Stiri Piata


SIMTEL TEAM - SMTL

Convocare AGOA & AGEA 28.12.2021

Data Publicare: 24.11.2021 18:00:15

Cod IRIS: D702E

Catre: Bursa de Valori Bucuresti S.A.

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

RAPORT CURENT 7/2021

Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.

 

Data raportului

24.11.2021

Denumirea societatii

Simtel Team S.A.

Sediul social

Splaiul Independentei 319 SP. OB 410,                                                                                                                                                                                                                                   Sector 6, Bucuresti 060044, Romania

Email

Telefon

investors@simtel.ro

+40 31 860 21 01

Website

Nr. inreg. la ONRC

investors.simtel.ro

J40/564/2010

Cod unic de inregistrare

RO 26414626

Capital social subscris si varsat

1.411.000 lei

Numar de actiuni

7.055.000

Simbol

SMTL

Piata de tranzactionare

MTS AeRO Premium

 

Evenimente importante de raportat: Decizia Administratorului Unic de a convoca Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor Simtel Team S.A. pentru data de 28.12.2021

Conducerea Simtel Team S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata ca in data de 23.11.2021, Administratorul Unic al Companiei a decis Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) Companiei pentru data de 28.12.2021 (prima convocare), respectiv 29.12.2021 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta, avand ordinea de zi prevazuta in convocatorul atasat acestui raport curent.

 

Iulian NEDEA

Administrator Unic

 

 

CONVOCATOR

AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE SI AL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

SIMTEL TEAM S.A.

 

Societatea SIMTEL TEAM S.A., inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/564/2010, EUID ROONRC.J40/564/2010, cod unic de inregistrare 26414626, cu sediul social in Bucuresti, Spl. Independentei nr. 319, spatiu OB 410, sector 6, avand un capital social subscris si varsat de 105.442,6 lei (fiind denumita in continuare „Societatea”), prin IULIAN NEDEA, in calitate de administrator unic („Administratorul Unic”),

 

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 31/1990”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGEA”) la sediul Societatii din Bucuresti, Splaiul Independentei 319, in data de 28.12.2021, de la ora 10:00, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 16.12.2021, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare.

In cazul in care la prima convocare nu sunt intrunite conditiile de cvorum legale sau statutare pentru tinerea sedintei AGEA, aceasta se va tine in data de 29.12.2021, ora 10:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi (a doua convocare); si

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) la sediul Societatii, in data de 28.12.2021, de la ora 11:00 AM, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 16.12.2021, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare.

 

In cazul in care la prima convocare nu sunt intrunite conditiile de cvorum legale sau statutare pentru tinerea sedintei AGEA, aceasta se va tine in data de 29.12.2021, ora 11:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi (a doua convocare).

 

 

ORDINEA DE ZI A AGEA ESTE URMATOAREA:

 

1.      Aprobarea operatiunii de majorare de capital social prin aport in numerar cu suma de 141.100 RON, prin emiterea unui numar de 705.500 de actiuni noi ordinare, nominative si dematerializate cu valoarea nominala de 0,2 RON per actiune. Data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele acestei hotarari este 01.02.2022 si ex-date este 31.01.2022. Data platii reprezentand data creditarii drepturilor de preferinta in conturile de instrumente financiare deschise la Depozitarul Central este 02.02.2022.

 

Emisiunea de actiuni noi se va face in doua etape, in prima etapa putand fi subscrise si varsate de detinatorii de drepturi de preferinta, iar in a doua putand fi subscrise prin intermediul unei oferte adresate unui numar maxim de 149 de investitori si investitori calificati (cunoscut ca „plasament privat") pentru actiunile ce vor ramane nesubscrise la finalul primei etape. In prima etapa, a exercitarii dreptului de preferinta, actiunile vor putea fi subscrise de catre toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGEA, respectiv, de persoanele care au dobandit drepturi de preferinta in perioada de tranzactionare a acestora.

