Stiri Piata


PRIMCOM SA BUCURESTI - PRIB

Convocare AGOA 28/29.04.2021

Data Publicare: 23.03.2021 18:00:14

Cod IRIS: 1DFE5

 

 

 

     BURSA DE VALORI BUCURESTI

     AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr.5/2018

 

Data raportului: 23.03.2021

Denumirea entitatii emitente: PRIMCOM S.A.

Sediul: B-dul Aerogarii nr. 33, Corp A, Spatiul Comercial 12, Parter, Sector 1, Bucuresti;

Telefon: 021.637.39.70; 0745.320.056, fax: 021.637.39.75;

Nr. si data inregistrarii la Oficiul Registrului Comertului: J40/1070/1991;

Codul Unic de Inregistrare : RO1584200 ;

Capitalul subscris si varsat : 145.030,60 lei ;

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : Bursa de Valori Bucuresti - segment ATS - Piata AeRo

 

Eveniment important de raportat:

Consiliul de Administratie, in sedinta din data de 23.03.2021, a convocat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 28 aprilie 2021, ora 12, cu reconvocarea pe data de 29 aprilie 2021, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi, la punctul de lucru al societatii din Bucuresti, str. Maior Av. Stefan Sanatescu nr. 43, etaj 1, sector 1, conform convocatorului de mai jos:

 

CONVOCATOR

AL ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR PRIMCOM SA

 

Consiliul de Administratie al societatii Primcom SA, cu sediul in Bucuresti, B-dul Aerogarii nr. 33, Corp A, Complex Aviatiei, Spatiu Comercial 12, parter, sector 1, inregistrata la ONRC de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/1070/1991, CIF RO1584200 (denumita in continuare “Societatea”),

In temeiul Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare (“Legea Societatilor”), ale Legii nr. 24/2017 privind emitetii de instrumente financiare si operatiuni de piata (“Legea nr. 24/2017”), cu modificarile si completarile ulterioare, al Regulamentului nr. 5/2018 al ASF privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare (“Regulamentul nr. 5/2018”) si a Actului constitutiv actualizat, urmare a sedintei Consiliului de Administratie din data de 23.03.2021,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare “AGOA”) in data de 28.04.2021, ora 12:00, la punctul de lucru al Societatii din Bucuresti, Strada Maior Av. Stefan Sanatescu nr. 43, etaj 1, sector 1, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central SA, la sfasitul zilei de 16.04.2021, considerata Data de referinta pentru aceasta adunare; in situatia in care la data mentionata mai sus, din orice motive, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si de Actul Constitutiv, Consiliul de Administratie a convocat si fixat, o a doua AGOA pentru data de 29.04.2021, la aceeasi ora, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi si data de referinta, cu urmatoarea ordine de zi:

1.      Prezentarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

2.      Prezentarea Raportului auditorului financiar extern pentru exercitiul financiar 2020.

3.      Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2020.

4.      Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2020.

5.      Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru exercitiul financiar 2021.

6.      Aprobarea politicii de remunerare a structurii de conducere a Societatii, intocmita in conformitate cu prevederile art. 92 ind.1 din Legea nr. 24/2017.

7.      Stabilirea si aprobarea remuneratiei administratorilor pentru exercitiul financiar 2021.

8.      Stabilirea si aprobarea plafonului maxim al valorii asigurarii profesionale pentru membrii Consiliului de Administratie si a Directorului General, aferent anului 2021.

9.      Propunerea si aprobarea datei de 21.05.2021 ca data de inregistrare a actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor luate si a datei de 20.05.2021 ca ex-date.

10. Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie sa semneze hotararile adunarii generale ordinare a actionarilor, sa semneze orice document, cerere si sa indeplineasca orice formalitate pentru inregistrarea hotararilor adoptate la Oficiul Registrului Comertului sau alte autoritati competente si aducerea la indeplinire a hotararilor AGOA. Presedintele Consiliului de Administratie poate delega toate sau o parte din puterile conferite mai sus oricarei persoane competente pentru a indeplini acest mandat.

 

Informatii generale cu privire la AGOA

 

a.      Participarea la AGOA

Avand in vedere situatia pandemica mondiala si masurile de preventie impuse de autoritatile romane pentru a limita si prevenii infectarea cu coronavirusul SARS-CoV-2 se recomanda actionarilor sa evite deplasarile neesentiale si sa-si exercite dreptul de vot prin corespondenta, potrivit procedurii descrise in prezentul convocator.

La AGOA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de referinta, tinut de SC Depozitarul Central SA, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe, la data de referinta, la AGOA este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal, iar in cazul entitatilor legale si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

 

b.      Documentele aferente in legatura cu ordinea de zi a AGOA

Materialele informative privind punctele de pe ordinea de zi, buletinele de vot prin corespondenta, imputernicirile si procurile speciale, si cate un proiect de hotarare pentru fiecare punct de pe ordinea de zi ce necesita aprobarea din partea AGOA vor  fi disponibile pentru actionari incepand cu data publicarii convocatorului in Monitorul Oficial, respectiv data de 25.03.2021, la punctul de lucru al societatii, de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00 precum si pe pagina oficiala de internet a societatii la adresa: www.primcom.ro.

 

c.      Imputernicirile generale, speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depsasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea AGOA, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare se vor depune la/expedia catre punctul de lucru al Societatii situat in Str. Maior Av. Stefan Sanatescu nr. 43, etaj 1, sector 1, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform reglementarilor ASF, la adresa vanzari.primcom@gmail.com, pana la data de 26.04.2021, ora 12:00.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, conform prevederilor Legii nr. 24/2017. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa-si exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe propria raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de preprezentare, semnata in original din care sa reiasa:

-         Imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

-         Imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifie de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot “pentru”, vot “impotriva” sau “abtinere”.

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

Actionarii nu pot fi reprezentati in AGOA pe baza unei imputerniciri indicate mai sus de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri: este un actionar majoritar al emitentului sau o alta persoana, controlata de respectivul actionar; este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al emitentului, al unui actionar majoritar sau al unei persoane controlate; este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate; este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute mai sus.

 

Imputernicirile spciale/buletinele de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune la/expedia catre punctul de lucru al Societatii situat in Str. Maior Av. Stefan Sanatescu nr. 43, etaj 1, sector 1, Bucuresti, inclusiv prin e-mail cu semnatura electronica extinsa (in cazul imputernicirilor speciale), respectiv prin e-mail (in cazul buletinelor de vot prin corespondenta), conform reglementarilor ASF, la adresa vanzari.primcom@gmail.com, in original sau in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 26.04.2021, ora 12:00, mentionand pe plic in clar sau in subiectul e-mail-ului “Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 28/29.04.2021”.

 

d.      Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre  fi incluse pe ordinea de zi

 

Actionarii reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

- de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la punctul de lucru al Societatii sau prin e-mail, conform reglementarilor ASF, la adresa vanzari.primcom@gmail.com) pana la data de 09.04.2021.

 

e.      Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA. Intrebarile vor putea fi transmise Societatii prin e-mail, la adresa vanzari.primcom@gmail.com, astfel incat acestea sa fie primite de catre Societate pana la data de 26.04.2021, ora 12:00.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la punctul de lucru al societatii, la telefon (021) 255 64 24; 0745.320.056 sau la adresa de posta electronica: vanzari.primcom@gmail.com.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Nichiforov Andrei

  

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.