ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania
Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367; Cod LEI (Legal Entity Identifier): 315700M31ZOTBZMMBE46
R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei
IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX – Banca Transilvania Suc.Constanta
Catre: AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA
SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE
Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36
BURSA DE VALORI BUCURESTI
Fax : 021 312 47 22
RAPORT CURENT
conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata
Data raportului: 15.03.2019
Denumirea societatii emitente: ARGUS S.A. CONSTANTA
Sediul social: Str. Industriala nr. 1
Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67
Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO
Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;
Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB-ATS AeRo
Actiuni (simbol de piata UARG)
Evenimente importante de raportat
Hotararea AGOA nr.1 din 15.03.2019
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 15.03.2019, in prima zi de convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.
La sedinta au fost prezenti si reprezentati actionari ce detin un numar de 30.920.256 actiuni reprezentand 86,42 % din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.
In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, cu unanimitate de voturi, actionarii prezenti si reprezentati au adoptat urmatoarea
HOTARARE
1. Se aproba situatiile financiare individuale la 31.12.2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului Financiar;
2. Se aproba reportarea pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2018 in suma de 10.825.750,14 lei si acoperirea acesteia din profiturile viitoare conform prevederilor legale in vigoare.
3. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2018.
4. Se aproba pastrarea indemnizatiei administratorilor la acelasi nivel ca si in exercitiul financiar 2018, valabila de la data de 01.04.2019.
5. Se aproba nivelul asigurarii pentru raspundere profesionala a administratorilor si directorilor executivi la 10.000 Euro/persoana, cu suportarea de catre societate a cheltuielilor.
6. Se aproba B.V.C pentru anul 2019, in forma prezentata:
a. Venituri totale 243.492.096 lei
b. Cheltuieli totale 237.513.480 lei
c. Profit brut 5.978.616 lei
7. Se aproba programul de investitii pentru anul 2019, in forma prezentata, in valoare totala de 438.500 euro, cu mentiunea ca investitiile se vor efectua in functie de prioritati si sursele de finantare disponibile.
8. Se aproba intocmirea situatiilor financiare pentru anul incheiat la 31 decembrie 2018, intocmite in conformitatea cu IFRS pentru aprobarea reglementarilor contabile conforme cu directivele europene si Legea contabilitatii nr.82/1991,republicata.
9. Se aproba prelungirea auditorului financiar JPA Audit&Consultanta Bucuresti, pe o durata de doi ani, incepand cu data de 20.12.2019 pana la data de 20.12.2021, pentru auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate aferente anilor financiari 2019 si 2020.
10. Se aproba mandatarea Consiliului de administratie pentru aprobarea conditiilor cuprinse in contractul de audit ce se va incheia cu societatea JPA Audit&Consultanta si mentinerea onorariului la nivelul anului 2018.
11. Se aproba data de 03.04.2019 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 02.04.2019 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile;
12. Se aproba imputernicirea d-nului Niculescu Emilian-Mihai - Director General si/sau a d-nei Alina Pirjan - Avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor A.G.O.A si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.
PRESEDINTE A.G.O.A.
Cristian Busu