupa caz si cu o scadenta care nu va depasi 10 ani (prin raportare la fiecare emisiune), derulate pe o perioada de maximum 3 ani de la data aprobarii de catre AGEA, si care vor fi guvernate de oricare lege aplicabila („Obligatiunile”), Consiliul de Administratie avand competenta deplina privind stabilirea termenilor si conditiilor programului de emisiune si/sau a oricarei emisiuni din cadrul programului si/sau a oricarei emisiuni individuale, conform punctului 7 de pe ordinea de zi AGEA.

 

HOTARAREA NR. 5

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5382% (3.060.806.841 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4226% (12.996.036 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.203.733 abtineri si 521.535 voturi neexprimate):

Se aproba:

Desfasurarea uneia sau mai multor oferte („Ofertele” si fiecare dintre acestea, o „Oferta”), avand ca obiect Obligatiunile, sub forma de (i) Oferta adresata publicului din Romania („Oferta Publica”), si/sau (ii) Oferta in baza exceptiilor permise de la publicarea unui prospect, inclusiv cele prevazute la articolul 1 alineat (4), literele (a) – (d) din Regulamentul (UE) 2017/1129 al Parlamentului European si al Consiliului din 14 iunie 2017 privind prospectul care trebuie publicat in cazul unei oferte publice de valori mobiliare sau al admiterii de valori mobiliare la tranzactionare pe o piata reglementata, si de abrogare a Directivei 2003/71/CE („Regulamentul privind Prospectul”) si/sau Oferta adresata unor investitori carora le pot fi adresate si directionate asemenea Oferte in mod legal, in conformitate cu exceptiile de la Regulamentul S („Regulamentul S”) din Legea Privind Valorile Mobiliare din 1933 din Statele Unite ale Americii („Legea privind Valorile Mobiliare”) si fara sa existe o obligatie de conformare cu orice alte formalitati conform vreunei legi aplicabile, in masura in care si doar daca o investitie in Obligatiuni nu constituie o incalcare a oricarei legi aplicabile de catre un asemenea investitor („Plasament Privat”), conform unei decizii adoptate de Consiliul de Administratie in acest sens.

 

HOTARAREA NR. 6

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5387% (3.060.857.741 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4226% (12.996.036 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.189.433 abtineri si 484.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Intreprinderea de catre Societate a tuturor actiunilor si formalitatilor necesare, utile si/sau oportune in scopul admiterii Obligatiunilor la tranzactionare pe o piata reglementata sau pe orice alt loc de tranzactionare, ulterior desfasurarii Ofertei relevante („Listarile” si oricare dintre acestea „Listarea”).

 

HOTARAREA NR. 7

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5388% (3.060.838.211 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4224% (12.987.567 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.193.432 abtineri si 508.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Imputernicirea Consiliului de Administratie sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA cu privire la Obligatiuni, oricare Oferta si Listare, sub rezerva aprobarii punctului 4 de pe ordinea de zi AGEA, (Consiliul de Administratie va avea discretie deplina cu privire la adoptarea oricarei decizii privind Obligatiunile, Ofertele si Listarile), inclusiv, dar fara a se limita la, cu privire la urmatoarele aspecte:

·         negocierea precum si stabilirea si aprobarea valorii de emisiune, pretului de emisiune in conformitate cu conditiile pietei, precum si aprobarea celorlalti termeni finali si conditii ale Obligatiunilor si/sau Ofertelor respective, a conditiilor contractuale, de tragere, de rambursare anticipata, a dobanzilor, a taxelor si tarifelor, a garantiilor, constituirea oricaror tipuri de garantii, selectarea intermediarilor pentru Oferte, asigurarea redactarii si publicarii oricarui prospect de oferta, document de oferta, precum si negocierea, aprobarea si semnarea oricaror acte ce au legatura cu Obligatiunile, Ofertele si Listarile, aprobarea pietelor de Listare, negocierea si semnarea oricaror contracte cu intermediari si consultanti, indeplinirea oricaror acte si fapte juridice necesare, utile si/sau oportune;

