Stiri Piata


ROPHARMA SA - RPH

Convocare AGA O & E 25.04.2019

Data Publicare: 21.03.2019 18:30:02

Cod IRIS: BE633

 

Raport curent conform Regulamentului nr. 5/2018 al ASF

Data raportului: 21.03.2019

Denumirea entitatii emitente: Ropharma SA

Sediu social: Brasov, str. Iuliu Maniu, nr.55, et.1, jud. Brasov

Cod unic de inregistrare: 1962437, atribut fiscal RO

Numar de ordine in Registrul Comertului: J8/2886/2007

Capital social subscris si varsat: 51.126.741,3 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB, Standard

 

 

Eveniment important de raportat

 

Consiliul de Administratie al societatii ROPHARMA S.A. intrunit in data de 20.03.2019 a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor ROPHARMA S.A. pentru data de 25.04.2019, orele 11.00 respectiv 13.00.

 

 

Convocarea

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR
SI A Adunarii Generale EXTRAORDINARE a Actionarilor

S.C. ROPHARMA S.A.

 

Consiliul de Administratie al societatii ROPHARMA S.A. (« Societatea »), intrunit in sedinta in data de 20.03.2018, orele 15.00, la sediul social al societatii, convoaca, in temeiul art. 117 alin. 1 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, ulterior modificata si completata, si al art. 14 din Actul Constitutiv al Societatii, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 25 aprilie 2019, orele 11.00 si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 25 aprilie 2019, orele 13.00 la sediul social al societatii din Brasov, str. Iuliu Maniu nr. 55, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 15.04.2019, stabilita ca data de referinta.

 

1.         Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea :

a.         Aprobarea situatiilor financiare individuale ale Societatii aferente exercitiului financiar – contabil 2018, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de auditorul financiar si repartizarea profitului, fara distribuirea de dividende.

b.         Aprobarea situatiilor financiare consolidate aferente exercitiului financiar – contabil 2018, ale Societatii si ale afiliatilor: ROPHARMA LOGISTIC S.A., AESCULAP PROD S.R.L., ICS EUROFARMACO S.A., TEO HEALTH S.A.

c.          Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru anul 2019.

d.         Aprobarea bugetului de investitii pe anul 2019.

e.          Analiza si pronuntarea asupra gestiunii Consiliului de Administratie si descarcarea de gestiune a administratorilor.

f.          Ratificarea actelor si faptelor membrilor Consiliului de Administratie si conducerii executive ale Societatii aferente anului 2018.

g.         Desemnarea persoanelor imputernicite sa participe la Adunarile Generale ale Actionarilor/Asociatilor societatilor in care Ropharma are participatie, precum si delegarea competentelor in acest sens.

h.         Numirea auditorului financiar extern.

i.           Stabilirea datei de 17.05.2019 ca data de inregistrare, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.

j.           Stabilirea datei de 16.05.2019 ca ex-date, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.

k.         Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor adunarii generale a actionarilor, inclusiv semnarea acestora.

 

2.            Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea:

a.            Delegarea catre Consiliului de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a competentei de a achizitiona sau vinde proprietati imobiliare, in limita valorica a maxim 20% din valoarea totala a activelor imobilizate, mai putin creantele imobilizate.

b.            Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a atributiilor prevazute la art. 14, pct. 6, lit. b), c) si d) din Actul constitutiv al societatii, care privesc mutarea sediului societatii, schimbarea obiectului secundar de activitate si infiintarea sau desfiintarea unor sedii secundare.

c.             Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a atributiilor de subscriere si efectuare a varsamintelor la capitalul social al afiliatilor existenti sau viitori.

d.            Delegarea catre Consiliul de Administratie, pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a posibilitatii de a numi sau revoca administratori si de a deschide sau inchide puncte de lucru in societatile in care Ropharma detine participatii.

e.             Delegarea catre Consiliului de Administratie pe o perioada de 12 luni de la data publicarii Hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, a competentei de a aproba achizitionarea sau instrainarea de fonduri de comert (licente de farmacii) si/sau participatii in societati comerciale si mandatarea membrilor Consiliului de Adminsitratie pentru negocierea, stabilirea pretului si semnarea contractelor.

f.             Aprobarea contractarii de catre societatea Ropharma S.A. in calitate de imprumutat, co-debitor sau garant alaturi de societatile Ropharma Logistic S.A., Teo Health S.A., Bioef SRL si Aesculap Prod SRL, a unui plafon de credite curente curente acordat de catre ING Bank NV Amsterdam Sucursala Bucuresti in suma totala de maxim 10.200.000 EUR pentru desfasurarea activitatii curente.

g.            Ratificarea Deciziei CA nr. 20/16.10.2018 avand ca obiect majorarea si garantarea plafonului de credite curente contractate de catre Ropharma SA in calitate de imprumutat, co-debitor sau garant alaturi de societatile Ropharma Logistic S.A., Teo Health S.A si Aesculap Prod SRL de la ING Bank.

h.            Aprobarea garantarii creditelor contractate de catre societate de la ING Bank NV Amsterdam Sucursala  Bucuresti cu garantiile constituite deja, care se pot extinde, mentine sau reinnoi si asupra noilor credite, precum si cu alte bunuri mobile sau imobile aflate in patrimoniul societatii, in functie de negocierile cu banca.

i.              Aprobarea garantarii imprumuturilor contractate sau care se vor contracta de catre companiile Bioef SRL, Ropharma Logistic SA, Teo Health SA de la ING Bank NV Amsterdam Sucursala  Bucuresti dupa cum urmeaza:

-                cu fidejusiunea solidara in cadrul contractelor de credit prezente si viitoare;

-                cu alte garantii aflate in proprietate, in functie de negocierile cu Banca.

j.              Imputernicirea persoanelor pentru semnarea in numele si pe seama societatii Ropharma S.A. a contractelor de credit, a contractelor de garantie, a actelor aditionale ulterioare la acestea, precum si a tuturor documentelor necesare sau solicitate de banca pentru ducerea la indeplinire a prezentului mandat.

k.            Stabilirea datei de 17.05.2019 ca data de inregistrare, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.

l.              Stabilirea datei de 16.05.2019 ca ex-date, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.

m.          Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor adunarii generale a actionarilor, inclusiv semnarea acestora.

 

 

Dr. Farm. MIHAI MIRON

PRESEDINTE – DIRECTOR GENERAL

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.