 

Drepturile de preferinta vor fi tranzactionabile in cadrul Sistemul Multilateral de Trazactionare (SMT-AeRO) al Bursei de Valori Bucuresti, potrivit cu prevederile Prospectului de oferta publica aferent majorarii, care va fi aprobat de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) si cu reglementarile specifice pietei pe care se vor tranzactiona.

 

Perioada de tranzactionare a drepturilor de preferinta va fi de 5 zile lucratoare, dupa care va incepe durata exercitarii drepturilor de preferinta, care nu va fi mai mica de o luna de la data stabilita in Prospect, data ulterioara datei de inregistrare si datei de publicare a hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei. Exercitarea drepturilor de preferinta se va face prin subscrierea si varsarea in numerar a unei actiuni noi pentru fiecare 10 drepturi de preferinta detinute, cu rotunjire la cel mai apropiat numar natural inferior. Pretul de subscriere va fi pretul mediu ponderat calculat pentru ultimele 30 de zile calendaristice anterioare datei de depunere a prospectului pentru aprobarea de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, la care se va aplica o reducere de 25% conform formulei matematice: „Pretul de emisiune = pretul mediu ponderat de tranzactionare in ultimele 30 zile calendaristice * 0,75”.

 

Actiunile ce nu vor fi subscrise si varsate de titularii drepturilor de preferinta in termenul stabilit prin prezenta adunare generala extraordinara a actionarilor, vor fi oferite in etapa a II-a a plasamentului privat la un pret de emisiune care va fi pretul mediu ponderat calculat pentru ultimele 30 de zile calendaristice anterioare datei de depunere a prospectului pentru aprobarea de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, la care se va aplica o reducere de 25% conform formulei matematice: „Pretul de emisiune = pretul mediu de tranzactionare in ultimele 30 zile calendaristice * 0,75 la care se adauga 0,01 lei”.

 

Actiunile ramase nesubscrise dupa oferirea acestora in etapa a II-a a plasamentului privat vor fi anulate prin decizia Administratorului Unic prin care se constata rezultatele majorarii capitalului social si prin care se aproba modificarea actului constitutiv, care se va raporta la actiunile efectiv subscrise in cele doua etape ale majorarii.

 

Majorarea capitalului social se realizeaza cu scopul asigurarii surselor de finantare necesare in special in domeniul energiei verzi, pentru continuarea proiectelor de dezvoltare cu partenerii actuali – marile retele de discountere, retaileri de amenajari interioare si exterioare, peste 50 de proiecte fotovoltaice de implementat prin Electric UP, alte minim 10 proiecte de 5-600 kW fiecare pentru companii din industrie, prelucrare si servicii dar si capacitati importante in stadiul de negociere. Toate aceste proiecte sunt estimate a genera o crestere a cifrei de afaceri de peste 30% in 2022, ajungand la venituri de peste 75 milioane lei. Aceasta crestere trebuie sustinuta prin dezvoltarea stocurilor materiale, dezvoltarea echipei de mentenanta si vanzari la Cluj, Iasi si Timisoara. Totodata este vizata dezvoltarea a 4 proiecte fotovoltaice, de aproximativ 80-100 MWp, (la Giurgiu 40-60 MWp, Ianca 8-10 MWp, Anina 20-25 MWp si Plesoiu 1,5 MWp), proiectele astfel dezvoltate ready to build urmand sa aiba o valoare de piata agregata de 4,8 – 6 mil. EUR iar in situatia in care ar fi construite 60-70 mil. euro.

 

Pentru realizarea operatiunilor descrise mai sus se imputerniceste Administratorul Unic sa adopte orice decizie si sa efectueze orice acte sau fapte care ar fi necesare, utile sau recomandabile inclusiv, dar fara limitare la urmatoarele aspecte:

a.       stabilirea perioadei de subscriere si modalitatile de plata;

b.      detaliile privind tranzactionarea drepturilor de preferinta pe piata relevanta Administrata de Bursa de Valori Bucuresti;

c.       stabilirea modalitatii de derulare a plasamentului privat (prin transfer direct sau utilizand sistemul de tranzactionare al BVB);

d.      confirmarea sumei finale a majorarii de capital social,

e.       anularea actiunilor ramase nesubscrise in majorare,

f.       modificarea actului constitutiv al Societatii in vederea reflectarii noului capital social,

g.      termenul de plata al actiunilor nou-emise si inregistrarea actiunilor nou-emise,

h.      orice alta decizie necesara implementarii hotararii de majorare de capital social cu aport in numerar aferenta acestui punct 1 de pe ordinea de zi.

