Stiri Piata


ROMPETROL WELL SERVICES S.A. - PTR

Convocare AGA O & E 20/21 octombrie 2021

Data Publicare: 14.09.2021 18:00:13

Cod IRIS: F3DA5

 

Catre: BURSA DE VALORI  BUCURESTI

 

           AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

Raport curent conform Regulamentului ASF nr.5/2018

 

Data raportului: 14.09.2021

 

ROMPETROL WELL SERVICES S.A. PLOIESTI

 

Sediul social: Ploiesti str. Clopotei nr. 2 bis (Pavilion Administrativ), jud. Prahova

Numar tel/fax: 0244 544 101 / 0244 522 913

Cod de identificare fiscala: RO 1346607

Numar de ordine in Registrul Comertului: J29/110/1991

Capital social subscris si varsat: 27.819.090 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori  Bucuresti (simbol de piata PTR)

 

Evenimente importante de raportat: Convocarea Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara a Actionarilor pentru data de 20/21.10.2021

 

Consiliul de Administratie al societatii Rompetrol Well Services S.A. ( denumita in continuare “Societatea” sau “ RWS”), reunit in sedinta din data de 14 septembrie 2021, a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii („AGOA”) pentru data de 20.10.2021 (prima convocare), ora 11:00 (ora Romaniei), respectiv pentru data de 21.10.2021 (a doua convocare), ora 11:00 (ora Romaniei) si a  Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii („AGEA”) pentru data de 20.10.2021 (prima convocare), ora 12:00 (ora Romaniei), respectiv pentru data de 21.10.2021 (a doua convocare) ora 12:00 (ora Romaniei) pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de societatea Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 12.10.2021, considerata Data de Referinta pentru aceste adunari.

 

Decizia Consiliului de Administratie de convocare a AGOA si AGEA a fost luata ca urmare a primirii in data de 26.08.2021 de la actionarul minoritar, KJK BALKAN HOLDING S.a.r.l, prin adresa inregistrata sub nr. RWS 1440/26.08.2021 a unei solicitari de convocare a unei adunari generale ordinare a actionarilor cu urmatoarea ordine de zi:

 

1. Prezentarea de catre consiliul de administratie al societatii a unui raport cu privire la motivele pentru care societatea nu a respectat dispozitiile art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

2. Revocarea administratorilor societatii pentru nerespectarea dispozitiilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

3. Demiterea auditorului societatii, Ernst & Young Assurance Services SRL, pentru nerespectarea dispozitiilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

4. Alegerea administratorilor societatii, pentru un mandat cu durata 2 ani, care incepe cu data alegerii administratorilor si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii lor.

5. Numirea auditorului financiar al societatii pentru o perioada de 2 ani care incepe cu data alegerii auditorului financiar si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii acestuia.

6. Aprobarea remuneratiei administratorilor nou alesi, care va avea o valoare egala cu cea aprobata anterior de adunarea generala a actionarilor societatii.

7. Aprobarea rezilierii contractului de cash pooling incheiat de societate cu KMG Rompetrol SRL, cu actionarul majoritar al societatii sau cu alte persoane afiliate actionarului majoritar al societatii.

8. Aprobarea retragerii tuturor fondurilor societatii care au fost transferate fara o justificare economica in conturile actionarilor societatii sau ale unor persoane afiliate acestora si fara ca transferul fondurilor respective sa fie in prealabil aprobat de actionarii societatii care nu aveau un interes in transferul respectiv.

 

Analizand cererea de convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor formulata de KJK BALKAN HOLDING S.a.r.l, Consiliul de Administratie a aprobat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor avand pe ordinea de zi punctele 1,2,3,4,5 si 6 din adresa KJK BALKAN HOLDING S.a.r.l, si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor avand pe ordinea de zi punctele 7 si 8 din adresa KJK BALKAN HOLDING S.a.r.l

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (in continuare “AGOA”) are urmatoarea ordine de zi:

 

1. Prezentarea de catre consiliul de administratie al societatii a unui raport cu privire la motivele pentru care societatea nu a respectat dispozitiile art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

2. Revocarea administratorilor societatii pentru nerespectarea dispozitiilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

3. Demiterea auditorului societatii, Ernst & Young Assurance Services SRL, pentru nerespectarea dispozitiilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

4. Alegerea administratorilor societatii, pentru un mandat cu durata 2 ani, care incepe cu data alegerii administratorilor si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii lor.