·         aprobarea oricaror contracte privind Obligatiunile si/sau Ofertele si/sau Listarile sau orice alte aranjamente, garantii, angajamente (inclusive angajamente de garantare), prospecte de oferta, documente de oferta, orice contracte de subscriere, vanzare, agentie, trust, de consultanta, certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente necesare, utile si/sau oportune, sa indeplineasca orice formalitati si sa autorizeze si/sau sa execute orice alte actiuni necesare pentru a da efecte depline emisiunii Obligatiunilor si/sau Ofertelor si/sau Listarilor (dupa caz), garantiilor aferente, documentelor de finantare etc; si

·         imputernicirea reprezentantilor Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

 

HOTARAREA NR. 8

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5394% (3.060.879.575 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4224% (12.989.902 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.173.733 abtineri si 484.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Contractarea de catre subsidiara ONE TECHNOLOGY DISTRICT S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr J40/21879/2022, (EUID) ROONRC J40/21879/2022, avand cod unic de inregistrare 47113260 („OTD”), de la o banca finantatoare sau un consortiu de banci finantatoare a urmatoarelor facilitati de credit:

a)    facilitate de credit de investitii cu urmatoarele sub-limite: (i) in faza de dezvoltare a proiectului – pana la maximum 28.500.000 EUR (maximum 70% din costurile de dezvoltare, conform bugetului proiectului); si (ii) in faza de investitie - pana la maximum 37.500.000 EUR, pentru scopul finantarii/refinantarii partiale a bugetului proiectului ce urmeaza a fi dezvoltat de OTD (inclusiv a refinantarii debitelor existente datorate societatilor din grup sau tertelor parti sau alte distribuiri de sume, daca este cazul); si

b)    facilitate de credit de TVA in cuantum de pana la 4.000.000 EUR (echivalent in RON) pentru pre-finantarea/refinantarea TVA-ului aferent proiectului ce urmeaza a fi dezvoltat de OTD,

(denumite in continuare „Facilitatile OTD”), in urmatorii termeni si conditii:

·         In scopul garantarii Facilitatilor OTD, Societatea va putea constitui in favoarea bancii finantatoare sau a consortiului de banci finantatoare urmatoarele garantii: (i) ipoteca mobiliara asupra tuturor partilor sociale prezente si viitoare detinute de Societate in capitalul social al OTD, precum si asupra tuturor drepturilor si accesoriilor atasate acestora care vor garanta Facilitatile OTD si celelalte costuri aferente in legatura cu acestea; si (ii) garantie prin care se va garanta orice depasire a bugetului proiectului ce va fi dezvoltat de OTD, in limita sumei de 6.100.000 EUR; si

·         In contextul contractarii Facilitatilor OTD, Societatea va putea incheia un contract de subordonare a tuturor creantelor rezultand din creditele acordate OTD, precum si a tuturor dividendelor sau altor distribuiri de sume datorate de catre OTD asociatilor sai.

 

HOTARAREA NR. 9

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5392% (3.060.675.393 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4226% (12.993.284 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.174.533 abtineri si 684.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Contractarea de catre subsidiara ONE UNITED TOWER S.A. persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr J40/20317/2017, (EUID) ROONRC J40/20317/2017, avand cod unic de inregistrare 38586064 („OUT”), de la o banca finantatoare a unei facilitati de credit de investitii in suma de 46.700.000 EUR ce va fi utilizata pentru rambursarea in integralitate a finantarii existente a creditului contractat de OUT de la Black Sea Trade and Development Bank, precum si pentru rambursarea partiala a creditelor de la actionari existente si a altor costuri aferente in legatura cu cele de mai sus (denumita in continuare „Facilitatea OUT”), in urmatorii termeni si conditii:

·         In scopul garantarii Facilitatii OUT, Societatea (i) va putea constitui in favoarea bancii finantatoare o ipoteca mobiliara asupra tuturor actiunilor/partilor sociale prezente si viitoare detinute de Societate in capitalul social al OUT, precum si asupra tuturor drepturilor si accesoriilor atasate acestora care vor garanta Facilitatea OUT si celelalte costuri aferente in legatura cu acestea; si (ii) va putea constitui garantii proprii (inclusiv sub forma ipotecilor imobiliare, ipotecilor mobiliare, oricaror alte garantii de orice fel), in conformitate cu decizia organului statutar competent al OUT care va fi adoptata in acest sens; si

·         In contextul contractarii Facilitatii OUT, Societatea va putea incheia un contract de subordonare a creantelor rezultand din creditele acordate OUT, precum si a dividendelor sau altor distribuiri de sume datorate de catre OUT asociatilor sai.

