Stiri Piata


RETRASIB SA - RTRA

Hotarari AGAO_27.04.2021

Data Publicare: 27.04.2021 14:47:08

Cod IRIS: 160DA

 

 

 

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF nr. 5/2018)

 

Data raportului:  27.04.2021

 

Denumire emitent:  RETRASIB S.A.

 

Sediul social:  Sibiu, str. Stefan cel Mare, nr. 156, jud. Sibiu

 

Tel / fax:   0269/253269; 0269/253279

 

Nr. si data inregistrarii la ORC:  J32/16/1993

 

C.I.F: RO 3906360

 

Cod LEI: 529900TXOYD26GV5QE65

 

Capital social subscris si varsat: 466.350,1 lei                     

 

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de RETRASIB S.A. este Bursa de Valori Bucuresti simbol RTRA.

 

 

 

I. Eveniment important de raportat:  

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii Retrasib S.A., s-a intrunit la prima convocare, in data de 27 Aprilie 2021, la ora 10:00, la sediul societatii si prin mijloace electronice de comunicare la distanta, fiind legal convocata.

 

Director General,

Claudia-Adela Gherghel-Diaconeasa

 

 

Hotararea Adunarii Generale Ordinare Actionarilor Retrasib S.A.

Nr. 95/27 aprilie 2021

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Retrasib S.A. (“Societatea”), s-a intrunit la prima convocare, in data de 27 aprilie 2021, ora 10:00, la sediul Societatii si prin mijloace electronice de comunicare la distanta, fiind legal convocata in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24 din 21 martie 2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,  si ale Actului Constitutiv al Societatii.

La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor au participat sau au fost reprezentati de catre imputernicitii acestora in baza procurii speciale un numar de 2 (doi) actionari, detinand un numar de 4.587.401 actiuni din totalul de 4.663.501 actiuni si 4.587.401 drepturi de vot din totalul de 4.663.501 drepturi de vot, reprezentand 98,3679% din capitalul social si din drepturile de vot.

Adunarea a fost prezidata de dl. Tilo Dorn, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, care participa prin intermediul aplicatiei teams; dl. Popa Marinel, ca secretar al adunarii a fost ales cu unanimitate de voturi, iar ca secretar tehnic a fost ales in aceleasi conditii dna. Bordei Livia.

Presedintele si secretarii de sedinta au constatat ca sunt intrunite conditiile legale si ale actului constitutiv pentru tinerea Adunarii Generale Ordinare, ca lista de prezenta a adunarii a fost intocmita si ca au fost intrunite conditiile de cvorum. Se constata de asemenea ca sedinta se desfasoara cu respectarea masurilor de protectie impuse si comunicate actionarilor si tuturor persoanelor interesate pe site-ul propriu, in contextul raspandirii pandemiei COVID-19.

In conformitate cu Actul Constitutiv al Societatii, actualizat in decembrie 2020, prezenta Adunare se desfasoara prin mijloace de comunicare la distanta, mai precis, prin intermediul aplicatiei teams si prin telefon, cu respectarea Procedurii aprobate de Consiliul de Administratie, prin Hotararea nr. 336/19.03.2021. Procedura a fost afisata pe site-ul www.retrasib.ro, la sectiunea Informatii actionari/Raportari, iar modalitatea de desfasurare a prezentei sedinte a actionarilor a fost una mixta, atat la sediul Societatii, cat si prin intermediul aplicatiei teams.

Ordinea de zi a fost stabilita prin convocatorul publicat in „Monitorul Oficial al Romaniei”, Partea a IV-a, nr. 1194/23.03.2021 si in cotidianul „Tribuna”, nr. 8868/26.03.2021.

In urma dezbaterilor, actionarii Societatii hotarasc urmatoarele:

  1. Aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

2. Prezentarea, analiza si aprobarea situatiilor financiare anuale aferente exercitiului financiar 2020, pe baza Raportului auditorului financiar cu privire la verificarea si certificarea situatiilor financiare incheiate la 31.12.2020 si a Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

3.   Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2020.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

4.      Discutarea si aprobarea modalitatii de acoperire a pierderii aferente exercitiului financiar 2020, conform propunerii formulate de consiliul de administratie in raportul de gestiune pentru exercitiul financiar 2020. Pierderea in cuantum de – 3.118.716,60 lei aferenta anului 2020 se va acoperi, conform propunerii Consiliului de Administratie, din profitul anilor viitori.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

5.  Prezentarea, dezbaterea si aprobarea proiectului bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2021.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

6.      Prezentarea, dezbaterea si aprobarea programului de investitii pe anul 2021.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

7.        Aprobarea listei mijloacelor fixe care urmeaza sa fie scoase din functiune si vandute.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

8.           Aprobarea reevaluarii mijloacelor fixe din grupa Teren si  Constructii la data de 31.12.2020.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

9.           Aprobarea numirii a trei membri in consiliul de administratie, avand in vedere expirarea mandatelor domnilor Ulrich Voss, Markus Spliethoff si Matthias Gradl. Noii membrii ai Consiliului de Administratie, conform Listei cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator, sunt doamna Deliana Teneva, dl. Ulrich Voss si dl. Markus Spliethoff. Durata noilor mandate va fi de cate doi ani de zile, respectiv incepand cu data de 06.06.2021 si pana la data de 05.06.2023, inclusiv.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

10.        Aprobarea exercitarii mandatului de membru in Consiliul de Administratie cu titlu gratuit, prin derogare de la dispozitiile Actului Constitutiv. Prezentarea, discutarea si aprobarea Politicii de remunerare a conducatorilor Societatii (administratori si directori), in conformitate cu art. 92^1 din Legea 24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata se va realiza intr-o Adunare Generala Ordinara a Actionarilor, ulterioara acesteia.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

11.         Stabilirea datei de 18 Mai 2021 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, conform Legii nr. 24/2017 si a datei de 17 Mai 2021 ca ex-date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii, asa cum este definita de Regulamentul nr. 5/2018.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

12.        Imputernicirea fiecaruia dintre domnii Tilo Dorn, Ulrich Voss si/sau a doamnei Gherghel-Diaconeasa Claudia-Adela si/sau a oricaror alte persoane desemnate de precedentii mentionati, sa semneze in numele actionarilor Societatii hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (inclusiv extras al acestei hotarari in vederea publicarii), declaratii, cereri, orice alte documente necesare si sa indeplineasca toate formalitatile cerute de lege in fata autoritatilor competente si in fata oricaror terte parti, inclusiv in fata Bursei de Valori Bucuresti, a Autoritatii de Supraveghere Financiara, a Depozitarului Central, a Registrului Comertului, pentru a pune in aplicare hotararile luate in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, pentru a le publica si inregistra oriunde este necesar.

Decizia a fost adoptata fiind exprimate un numar total de 4.587.401 voturi valabile, reprezentand 98,3679% din numarul total al drepturilor de vot si din capitalul social, respectiv:

-Pentru: 4.587.401 voturi reprezentand 98,3679% din numarul total de drepturi de vot, reprezentand 100% din voturile valabil exprimate;

-Impotriva: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot; si

-Abtineri: 0 voturi reprezentand 0% din numarul total de drepturi de vot.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata in limbile romana si engleza, astazi, 27 aprilie 2021, la sediul Societatii precum si prin mijloace de comunicare la distanta, folosind semnatura electronica extinsa.

Presedintele Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

Tilo Dorn,

_____________________

Secretar

Marinel Popa

_____________________

Secretar tehnic

Livia Bordei

_____________________

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.