Stiri Piata


SIFI UNITEH SA BUCURESTI - UNIT

Convocare AGAO - 27(28).04.2020

Data Publicare: 25.03.2020 18:30:05

Cod IRIS: 5B898

SIFI UNITEH SA BUCURESTI

Str. Serghei Vasilievici Rahmaninov

Nr.46-48, subsol, camera U3, Sector 2

CUI: RO 1800966

ORC: J40/12243/2019

CONT: RO64BACX0000001221283000

UNICREDIT BANK BUCURESTI

E-MAIL: uniteh@sif-imobiliare.ro 

TEL/FAX:0212330788; TEL.0212330773

NR.58 din 25.03.2020

 

 

               C A T R E,

                            - AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                            - BVB –PIATA AeRO

 

 

 

RAPORT CURENT conform Legii 24/2017 si a Regulamentului ASF nr. 5/2018.

Data raportului:25.03.2020

Denumirea entitatii: SIFI UNITEH SA BUCURESTI, Str. Serghei Vasilievici Rahmaninov, Nr.46-48, subsol, camera U3, Sector 2

CUI: RO 1800966, ORC: J40/12243/2019,

E-MAIL: uniteh@sif-imobiliare.ro 

TEL/FAX:0212330788; TEL.0212330773

Cod unic de inregistrare:RO 1800966;

Nr. de ordine in Registrul Comertului: J40/12243/2019;

Capital social subscris si varsat: 1.090.900 lei.

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB- Piata AeRO.

 

Evenimente importante de raportat:

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR societatii  SIFI UNITEH SA BUCURESTI IN DATA DE 27.04.2020(28.04.2020).  

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al SIFI UNITEH S.A.

 

cu sediul in Bucuresti Sectorul 2, Strada SERGHEI VASILIEVICI RAHMANINOV, Nr. 46-48, SUBSOL, CAMERA U3, cu un capital social subscris si varsat de 1.090.900 lei, inregistrata la O.R.C. sub nr. J40/12243/2019, avand CUI RO 1800966 format din Administrare Imobiliare S.A. Bucuresti, J40/8567/2013, CUI 20919450, prin reprezentant permanent Tic-Chiliment Valentin – in calitate de presedinte al Consiliului de administratie, Gavrila Florin Daniel – membru si Alexandrescu Mircea – membru, in conformitate cu dispozitiile legii 31/1990R cu modificarile si completarile ulterioare, ale legii 297/2004 si legii 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM si cu dispozitiile actului constitutiv,

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 27.04.2020, ora 16.00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze doar actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor, tinut de Depozitarul Central SA Bucuresti, la sfarsitul zilei de 15.04.2020, stabilita ca data de referinta. In cazul neindeplinirii conditiilor de validitate, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se stabileste pentru data de 28.04.2020, ora 16.00, cu aceeasi ordine de zi si la aceeasi adresa.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 

1.      Aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2019 in baza discutiilor, a raportului administratorilor si a auditorului financiar.

2.      Aprobarea acoperirii pierderii nete realizate in anul 2019 din alte rezerve conform propunerii Consiliului de administratie. Aprobarea distribuirii de alte rezerve in cuantum de 21.381.640 lei sub forma de dividende. Aprobarea dividendului brut/actiune de 49 lei si a modalitatii de plata a dividendelor conform prevederilor legale. Aprobarea suportarii costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net. Aprobarea datei de 25.05.2020 ca data platii dividendelor conform art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018.

3.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2019.

4.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2020.

5.      Aprobarea remuneratiei cuvenita membrilor Consiliului de administratie pentru exercitiul financiar 2020.

6.      Aprobarea limitelor generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor si a limitelor generale ale remuneratiei directorului.

7.      Mandatarea d-nului Bogdan-Alexandru Dragoi sa semneze actele aditionale la contractele de administrare din partea societatii.

8.      Numirea auditorului financiar, fixarea duratei minime a contractului de audit si imputernicirea presedintelui C.A./directorului general pentru incheierea contractului de audit.

9.      Aprobarea datei de: (i) 14 mai 2020 ca data de inregistrare si (ii) 13 mai 2020 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din legea nr. 24/2017.

10.  Imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective.

11.  Mandatarea Irina Albusel - Cabinet de Avocat, avand CIF RO20417860, autorizat prin Decizia Baroului Bucuresti nr. 1897/03.11.2015 si cu adresa de corespondenta in Bucuresti, Sector 1, Str. Constantin Aricescu nr. 18, et. 5, ap. 8 (cu posibilitate de substituire) pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale ale actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si al actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului legal. In cazul persoanelor juridice, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza listei actionarilor eliberata de catre Depozitarul Central sau se dovedeste cu un Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 1 luna de zile inainte de data adunarii generale prezentat in original sau copie conforma cu originalul.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

-               de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv cel tarziu pana la data de 10.04.2020 inclusiv, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

-               de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respective cel tarziu pana la data de 10.04.2020 inclusiv.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale pana la data de 25.04.2020 ora 16:00, societatea urmand a raspunde acestora in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Documentele si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si/sau la sediul societatii, in fiecare zi de joi, din perioada 26.03.2020-25.04.2020, intre orele 11 si 12. Avand in vedere starea de urgenta existenta la data prezentei in Romania, recomandam contactarea telefonica la numerele puse la dispozitie pe site-ul societatii si/sau accesarea documentelor puse la dispozitie prin mijloace electronice.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de imputernicire speciala sau generala.  Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau unui avocat.