5. Numirea auditorului financiar al societatii pentru o perioada de 2 ani care incepe cu data alegerii auditorului financiar si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii acestuia.

6. Aprobarea remuneratiei administratorilor nou alesi, care va avea o valoare egala cu cea aprobata anterior de adunarea generala a actionarilor societatii.

7. Aprobarea datei de: (i) 09.11.2021 ca Data de Inregistrare, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si (ii) 08.11.2021 ca Ex Date, conform art. 2 alin. 2 lit. 1 din Regulamentul nr. 5/2018.

8. Imputernicirea domnului Abzal Doszhanov, Director General si membru al Consiliului de Administratie, cu posibilitatea submandatarii de terte persoane, pentru a incheia si/sau semna in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile care urmeaza a fi adoptate de prezenta AGOA si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (in continuare “AGEA”) are urmatoarea ordine de zi:

 

1. Aprobarea rezilierii contractului de cash pooling incheiat de societate cu KMG Rompetrol SRL, cu actionarul majoritar al societatii sau cu alte persoane afiliate actionarului majoritar al societatii.

2. Aprobarea retragerii tuturor fondurilor societatii care au fost transferate fara o justificare economica in conturile actionarilor societatii sau ale unor persoane afiliate acestora si fara ca transferul fondurilor respective sa fie in prealabil aprobat de actionarii societatii care nu aveau un interes in transferul respectiv.

3.  Aprobarea datei de: (i) 09.11.2021 ca Data de Inregistrare, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si (ii) 08.11.2021 ca Ex Date, conform art. 2 alin. 2 lit. 1 din Regulamentul nr. 5/2018.

4. Imputernicirea domnului Abzal Doszhanov, Director General si membru al Consiliului de Administratie, cu posibilitatea submandatarii de terte persoane, pentru a incheia si/sau semna in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile care urmeaza a fi adoptate de prezenta AGEA si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

 

Convocatorul Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor Societatii din 20/21 octombrie 2021 si documentele aferente punctelor de pe ordinea de zi ale acestor adunari vor fi puse la dispozitia actionarilor in conformitate cu prevederile legale si statutare aplicabile, incepand cu data de 17.09.2021, atat in format electronic pe website-ul Societatii www.petros.ro, Sectiunea Relatia cu Investitorii/Adunari Generale ale Actionarilor, cat si in format fizic la sediul social al Societatii.

 

Convocatorul Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor Societatii din 20/21 octombrie 2021 urmeaza a fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV a si intr-un ziar de larga raspandire.

 

Avand in vedere ultimele recomandari ale autoritatilor publice romane in legatura cu prevenirea / limitarea raspandirii COVID-19, Rompetrol Well Services recomanda actionarilor sai ca in masura posibilului:

- Sa acceseze materialele informative pentru AGOA si AGEA, in format electronic, disponibile pe website-ul Societatii, mai degraba decat in format fizic la Registratura;

- Sa voteze prin corespondenta, prin utilizarea Formularelor de Buletin de Vot prin corespondenta;

- Sa utilizeze, ca mijloace de comunicare, e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, mai degraba decat transmiterea prin posta sau prin curier la Registratura atunci cand transmit (i) propuneri cu privire la adaugarea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si AGEA, (ii) propuneri de candidati pentru pozitia de membru al Consiliului de Administratie, (iii) proiecte de hotarare, (iv) intrebari scrise inainte de AGOA si AGEA, (v) procurile pentru reprezentare in AGOA si AGEA sau (vi) Buletinele de Vot pentru votul prin corespondenta.

 

Anexa: Convocatorul Adunarilor Generale Ordinara si Extraordinara ale Actionarilor Societatii din 20/21 octombrie 2021.