 

2.                  Aprobarea unui plan multianual de stimulare a angajatilor cheie pentru perioada 2022-2023, prin oferirea de optiuni de a primi cu titlu gratuit un numar de actiuni emise de Societate, care sa reprezinte cel mult 2% din numarul total al actiunilor Societatii aplicabil la inceputul fiecarui an din plan - Stock Option Plan - („Planul”), in forma prezentata AGEA. Actiunile care vor fi oferite se vor emite prin una sau mai multe majorari de capital social efectuate in acest scop.

 

3.                  Aprobarea cumpararii unui numar de 102 parti sociale emise de ANT POWER ENERGY S.R.L. – persoana juridica romana, cu sediul in mun. Constanta, str. Rasuri nr. 12, birou, jud. Constanta, avand CUI 31165548, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J13/229/2013 („ANT POWER”), reprezentand 51% din capitalul social al acesteia si din cota de participare la beneficii si pierderi. Pretul achizitiei este de 306.000 (treisutesasemii) EUR. Suma de 96.000 (nouazecisisasemii) EUR va fi platita de Societate, in numerar, imediat dupa data adoptarii hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor Societatii. Creanta avand ca obiect suma de 210.000 (douasutezecemii) EUR, reprezentand restul din pretul partilor sociale, se va converti in actiuni emise de Societate, care vor fi decontate intr-o operatiune de majorare de capital social efectuata in acest scop, conform punctului 4 de pe ordinea de zi a acestei AGEA. Pentru plata pretului, respectiv calculul echivalentului restului din pretul partilor sociale ale ANT POWER se va utiliza cursul de schimb valutar comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data publicarii prezentului convocator in Monitorul Oficial, partea a IV-a.

 

4.                  Sub conditia aprobarii cel putin a punctului 2 sau a punctului 3 de pe ordinea de zi si in limitele prevazute de art. 8.7 din Actul Constitutiv al Societatii, aprobarea delegarii catre Administratorul Unic a atributiilor privind hotararea de majorare a capitalului social, prin mai multe operatiuni, pentru o perioada de trei ani, in limita sumei de 141.100 (unasutapatruzecisiunamiiunasuta) LEI, respectiv 705.000 actiuni cu o valoare nominala de 0,2 LEI/actiune, reprezentand maxim 10% din capitalul social al Societatii la data AGEA, in scopul stingerii creantei rezultate in urma aprobarii punctului 3 de pe ordinea de zi si/sau in scopul derularii programului de stimulare a angajatilor cheie desfasurat in urma aprobarii punctului 2 de pe ordinea de zi. Plafonul de maxim 10% din capitalul social al Societatii la data AGEA este stabilit pentru a reflecta cuantumul agregat al majorarilor succesive de capital social si tinand cont de eventuale majorari de capital social prin distributie gratuita de actiuni in contul dividendelor sau al rezervelor. Exclusiv in vederea majorarii capitalului social in scopul si conditiile aratate si pentru fiecare majorare de capital social realizata pana la limita capitalului autorizat, se acorda Administratorului Unic competenta de a decide ridicarea dreptului de preferinta al actionarilor Societatii, in conformitate cu art. 87, respectiv art. 89 alin. (4) din Legea nr. 24/2017. Totodata, se mandateaza Administratorul Unic al Societatii sa stabileasca procedura de implementare si sa realizeze toate demersurile necesare pentru ducerea la indeplinire a prezentei hotarari.

