Stiri Piata


SINTEZA S.A. - STZ

Completare ordine de zi AGOA 28-29.11.2019

Data Publicare: 13.11.2019 16:48:12

Cod IRIS: 229E3

                                                    RAPORT CURENT

conform prevederilor art. 92 alin.6 din Legea nr. 24/ 2017 art. 234 alin (1) lit.b) din Regulamentul   A.S.F. 5/2018

 

·         DESTINATARUL RAPORTULUI: BURSA DE VALORI BUCURESTI

                                                               A.S.F.(COMISIA NATIONALA DE VALORI MOBILIARE )

·         DATA RAPORTULUI: 13.11.2019

·         DENUMIREA SOCIETATII EMITENTE: SINTEZA S.A.

·         SEDIUL SOCIAL:  Sos. Borsului nr.35,Oradea jud.BIHOR

·         TELEFON: 0259456116 ; 0259444969,FAX: 0259462224

·         COD UNIC DE INREGISTRARE LA ORC: 67329

·         NUMAR DE ORDINE LA ORC: J/05/197/1991

·         CAPITAL SOCIAL SUBSCRIS SI VARSAT: 9916888,50  LEI

·         PIATA REGLEMENTATA PE CARE SE TRANZACTIONEAZA VALORILE MOBILIARE EMISE: BVB

 

EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTATCompletare a Convocatorului Adunarii Generale Ordinare a actionarilor SINTEZA SA din  data de  28/29  Noiembrie 2019

Referitor la Adunarea Generala Ordinara a actionarilor din data de 28 Noiembrie 2019  ora 10, societatea a informat actionarii si investitorii despre faptul ca a primit doua solicitari privind completarea ordinii de zi :

 

-in data de 06.11.2019  formulata de catre  domnul Tincau Tibor, actionar semnificativ , prin care solicita completarea ordinii de zi, astfel cum a fost publicata in Monitorul Oficial Partea a IV a nr. 4524 /28.10.2019, cu urmatoarele puncte :

1.Revocarea/demiterea Dlui. Radu Vasilescu si Dlui.Cosmin Turcu, membrii al Consiliului de Administratie,ca urmare a neindeplinirii obligatiilor ce le revin conform Actului Constituriv, contractului de mandat si dispozitiilor legale in materie.

2. Alegerea noului  Consiliu de Administratie pentru  un mandat de 4 ani prin metoda votului cumulativ in conformitate cu prevederile art.84 din Legea 24/2017, art. 164-172 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 si Legea 31/1990, cu indeplinirea tuturor formalitatilor rezultate din aplicarea votului cumulativ.

3.Discutarea si aprobarea imputernicirii persoanei desemnate de adunarea generala a actionarilor in vederea  ducerii la indeplinire a celor decise in cadrul prezentei adunari rezultate  din aplicarea votului cumulativ inclusiv semnarea  contractelor  de mandat cu  noii   administratori  ;

 

- in data de 11.11.2019 formulata de catre  actionarul BT Asset Management SAI Cluj ,prin care solicita completarea ordinii de zi, astfel cum a fost publicata in Monitorul Oficial Partea a IV a nr. 4524 /28.10.2019, cu urmatoarele puncte :

1.Revocarea actualilor membri ai Consiliului de Administratie si alegerea unui nou Consiliu de Administratie format din 3 membri pentru un mandat de 4 ani;

2. Fixarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie nou alesi pentru exercitiul financiar in curs;

3. Fixarea remuneratiei Directorului General;             

 Avand in vedere cele de mai sus ,

 CONSILIUL  DE  ADMINISTRATIE  al societatii   SINTEZA S.A. Oradea, cu sediul in Oradea, Sos. Borsului nr. 35, judetul Bihor,  inregistrata  la ORC Bihor sub nr. J05/197/1991, in conformitate cu prevederile  art. 117 indice 1 din Legea nr.31/1990 republicata cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004, ale Legii nr. 24/2017, a Regulamentelor   ASF si  a dispozitiilor Actului Constitutiv, completeaza ordinea de zi a  ADUNARII  GENERALE ORDINARE a actionarilor  inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la sfirsitul zilei de 15.11.2019 , considerata data de referinta,  convocata pentru  data de 28.11.2019 orele 10,00, la sediul societatii din  Oradea, Sos. Borsului nr.35, cu urmatoarele puncte pe ordinea de zi :

 

1. Revocarea/demiterea Dlui. Radu Vasilescu si Dlui.Cosmin Turcu, membrii al Consiliului de Administratie,ca urmare a neindeplinirii obligatiilor ce le revin conform Actului Constituriv, contractului de mandat si dispozitiilor legale in materie.