 

Director General

Dl. Abzal Doszhanov

 

 

CONVOCATOR

 

Consiliul de Administratie al societatii Rompetrol Well Services S.A. denumita in continuare “Societatea”, cu sediul in Ploiesti, Str. Clopotei nr. 2 bis, jud. Prahova, avand nr. de ordine la Registrul Comertului J29/110/1991, cod unic de inregistrare 1346607 intrunit in data de 14 septembrie 2021,avand in vedere solicitarea actionarului semnificativ KJK BALKAN HOLDING S.a.r.l, detinator al unui numar de 29.709.950 actiuni reprezentand 10.6797% din capitalul social al Societatii, formulata prin adresa inregistrata sub nr. RWS 1440/26.08.2021

 

in temeiul art. 117 si 119 din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata republicata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Actului Constitutiv al Societatii,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ( denumita in continuare „AGOA”) in data de 20 octombrie 2021, de la ora 11:00 (ora Romaniei ) la sediul Societatii mai sus indicat, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de societatea Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 12.10.2021, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare; in cazul in  care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu se vor intruni cerintele de cvorum stabilite de lege si Actul Constitutiv al Societatii, se convoaca si se fixeaza, cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru ziua imediat urmatoare, respectiv 21 octombrie 2021, de la ora 11:00 (ora Romaniei ), la aceeasi adresa, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta,

si

Adunarea Generala  Extraordinara a Actionarilor( denumita in continuare „AGEA”)  in data de 20 octombrie 2021, de la ora 12:00 (ora Romaniei ), la sediul Societatii mai sus indicat, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de societatea Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 12.10.2021, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare; in cazul in  care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu se vor intruni cerintele de cvorum stabilite de lege si Actul Constitutiv al Societatii, se convoaca si se fixeaza, cea de-a doua Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii pentru ziua imediat urmatoare, respectiv 21 octombrie 2021, de la ora 12:00 (ora Romaniei ), la aceeasi adresa, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (in continuare “AGOA”) are urmatoarea ordine de zi:

1. Prezentarea de catre consiliul de administratie al societatii a unui raport cu privire la motivele pentru care societatea nu a respectat dispozitiile art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

2. Revocarea administratorilor societatii pentru nerespectarea dispozitiilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

3. Demiterea auditorului societatii, Ernst & Young Assurance Services SRL, pentru nerespectarea dispozitiilor art. 94 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, respectiv ale art. 111 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 24/2017, republicata.

4. Alegerea administratorilor societatii, pentru un mandat cu durata 2 ani, care incepe cu data alegerii administratorilor si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii lor.

5. Numirea auditorului financiar al societatii pentru o perioada de 2 ani care incepe cu data alegerii auditorului financiar si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii acestuia.

6. Aprobarea remuneratiei administratorilor nou alesi, care va avea o valoare egala cu cea aprobata anterior de adunarea generala a actionarilor societatii.

7. Aprobarea datei de: (i) 09.11.2021 ca Data de Inregistrare, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si (ii) 08.11.2021 ca Ex Date, conform art. 2 alin. 2 lit. 1 din Regulamentul nr. 5/2018.

8. Imputernicirea domnului Abzal Doszhanov, Director General si membru al Consiliului de Administratie, cu posibilitatea submandatarii de terte persoane, pentru a incheia si/sau semna in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile care urmeaza a fi adoptate de prezenta AGOA si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (in continuare “AGEA”) are urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea rezilierii contractului de cash pooling incheiat de societate cu KMG Rompetrol SRL, cu actionarul majoritar al societatii sau cu alte persoane afiliate actionarului majoritar al societatii.

2. Aprobarea retragerii tuturor fondurilor societatii care au fost transferate fara o justificare economica in conturile actionarilor societatii sau ale unor persoane afiliate acestora si fara ca transferul fondurilor respective sa fie in prealabil aprobat de actionarii societatii care nu aveau un interes in transferul respectiv.

3.  Aprobarea datei de: (i) 09.11.2021 ca Data de Inregistrare, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si (ii) 08.11.2021 ca Ex Date, conform art. 2 alin. 2 lit. 1 din Regulamentul nr. 5/2018.

