Stiri Piata


TURISM FELIX S.A. - TUFE

Convocare AGA O & E din 29/30.12.2021

Data Publicare: 15.11.2021 7:43:26

Cod IRIS: F10E7

 

RAPORT   CURENT

 

Conform Regulamentului nr. 5/2018  privind emitentii de instrumente financiare  si operatiuni de piata

 

Data raportului: 15.11.2021

Denumirea entitatii emitente: TURISM FELIX SA

Sediul social: Baile Felix,str.Victoria nr.22, Com. Sanmartin, Jud. Bihor  

Numarul de telefon/fax: 0259-318338/0259-318297

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108526

Cod LEI (Legal entity identifier): 254900YRWU6MYZS4BB14 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/132/1991

Capital social subscris si varsat: 49.130.670,90 RON         

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BURSA DE VALORI BUCURESTI SA.

 

Evenimente importante de raportat  -  convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Turism Felix S.A.

                 In sedinta din data de 12.11.2021, Consiliul de Administratie al societatii TURISM FELIX S.A.,   avand J05/132/1991, CUI RO 108526, in conformitate cu Legea nr.31/1990, Legea 24/2017,  Regulamentele A.S.F. si dispozitiile Actului Constitutiv, a hotarat  convocarea  Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 29/30.12.2021, ora 11,00, si a  Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 29/30.12.2021 ora 12,00. Lucrarile Adunarilor Generale a Actionarilor se vor desfasura in localitatea Baile Felix, str.Victoria nr.20,  com. Sanmartin, jud. Bihor ( in sala de conferinta din cadrul Complexului Hotelier Lotus ) cu urmatoarea ORDINE DE ZI :

 

I) ORDINEA DE ZI pentru AGOA :

1.      Alegerea membrilor Consiliului de Administratie, pentru un mandat de 4 ani, cu aplicarea metodei votului cumulativ.

2.      Stabilirea remuneratiilor cuvenite administratorilor, valabile de la datat prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pana la data urmatoarei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor.

3.      Stabilirea nivelului asigurarii de raspundere civila profesionala pentru membrii Consiliului de Administratie.

4.      Aprobarea incheierii contractului de Administrare cu membrii Consiliului de Administratie.

5.      Desemnarea persoanei care va semna contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie, in calitate de mandatar conventional din partea societatii.

6.      Imputernicirea Consiliului de Administratie sa adopte masurile necesare pentru derularea programelor investitionale vizand totalitatea activelor din proprietatea societatii, in vederea cresterii rentabilitatii prin valorificarea superioara a potentialului acestora, pe baza analizelor si studiilor asumate de conducerea executiva si Consiliul de Administratie, pe baza celui mai bun raport pret-calitate.

7.      Aprobarea inregistrarii contabile la ,,venituri'' a dividendelor neridicate timp de mai mult de trei ani de la data exigibilitatii lor, pentru care dreptul la actiune se stinge prin prescriptie, respectiv dividendele aferente exercitiului financiar al anilor 2001- 2003 si 2012 - 2017, in suma totala de 404.331,40 lei.

8.      Desemnarea persoanei care va efectua toate demersurile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor adoptate.

9.      Aprobarea datei de 12.01.2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

 

II)  ORDINEA DE ZI pentru AGEA :

                 1.) Aprobarea reducerii capitalului social urmare hotararii AGEA nr.3 din 03.10.2020  de la 49.130.670,90 lei,  la 49.118.796,20 lei,  cu suma de 11.874,70 lei in numerar, prin anularea unui numar de 118.747 actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei /actiune, dobandite de societate in cadrul programului de rascumparare aprobat prin Hotararea AGEA din data de 18.11.2019  .

                2.) Modificarea art.7 alin.(1) si alin.(2) din Actul constitutiv al societatii  care vor avea urmatorul continut : (1) Capitalul social subscris si varsat este de 49.118.796,20 lei divizat intr-un numar de 491.188.062 actiuni nominative si dematerializate , fiecare in valoare de 0,10 lei ; alin (2) Capitalul social este format din 41.250.443,70 lei  aporturi in numerar si 7.868.352,50 lei aporturi in natura.

                 3.) Acoperirea surselor de finantare a actiunilor dobandite de societate in cadrul programului de rascumparare aprobat prin Hotararea A.G.E.A. nr. 1. din 18.11.2019 in numar de 4.961.494 de actiuni cu suma de 1.482.737,42 lei pe seama profitului ramas nerepartizat aferent exercitiului financiar al anului 2019.

