Stiri Piata


PREFAB SA - PREH

Convocare AGA O & E 26/27.04.2023

Data Publicare: 17.03.2023 8:40:28

Cod IRIS: 67423

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si regulamentul A.S.F. nr. 5 / 2018

 

 

Data raportului: 17.03.2023

Denumirea societatii comerciale - PREFAB  S.A.

Sediul Social – Bucuresti, Dr. Iacob Felix, nr. 17-19 ,et.2, sector 1

Numarul de telefon/fax – 021-3315116/ 021-3305980 – 0242-311715/0242-318975

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului – R 1916198

Numarul de ordine in Registrul Comertului – J40/9212/2003

Capitalul social subscris si varsat – 24.266.709,5 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti

 

 

 EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT :

 

 

            PREFAB S.A. informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie al PREFAB S.A. din data de 16.03.2023, s-a  hotarat :

 

-          Convocarea A.G.O.A. si A.G.E.A. pentru data de 26.04.2023/27.04.2023 .

 

 

Anexa : Convocarea Adunarilor Generale Extraordinara si Ordinara a Actionarilor PREFAB S.A. in data de 26/27.04.2023.           

 

  

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL PREFAB S.A.

intrunit in sedinta din data de 16.03.2023, ora 13°°

 

CONVOACA

 

I.     ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR in data de 26.04.2023, ora 12°° la adresa Punctului de Lucru din Calarasi, jud Calarasi, strada Bucuresti, nr. 396 si

II.   ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR  in data  de 26.04.2023, ora 14°° la adresa Punctului de Lucru din Calarasi, jud Calarasi, strada Bucuresti, nr. 396,

 

pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor gestionat de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la data de 12.04.2023 - zi stabilita ca data de referinta, pentru ambele adunari generale ale actionarilor, cu mentiunea ca doar persoanele care sunt actionari la acea data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale ale actionarilor.

 

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art.105 din Legea nr.24/2017 R, si ale art.183-210 din Regulamentului A.S.F.nr.5/2018, precum si cele ale Actului Constitutiv al PREFAB S.A..

 

 

 

I.                   Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

 

1. Aprobarea ratificarii urmatoarei decizii :

Decizia C.A. nr. 30/06.10.2022 privind prelungirea duratei de utilizare aferente conventiei liniei de credit nr. 8929 din 10.10.2013, deschisa la Banca Intensa Sanpaolo Romania S.A.,  in valoare de 7.850.000 lei pe o perioada de 12 luni incepand cu data de 18.10.2022 , cu pastrarea garantiilor constituite pentru acest credit.

 

2. Aprobarea contractarii unui credit pentru investitii in suma de 10.000.000 lei (zece milioane lei ) de la ING Bank NV Amsterdam Suc Bucuresti, in vederea sustinerii programului de investitii pentru anul 2023, pe o perioada de 6 ani, cu posibilitate de prelungire.

 

3. Aprobarea programului de alocare a actiunilor de tip ”Stock Options Plan” sau ”SOP” catre directori, administratori si alti angajati sau manageri ai Societatii), conform SOP, care stabileste regulile privind atribuirea, dobandirea si exercitarea optiunilor de catre Persoanele Eligibile la SOP, pana la limita a 7,5% din capitalul social al Societatii, in conformitate cu materialele privind SOP prezentate pentru AGEA.

 

4. Aprobarea delegarii catre Consiliul de Administratie al Societatii (”CA”), pe o durata de 3 ani, a atributiilor AGEA de majorare a capitalului social (conform art. 114(1) si art. 2201(2) din Legea Societatilor, respectiv art. 86(2) din Legea nr. 24/2017), cu ridicarea sau restrangerea dreptului de preferinta al actionarilor (conform art. 217 din Legea Societatilor), in masura necesara pentru a emite actiuni ce vor fi alocate conform prevederilor Programului SOP.

 

5. Aprobarea autorizarii Consiliului de Administratie al Societatii sa stabileasca:

 

-          Persoanele Eligibile care pot primi Optiuni in cadrul Programului SOP;

-          Conditiile de Performanta care trebuie indeplinite inainte ca o Optiune sa poata fi acordata si/sau exercitata, dupa caz, conform regulilor Programului SOP;

-          Pretul de Exercitare la care fiecare Actiune SOP care face obiectul unei Optiuni poate fi achizitionata de un Detinator de Optiune prin exercitarea respectivei Optiuni;

-          Continutul si conditiile de eliberare a Certificatelor de Optiune;

-          Orice alte conditii, detalii, informari, proceduri si regulamente necesare pentru punerea in practica si functionarea Programului SOP aprobat.

