Stiri Piata


SINTEZA S.A. - STZ

Convocare AGAO 29.12.2021

Data Publicare: 22.11.2021 13:35:38

Cod IRIS: 1138E

RAPORT CURENT CONFORM REGULAMENTULUI A.S.F. 5/2018

 

·         DESTINATARUL RAPORTULUI: BURSA DE VALORI BUCURESTI

                                                               A.S.F. (Autoritatea de Supraveghere Financiara)

·         DATA RAPORTULUI: 22.11.2021

·         DENUMIREA SOCIETATII EMITENTE: SINTEZA S.A.

·         SEDIUL SOCIAL:  Sos. Borsului nr.35, Oradea jud.BIHOR

·         TELEFON: 0259456116  0259444969,FAX: 0259462224

·         COD UNIC DE INREGISTRARE LA ORC: 67329

·         NUMAR DE ORDINE LA ORC: J/05/197/1991

·         CAPITAL SOCIAL SUBSCRIS SI VARSAT: 9916888,50 LEI

·         PIATA REGLEMENTATA PE CARE SE TRANZACTIONEAZA VALORILE MOBILIARE EMISE: BVB

 

EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTATCONVOCARE ADUNARE GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR pentru data de 29 Decembrie 2021

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al societatii SINTEZA S.A. Oradea, cu sediul in Oradea, Sos. Borsului nr.35, judetul Bihor, inregistrata   la ORC Bihor sub nr. J05/197/1991, avand Codul unic de inregistrare RO 67329   si capitalul social subscris si varsat 9916888,50 LEI,                                                                                                                                                                                                                                                                                      intrunit in data de 22.11.2021, in conformitate cu dispozitiile Legii  nr.31/1990 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr.24/2017, a Regulamentului ASF nr.5/2018 si ale Actului Constitutiv,

 

convoaca  ADUNAREA  GENERALA ORDINARA a actionarilor pe data de 29.12.2021 ora 12,00 la sediul societatii din  Oradea, Sos. Borsului nr.35, avand urmatoarea   

 

                                                            ORDINE   DE   ZI:

1. Revocarea membrilor Consiliului de Administratie al societatii  aflati in functie, ca urmare a modificarilor aduse in structura detinerilor actionarilor societatii  ;

 2. Alegerea noilor administratori  pe o perioada de 4 ( patru ) ani ;

 3.  Discutarea  si aprobarea  indemnizatiilor(remuneratiilor ) membrilor Consiliului de Administratie ;

 4. Discutarea si aprobarea imputernicirii persoanei desemnate de AGOA in vederea semnarii Contractelor de Administrare incheiate cu  noii  administratori  ai societatii ;

5. Numirea auditorului financiar societatea CONTAMOD  SRL cu sediul in Oradea, str. Gheorghe Doja  nr. 24, ap. 1, judetul Bihor, inregistrata la ORC Bihor sub nr. J5/1671/2004, cod unic de inregistrare 16766420, membru CAFR cu nr. 869, reprezentata legal prin  administrator  Moldovan Ana Corina  , pe o perioada de 3 (trei) ani, precum si mandatarea consiliului de administratie sa incheie contractul cu noul auditor, urmare a incetarii contractului de audit existent ;

6. Aprobarea datei de inregistrare, data de 18.01.2022, in functie de care vor fi identificati actionarii asupra carora se vor resfrange efectele hotararilor AGA, in conformitate cu prevederile art. 86 din Legea 24/2017 si stabilirea datei de 17.01.2022 ca ex-date conform art.2, lit l din Regulamentul ASF nr. 5/ 2018;

 

In situatia neindeplinirii conditiilor statutare  privind tinerea Adunarii  Generale Ordinare a actionarilor in ziua aratata, aceasta se va reconvoca pentru data de 30 Decembrie                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                2021 la aceeasi ora, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

 

Actionarii care au dreptul sa participe la adunarile generale sunt cei care figureaza in Registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central SA Bucuresti, la sfarsitul zilei de 16 Decembrie 2021, considerata data de referinta.

 

Candidatii pentru posturile de administrator vor fi nominalizati de catre membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau de catre actionari conform art. 137 indice 1 alin (2) din Legea 31/ 1990.

 

 

Data limita pana la care se pot face propuneri de candidaturi pentru posturile de administratori, conform art.187 alin. (8) din Regulamentul ASF nr. 5/2018, este data de 08.12.2021, ora 12.00.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand a fi consultata si completata de acestia .

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale acordata conform prevederilor legale. Accesul actionarilor la adunarile generale se face prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane- fizice cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane- juridice si a actionarilor persoane - fizice reprezentate, cu imputernicire generala / procura speciala, data persoanei fizice care ii reprezinta.

Procura speciala (imputernicirea speciala) sau procura generala se va intocmi in trei exemplare originale (unul pentru societate, unul pentru mandant si unul pentru mandatar) si sunt disponibile in limba romana si limba engleza fie de la sediul societatii personal, fie de pe pagina de web www.sinteza.ro, incepand cu data de 26 .11. 2021 ora 12.

Dupa completare si semnare exemplarul pentru emitent se va depune personal in original pana la data de 27.12.2021 ora 12,00 in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR  DIN DATA DE 29/30.12.2021 sau transmis prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, la sediul societatii, insotit de o copie a actului de identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului reprezentat, pana la data de 27.12.2021 ora 12,00, pe adresa de e-mail este sinteza@sinteza.ro .

