SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.
_____________________________________________________________________________________________________
Catre:
BURSA DE VALORI – Departamentul Operatiuni Emitenti Piete Reglementate
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA – Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
RAPORT CURENT CONFORM LEGII NR.24/2017 SI A REGULAMENTULUI ASF NR.5/2018
PRIVIND EMITENTII DE INSTRUMENTE FINANCIARE SI OPERATIUNI DE PIATA
Data raportului: 02.10.2020
Societatea: SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.;
Sediul social principal: Str. TUFARI, Nr.4, Loc. ORSOVA, Jud. MEHEDINTI;
Telefon: 0252/362399; Fax: 0252/360648
Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1614734;
Numarul si data inreg. la Oficiul Registrului Comertului: J25/150/03.04.1991;
Capital subscris si varsat: 28.557.297,5 lei
Numar de actiuni: 11.422.919 actiuni comune, a cate 2,5 lei fiecare;
Este listata la Bursa de Valori Bucuresti, categoria STANDARD, simbol: SNO;
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT:
HOTARAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A
ACTIONARILOR Nr . 50 din 02.10.2020
Adunarea generala extraordinara a actionarilor de la societatea Santierul Naval Orsova-S.A., convocata pentru data de 02/03 octombrie 2020, si-a desfasurat lucrarile la prima convocare, respectiv 02 octombrie 2020, ora 1000, la sediul principal al societatii din Orsova,str.Tufari nr.4, fiind indeplinite conditiile de publicitate si cvorum conform dispozitiilor legale (Legea societatilor nr.31/1990, republicata, cu modificarile ulterioare; Legea nr.24/2017 si Regulamentul ASF nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata), asa cum rezulta din procesul verbal al secretariatului de sedinta, respectiv:
-
Anuntul privind convocarea adunarii generale ordinare a actionarilor a fost publicat cu cel putin 30 de zile inainte de intrunire in:
- « Monitorul Oficial » partea a IV –a, numarul 2898 din 26.08.2020;
- Cotidianul ’’Datina’’ nr.7549 din 27.08.2020;
- Cotidianul ’’BURSA’’ nr.162 din 26.08.2020;
· Materialele supuse dezbaterii au fost publicate pe site-ul societatii www.snorsova.ro, la termenul anuntat in convocator, respectiv 26.08.2020, cu drept de acces pentru toti cei interesati.
· Din numarul total al actionarilor inscrisi in registrul actionarilor, furnizat de S.C. Depozitarul Central SA Bucuresti, la data de referinta 17.09.2020, si-au exprimat voturile – atat direct cat si prin corespondenta, un numar de 16 actionari detinand 91,82% din capitalul social, fiind indeplinite conditiile de cvorum, conform prevederilor art.112 din Legea societatilor nr.31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.15 alin. (3) din Actul constitutiv al societatii.
Dupa alegerea secretarului/secretariatului tehnic si discutarea tuturor materialelor de pe ordinea de zi, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor
HOTARASTE:
1. 1.Se aproba modificarea Actului Constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza:
Art.18 alin.(1) se modifica si va avea urmatorul continut:
(1) Societatea este administrata, in sistem unitar, de catre un Consiliu de Administratie, organ colegial de conducere format din 5 membri, temporari si revocabili, persoane fizice si/sau juridice. Durata mandatului fiecarui administrator este stabilita prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor care alege administratorii, ea neputand depasi 4 ani. Membrii consiliului de administratie isi aleg din randul lor un presedinte si un vicepresedinte.
Art.19, alin(2) si alin.(3) se modifica si vor avea urmatorul continut:
(2) Remuneratia lunara a membrilor consiliului de administratie se stabileste prin hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor pentru fiecare exercitiu financiar in parte. Remuneratia suplimentara a membrilor consiliului de administratie care fac parte din comitetele consultative ale consiliului de administratie se stabileste la nivelul de 10% din remuneratia lunara a membrului in cauza, indiferent de numarul de comitete din care fac parte.
(3) Fiecare membru al consiliului de administratie trebuie sa accepte in mod expres exercitarea mandatului incredinatat si sa incheie o asigurare pentru raspunderea civila profesionala, in limita stabilita de Adunarea Generala a Actionarilor. Primele de asigurare vor fi suportate de societate.