 

6. Aprobarea autorizarii Consiliului de Administratie al Societatii (CA), ca prin Presedintele CA sau orice alt membru al CA desemnat de CA, sa implementeze si sa administreze Programul SOP, semnand orice document necesar, inclusiv documentele ce se vor materializa ca urmare a realizarii activitatilor autorizate la punctul 5 din prezenta ordine de zi,.

 

7. Aprobarea modificarii articolului 7 din Actul Constitutiv al societatii in vederea actualizarii informatiilor referitoare la structura actionariatului, care va avea urmatorul continut:

„Articolul  7.  Capitalul social

 Capitalul social al Societatii «PREFAB» – S.A. este de 24.266.709,5 leiimpartit la un numar de 48.533.419 actiuni egale ca valoare, in intregime subscris si integral varsat de catre actionari, cu o valoare nominala de  0,50 lei fiecare.

Societatea este organizata ca societate pe actiuni de tip deschis, listata la Bursa de Valori Bucuresti, iar Capitalul social are urmatoarea structura a actionariatului:

-          Societatea ROMERICA INTERNATIONAL S.R.L. – actionar majoritar;

-          Societatea CELCO SA – actionar semnificativ;

-          Alti actionari Lista:

a. Persoane Juridice - conform evidentei Depozitarului Central;                                      

b. Persoane Fizice - conform evidentei Depozitarului Central;

 

Procentele detinute de actionari din capitalul social sunt variabile conform evidentei Depozitarului Central.

 

Capitalul social poate fi redus sau majorat pe baza hotararii adunarii generale extraordinare a actionarilor, in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de lege si actul constitutiv”.

 

8. Aprobarea modificarii articolului 12 litera B alin (3) din Actul Constitutiv al societatii, astfel:

 

Exercitiul atributiilor prevazute la alin. (2) lit. b), c), f) si l1– este delegat Consiliului de Administratie.”

 

Ca urmare a modificarii, art. 12 litera B din Actul constitutiv va avea urmatorul continut:

 

Articolul  12.  Adunarile generale

 

(...)

 

B. Adunarile generale extraordinare

                 Adunarile generale extraordinare ale actionarilor sunt reuniunile convocate pentru dezbaterea si solutionarea problemelor deosebite ale societatii, precum si a problemelor privind modificarea actului constitutiv.                

                 Sunt de competenta adunarii generale extraordinare hotararile privind:

a) schimbarea formei juridice a societatii;

b) mutarea sediului societatii;

c) schimbarea obiectului de activitate al societatii;

d) infiintarea sau desfiintarea unor sedii secundare: sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica;

e) prelungirea duratei societatii;

f) majorarea capitalului social;

g) reducerea capitalului social sau reintregirea lui prin emisiune de noi actiuni;

h) fuziunea cu alte societati sau divizarea societatii;

i) dizolvarea anticipata a societatii;

j) conversia actiunilor dintr-o categorie in cealalta;

k) conversia unei categorii de obligatiuni in alta categorie sau in actiuni;

l) emisiunea de obligatiuni;

l1) limitarea sau ridicarea dreptului de preferinta (de preemtiune) al actionarilor;

m) oricare alta modificare a actului constitutiv sau oricare alta hotarare pentru care este ceruta aprobarea adunarii generale extraordinare.

                 Exercitiul atributiilor prevazute la alin. (2) lit. b), c), f) si l1 – este delegat Consiliului de Administratie.

                 Pentru validitatea deliberarilor adunarii generale extraordinare sunt necesare:

                 - la prima convocare, prezenta actionarilor reprezentand cel putin 67% din capitalul social subscris, iar hotararile sa fie luate cu  majoritatea voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati; (art. 217 alin. 1 si 3)

                 - la convocarile urmatoare, prezenta actionarilor reprezentand cel putin  51% din numarul total de drepturi de vot, iar hotararile sa fie luate cu majoritatea voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

                 Hotararea adunarii generale extraordinare privind modificarea obiectului principal de activitate al societatii (art. 15 alin. (2) lit. c), de reducere sau majorare a capitalului social (art. 15 alin. (2) lit. f si g), de schimbare a formei juridice (art. 15 alin. (2) lit. a), de fuziune, divizare sau de dizolvare a societatii (art. 15 alin. (2) lit. h si i) vor fi luate cu o majoritate de cel putin doua treimi din drepturile de vot detinute de actionarii prezenti sau reprezentati (art. 115 alin. 2).

