Stiri Piata


SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA - NAPO

Depunere cerere de concordat preventiv

Data Publicare: 07.03.2019 11:22:00

Cod IRIS: 435B2

 

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

 

Data Raportului: 07.03.219

Denumirea Emitentului: Societatea de Constructii Napoca SA

Sediul Social: Cluj Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, jud. Cluj

Tel/fax: 0264 – 425.861;  0264 – 425.053

Nr. si data inregistrarii la ORC: J 12/15/1991

CIF: RO 199117

Capital subscris si varsat: 6.231.454 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: piata reglementata BVB

 

 

Eveniment important de raportat:

 

Depunerea cererii de deschidere a procedurii de concordat preventiv

 
SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA S.A, cu sediul in Cluj-Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, judetul Cluj, inregistrata la ORC sub nr. J12/15/1991, CIF RO 199117, informeaza investitorii ca la data de 01.03.2019 a fost depusa de catre societatea cererea de deschidere a procedurii de concordat preventiv.  Aceasta cerere face obiectul dosarul nr. 119/1285/2019, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Cluj.

Primul termen de judecata a fost stabilit pentru data de 08.03.2019.

Societatea a solicitat ca  ASSET RECOVERY IPURL, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Avram Iancu, nr. 28, ap. 2B, jud. Cluj, fax 0372897096, email office@assetrecovery.ro, inscrisa in Tabloul UNPIR sub nr. RO II – 0911, sa fie numit in calitate de administrator concordatar provizoriu.

Cererea de deschidere a procedurii de concordat preventiv a fost depusa in baza Deciziei nr. 1 / 28.02.2019 a Consiliului de Administratie a Societatii. Solicitarea de deschidere a procedurii de concordat preventiv are ca principal obiectiv restructurarea activitatii, prin depasirea starii de dificultate financiara temporara in care se afla Societatea, astfel incat sa fie oferita posibilitatea platii unei proportii rezonabile a debitelor inregistrate fata de creditori.

Starea de dificultate financiara temporara se datoreaza dezechilibrul generat de incasarea cu intarziere a creantelor de la debitorii nostri, starea de insolventa a multora dintre acestia, (fata de care inregistram creante substantiale), executarile silite demarate impotriva subscrisei, blocarea conturilor bancare, ceea ce conduce practic la blocarea totala a activitatii societatii. De asemenea, subscrisa inregistram debite fata de bugetele locale si de stat, aferente lunilor  decembrie 2018, ianuarie 2019, februarie 2019.

Plata esalonata a debitelor scadente, in paralel cu continuarea activitatii conform obiectului de activitate, creaza premisele finalizarii cu succes a programului de redresare financiara a societatii, concmitent cu posibilitatea platii datoriilor curente.

Preintampinarea unor evenimente care duc la blocarea activitatii este benefica si pentru salariatii subscrisei, care la momentul prezentei totalizeaza un numar de 211 salariati. Mentinerea activitatii in parametrii necesari de functionare este esentiala pentru asigurarea disponibilitatilor banesti necesare pentru stingerea la scadenta a creantelor salariale.

Consideram  ca deschiderea procedurii de concordat preventiv este o masura care raspunde cel mai bine intereselor creditorilor, subscrisei si salariatilor subscrisei, in baza unui program de redresare economica, raportat la perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii noastre, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de activitatea subscrisei. Scopul concordatului preventiv este de esalonare a datoriilor acumulate, societatea avand posibilitati reale de redresare prin restructurarea activitatii (cresterea veniturilor, diminuarea cheltuielilor si valorificarea unor active care sa nu afecteze activitatea de baza).

 

Precizam ca, la data prezentei, societatea isi continua activitatea conform obiectului de activitate, inregistrand venituri constante in cuantum indestulator pentru redresarea activitatii, asa cum am precizat, starea de dificultate financiara cu care ne confruntam fiind una temporara si provizorie.

 

 

  Presedintele Consiliului de Administratie

                                                                                    Ec.  Cachita Floarea Doina

 

 

 

 

 

               

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.