 

5.                  Aprobarea cumpararii unui numar de 20 parti sociale emise de SMTL SOLAR GIURGIU S.R.L. – persoana juridica romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319, OB 410, sector 6, avand CUI 44688956, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J40/13372/2021, reprezentand 100% din capitalul social al acesteia si din cota de participare la beneficii si pierderi. Pretul achizitiei este de 200 (douasute) LEI si va fi platit de Societate, in numerar, imediat dupa data adoptarii hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor Societatii.

 

6.                  Ratificarea cumpararii dreptului de proprietate asupra imobilului situat in Mun. Giurgiu, Sos. Sloboziei nr. 194, Jud Giurgiu – Incinta 2 – Depozit de zgura si cenusa, constand in Teren intravilan, in suprafata totala de 837.866mp, identificat cu numar cadastral 30878, inscris in Cartea Funciara nr. 30878 a Mun. Giurgiu, jud. Giurgiu, la pretul de 825.931 EUR plus TVA (pret total 982.857,89 EUR), de la Societatea Uzina Termoelectrica Giurgiu S.A., persoana juridica romana in faliment, reprezentata de lichidatorul judiciar A&A CONSULTANTS SPRL, precum si a oricaror actiuni si operatiuni premergatoare efectuate de Administratorul Unic pentru efectuarea formalitatilor de cumparare a imobilului in cauza, cu celeritate, avand in vedere calendarul scurt al procedurii de licitatie publica prin lichidator judiciar in baza careia s-a cumparat imobilul.

 

7.                  Aprobarea cumpararii de la S.C.P.E.E.T Termoelectrica S.A., societate in faliment, prin lichidatorul judiciar Musat&Asociatii – Restructuring/Insovency SPRL, a urmatoarelor active: imobilul situat in com. Ianca, jud. Braila, compus din parcele de teren in suprafata cumulata de 114.717mp si contructii autodemolate si imobilul situat in ors. Anina, jud. Caras-Severin, compus din parcele de teren in suprafata cumulata de 309.296mp si contructii autodemolate si ratificarea actelor peliminare incheiate de mandatarii Societatii in vederea achizitionarii acestor imobile, precum si a oricaror actiuni si operatiuni premergatoare efectuate de Administratorul Unic pentru efectuarea formalitatilor de cumparare a imobilelor mentionate mai sus, cu celeritate, avand in vedere calendarul scurt al procedurii de licitatie publica prin lichidator judiciar in baza careia s-au cumparat imobilele. Pretul total al tranzactiei este de 157.811,40 EUR fara TVA, compus din 103.993,80 EUR pentru imobilul situat in com. Ianca si 53.817,60 EUR pentru imobilul situat in ors Anina.

 

8.                  Sub rezerva aprobarii punctului 6 de pe ordinea de zi, aprobarea incheierii unui contract de superficie privind imobilul situat in Mun. Giurgiu, Sos. Sloboziei nr. 194, Jud Giurgiu – Incinta 2 – Depozit de zgura si cenusa, constand in Teren intravilan, in suprafata totala de 837.866mp, identificat cu numar cadastral 30878, inscris in Cartea Funciara nr. 30878 a Mun. Giurgiu, jud. Giurgiu, de catre Societate in calitate de proprietar in beneficiul SMTL SOLAR GIURGIU S.R.L., ce va avea calitatea de superficiar, pentru o perioada reinnoibila de 5 ani, pentru valoarea de 35.000 EUR/an si cu termen de gratie initial de 2 ani, necesar pentru obtinerea autorizatiilor, avand ca scop realizarea unui proiect privind dezvoltarea de centrale electrice fotovoltaice.

 

9.                  Sub rezerva aprobarii punctului 7 de pe ordinea de zi, aprobarea incheierii unui contract de superficie privind imobilul situat in com. Ianca, jud. Braila, compus din parcele de teren in suprafata cumulata de 114.717mp si contructii autodemolate, de catre Societate in calitate de proprietar in beneficiul SMTL SOLAR IANCA S.R.L. – in curs de constituire, avand ca asociat Societatea cu 100% din capitalul social, ce va avea calitatea de superficiar, pentru o perioada reinnoibila de 5 ani, pentru valoarea de 4.500 EUR/an si cu termen de gratie initial de 2 ani, necesar pentru obtinerea autorizatiilor, avand ca scop realizarea unui proiect privind dezvoltarea de centrale electrice fotovoltaice.