2. Alegerea noului  Consiliu de Administratie pentru  un mandat de 4 ani prin metoda votului cumulativ in conformitate cu prevederile art.84 din Legea 24/2017, art. 164-172 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 si Legea 31/1990, cu indeplinirea tuturor formalitatilor rezultate din aplicarea votului cumulativ.

3. Discutarea si aprobarea imputernicirii persoanei desemnate de adunarea generala a actionarilor in vederea  ducerii la indeplinire a celor decise in cadrul prezentei adunari rezultate  din aplicarea votului cumulativ inclusiv semnarea  contractelor  de mandat cu  noii   administratori  .

4. Revocarea actualilor membri ai Consiliului de Administratie si alegerea unui nou Consiliu de Administratie format din 3 membri pentru un mandat de 4 ani;

5. Fixarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie nou alesi pentru exercitiul financiar in curs;

6. Fixarea remuneratiei Directorului General,

 

iar, in cazul in care la data mentionata nu sunt intrunite conditiile de validitate si cvorum de prezenta prevazute  de Actul Constitutiv al societatii , se convoca si se fixeaza in temeiul art.118 din Legea nr. 31/1990, modificata si republicata, cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor, pentru data de 29.11.2019 ora 10, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi , ordine de zi  completata astfel

 

                                                            ORDINE   DE   ZI  COMPLETATA :

 

1. Revocarea domnului  Pasula Claudiu Sorin  membru al Consiliului de Administratie ca urmare a modificarilor aduse in structura detinerilor actionarilor societatii  ;

2. Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie cu un mandat valabil  pana la 20.07.2020, in vederea completarii numarului statutar al membrilor consiliului de administratie ca urmare a revocarii administratorului ;

3. Discutarea si aprobarea imputernicirii persoanei desemnate de AGOA in vederea semnarii Contractului de Administrare incheiat cu  noul   administrator  al societatii ;

4. Aprobarea datei de 17.12.2019 ca data de inregistrare si stabilirea datei de 16.12.2019 ca ex-date ;

5. Revocarea/demiterea Dlui. Radu Vasilescu si Dlui.Cosmin Turcu, membrii al Consiliului de Administratie,ca urmare a neindeplinirii obligatiilor ce le revin conform Actului Constituriv, contractului de mandat si dispozitiilor legale in materie.

6. Alegerea noului  Consiliu de Administratie pentru  un mandat de 4 ani prin metoda votului cumulativ in conformitate cu prevederile art.84 din Legea 24/2017, art. 164-172 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 si Legea 31/1990, cu indeplinirea tuturor formalitatilor rezultate din aplicarea votului cumulativ.

7. Discutarea si aprobarea imputernicirii persoanei desemnate de adunarea generala a actionarilor in vederea  ducerii la indeplinire a celor decise in cadrul prezentei adunari rezultate  din aplicarea votului cumulativ inclusiv semnarea  contractelor  de mandat cu  noii   administratori  .

8. Revocarea actualilor membri ai Consiliului de Administratie si alegerea unui nou Consiliu de Administratie format din 3 membri pentru un mandat de 4 ani;

9. Fixarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie nou alesi pentru exercitiul financiar in curs;

10. Fixarea remuneratiei Directorului General.

 

   Ordinea de zi completata a Adunarii Generale si documentele referitoare la punctele de pe ordinea de zi , proiectul de Hotarare , formularele procurilor speciale, precum si formularele de vot prin corespondena vor fi disponibile actionarilor si in limba engleza  , atat la sediul societatii  cat si pe pagina web www.sinteza.ro, incepand cu data publicarii prezentului convocator, respectiv 15.11.2019  .

       Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se pune la dispozitia  actionarilor la sediul societatii  cat si pe pagina web www.sinteza.ro, incepand cu data de 15.11.2019 ora 10 .

      Toate celelalte  prevederi ale  Convocatorului publicat in Monitorul  Oficial al Romaniei , partea a IV a , nr. 4524 /28.10.2019 isi mentin valabilitatea  .

 

        Informatii suplimentare, inclusiv informatii cu privire la drepturile actionarilor, se pot obtine  la telefon: 0259/444969, zilnic intre orele 9,00-13,00.

 

                              PRESEDINTELE  CONSILIULUI  DE ADMINISTRATIE,

                                                       RADU  VASILESCU

 


 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.