                 Hotararea adunarii generale extraordinare de a modifica drepturile sau obligatiile referitoare la o categorie de actiuni emise de societate produce efecte numai in urma aprobarii acestei hotarari de catre adunarea speciala a detinatorilor de actiuni din acea categorie. 

 

9. Aprobarea modificarii articolului 30 din Actul Constitutiv al societatii, prin includerea unui nou alineat, (10) astfel:

 

“(10) Prin derogare de la prevederile alin. (3) si (4) din prezentul articol si in virtutea delegarii catre Consiliul de Administratie a atributiilor  AGEA  de majorare a capitalui social, Consiliul de Administratie al Societatii este autorizat pe o durata de 3 ani de la data de 26.04.2023, sa majoreze capitalul social al societatii, cu ridicarea sau restrangerea dreptului de preferinta al actionarilor, in masura necesara pentru a emite actiuni ce vor fi alocate conform prevederilor programului de tip ”Stock Options Plan” sau ”SOP” aprobat de societate prin Hotararea AGEA din data de 26.04.2023 in limita plafonului de 7,5% din capitalul social al societatii.

 

Ca urmare a modificarii, art. 30 din Actul constitutiv va avea urmatorul continut:

 

“Articolul  30.  Majorarea capitalului social

                 (1) Capitalul social se poate mari prin emisiunea de actiuni noi sau prin majorarea valorii nominale a actiunilor existente in schimbul unor noi aporturi in numerar si/sau in natura.

                 (2) De asemenea, actiunile noi sunt liberate prin incorporarea rezervelor, cu exceptia rezervelor legale, precum si a beneficiilor sau a primelor de emisiune, ori prin compensarea unor creante lichide si exigibile asupra societatii cu actiuni ale acesteia.

                 (3) Hotararea adunarii generale extraordinare pentru majorarea capitalului social se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, acordandu-se pentru exercitiul «dreptului de preferinta» un termen de o luna, cu incepere din ziua publicarii.

                 (4) Actiunile emise pentru majorarea capitalului social vor fi oferite spre subscriere, in primul rand actionarilor existenti, proportional cu numarul actiunilor pe care le poseda, acestia putandu-si exercita dreptul de preferinta numai in interiorul termenului pentru exercitiul «dreptului de preferinta». Dupa expirarea acestui termen, actiunile vor putea fi oferite spre subscriere publicului.

                 (5) Dreptul de preferinta inceteaza, daca noile actiuni reprezinta aporturi in natura.

                 (6) Actiunile emise in schimbul aporturilor in numerar vor trebui platite, la data subscrierii, in proportia stabilita prin hotararea de majorare a capitalului social si, integral, in termenul stabilit de adunarea generala.

                 (7) Cand s-a prevazut o prima de emisiune, aceasta trebuie integral platita la data subscrierii.

                 (8) Hotararea adunarii generale privind majorarea capitalului social are efect numai in masura in care a fost dusa la indeplinire in termen de un an de la data sa.

                 (9) Majorarea capitalului social al societatii prin «oferta publica de valori mobiliare» – definita ca atare prin lege – este supusa dispozitiilor privind piata de capital.

               (10) Prin derogare de la prevederile alin. (3) si (4) din prezentul articol si in virtutea delegarii catre Consiliul de Administratie a atributiilor  AGEA  de majorare a capitalui social, Consiliul de Administratie al Societatii este autorizat pe o durata de 3 ani de la data de 26.04.2023, sa majoreze capitalul social al societatii, cu ridicarea sau restrangerea dreptului de preferinta al actionarilor, in masura necesara pentru a emite actiuni ce vor fi alocate conform prevederilor programului de tip ”Stock Options Plan” sau ”SOP” aprobat de societate prin Hotaraea AGEA din data de 26.04.2023 in limita plafonului de 7,5% din capitalul social al societatii.

 

10. Aprobarea imputernicirii domnului Milut Petre Marian – Presedinte al Consiliului de Administratie in vederea semnarii Actului Constitutiv actualizat al PREFAB SA.

 

11. Aprobarea datei de 23.06.2023 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a

actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 R privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

12. Aprobarea datei de 22.06.2023 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr.

24/2017 R si ale Regulamentului nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

13. Aprobarea imputernicirii si mandatarea Societatii Civile de Avocati VOICU, GEORGESCU SI ASOCIATII, prin avocatii colaboratori, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

 

 

II.          Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

1.                  Aprobarea situatiilor financiare individuale si consolidate ale PREFAB S.A. pentru anul

2022, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS), pe baza rapoartelor Consiliului de Administratie si al auditorului financiar.