4. Imputernicirea domnului Abzal Doszhanov, Director General si membru al Consiliului de Administratie, cu posibilitatea submandatarii de terte persoane, pentru a incheia si/sau semna in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile care urmeaza a fi adoptate de prezenta AGEA si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

 

a) Dreptul actionarilor de a participa la Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor

 

 La AGOA si AGEA sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali) sau prin reprezentant (pe baza de Imputernicire speciala/ generala sau Declaratie pe proprie raspundere data de custode), cu

 

restrictiile legale sau, inainte de AGOA si AGEA, prin corespondenta (pe baza de Buletin de vot prin corespondenta).

 

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA si AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, Pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, Pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini).

 

Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere pentru cetatenii straini), insotit de Imputernicirea speciala/generala semnata de actionarul persoana fizica sau Declaratia pe propria raspundere data de custode si semnata de reprezentantul legal al acestuia.

 

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (buletin/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/permis de sedere pentru cetatenii straini), insotit de Imputernicirea special/Imputernicirea generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective sau Declaratia pe propria raspundere data de custode si semnata de reprezentantul legal al acestuia.

 

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal, se constata in baza listei actionarilor Rompetrol Well Services de la Data de Referinta, primita de la Depozitarul Central S.A.

 

In situatia in care: i) actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central S.A. datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (buletin/carte de identitate/pasaport/ permis de sedere); ii) reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor Societatii de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci vor prezenta si un document oficial care

atesta calitatea de reprezentant legal (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGOA si AGEA).

 

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

Informatii privind Imputernicirile generale, Imputernicirile speciale, Buletinele de vot prin corespondenta si Declaratiile pe proprie raspundere sunt prezentate la pct. c) - e) de mai jos.

 

b) Documente aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGOA si AGEA

 

Incepand cu data de 17 septembrie 2021, urmatoarele documente pot fi descarcate de pe website-ul Societatii www.petros.ro, Sectiunea Relatia cu Investitorii/Adunarea Generala a Actionarilor, sau pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00 – 16:30, de la sediul Societatii, prin fax sau prin posta:

- Convocatorul AGOA si AGEA (disponibil in limba romana si limba engleza);

- Formularele de Imputerniciri speciale pentru reprezentarea actionarilor in AGOA si AGEA, formulare care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi (disponibile in limba romana si limba engleza);

- Formularele de Buletine de vot prin corespondenta pentru participarea si exprimarea votului actionarilor in AGOA si AGEA, care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi (disponibile in limba romana si limba engleza);

- Documentele si materialele informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi a adunarii;

- Proiectele de hotarari pentru punctele de pe ordinea de zi a AGOA si AGEA.

 

Daca va fi cazul, ordinea de zi completata va fi publicata, incepand cu data de 08 octombrie 2021, potrivit prevederilor legale.

 

c) Imputernicirile generale

 

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (conform prevederilor art 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 republicata), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, si anume:

a) este actionar majoritar al Rompetrol Well Services sau a unei alte persoane controlate de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al Rompetrol Well Services, al unui actionar majoritar sau al unei persoane controlate de respectivul actionar;

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei persoane controlate de respectivul actionar;

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute mai sus.

 

Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar in imputernicire, fara ca aceasta sa afecteze dreptul actionarului de a desemna prin imputernicire unul sau mai multi imputerniciti supleanti, care sa ii asigure reprezentarea in AGA. In conditiile in care mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

 

Societatea nu impune un anumit format pentru Imputernicirea generala.

 

Impreuna cu Imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura generala, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

a) Imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

b) Imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

 

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza urmatoarelor documente prezentate Societatii de catre actionar, emise de Depozitarul Central S.A. sau de intermediarii definiti la art. 2 alin. (1) pct 19 din Legea nr. 24/2017 republicata care furnizeaza servicii de custodie:

a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarului Central S.A./ respectivii intermediari.

 

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

Inainte de prima lor utilizare, Imputernicirile generale, insotite de documentele aferente se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 18 octombrie 2021, ora 11:00 (ora Romaniei) pentru AGOA, mentionand pe plic in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 20/21 OCTOMBRIE 2021 si respectiv pana la data de 18 octombrie 2021, ora 12:00 (ora Romaniei) pentru AGEA, mentionand pe plic in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 20/21 OCTOMBRIE 2021”  . Imputernicirile generale in copie certificate vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul verbal al adunarii. Imputernicirile generale sunt valabile pentru o perioadaa care nu va putea depasi 3 ani.