 

10.              Sub rezerva aprobarii punctului 7 de pe ordinea de zi, aprobarea incheierii unui contract de superficie privind imobilul situat in ors. Anina, jud. Caras-Severin, compus din parcele de teren in suprafata cumulata de 309.296mp si contructii autodemolate, de catre Societate in calitate de proprietar in beneficiul SMTL SOLAR ANINA S.R.L. – in curs de constituire, avand ca asociat Societatea cu 100% din capitalul social, ce va avea calitatea de superficiar, pentru o perioada reinnoibila de 5 ani, pentru valoarea de 2.500 EUR/an si cu termen de gratie initial de 2 ani, necesar pentru obtinerea autorizatiilor, avand ca scop realizarea unui proiect privind dezvoltarea de centrale electrice fotovoltaice.

 

11.              Aprobarea contractarii de catre Societate, in calitate de debitor, a unor imprumuturi (linii de credit, factoring, capital de lucru, leasing, etc.), in valoarea maxima de 20.000.000 LEI, de la institutii bancare, institutii de credit si/sau alte institutii financiar bancare sau nebancare, sau orice alte institutii permise de lege, precum si aprobarea garantarii de catre Societate a obligatiilor financiare rezultate ca urmare a contractarii imprumuturilor, inclusiv prin instituirea de ipoteci mobiliare si/sau imobiliare asupra bunurilor Societatii (bunuri imobile, mijloace fixe, creante, polite de asigurare etc.), asa cum vor fi ele solicitate/agreate de entitatile creditoare in vederea acordarii imprumuturilor. Se mandateaza Administratorul Unic in vederea negocierii cu puteri depline si contractarii imprumuturilor in limita de indatorare anterior mentionata, precum si in vederea negocierii si acordarii garantiilor aferente imprumuturilor, asa cum vor fi ele solicitate/agreate de entitatile creditoare. Imputernicirea astfel acordata este valabila si pentru incheierea oricaror acte aditionale de modificare si/sau suplimentare a imprumuturilor acordate.

 

12.              Aprobarea sumei totale de 15.000.000 lei ce urmeaza a fi utilizata de Societate pentru achizitionarea de alte companii (achizitii participatii la capitalul social) pana la finalul anului 2023, cu constituirea garantiilor aferente (ipoteci imobiliare, mobiliare, fideiusiuni etc.) emise de Societate, ce urmeaza a se negocia cu entitatea finantatoare.

 

13.              Aprobarea datei de inregistrare in sensul prevederilor art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017 pe data de 14.01.2022 si aprobarea datei „ex-date” in sensul prevederilor art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 pe data de 13.01.2022, pentru toate punctele de pe ordinea de zi aprobate de AGEA cu exceptia punctului 1 de pe ordinea de zi, privind majorarea de capital social prin aport in numerar.

 

14.              Aprobarea imputernicirii, cu posibilitate de subdelegare, a Administratorului Unic, pentru ducerea la indeplinire a hotararilor AGEA, pentru a semna hotararile actionarilor, precum si orice alte documente in legatura cu acestea si pentru a indeplini toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul implementarii hotararilor actionarilor, inclusive formalitatile de publicare si inregistrare a acestora la Registrul Comertului, Monitorul Oficial sau la orice alta institutie publica sau privata.

 

ORDINEA DE ZI A AGOA ESTE URMATOAREA:

1.              Aprobarea Politicii de remunerare a conducerii Societatii, in conformitate cu prevederile art. 106 din Legea nr. 24/2017.