 1.1. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2022 in suma de 7.756.629 lei,

conform propunerii Consiliului de Administratie, astfel :

 -       449.833,00 lei -  rezerva legala; 

 -    2.453.454,10 lei – alte rezerve;

 -    4.853.341,90 lei – dividende.

Aprobarea fixarii unui dividend brut/actiune 0.10 de lei .

Aprobarea datei de 12.07.2023 ca data platii dividendelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

Distribuirea dividendelor catre actionari se va efectua in conformitate cu prevederile legale, costurile aferente platii fiind suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

 

 2. Aprobarea politicii de remunerare pentru Administratori si Directori precum si  a planului de administrare a PREFAB S.A. in conformitate cu art.106 si art.107 din Legea nr.24/2017 R si a art.111 din Legea nr.31/1990 R. Aprobarea Raportului de Remunerare aferent exercitiului financiar 2022.

 

3. Aprobarea remuneratiei fixe lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar al anului 2023.

 

4. Aprobarea limitelor pentru indemnizatia fixa bruta lunara cuvenita conducerii executive.

 

5. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar al anului 2022.

 

6. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli, a programului de productie si a programului de investitii pentru anul 2023.

 

7. Aprobarea Raportului Anual intocmit potrivit anexei 15 din Regulamentul A.S.F. nr.5/2018 pentru exercitiul financiar al anului 2022.

 

8. Aprobarea datei de 23.06.2023 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 87, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 R privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

9. Aprobarea datei de 22.06.2023 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr.24/2017 R si ale Regulamentului nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

10. Aprobarea imputernicirii si mandatarea Societatii Civile de Avocati VOICU, GEORGESCU SI ASOCIATII, prin avocatii colaboratori, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale ordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

 Incepand cu data de 24.03.2023, convocatoarele, materialele informative si proiectele de hotarari referitoare la punctele inscrise in ordinile de zi pot fi consultate pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat – A.G.A.) sau se pot consulta sau procura contra cost, de la sediul social al PREFAB S.A., din str. Dr. Iacob Felix, nr. 17-19, et.2, sector 1, Bucuresti sau de la Punctul de Lucru din Calarasi, str. Bucuresti, nr. 396, jud. Calarasi, de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°°.

 

In aplicarea prevederilor Regulamentului A.S.F. nr.5/2018 si ale Legii nr. 24/2017 R,  actionarii reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul :

-       de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, pana cel tarziu la data de 04.04.2023;

-       de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale pana cel tarziu la data de 04.04.2023.

 

Propunerile actionarilor si documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi vor fi transmise, numai in scris, in original : fie prin posta sau servicii de curierat (la adresele mai sus mentionate), cu mentiunea scrisa clar cu majuscule : PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA (sau ORDINARA) A ACTIONARILOR DIN DATA DE  26.04.2023, fie prin mijloace electronice (la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro).

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu in data de 18.04.2023. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat).

 

Intrebarile actionarilor vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat (la adresele mai sus mentionate), fie prin mijloace electronice (la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro). Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari societatii, acestea vor anexa solicitarii copii ale documentelor care sa le ateste identitatea si calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute la data solicitarii.

 

Data de referinta este 12.04.2023. Numai actionarii inscrisi la aceasta data in Registrul Actionarilor gestionat de catre  Depozitarul Central vor putea vota in cadrul prezentelor adunari generale.

 

Actionarii pot participa la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane (inclusiv alte persoane decat actionarii), pe baza de imputernicire speciala, sau, dupa caz, de imputernicire generala sau pot vota prin corespondenta.

 

Solicitam tuturor actionarilor ce doresc sa participe la adunarile generale prin prezenta fizica la adresa mentionata in convocator pentru tinerea sedintei adunarilor generale, sa anunte Consiliul de Administratie asupra acestei intentii cu cel putin 5 (cinci) zile inaintea datei adunarilor, la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro), in vederea efectuarii tuturor pregatirilor necesare pentru a proteja sanatatea participantilor.

 

Conform art.105 din Legea nr. 24/2017 R, actionarii pot participa la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane (inclusiv alte persoane decat actionarii), pe baza de imputernicire speciala, sau, dupa caz, de imputernicire generala sau pot vota prin corespondenta.

Actionarul poate acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat.

 

Actionarii pot participa la sedinta dupa cum urmeaza :

-       Persoane fizice : personal prezinta actul de identitate sau prin reprezentare de catre o alta persoana in baza unei imputerniciri speciale, sau dupa caz, imputernicire generala si actul de identitate al reprezentantului.

