RAPORT CURENT
conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si
a Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului: 27.01.2023
Denumirea entitatii emitente: TTS (TRANSPORT TRADE SERVICES) S.A.
Sediul social: Mun. Bucuresti, Str. Vaselor, nr. 27, sector 2
Numarul de telefon/fax: 021/210.29.07, 021/210.35.43
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 9089452
Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/296/1997
Capital social subscris si varsat: 60.000.000 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB - Categoria Premium Actiuni (simbol de piata TTS)
Evenimente importante de raportat: Infiintarea Comitetului de Guvernanta si Sustenabilitate
TTS (TRANSPORT TRADE SERVICES) S.A. (“TTS” sau ”Societatea”) informeaza ca in sedinta din 27.01.2023 Consiliul de administratie al Societatii a aprobat infiintarea Comitetului de Guvernanta si Sustenabilitate (comitet consultativ).
Comitetul este format din trei membri dintre care doi sunt membri independenti ai Consiliului de Administratie, pastrand in aceasta privinta caracterul de independenta pe care il au si celelalte doua Comitete.
Comitetul este compus din:
Dna. Ana-Barbara BOBIRCA – Presedinte (membru independent al Consiliului de Administratie)
Dl. Dorin-Alexandru BADEA – Membru (membru independent al Consiliului de Administratie)
Dl. Gabriel-Andrei TECHERA – Membru (Director Guvernanta Corporativa si Relatii Investitori)
Principalele atributii ale Comitetului sunt:
• Supravegherea modului de aplicare a politicilor de mediu, sociale si de guvernanta ale Societatii, precum si a practicilor si a performantei Societatii cu privire la problematica ESG;
• Supravegherea activitatii de raportare non-financiara a Societatii, incluzand raportul anual EHS si raportul de sustenabilitate;
• Propunerea raportului anual de sustenabilitate catre Consiliu spre aprobare;
• Monitorizarea activitatii de examinare externa a raportului de sustenabilitate realizata de auditori externi, autoritati de reglementare si agentii de rating ESG;
• Intocmirea de rapoarte si recomandari catre Consiliul de Administratie privind situatiile care pot afecta afacerile, operatiunile, performanta sau imaginea publica a Societatii sau care sunt relevante pentru Societate si actionari, din perspectiva problematicii ESG;
• Monitorizarea si intocmirea de recomandari catre Consiliul de Administratie privind activitatea de prevenire, atenuare si gestionare a riscurilor legate de problematica ESG care pot avea un impact negativ semnificativ asupra Societatii sau care sunt relevante pentru investitori si actionari
Director Guvernanta Corporativa si Relatii Investitori
Gabriel-Andrei TECHERA