2.              Aprobarea imputernicirii Administratorului Unic, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

 

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGEA si AGOA

 

a) Participarea actionarilor la AGEA si AGOA

Avand in vedere situatia pandemica mondiala si masurile de preventie impuse de autoritatile romane pentru a limita si preveni infectarea cu coronavirusul SARS-CoV-2, SE RECOMANDA ACTIONARILOR SA EVITE DEPLASARILE NEESENTIALE, SA NU PARTICIPE FIZIC LA AGEA SI AGOA SI SA ISI EXERCITE DREPTUL DE VOT PRIN CORESPONDENTA, POTRIVIT PROCEDURII DESCRISE IN PREZENTUL CONVOCATOR.

Pentru respectarea dreptului de informare a actionarilor, Administratorul Unic va organiza o videoconferinta a sedintelor AGEA si AGOA, prin care va prezenta ultimele actualizari cu privire la Societate si va raspunde la eventualele intrebari adresate.

Actionarii care sunt interesati sa se inscrie pentru videoconferinta, isi vor manifesta intentia prin e-mail la adresa investors@simtel.ro, trimis pana la data de 26.12.2021, ora 10:00 AM, comunicand totodata numele complet din documentul de identitate si o adresa de e-mail, pentru verificarea calitatii de actionar si pentru a putea fi contactati pentru comunicarea masurilor organizatorice referitoare la modalitatea de acces la videoconferinta.

 

La AGEA si AGOA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe Sistemul Multilateral de Tranzactionare SMT-AeRo si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGEA si AGOA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini).

Reprezentantii actionarilor persoane fizice/juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/ permis de sedere/ carte de identitate pentru cetatenii straini), insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica/reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, dupa caz.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

In situatia in care: a) actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central S.A. datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (buletin/ carte de identitate/ pasaport/ permis de sedere); b) reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci va prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului imputernicirii speciale (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 6 luni inainte de data publicarii convocatorului AGEA si AGOA).

Informatii privind imputernicirile speciale si generale si votul prin corespondenta sunt mentionate la punctele c) si d) de mai jos.

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea acestora, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza (se aplica si in cazul participarii si votului in conformitate cu punctele c) si d) de mai jos).

 

b) Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGEA si AGOA

Incepand cu data de 26.11.2021, toate materiale de prezentare referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGEA si AGOA vor fi disponibile pe pagina web a Societatii la  https://investors.simtel.ro/adunari-generale-ale-actionarilor/. Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGEA si AGOA.

 

c) Imputernicirile generale

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Romania, Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319, spatiu OB 410, sector 6, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@simtel.ro), astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 26.12.2021, ora 10:00 AM.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (20) din Legea nr. 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, conform prevederilor art. 92 alin. (15) din Legea nr. 24/2017. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i) imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

 

d) Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Romania, Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319, spatiu OB 410, sector 6, inclusiv prin e-mail cu semnatura electronica extinsa (in cazul imputernicirilor speciale), respectiv prin e-mail (in cazul buletinelor de vot prin corespondenta), conform reglementarilor ASF, la adresa investors@simtel.ro, in original sau in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 26.12.2021, ora 10:00 AM, mentionand pe plic in clar sau in subiectul e-mail-ului „Pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara a Actionarilor din data de 28.12.2021/29.12.2021”.

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGEA si AGOA cu noi puncte sau propuneri de hotarari. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la pct. b).

 

e) Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

(i)                 de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

(ii)               de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA sau AGEA.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@simtel.ro) pana la data de 13.12.2021.

Cerintele de identificare mentionate mai sus la litera a) sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicit completarea ordinii de zi AGEA si AGOA.

In cazurile in care exercitarea dreptului prevazut la lit. a) de mai sus determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta si cu respectarea termenului prevazut de Legea nr. 31/1990.

 

f) Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor. Intrebarile vor putea fi transmise Societatii prin e-mail, la adresa investors@simtel.ro, astfel incat acestea sa fie primite de catre Societate pana la data de 26.12.2021, ora 10:00 AM.

 

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018), buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale Societatii. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Se va considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

 

 

IULIAN NEDEA

Administrator unic

_______________

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.