Vor fi acceptate procurile fie in limba romana, fie in limba engleza .  

 

Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarile Generale ale Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta (in limba romana si sau engleza).

 

Formularul (buletinul) de vot prin corespondenta in limba romana si in limba engleza poate fi obtinut incepand cu data de 26 .11.2021 ora 12, de la sediul societatii sau de site-ul www.sinteza.ro .

Formularul (buletinul) de vot prin corespondenta in limba romana sau limba engleza, completat si semnat de actionar impreuna cu toate documentele insotitoare, poate fi inaintat dupa cum urmeaza:

a) transmis societatii in original la sediul acesteia pana la data de 27.12.2021  ora 12 in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A  ACTIONARILOR DIN DATA  DE 29/30.12.2021cu legalizare de semnatura de catre un notar public cu copia actului de identitate sau certificatului de inregistrare al actionarului, prin orice forma de curierat,

 b) transmis prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/ 2001 privind semnatura electronica, pana la data de 27.12.2021 ora 12 la adresa sinteza@sinteza.ro mentionand la subiect “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A  ACTIONARILOR DIN DATA  DE  29/30.12.2021.

 

Buletinele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale, in limba romana si in limba engleza, actualizate in forma finala, se pot obtine de la sediul societatii sau se pot descarca de pe websiteul societatii www.sinteza.ro incepand cu data de 09.12.2021 ora 12.

 

 Unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul de a introduce, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv data de 12.12.2021,  puncte noi  pe ordinea de zi a Adunarilor  generale a actionarilor,  cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobare de adunarile generale AGA, care vor fi transmise  la sediul societatii in scris, pana la data de 12.12.2021 ora 12, deasemenea au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGA, drept care se poate exercita in scris, prin transmitere la sediul societatii,  pana la data de 12.12.2021  ora 12 .

 

Cererile cu privire la introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi precum si proiectele de hotarari pentru aceste puncte se vor inainta Consiliului de Administratie numai in scris, in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29/30.12.2021”. Ordinea de zi completata cu punctele propuse va fi republicata cu indeplinirea cerintelor prevazute de lege pentru convocarea Adunarii generale.

 

Actionarii societatii pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, pana cel tarziu cu o zi lucratoare inaintea datei Adunarii generale, respectiv 28.12.2021, acestea se pot depune si in scris, urmand a fi depuse la sediul societatii impreuna cu copii dupa acte care permit identificarea actionarului, pana la data de 28.12.2021 ora 12.

Intrebarile se inainteaza Consiliului de Administratie in scris, in original, in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 29/30.12.2021”. Societatea va formula raspuns la intrebari pe pagina de internet (in format intrebare- raspuns), in cel mai scurt timp posibil.

 

 Procurile speciale, formularul de vot completat si semnat in original, cererile cu privire la introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi, intrebarile formulate de actionari, vor fi insotite de urmatoarele documente (a) an cazul persoanelor fizice fotocopie act de identitate semnata pentru conformitate cu originalul, respectiv (b) in cazul persoanelor juridice fotocopie al actului de identitate al representant legal, certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, emis cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor, in original ori in copie conforma cu originalul .

 

In  contextul actual, pentru prevenirea / limitarea raspandirii COVID-19, in conformitate cu prevederile legale in vigoare la data prezentei, Societatea  recomanda actionarilor sai sa utilizeze cu precadere mijloacele electronice / interactiune la distanta, inclusiv votarea prin corespondenta ca alternativa de participare fizica la AGA .

Pentru situatia  in care actionarii vor dorit totusi sa-si  exercite dreptului de vot prin participare directa, societatea va lua masuri preventive de protectie impotriva raspandirii virusului Covid-19, dar fara a se limita la acestea, precum: dezinfectarea sali de sedinta, solicitarea unei declaratii pe proprie raspundere privind starea de sanatate si masuri in vederea protejarii personalului societatii, implicat in desfasurarea adunarilor generale.

Societatea aduce la cunostinta actionarilor faptul ca va aplica orice restrictie in vigoare la data desfasurarii AGA privind numarul de participanti sau conditiile de participare la evenimente desfasurate in spatii inchise .

Societatea va urmari indeaproape evolutia situatiei epidemiologice actuale,informand actionarii/ investitorii  in legatura cu orice informatie relevanta privind desfasurarea si participarea la lucrarile AGA.

 

Materialele vizand problemele de pe ordinea de zi, numarul total al actiunilor emise si al drepturilor de vot la data convocarii, proiectele de hotarare, se pot consulta atat la sediul societatii cat si pe pagina web www.sinteza.ro, incepand cu data publicarii prezentului convocator, respectiv 26. 11. 2021.

 

Informatii suplimentare, inclusiv informatii cu privire la drepturile actionarilor, se gasesc pe site-ul www.sinteza.ro sau se pot obtine la telefon: 0259/444969, in zilele lucratoare, de luni pana vineri intre orele 9,00-13,00.

 

                              PRESEDINTELE CONSILIULUI   DE ADMINISTRATIE

                                                        ALEXANDRU   SAVIN

       

 

 

                                                     

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.