Stiri Piata


ARGUS SA Constanta - UARG

Hotarari AGA O nr.1 din 15.03.2019

Data Publicare: 15.03.2019 18:00:00

Cod IRIS: F7C71

 

ARGUS S.A. Str. Industriala nr. 1, 900147 Constanta, Romania

Tel: 40/241/676840 Fax: 40/241/634367; Cod LEI (Legal Entity Identifier): 315700M31ZOTBZMMBE46

R.C.:J13/550/1991; C.U.I.: RO 1872644; Capital social: 53.670.699 lei

IBAN : RO70 BTRL 0140 1202 F767 76XX – Banca Transilvania Suc.Constanta

Catre:           AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE  FINANCIARA

           SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE

           Fax : 021 659.60.51 ; 021 659.64.36

 

BURSA DE VALORI BUCURESTI

            Fax : 021 312 47 22

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si Legii nr. 24/2017 privind emitentii si operatiunile de piata

Data raportului: 15.03.2019

Denumirea societatii emitente:  ARGUS S.A. CONSTANTA

Sediul social: Str. Industriala nr. 1

Tel/Fax 0241/67.68.40; 0241/63.43.67

Cod unic de inregistrare 1872644: Atribut fiscal RO

Numar de ordine la Registrul Comertului: J 13/550/1991;

Capital social subscris si varsat: 53.670.699 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  BVB-ATS AeRo

Actiuni (simbol de piata UARG)

 

Evenimente importante de raportat

            Hotararea AGOA nr.1 din 15.03.2019

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si-a desfasurat lucrarile in data de 15.03.2019, in prima zi de convocare, la sediul societatii din str.Industriala nr.1, Constanta, in conditii de publicitate, cvorum si vot conform legislatiei romane aplicabile si in conformitate cu dispozitiile Actului Constitutiv al societatii.

La sedinta au fost prezenti si reprezentati actionari ce detin un numar de 30.920.256  actiuni reprezentand 86,42 % din capitalul social total, actiuni cu drept de vot.

In urma dezbaterilor cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi si consemnate in procesul verbal de sedinta, cu unanimitate de voturi, actionarii prezenti si reprezentati au adoptat urmatoarea

HOTARARE

     1.    Se aproba situatiile financiare individuale la 31.12.2018, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a  Raportului Auditorului Financiar;

2.  Se aproba reportarea pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2018 in suma de 10.825.750,14 lei si acoperirea acesteia din profiturile viitoare conform prevederilor legale in vigoare.

3.    Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2018.

4.    Se aproba pastrarea indemnizatiei administratorilor la acelasi nivel ca si in exercitiul financiar 2018, valabila de la data de 01.04.2019.

5.    Se aproba nivelul asigurarii pentru raspundere profesionala a administratorilor si  directorilor executivi la 10.000 Euro/persoana, cu suportarea de catre societate a cheltuielilor.

6.    Se aproba B.V.C pentru anul 2019, in forma prezentata:

a.    Venituri totale       243.492.096 lei

b.    Cheltuieli totale    237.513.480 lei

c.   Profit brut                 5.978.616 lei

7.  Se aproba programul de investitii pentru anul 2019, in forma prezentata, in valoare totala de  438.500 euro, cu mentiunea ca investitiile se vor efectua in functie de prioritati si sursele de finantare disponibile.

8.  Se aproba intocmirea situatiilor financiare pentru anul incheiat la 31 decembrie 2018, intocmite in conformitatea cu IFRS pentru aprobarea reglementarilor contabile conforme cu directivele europene si Legea contabilitatii nr.82/1991,republicata.

9. Se aproba prelungirea auditorului financiar JPA Audit&Consultanta Bucuresti, pe o durata de doi ani, incepand cu data de 20.12.2019 pana la data de 20.12.2021, pentru auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate aferente anilor financiari 2019 si 2020.

10. Se aproba mandatarea Consiliului de administratie pentru aprobarea conditiilor cuprinse in contractul de audit ce se va incheia cu societatea JPA Audit&Consultanta si mentinerea onorariului la nivelul anului 2018.

 11. Se aproba data de 03.04.2019 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile art. 86, alin.(1) din Legea nr. 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale a Actionarilor si a datei de 02.04.2019 ca data “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile;

 

12. Se aproba imputernicirea d-nului Niculescu Emilian-Mihai - Director General  si/sau a d-nei Alina Pirjan - Avocat, pentru semnarea si ducerea la indeplinire a hotararilor A.G.O.A si  indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru inregistrarea mentiunilor la Registrul Comertului, conform hotararilor adoptate.

 

  

   PRESEDINTE A.G.O.A.

Cristian Busu

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.