-       Persoane juridice : prin reprezentantul lor legal sau prin persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare, in conditiile documentului lor de constituire (actul de identitate, imputernicire).

 

Formularele de imputerniciri speciale (in limba romana si engleza) pentru persoanele fizice si juridice se pot obtine de pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat – A.G.A.) sau de la sediile mai sus precizate, incepand cu data de 24.03.2023 si se vor completa in 3(trei) exemplare.

 

Dupa completarea in limba romana sau in limba engleza si semnarea acestora olograf, un

exemplar al procurii speciale  in original, se va depune/expedia in plic inchis, astfel incat acesta sa fie inregistrat ca primit pana la data de 24.04.2023 de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°° la registraturile de la sediul social al societatii sau de la sediul Punctului de Lucru din Calarasi, mentionand pe plic in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA (sau ORDINARA) A ACTIONARILOR DIN DATA DE  26.04.2023 » sau la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro, cel de-al doilea exemplar se va inmana reprezentantului, iar cel de-al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si pentru persoanele juridice de documentul oficial (originalul sau copia conforma cu originalul a certificatului constatator al actionarului reprezentat) care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul procurii.

 

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat, inainte de prima utilizare, va fi depusa la registraturile de la sediile mai sus mentionate, in copie certificata de catre reprezentantul actionarului, pana la data de 26.04.2023 de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°° (data de inregistrare la registraturile societatii), sub sanctiunea pierderii exercitiului de vot prin reprezentant la adunarile generale convocate prin prezentul convocator, conform prevederilor legii.

 

In cazul in care un actionar mandateaza o intitutie de credit care presteaza servicii de custodie, pentru participarea si votarea in cadrul adunarilor generale, este necesara doar imputernicire speciala originala, care trebuie sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere, in original, data de intitutia de credit, conform Regulamentului A.S.F.nr.5/2018.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarile Generale ale Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta (in limba romana si engleza) pus la dispozitia lor incepand cu data de 24.03.2023, pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat/Financiare – A.G.A.) sau de la sediile mai sus precizate.

 

Formularele de vot prin corespondenta in original, in limba romana sau in limba engleza (completate si semnate olograf de catre actionari si insotite de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si pentru persoanele juridice, de documentul oficial-certificat constatator sau orice alt document care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului) vor trebui sa parvina in original prin posta sau servicii de curierat  la registraturile de la adresele mai sus mentionate pana la data de  24.04.2023 , ora 10°° .

Procurile speciale autentice si formularele de vot prin corespondenta vor trebui sa contina informatiile prevazute in formularul de imputernicire speciala pus la dispozitie de societate.

Procurile speciale, procurile generale si formularele de vot prin corespondenta care nu sunt inregistrate la registraturile societatii pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de  prezenta si de vot in cadrul adunarilor generale ale actionarilor.

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia procurii speciala data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, actionarii persoane juridice in cazul in care nu au furnizat informatiile privind reprezentantul legal catre Depozitarul Central, anterior datei de referinta, astfel incat acesta sa se regaseasca in evidentele furnizate de Depozitarul Central pentru data de referinta, dovedesc calitatea de reprezentant legal cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau copie conforma cu originalul, emis  de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatoarelor adunarii generale a actionarilor. Aceste documente care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara sa fie legalizate sau apostilate, conform Regulamentului A.S.F.nr.5/2018.

De asemenea, persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare – in cazul in care actionarul nu a furnizat informatiile privind persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare catre Depozitarul Central, anterior datei de referinta, astfel incat acesta sa se regaseasca in evidentele furnizate de Depozitarul Central pentru data de referinta, va prezenta imputernicire speciala, sau, dupa caz, imputernicire generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective cat si documentele mentionate mai sus.

In conformitate cu Regulamentului A.S.F.nr.5/2018, in cazul actionarilor care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestia pot atesta identitatea pe langa actul care ii atesta identitatea si cu extrasul de cont din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de catre Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii indirecti care furnizeaza servicii de custodie.

In cazul in care pe data de 26.04.2023 nu vor fi indeplinite conditiile de cvorumul statutar prevazute de lege si de Actul Constitutiv, Adunarile Generale Extraordinara si Ordinara a Actionarilor vor fi convocate la data de 27.04.2023 in acelasi loc, la aceleasi ore si cu aceeasi ordine de zi.

 

Consiliul de Administratie al  PREFAB S.A.

Presedinte

 Ing.  Marian Petre Milut

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.