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun in copie la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de adunarea generala, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii generale.

Formularele de imputernicire speciala se pot obtine la sediul societatii in fiecare zi de joi, din perioada 26.03.2020-25.04.2020, intre orele 11 si 12 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si se depun la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore inainte de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv pana la data de 25.04.2020, ora 16:00.

Procurile speciale depuse dupa expirarea termenului sus mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale, vor fi considerate nule de drept.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, in plic inchis cu mentiunea PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 27.04.2020 (28.04.2020), pana cel mai tarziu cu 48 de ore inainte de sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv pana la data de 25.04.2020, ora 16:00.

Formularul de vot poate fi obtinut in fiecare zi de joi, din perioada 26.03.2020-25.04.2020, intre orele 11 si 12 de la sediul societatii sau de pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro.

Informatii suplimentare se pot obtine, la sediul societatii, in fiecare zi de joi, din perioada 26.03.2020-25.04.2020, intre orele 11 si 12.

 

Avand in vedere starea de urgenta existenta la data prezentei in Romania, recomandam contactarea telefonica la numerele puse la dispozitie pe site-ul societatii www.uniteh-timisoara.ro si/sau accesarea documentelor puse la dispozitie prin mijloace electronice.

In contextul masurilor luate de autoritatile romane in legatura cu prevenirea raspandirii virusului COVID-19, inclusiv Decretul Presedintelui Romaniei nr. 195/16.03.2020 privind starea de urgenta, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 212/16.03.2020, SIFI Uniteh SA recomanda actionarilor, ca masuri preventive de protectie, urmatoarele:

- sa acceseze materialele informative pentru AGOA in format electronic, disponibile pe pagina de internet a Societatii www.uniteh-timisoara.ro;

- sa voteze prin corespondenta, prin utilizarea Buletinului de vot prin corespondenta pus la dispozitie de Societate pe pagina de internet www.uniteh-timisoara.ro ca metoda alternativa participarii directe sau prin reprezentant;

- sa notifice Societatea (prin e-mail la adresa office@sif-imobiliare.ro sau uniteh@sif-imobiliare.ro) cu cel putin 15 zile anterior datei adunarilor generale, in situatia in care actionarul intentioneaza sa participe direct sau prin imputernicit la AGOA, pentru a permite Societatii sa ia toate masurile organizatorice care se impun in contextul aratat, inclusiv solicitarea autorizarilor necesare de la autoritatile publice care au competenta in aceasta materie.

 

Consiliul de Administratie

Presedinte - Administrare Imobiliare SA

prin reprezentant permanent

Tic-Chiliment Valentin

______________________________________

 

 

DIRECTOR GENERAL

SCOBERCIA OCTAVIAN

 

 

SIFI UNITEH S.A.

 

 

 

PROPUNERE  ACOPERIRE PIERDERE NETA

REALIZATA LA 31.12.2019

 

 

 

 

            Rezultatul net al exercitiului financiar 2019 a fost Pierdere in suma de 2.336.735,11 lei.

 

            Consiliul de Administratie propune AGOA, conform dispozitiilor legale, acoperirea pierderii nete realizate in anul 2019 dupa cum urmeaza:

 

                                                                                                                               - lei -

1.

Rezultatul reportat reprezentand surplusul realizat din rezerve din reevaluare

2.336.735,11

 

 

 

PRESEDINTELE CONSILIUL DE ADMINISTRATIE

 

Administrare Imobiliare SA, prin d-l Tic-Chiliment Valentin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SIFI UNITEH S.A.

 

 

 

 

 

PROPUNEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE

PRIVIND REPARTIZAREA DIN ALTE REZERVE

 

 

In baza situatiilor financiare incheiate pentru exercitiului financiar 2019 prezentam situatia centralizatoare a rezervelor rezultate din surplusul obtinut in urma reevaluarii:

 

Explicatie

2019

RON

Rezultat reportat reprezentand surplus din reevaluarea rezervelor

24.382.226,21

-Recuperare pierdere an 2019

2.336.735,11

-     Distribuire de alte rezerve sub forma de dividend

21.381.640

-     Rezerve nerepartizate

663.851,10

Consiliul de administratie, tinand seama de faptul ca societatea si-a instrainat in totalitate activele (cladiri, constructii, terenuri), rezultand un castig obtinut de pe urma acestei tranzactii, propune Adunarii Generale a Actionarilor distribuirea rezervelor astfel:

 

Dividende – 21.381.640 lei, respectiv dividend brut/actiune 49 lei.

Rezerve nerepartizate: 663.851,10 lei.

 

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Administrare Imobiliare S.A.

prin reprezentant permanent Chiliment Tic Valentin

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.