Stiri Piata


TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA BRASOV - TSLA

Convocare AGA O & E 26.11.2020

Data Publicare: 26.10.2020 15:20:47

Cod IRIS: 830CA

 

RAPORT CURENT

       conform Regulamentului ASF nr 5/2018

        Data raportului: 26.10.2020

Denumirea entitatii emitente: TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA

Sediul social: Brasov, B-dul Eroilor nr 3A, mezanin, cod postal 500007

Numarul de telefon/fax: 0268-315172 / 0268-319455

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: J08/1457/1997

C.U.I: 9845734

Capital social subscris si varsat: 51.569.000 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB /AeRO /(simbol TSLA)

Cod LEI: 254900VOJ54PX1JHRG56

Eveniment important de raportat:

-          Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, la data de 26.11.2020 ora 11 la sediul societatii

-          Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor la data de 26.11.2020 ora 12, la sediul societatii

 

Directoratul Transilvania Leasing si Credit IFN SA informeaza actionarii cu privire la Convocarea Adunarii generale ordinare a actionarilor si a Adunarii generale extraordinare a actionarilor pentru data de 26.11.2020 la prima convocare, respectiv 27.11.2020 la a doua convocare.

Ordinea de zi si conditiile de participare si exercitare a drepturilor actionarilor sunt prezentate in cadrul convocatorului anexat.

 

  

 

  CONVOCATOR

 

Directoratul Transilvania Leasing si Credit IFN S.A., cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 3A, mezanin, inregistrata la O.R.C. sub nr. J08/1457/1997, avand codul de identificare fiscala RO9845734, intrunit in sedinta din 21.10.2020, convoaca:

 

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, la data de 26.11.2020, ora 11:00, la sediul societatii.

Adunarea generala ordinara va avea urmatoarea Ordine de zi:   

  1. Discutarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021;
  2. Discutarea si aprobarea Programului de investitii pentru exercitiul financiar 2021;

3.  Imputernicirea doamnei consilier juridic Martini Izabela in calitate de salariati al societatii, pentru efectuarea formalitatilor de inregistrare si publicare a hotararilor A.G.O.A.

 

      II. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, la data de 26.11.2020, ora 12:00, la sediul societatii.

 

Adunarea Generala Extraordinara va avea urmatoarea Ordine de zi:  

1.      Aprobarea modificarii prevederilor: art.1 alin. (2), art. 19 alin. (8), art. 21 alin (12), art. 23 alin. (1), art. 25, din actul constitutiv al societatii, conform propunerilor de mai jos:

 

“’Art.1 alin. (2) Marca Societatii este inscrisa in Registrul Comertului ‘’

‘’Art.19 alin. (8) Consiliul de supraveghere poate crea comitete consultative, formate din cel putin doi membri, insarcinate cu desfasurarea de investigatii si cu elaborarea de recomandari pentru consiliu. Constituirea comitetului de audit este obligatorie.’’

 ‘’Art. 21 alin. (12)  Societatea trebuie sa dispuna de un comitet de administrare a riscurilor. Comitetul de administrare a riscurilor se constitutie prin decizie a Consiliului de supraveghere format dintr-un numar de cel putin 3 membri, care trebuie sa cuprinda in componenta sa conducatori ai IFN si ai compartimentelor a caror activitate este supusa riscurilor semnificative. Consiliul de Supraveghere aproba regulamentul Comitetului de administrare a riscurilor, care isi va desfasura activitatea in conformitate cu prevederile legale in vigoare si va prezenta Consiliului de Supraveghere, cel putin semestrial, rapoarte asupra activitatii desfasurate’’

‘’Art.23 alin (1) Societatea isi va organiza activitatea de audit intern, in conformitate cu prevederile legale in vigoare’’

‘’Art.25 Membrii Directoratului sunt obligati ca, in termen de 15 zile de la data adunarii generale, sa depuna o copie de pe situatiile financiare anuale, insotite de raportul lor, cel al Consiliului de Supraveghere si raportul auditorului statutar la institutiile prevazute de reglementarile legale aplicabile.’’

 

2.      Desemnarea persoanei sa semneze Actul Constitutiv al societatii

3.      Imputernicirea doamnei consilier juridic Martini Izabela in calitate de salariat al societatii pentru efectuarea formalitatilor de inregistrare si publicare a hotararilor A.G.E.A.

 

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile legale incidente – Legea 31/1990 republicata, Legea 24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu dispozitiile actului constitutiv al societatii.

Capitalul social este format din 515.690.000 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale ordinare.

La Adunarile Generale Ordinara si Extraordinara sunt indreptatiti sa participe si sa voteze, toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 11.11.2020 stabilita ca data de referinta.

In termen de cel mult 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial, actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

    a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala;

    b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind punctele de pe ordinile de zi ale adunarilor generale, pana cel tarziu la data de 22.11.2020 acestea putand fi transmise, la sediul societatii, cu mentiunea “Pentru Adunarea generala ordinara a actionarilor din data 26.11.2020” si/sau ‘’Pentru Adunarea Generala Extraordinara a actionarilor din data de 26.11.2020”. Societatea poate raspunde prin postarea informatiei pertinente  pe website-ul societatii -  www.transilvanialeasingsicredit.ro - in format intrebare-raspuns.

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copie conform cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal), respectiv  calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie).

Textul integral al documentelor si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinile de zi se pot consulta pe website-ul societatii: www.transilvanialeasingsicredit.ro , incepand cu data de 26.10.2020, sau pot fi  obtinute de la sediul societatii, in zilele lucratoare intre orele 8:00-14:00.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in baza unei imputerniciri  speciale sau generale, conform legii, sau pot vota prin corespondenta.

Inainte de desfasurarea adunarilor generale, actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta.

Formularele de imputerniciri speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta se pot obtine incepand  cu data de 26.10.2020, de la sediul societatii, sau se pot descarca de pe website-ul societatii: www.transilvanialeasingsicredit.ro.

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau avocat, este valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbatrea adunarilor generale.

Dupa completarea si semnarea acestora sau dupa emiterea unei imputerniciri generale, un exemplar original al imputernicirii speciale sau generale /al formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii, la sediul acesteia, pana la data de 24.11.2020 inclusiv, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant/prin corespondenta in adunarea generala, conform legii.

Imputernicirile speciale sau generale / formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o copie conform cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal si vor  fi transmise la sediul societatii,  in plic inchis, cu mentiunea: “Pentru Adunarea generala ordinara a actionarilor din data de 26.11.2020” si/sau Pentru Adunarea generala extraordinara a actionarilor din data de 26.11.2020”.

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, imputernicirile speciale / formularele de vot prin corespondenta date de actionari unor institutii de credit care presteaza servicii de custodie vor fi valabile fara alte documente suplimentare referitoare la actionari daca sunt insotite de o declaratie pe propria raspundere data de institutia de credit, din care sa reiasa ca: institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; instructiunile din imputernicirea speciala / formularul de vot prin corespondenta sunt identice cu cele primite de institutia de credit de la actionar si procura speciala / formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea generala ordinara si/sau

 

Adunarea generala extraordinara, va/vor fi convocata/e pentru data de 27.11.2020 cu mentinerea ordinilor de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acestora.

   

 

Presedinte al Directoratului/Director general,

Sorin Donca

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.