 

HOTARAREA NR. 10

In prezenta actionarilor 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 98,5302% (3.029.646.392 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4227% (12.997.914 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 32.197.404 abtineri si 686.435 voturi neexprimate):

Se aproba:

Acordarea unor noi facilitati de credit in suma de maximum 20.000.000 EUR, suplimentar fata de facilitatile de credit contractate conform contractului de credit incheiat in data de 23.07.2021 („Contractul de Credit”), cu modificarile ulterioare, catre filialele ONE COTROCENI PARK OFFICE S.A., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/7032/2020, (EUID) ROONRC. J40/7032/2020, avand cod unic de inregistrare RO42688380 („OCPO”) si ONE COTROCENI PARK OFFICE FAZA 2 S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Maxim Gorki nr. 20, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/6838/2020, (EUID) ROONRC. J40/6838/2020, avand cod unic de inregistrare RO42671346, („OCPO2”), de catre BANCA COMERCIALA ROMANA S.A., BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. si ERSTE GROUP BANK A.G. (impreuna „Partile Finantatoare”), suma ce va avea ca scop rambursarea creditelor de la actionari si a altor costuri aferente in legatura cu aceste tranzactii („Facilitatile de Credit Suplimentare OCPO si OCPO2”), precum si incheierii unora sau mai multor contracte-cadru, contracte de suport de credit, confirmare, tranzactie, anexa sau a unui alt contract care urmeaza a fi incheiat intre OCPO, OCPO2, BANCA COMERCIALA ROMANA S.A., BRD GROUPE SOCIETE GENERALE S.A. si ERSTE GROUP BANK A.G., in calitate de contraparti de hedging, in scopul acoperirii impotriva riscului de plata a dobanzii (swap) platibile pentru minimum 70% din Facilitatile de Credit Suplimentare OCPO si OCPO2 („Contractele de Hedging”), in urmatorii termeni si conditii:

·         In scopul garantarii de catre Societate a Facilitatilor de Credit Suplimentare OCPO si OCPO2 si a Contractelor de Hedging precum si a oricaror alte sume accesorii datorate sau care ar putea fi datorate in temeiul sau in legatura cu acestea, Societatea va putea constitui garantii si ipoteci, avand in vedere calitatea sa de actionar majoritar al OCPO si OCPO2 si beneficiul societar aferent acestei constituiri, in favoarea Partilor Finantatoare, similar cu cele deja aprobate prin Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii nr. 57/26.05.2021 si prin Decizia Consiliului de Administratie nr. 16 din data de 27 iulie 2021, respectiv (a) cate o ipoteca mobiliara asupra actiunilor detinute de catre Societate in capitalul social al OCPO si OCPO2, (b) o ipoteca mobiliara asupra oricaror si tuturor creantelor prezente si viitoare, inclusiv celor nascute in temeiul contractelor de imprumut incheiate intre Societate, in calitate de imprumutator, si fiecare dintre OCPO si OCPO2, in calitate de imprumutati; si (c) o garantie personala prin care Societatea se obliga sa acopere orice neindeplinire a obligatiilor de plata ale OCPO si/sau OCPO2, sub rezerva termenilor agreati in Contractul de Credit, fie prin incheierea de acte aditionale la contractele existente sau prin incheierea unor noi contracte, precum si confirmarea si modificarea (daca va fi cazul) a aranjamentelor de subordonare existente in favoarea Partilor Finantatoare.

