Stiri Piata


UPET SA TARGOVISTE - UPET

Convocare AGA Anuala in 22.04.2019

Data Publicare: 13.03.2019 10:10:06

Cod IRIS: A41E3

 Raport curent

conform  Regulamentului ASF nr. 5/2018

 
Data raportului : 13.03.2019
Denumirea Societatii Comerciale: UPET SA Targoviste
Sediu: Str. Arsenalului , nr. 14
Nr. telefon /fax: 0245/213023; 0245/213954
Numarul si data inregistrarii la Registrul Comertului: J 15/320/1991
Cod Fiscal:R 908332
Capital social subscris si varsat  29.870.890 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: BVB – ATS –  Sistem Alternativ de Tranzactionare

Eveniment de raportat:

In data de 12.03.2019 a avut loc Sedinta Consiliului de Administratie al UPET S.A Targoviste, la sediul societatii care a adoptat Hotararea nr. 2/12.03.2019, cu urmatorul continut:

 HOTARAREA Nr. 2/12.03.2019

Consiliul de Administratie al UPET SA Targoviste in temeiul Actului Constitutiv al societatii, al Legii nr. 31/1990 republicata, al Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, intrunit in sedinta din data de 12.03.2019, ora 12,00  la sediul societatii, din strada Arsenalului nr. 14, Targoviste, jud. Dambovita, in prezenta a 3 membri, in temeiul dispozitiilor art. 5.10 si 5.11 din Actul constitutiv al societatii, cu unanimitate de voturi:

HOTARASTE

Art. 1  Se aproba convocarea ADUNARII GENERALE ORDINARE  a  ACTIONARILOR, la data de 22.04.2019, ora 9,00 la sediul societatii pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 10.04.2019 ca data de referinta.

In situatia in care la data de 22.04.2019, ora 09,00 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea loc la 23.04.2019, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi.

Ordinea de zi a adunarii generale ordinare a actionarilor:

“1. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare aferente anului 2018, intocmite de societate in conformitate cu OMFP nr. 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate, pe baza raportului prezentat de Consiliul de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar.

2. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2018.

3. Fixarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul in curs.

4. Aprobarea acoperirii pierderii contabile inregistrate in anul 2018,  din profitul anilor viitori.

5. Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2019, a programului de activitate si a programului de investitii pe anul 2019.

6. Aprobarea prelungirii duratei contractului de audit statutar cu un an.

7. Aprobarea prelungirii duratei contractului de audit intern cu un an.

8. Aprobarea datei de 15.05.2019 ca data de inregistrare a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

9. Aprobarea datei de 14.05.2019 ca „ex date”, asa cum este definita de prevederile Regulamentului A.S.F nr. 5/2018.

Art. 2. Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se imputerniceste conducerea societatii, Serviciul Financiar-Contabil, Oficiul Juridic.”

Numai persoanele care au calitatea de actionari la data de referinta, 10.04.2019,  au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale.

Documentele care stau la baza convocarii adunarii, buletinele de vot prin corespondenta, si proiectul de hotarare, vor fi puse la dispozitia actionarilor societatii de la data convocarii adunarii generale, la sediul societatii intre orele 14,00 – 16,00, precum si pe website-ul societatii

(www.upetgroup.ro). La cerere, actionarilor li se vor elibera copii de pe aceste documente, la un tarif care nu va depasi costurile necesare multiplicarii.

In situatia in care actionarii isi vor desemna un reprezentant pentru participarea la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, acesta poate participa numai in baza unei imputerniciri speciale, conform disozitiilor legale. Formularul de imputernicire speciala in limba romana sau engleza se gaseste pe website-ul societatii: www.upetgroup.ro sau poate fi procurat de la sediul societatii.

Va fi acceptata si o imputernicire generala pentru participarea si votarea in cadrul Adunarii, data de un actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata cu modificarile si completarile ulterioare, sau unui avocat, fara a mai solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca imputernicirea generala respecta prevederile regulamentului 5/2018, este semnata de respectivul actionar si este insotita de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Declaratia trebuie depusa la sediul societatii in original, semnata si, dupa caz, stampilata, fara indeplinirea altor formalitati in legatura cu forma acesteia. Declaratia se depune la sediul societatii odata cu imputernicirea generala.

Copia imputernicirii de reprezentare in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor purtand mentiunea „conform cu originalul”, semnata de reprezentant, va fi depusa la sediul societatii pana la data de 19.04.2019, ora 1600.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Drepturile prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice). Actionarii isi pot exercita aceste drepturi in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, drept care poate fi exercitat pana cel tarziu la data sedintei, inclusiv.

Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta.

In acest caz, buletinul de vot se completeaza sub semnatura legalizata de catre actionar (persoana fizica sau juridica) si se expediaza sau se depune la sediul societatii pana cel mai tarziu la data de 19.04.2019, data numarului de registratura, insotit de urmatoarele documente:

Pentru persoane fizice :

- copie BI/CI sau pasaport, dupa caz, cu CNP (cod numeric personal) inscris lizibil.

Pentru persoane juridice:

-  copie certificat de inmatriculare ORC (legalizata);

- copie BI/CI sau pasaport reprezentant legal, cu CNP (cod numeric personal) inscris lizibil;

- dovada calitatii de reprezentant legal (certificat constatator eliberat de ORC, in original, emis dupa data de referinta stabilita pentru adunare).

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/ generala care se depune la societate pana la data de 19.04.2019, ora 1600 .

Buletinul de vot este corect completat atunci cand pentru fiecare punct din ordinea de zi  inscris pe buletinul de vot se exprima o singura optiune (,,Pentru’’ sau ,, Impotriva’’ sau ,, Abtinere’’).

Inregistrarea actionarilor, inmanarea buletinelor de vot si accesul in sala de sedinta se face doar pe baza actului de identitate, intre orele 08,30 – 9,00  la data de 22.04.2019. 

Incepand cu data convocarii adunarii generale, imputernicirile speciale, documentele adunarii generale ordinare a actionarilor, proiectele de hotarare aferente punctelor de pe ordinea de zi si buletinele de vot prin corespondenta se pot obtine si consulta de catre actionari de pe site-ul societatii www.upetgroup.ro

Pentru alte informatii aferente convocarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, va puteti adresa direct la sediul societatii sau la nr. de telefon  0245213023 intre orele 9,00 – 13,00

incepand cu data de 18.03.2019 sau la urmatoarea adresa de e-mail:  juridic_actionariat@upetgroup.ro.

 Presedintele Consiliului de Administratie
Ovchinnikov Sergey

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.