Art.20 alin. (1),alin.(2) si alin.(10) se modifica si vor avea urmatorul continut:
(1) Consiliul de administartie se va intruni cel putin o data la 3 luni, la convocarea presedintelui sau a vicepresedintelui. Consiliul de administratie va putea fi convocat si la cererea motivata a cel putin doi dintre membri sai sau a directorului general executiv , ori de cate ori este necesara o astfel de convocare, iar ordinea de zi va fi propusa de catre autorii cererii. Presedintele sau Vicepresedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.
(2) Convocarea in vedrea intrunirii consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu cel putin 5 zile inainte de data propusa pentru tinerea sedintei.
Convocarea sedintei Consiliului de Administratie va fi transmisa fiecarui membru in scris , prin fax sau prin posta electronica, la adresele de fax sau de email ale membrilor Consiliului de Administratie.
(10) Administratorii au dreptul sa li se deconteze, de catre societate, toate cheltuielile determinate de deplasarea si participarea la oricare dintre sedintele consiliului de administratie, precum si pentru orice activitate legata de gestiunea si administrarea societatii.
Cuantumul sumelor decontabile se stabiles in contractul de administrare.
Articolul 21 alin.(1) si alin.(2) se modifica si vor avea urmatorul continut:
(1) Membrii consiliului de administratie pot fi revocati oricand de catre adunarea generala a actionarilor pentru motive temeinice. Constituie just motiv de revocare:
i. orice actiune sau inactiune prin care acestia isi incalca cu vinovatie (din culpa
sau cu intentie) oricare dintre obligatiile asumate si/sau care-i revin in aceasta calitate potrivit legii, hotararilor adunarilor generale si actului constitutiv;
ii. neindeplinirea obiectivelor stabilite de catre Adunarea Generala a
Actionarilor,in special a prevederilor din bugetul de venituri si cheltuieli;
iii. hotararea A.G.A de reorganizare /restructurare a organelor statutare de
conducere a societatii, prin modificarea numarului membrilor Consiliului
de Administratie sau a formei de administare;
iv. modificarea structurii actionariatului in sensul reducerii participatiei unuia
dintre actionari (prin vanzarea partiala sau totala a pachetului de actiuni
detinut , majorari de capital social, fuziuni, divizari, etc.).
v. revocarea administaratorilor in functie care nu au fost reconfirmati prin
vot cumulativ in noul consiliu de administratie.
(2) In caz de vacanta a unui post al unui sau mai multor administratori, ceilalti administratori deliberand, procedeaza, cu majoritate absoluta, la numirea unui
administrator provizoriu, pana la convocarea adunarii generale.
Articolul 22 alin. (3) se modifica si va avea urmatorul continut:
(3) Limitele remuneratiei lunare a directorului/directorilor se stabilesc intre 5 si11 salarii medii brute realizate pe societate in exercitiul financiar anterior.
Se inlocuieste sintagma ” societate comerciala” cu termenul ” societate” din cuprinsul Actului Constitutiv, in conformitate cu prevederile Legii 76/2012.
- Voturi ”PENTRU” 10.457.959
- Voturi ”IMPOTRIVA” 0
- ”ABTINERI” 30.010
2. Se aproba cu unanimitate de voturi imputernicirea domnului Sperdea Mircea Ion sa semneze Actul Constitutiv actualizat al societatii.
3. Se aproba cu unanimitate de voturi imputernicirea domnului Sperdea Mircea Ion sa efectueze toate demersurile necesare publicarii si inregistrarii hotararilor adoptate .
Prezenta hotarare face parte integranta din procesul verbal intocmit de comisia numita in acest sens si va fi data publicitatii conform dispozitiilor legale, privind informarea continua a actionarilor.
Aceasta hotarare, adoptata cu cvorumul stabilit de lege, va fi depusa in termenul legal la Oficiul Registrului Comertului Mehedinti pentru a fi mentionata in registru si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, iar un exemplar insotit de celelalte documente prevazute in normele legale va fi inaintat Autoritatii de Supraveghere Financiara si Bursei de Valori Bucuresti, prin grija directorului general al societatii, domnul Ing. Sperdea Mircea Ion.
Presedinte de sedinta, Secretar sedinta,
Dr. Ec. Ciurezu Tudor Dr. Calin Dragos