 

Imputernicirile generale, insotite de documentele aferente, pot fi transmise si prin email cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa de email Investor.Relations.RWS@rompetrol.com, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 18 octombrie 2021, ora 11:00 (ora Romaniei) pentru AGOA, mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 20/21 OCTOMBRIE 2021” si respectiv pana la data de 18 octombrie 2021, ora 12:00 (ora

 

Romaniei) pentru AGEA mentionand la subiect: “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 20/21 OCTOMBRIE 2021.

 

Verificarea si validarea Imputernicirilor generale depuse la Societate se va face de catre secretarul tehnic, acesta urmand a pastra in siguranta inscrisurile.

 

d) Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta

 

Imputernicirile speciale si Buletine de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot “Pentru”, vot “Impotriva” sau mentiunea “Abtinere”).

 

Votul prin corespondenta poate fi exprimat prin Buletinul de vot prin corespondenta si de catre reprezentantul actionarului, numai in situatia in care acesta:

a) a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala, care se depune la Societate in forma prevazuta de reglementarile legale si termenul precizat in convocator, sau

b) reprezentantul este o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta putand vota exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primate de la clientii sai avand calitatea de actionari la Data de Referinta.

 

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal al actionarilor persoane juridice se constata in baza listei actionarilor Rompetrol Well Services SA primite de la Depozitarul Central S.A.

 

In situatia in care: i) actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central S.A. datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (buletin/carte de identitate/pasaport/ permis de sedere); ii) reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor Societatii de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central S.A., atunci vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului Imputernicirii speciale/Buletinului de vot prin corespondenta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului prezentei AGOA si AGEA).

 

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

In cazul AGOA, pentru punctele 6, 7 si 8 de pe ordinea de zi se vor folosi formularele de imputernicire speciala/Buletin de vot prin corespondenta dedicate acestor puncte, disponibilizate de Societate, pentru punctele 2,3,4 si 5 pentru care votul este secret, se vor folosi formularele de

 

Imputernicire speciala/Buletin de vot prin corespondenta dedicate acestor puncte, disponibilizate, de asemenea, de Societate.

 

In cazul AGEA, pentru toate punctele de pe ordinea de zi se va folosi un singur formular de imputernicire speciala/Buletin de vot prin corespondenta dedicate acestor puncte, disponibilizat de Societate.

 

Pentru AGOA, imputernicirea speciala/Buletinul de vot prin corespondenta dedicate punctelor 2,3,4 si 5, de pe ordinea de zi a AGOA, completate de actionari sau dupa caz, de reprezentantii actionarilor, cu optiunile de vot ale acestora (vot “Pentru”, vot “Impotriva” sau mentiune “Abtinere”), semnate, in original, insotite de documentele aferente, se va introduce intr-un plic inchis, mentionand pe plic in clar “Confidential – Instructiuni de vot secret pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021” si care va fi introdus, la randul lui, in plicul continand Imputernicirea speciala/Buletinul de vot prin corespondenta dedicate celorlalte puncte de pe ordinea de zi a AGOA si documentele aferente; acestea vor fi transmise pentru a fi inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu in data 18 octombrie 2021, ora 11:00 (ora Romaniei), mentionand pe plic in clar “IMPUTERNICIRI SPECIALE/BULETINE DE VOT PRIN CORESPONDENTA - PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 20/21 OCTOMBRIE 2021”.

Pentru AGEA, imputernicirea speciala/Buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, vor fi transmise pentru a fi inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu in data 18 octombrie 2021, ora 12:00 (ora Romaniei), mentionand pe plic in clar “IMPUTERNICIRI SPECIALE/BULETINE DE VOT PRIN CORESPONDENTA - PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN 20/21 OCTOMBRIE 2021”.

