Stiri Piata


SIFI UNITEH SA BUCURESTI - UNIT

Convocare AGAO 27(28).04.2021

Data Publicare: 25.03.2021 17:12:23

Cod IRIS: 55E78

SIFI UNITEH SA BUCURESTI

Str. Serghei Vasilievici Rahmaninov

Nr.46-48, subsol, camera U3, Sector 2

CUI: RO 1800966

ORC: J40/12243/2019

CONT: RO64BACX0000001221283000

UNICREDIT BANK BUCURESTI

E-MAIL: uniteh@sif-imobiliare.ro

TEL/FAX:0212330788; TEL.0212330773

NR. 10 din 25.03.2021

 

                    C A T R E,

                                         -  AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                                         -  BVB BUCURESTI

 

RAPORT CURENT conform art. 234 din Regulametul ASF nr. 5/2018

Data raportului: 25.03.2021

Denumirea entitatii:  SIFI UNITEH SA BUCURESTI,Str. Serghei Vasilievici Rahmaninov, Nr.46-48, subsol, camera U3, Sector 2

E-MAIL: uniteh@sif-imobiliare.ro

TEL/FAX:0212330788; TEL.0212330773

Cod unic de inregistrare:RO 1800966

Nr. de ordine in Registrul Comertului: J40/12243/2019

Capital social subscris si varsat: 1.090.900 lei.

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-Piata AeRO

 

Evenimente importante de raportat: Convocarea ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR societatii SIFI UNITEH S.A. in data de 27(28).04.2021.

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al SIFI UNITEH S.A. din data de 25.03.2021

 

cu sediul in Bucuresti Sectorul 2, Strada SERGHEI VASILIEVICI RAHMANINOV, Nr. 46-48, SUBSOL, CAMERA U3, cu un capital social subscris si varsat de 1.090.900 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J40/12243/2019, avand CUI RO 1800966 format din Administrare Imobiliare S.A. Bucuresti, J40/8567/2013, CUI 20919450, prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin – in calitate de presedinte al Consiliului de administratie, Gavrila Florin Daniel – membru si Alexandrescu Mircea – membru, in conformitate cu dispozitiile legii 31/1990R cu modificarile si completarile ulterioare, ale legii 297/2004 si legii 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 27.04.2021, ora 14.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central SA Bucuresti, la sfarsitul zilei de 14.04.2021, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 28.04.2021, ora 14.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 

1.                  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2020 pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul Financiar.

2.                  Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2020.

3.                  Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021.

4.                  Alegerea membrilor Consiliului de Administratie format din trei membri, pentru un mandat de patru ani de la data Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor adoptate in cadrul Adunarii Generale Ordinare convocata pentru data de 27.04.2021 (28.04.2021).

5.                  Aprobarea formei contractului de administrare si mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze contractele de administrare cu administratorii numiti de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din partea societatii.

6.                  Aprobarea remuneratiei cuvenita membrilor Consiliului de administratie pentru exercitiul financiar 2021.

7.                  Aprobarea limitelor generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor si a limitelor generale ale remuneratiei directorului.

8.                  Aprobarea politicii de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si directori), conform art. 92^1 din Legea nr. 24/2017.

9.                  Numirea auditorului financiar, fixarea duratei minime a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A./directorului general pentru incheierea contractului de audit.

10.              Aprobarea datei de: (i) 18.06.2021 ca data de inregistrare si (ii) 17.06.2021 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din legea nr. 24/2017.

11.              Imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective.

12.              Mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de susbstituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de catre Depozitarul Central sau se dovedeste cu un Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 1 luna de zile inainte de data adunarii generale prezentat in original sau copie conforma cu originalul.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

-               de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 09.04.2021, ora 16.00 inclusiv, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

-               de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 09.04.2021, ora 16.00 inclusiv.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 09.04.2021 ora 16.00, societatea urmand a raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

In conformitate cu dispozitiile art. 1371 din Legea nr. 31/1990, membrii actuali ai consiliului de administratie sau actionarii au dreptul de a nominaliza candidatii pentru posturile de administrator. Propunerile pentru functia de administrator pot fi facute pana la data de 09.04.2021, ora 16.00. Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator vor fi puse la dispozitia actionarilor atat pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro, cat si la sediul social, putand fi consultata si completata de acestia.

Documentele si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si/sau la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, incepand cu data de 26.03.2021, in zilele lucratoare intre orele 11.00 – 12.00.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala.  Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun in copie la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 25.04.2021, ora 14.00, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 incepand cu data de 26.03.2021, in zilele lucratoare intre orele 11.00 – 12.00 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si se depun la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv pana la data de 25.04.2021, ora 14.00.

Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale, vor fi considerate nule de drept.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27.04.2021 (28.04.2021), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 25.04.2021, ora 14.00.

Formularul de vot poate fi obtinut incepand cu data de 26.03.2021, in zilele lucratoare intre orele 11.00 – 12.00 de la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 sau de pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro.

Informatii suplimentare se pot obtine la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, incepand cu data de 26.03.2021, in zilele lucratoare intre orele 11.00 – 12.00.

Avand in vedere pandemia generate de virusul SARS COV-2, recomandam contactarea telefonica la numerele puse la dispozitie pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si/sau accesarea documentelor puse la dispozitie prin mijloace electronice.

 

Consiliul de Administratie

Presedinte - Administrare Imobiliare SA

prin reprezentant permanent

Tic-Chiliment Valentin

______________________________________

 

 

Director General,

Scobercia Octavian

 


 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.