              4.) Aprobarea actualizarii Actului Constitutiv al societatii, si imputernicirea d-lui Florian Serac-director general pentru semnarea acestuia.

              5.) Aprobarea datei de 12.01.2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

              6.) Imputernicirea dlui Florian Serac –Director general pentru efectuarea formalitatilor de publicitate legala si inregistrare a hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

 

 La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 10.12.2021, stabilita ca data de referinta.

Candidatii pentru posturile de administrator vor fi nominalizati de catre membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau de catre actionari, conform art.137¹ alin. (2) din Legea nr. 31/1990 R cu modificarile si completarile ulterioare. Conditiile de eligibilitate pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii pentru functia de membru al consiliului de administratie si continutul dosarului de candidatura vor fi prezentate pe site-ul societatii www.felixspa.com incepand cu data de 16.11.2021.

 Dosarele de candidatura ale candidatilor propusi si nominalizarile se vor inainta Consiliului de Administratie al societatii Turism Felix S.A. pana cel tarziu la data de 30.11.2021, orele 1600 in vederea inscrierii pe lista de candidaturi ce va fi supusa aprobarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Candidatii vor fi inscrisi pe lista in ordinea cronologica a numerelor de inregistrare la Registratura societatii a dosarelor de candidatura. Pe buletinele de vot vor fi inscrisi respectandu-se ordinea cronologica a inregistrarii dosarelor.

Lista candidatiilor pentru Consiliul de Administratie va putea fi consultata la sediul societatii sau pe website-ul www.felixspa.com incepand cu data de 6.12.2021.

 Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru alegerea membrilor Consiliului de Administratie, in conditiile art. 130 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, se va adopta prin procedura votului secret.

 Incepand cu data de 7.12.2021 vor fi publicate pe site-ul societatii buletinele de vot in forma actualizata privind alegerea membrilor Consiliului de Administratie si forma actualizata a procurii generale/imputernicirii speciale AGOA.

Capitalul social al EMITENTULUI este format din 491.306.709 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarior.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 2.12.2021.

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu in data de 2.12.2021.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: „PENTRU ADUNAREA GENERALA  ORDINARA / EXTRAORRDINARA  A  ACTIONARILOR din data de 29/30.12.2021”.

Materialele aferente Ordinii de zi si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la  problemele  incluse  pe  ordinea  de  zi  se pot consulta  pe  site-ul societatii - www.felixspa.com  , incepand cu data de 16.11.2021- data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei,  sau de la sediul societatii in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

Buletinele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale, in limba romana si in limba engleza se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 29.11.2021 ora 900-1600 in zilele lucratoare, sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.felixspa.com., incepand cu data de 29.11.2021 ora 900.

Buletinele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale, in limba romana si in limba engleza, actualizate in forma finala, se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 7.12.2021 ora 900-1600 in zilele lucratoare, sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.felixspa.com., incepand cu data de 7.12.2021 ora 900.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii,  pe baza de procura speciala sau procura generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale , imputernicirea generala va putea fi acordata de catre actionari doar unui intermediar definit conform art. 2 al.1 pct.19 din Legea 24/2017, sau unui avocat.

Un exemplar al imputernicirii speciale in limba romana sau in limba engleza se va depune/ expedia la sediul societatii sau pe e-mailul societatii sctfelix@turismfelix.ro pana inclusiv la data de 27.12.2021 ora 11,00 pentru AGOA si ora 12,00 pentru AGEA – in plic inchis, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea buletinului de vot prin corespondenta.

  In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 27.12.2021 ora 11,00  pentru AGOA si ora 12,00 pentru AGEA  in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA/EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29/30.12.2021”.

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii In cadrul adunarii generale.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0259/318.338 intre orele 900 - 1500.

In contextul actual, in vederea prevenirii/limitarii raspandirii virusului COVID-19, rugam actionarii sa ia in considerare posibilitatea exprimarii dreptului de vot prin modalitatile alternative mentionate mai sus, respectiv vot prin corespondenta sau prin reprezentant.

 In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintelor la prima convocare, adunarile generale sunt convocate pentru data de 30.12.2021  cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acestora.

Director general

Ec.Serac Florian

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.