 

Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta pot fi transmise si prin email cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa: Investor.Relations.RWS@rompetrol.com, astfel:

- pentru AGOA imputernicirea speciala/Buletinele de vot prin corespondenta dedicate punctelor 2,3,4 si 5 de pe ordinea de zi a AGOA, completate de actionari sau, dupa caz, reprezentantii actionarilor cu optiunile acestora (“Pentru”, “Impotriva” sau “Abtinere”), semnate, avand atasata semnatura electronica extinsa, si documentele aferente se vor transmite prin email, mentionand la subiect “ Confidential - Instructiuni de vot secret pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 18 octombrie 2021, ora 11:00 (ora Romaniei); imputernicirea speciala/Buletinul de vot prin corespondenta dedicata punctelor 6,7 si 8 de pe ordinea de zi completate de actionari sau, dupa caz, de reprezentantii actionarilor cu optiunile acestora (“Pentru”, “Impotriva” sau “Abtinere”), semnate, avand atasata semnatura electronica extinsa, se vor transmite intr-un e-mail separat, mentionand la subiect “ Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 18 octombrie 2021, ora 11:00 (ora Romaniei);

 

- pentru AGEA imputernicirea speciala/Buletinele de vot prin corespondenta completate de actionari sau, dupa caz, reprezentantii actionarilor cu optiunile acestora (“Pentru”, “Impotriva” sau “Abtinere”), semnate, avand atasata semnatura electronica extinsa, si documentele aferente se vor transmite prin email, mentionand la subiect “ Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 18 octombrie 2021, ora 12:00 (ora Romaniei);

 

Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta, care nu sunt inregistrate la registratura Societatii/adresa de e-mail mentionata la paragraful anterior pana la momentele mentionate mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si de vot in AGOA si AGEA.

 

In cazul in care imputernicirea speciala a fost transmisa Societatii prin e-mail, Mandatarii vor preda secretariatului tehnic si originalul procurii speciale.

 

Actionarii sau, dupa caz, reprezentantii actionarilor, sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii Ordinii de zi a AGOA si AGEA. In acest caz, imputernicirile speciale/ Buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la pct. b) incepand cu data de 08 octombrie 2021.

 

Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei Formularelor de vot prin corespondenta, precum si verificarea si validarea Imputernicirilor speciale depuse la Societate se va face de catre secretarul tehnic, acesta urmand a pastra in siguranta inscrisurile, precum si confidentialitatea voturilor astfel exprimate, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzatoare ordinii de zi.

 

e) Declaratiile pe propria raspundere

 

In cazul in care un actionar este reprezentat de o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, acesta va putea vota in AGOA si AGEA pe baza instructiunilor de vot primite prin mijloace electronice de comunicare, fara a mai fi necesara intocmirea unei imputerniciri speciale sau generale de catre actionar. Custodele voteaza in AGOA si AGEA exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari ai Societatii la Data de Referinta.

 

Institutia de credit poate participa si vota in AGOA si AGEA in conditiile in care prezinta o Declaratie pe propria raspundere si in care se precizeaza:

a) in clar, numele/denumirea actionarului in numele caruia institutia de credit participa si voteaza in cadrul AGOA si AGEA;

b) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar;

c) in clar, numele persoanei care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii institutiei de credit ce va reprezenta institutia de credit in AGOA si AGEA.

 

Documentele ce insotesc Declaratia pe propria raspundere:

- un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului Declaratiei pe propria raspundere (dovada emisa de o autoritate competenta, in original, sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGOA si AGEA);

- copia actului de identitate al persoanei care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii institutiei de credit, nominalizate in Declaratia pe propria raspundere, ce va reprezenta institutia de credit in AGOA si AGEA.

 

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

Declaratia pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal al institutiei de credit, in original, insotita de documentele aferente, va fi depusa/expediata, astfel incat sa fie inregistrata ca primita la registratura Societatii pana la data de 18.10.2021, ora 11:00 (ora Romaniei) pentru AGOA, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”, respectiv pana la data de 18.10.2021, ora 12:00 (ora Romaniei) pentru AGEA, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”.

 

Declaratiile pe proprie raspundere, semnate, insotite de documentele aferente, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa: Investor.Relations.RWS@rompetrol.com, mentionand la subiect „Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 18.10.2021, ora 11:00 (ora Romaniei) pentru AGOA, respectiv pana la data de 18.10.2021, ora 12:00 (ora Romaniei) pentru AGEA, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”.