 

HOTARAREA NR. 11

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,5398% (3.060.693.401 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,4223% (12.985.577 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.164.232 abtineri si 684.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Imputernicirea membrilor executivi ai Consiliului de Administratie, cu puteri depline si individuale, cu dreptul de sub-delegare, astfel incat, in numele si pe seama Societatii, sa negocieze, sa semneze, sa predea sau sa livreze documentatia aferenta facilitatilor si garantiilor aprobate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi si sa ia sau sa determine sa se ia oricare si toate masurile pe care membrii executivi ai Consiliului de Administratie le vor considera necesare, corespunzatoare sau recomandabile pentru a aduce la indeplinire hotararile care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi, inclusiv, fara limitare:

a)    sa negocieze, sa semneze si sa livreze, in numele si pe seama Societatii, contractele de credit, contractele de garantie, contractele sau declaratiile de subordonare, precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi si orice corespondenta care urmeaza a fi semnata si transmisa conform sau in legatura cu acestea, fiind inteles ca membrii executivi ai Consiliului de Administratie sunt autorizati si imputerniciti sa convina, in numele Societatii, asupra oricaror amendamente, modificari sau schimbari care urmeaza a fi aduse la acestea (daca va fi cazul, inclusiv inlocuirea institutiilor de credit care vor acorda facilitatile), oricare alte contracte, documente sau instrumente la care Societatea este parte sau se intentioneaza sa fie parte, dupa cum vor considera corespunzator, cu respectarea prevederilor legale si ale Actului Constitutiv;

b)    sa inregistreze orice garantii, contracte de credite, contracte de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, contracte sau declaratii de subordonare (daca este necesar), precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi, la care Societatea este parte sau se intentioneaza sa fie parte, daca este necesar, si sa indeplineasca oricare si toate formalitatile si sa ia orice alte masuri necesare, corespunzatoare sau recomandabile, pentru a conferi efecte depline hotararilor care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi (inclusiv, fara limitare la, inregistrarea care urmeaza a se face la Registru National de Publicitate Mobiliara, Registrul Comertului sau reprezentarea si semnarea oricaror documente necesare in fata notarului public sau oricaror alte persoane, institutii, autoritati cu competente in privinta inregistrarii in orice registre publice);

c)    sa reprezinte individual Societatea la adunarea generala a asociatilor sau, dupa caz, actionarilor filialelor (OTD, OUT, OCPO si OCPO2) la care se refera hotararile care vor fi adoptate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi in vederea aprobarii facilitatilor si garantiilor aprobate in temeiul acestora; si

d)    in masura in care in structurile de finantare, astfel cum acestea vor fi aprobate de catre banci, vor aparea ulterior conditii noi sau modificatoare fata de cele aprobate mai sus, membri executivi ai Consiliului de Administratie al Societatii sunt imputerniciti impreuna sa decida, cum vor considera de cuviinta, cu privire la orice aspecte care nu au fost mentionate si aprobate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi (inclusiv, dar nelimitandu-se la constituire de garantii sau agrearea de noi conditii financiare etc.), cu respectarea limitelor prevazute in cadrul hotararilor care vor fi aprobate conform punctelor 8-10 de pe ordinea de zi, a Actului Constitutiv si a prevederilor legale aplicabile.

 

HOTARAREA NR. 12

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9624% (3.073.687.408 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0% (0 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.155.802 abtineri si 684.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Stabilirea datei de:

·         15 mai 2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017; si

·         14 mai 2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGEA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate si data platii.

 

HOTARAREA NR. 13

In prezenta actionarilor reprezentand 80,9849% (3.075.528.145 actiuni) din capitalul social si 81,1002% (3.075.528.145 drepturi de vot) din totalul drepturilor de vot, cu votul „pentru” al actionarilor reprezentand 99,9624% (3.073.685.877 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta, cu votul „impotriva” al actionarilor reprezentand 0,0001% (4.000 voturi) din voturile actionarilor prezenti, reprezentati sau care si-au exprimat votul prin corespondenta (existand 1.153.333 abtineri si 684.935 voturi neexprimate):

Se aproba:

Imputernicirea membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau a Directorilor Societatii, actionand impreuna sau individual, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata in numele si pe seama actionarilor, astazi, 25 aprilie 2024, in 2 (doua) exemplare originale, de catre presedintele de sedinta, dl. Claudio Cisullo, si secretarul de sedinta, Alexandru-Victor Savi-Nims.

 

[URMEAZA PAGINA DE SEMNATURI]

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.