 

Verificarea si validarea Declaratiilor pe propria raspundere depuse la Societate se va face de catre secretarul tehnic desemnat potrivit legii, acesta urmand a pastra in siguranta inscrisurile.

 

f) Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, au dreptul, in conditiile legii, sa solicite introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA si

 

AGEA, precum si sa prezinte proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a acestora, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire/curierat, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”, respectiv „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021” astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societasii pana la data de 04.10.2021, ora 16:30. Fiecare nou punct propus trebuie sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobarea adunarii.

Avand in vedere faptul ca pe ordinea de zi figureaza alegerea de membri ai Consiliului de Administratie, actionarii au dreptul sa formuleze in conditiile legii propuneri privind candidatii pentru pozitiile de membri ai Consiliului de Administratie pana la 04.10 2021, ora 16.30 (ora Romaniei). Propunerile vor fi insotite de informatii privind numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functiile respective. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie se va afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia. Pe baza propunerilor primite pana la data-limita, Societatea va face disponibile actionarilor propunerile de candidati pentru postul de membru al Consiliului de Administratie si informatiile aferente in format electronic, atat in limba romana, cat si in limba engleza, pe website-ul Societatii (www.petros.ro), pagina Relatii cu Investitorii/ Adunarea Generala a Actionarilor, lista finala a propunerilor, urmand a fi postata incepand cu data de 08 octombrie 2021, data anterioara Datei de Referinta.

 

Propunerile vor fi insotite de urmatoarele documente:

a) propunerea propriu-zisa (sub semnatura autorizata si stampila, unde este cazul);

b) urmatoarele documente emise de Depozitarul Central S.A. sau de intermediarii definiti la art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea 24/2017 care furnizeaza servicii de custodie;

- extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, in original sau copie conforma cu originalul;

- documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal al actionarului la Depozitarul Central S.A./respectivii participanti, in original sau copie conforma cu originalul;

a) Curriculum Vitae al candidatului, actualizat, datat si semnat;

b) copia certificata a actului de identitate al candidatului;

c) declaratia pe propria raspundere a candidatului din care sa reiasa ca accepta sa fie inscris pe lista de candidati pentru pozitia de administrator al Societatii si respectiv mandatul de membru al Consiliului de Administratie si indeplineste cerintele si conditiile legale si statutare pentru a detine aceasta calitate, semnata, in original.

 

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducere realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

g) Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si AGEA; intrebarile vor fi transmise in scris si vor fi depuse/expediate astfel incat  acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 04.10.2021, ora 16:30, mentionand pe plic,  in clar „Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie.2021”, respectiv „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 20/21 octombrie 2021”.

 

Raspunsurile vor fi disponibile pe website-ul Societatii www.petros.ro, Sectiunea Relatia cu Investitorii/Adunarea Generala a Actionarilor, incepand cu data de 15.10.2021 ora 18:00.

 

Dreptul de a adresa intrebari si obligatia Societatii de a raspunde vor fi conditionate de protejarea confidentialitatii si a intereselor Societatii.

 

Pentru exercitiul valid al drepturilor mentionate la lit. f) si g), actionarii vor transmite Societatii urmatoarele documente emise de Depozitarul Central S.A. sau de intermediarii definiti la art. 2 alin. (1) pct 19 din Legea nr. 24/2017 republicata care furnizeaza servicii de custodie:

a) extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central S.A. /respectivii intermediari.

 

Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza.

 

***

La data convocarii, capitalul social inregistrat al Societatii este de 27.819.090 lei si este format din 278.190.900 actiuni, actiuni dematerializate, cu valoare nominala de 0,10 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala a Actionarilor.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la telefon +40 244/52.20.09 in zilele lucratoare intre orele 9:00 – 16:30 si de pe website-ul Societatii www. petros.ro, sectiunea Relatia cu Investitorii/ Adunarea Generala a Actionarilor.

 

De asemenea, la adresa www.petros. sectiunea Relatia cu Investitorii este postata o nota de informare cu privire la drepturile ce revin actionarilor in cadrul prelucrarii de catre Societate a datelor lor cu caracter personal, potrivit Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.

 

Presedinte al Consiliului de Administratie,

Dl. Yedil Utekov

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.