Stiri Piata


PREFAB SA - PREH

Convocare AGAE 15.07.2021

Data Publicare: 10.06.2021 9:17:43

Cod IRIS: 523DF

 

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 si regulamentul A.S.F. nr. 5 / 2018

 

Data raportului: 10.06.2021

Denumirea societatii comerciale - PREFAB  S.A.

Sediul Social – Bucuresti, Dr. Iacob Felix, nr. 17-19 ,et.2, sector 1

Numarul de telefon/fax – 021-3315116/ 021-3305980 – 0242-311715/0242-318975

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului – R 1916198

Numarul de ordine in Registrul Comertului – J40/9212/2003

Capitalul social subscris si varsat – 24.266.709,5 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise – Bursa de Valori Bucuresti

 

  EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT :

 

             PREFAB S.A. informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie al PREFAB S.A. din data de 09.06.2021, s-a  hotarat :

 

-          Convocarea A.G.E.A. pentru data de 15.07.2021/16.07.2021 .

 

 Anexa : Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor PREFAB S.A. in data de 15/16.07.2021.           

   

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL PREFAB S.A.

intrunit in sedinta din data de 09.06.2021, ora 15°°

 

CONVOACA

 

                ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR in data  de 15.07.2021 , ora 12°° la adresa Punctului de Lucru  din Calarasi, jud Calarasi, strada Bucuresti, nr. 396, 

pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor gestionat de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la data de 01.07.2021 zi stabilita ca data de referinta, pentru adunarea generala a actionarilor, cu mentiunea ca doar persoanele care sunt actionari la acea data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale ale actionarilor.

            Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art.92 din Legea nr.24/2017, si ale art.183-210 din Regulamentului A.S.F.nr.5/2018, precum si cele ale Actului Constitutiv al PREFAB S.A. Bucuresti.

 

Adunarea Generala Extrardinara a Actionarilor

va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

    1. Aprobarea vanzarii urmatoarelor active , respectiv urmatoarele imobile :

a) Imobil teren intravilan , conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020 ,in suprafata de 2.500 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi UAT Modelu, sub nr. 20193 si avand numarul cadastral/numar topografic 20193, situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

b) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.000 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 20141 si avand numarul cadastral/numar topografic 20141, situat in comuna Modelu jud. Calarasi.

c) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.750 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 21757 si avand numarul cadastral/numar topografic 522, situat in comuna  Modelu, jud. Calarasi.

d) Imobil teren intravilan ,conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 4.427 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 21760 si avand numarul cadastral/numar topografic 21760, situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

e) Imobil teren intravilan , conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 2.500 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 20194 si avand numarul cadastral/numar topografic 20194 , situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

f) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului  Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.000 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi , sub nr. 20112 si avand numarul cadastral/numar topografic 20112, situat in com. Modelu, jud. Calarasi.

g) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului  Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.000 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi UAT Modelu, sub nr. 20115 si avand numarul cadastral/numar topografic 20115, situat in comuna  Modelu, jud. Calarasi.

h) Imobil compus din teren in suprafata de 298 mp si constructii : bloc  locuinte P+4E , continand 20 apartamente suprafata construita la sol 222 mp,situat in Calarasi, jud. Calarasi, strada Victor Orlovschi nr.2, fosta strada Prelungirea Bucuresti, nr.2, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 24511/numar topografic 24511, categorie folosinta curti constructii.

i) Imobil situat in Calarasi, jud. Calarasi, str. Bucuresti, nr.396, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 25288/ numar topografic 25288,compus din teren in suprafata de 7.820 mp, constructii in suprafata totala de 1.921mp (25288-C1,C2,C3,C4,C5,C6,C7,C8) si echipamente. Categorie folosinta curti constructii, destinatie constructii industriale, edilitare, anexa – ferme crestere pui si porci .

j) Imobile situate in statiunea Jupiter, jud. Constanta, compuse din teren in suprafata totala de 6.500 mp si constructii in suprafata de 751 mp. Imobilele sunt inscrise in Cartea Funciara a ANCPI Mangalia, sub nr.107450/ numar topografic 107450 si in Cartea Funciara a ANCPI Mangalia, sub nr.100899/ numar topografic 100899. Categorie folosinta curti constructii.

 

    2. In vederea vanzarii, activele vor fi reevaluate conform prevederilor legale in vigoare de catre o persoana fizica sau juridica autorizata.

Pretul final va fi aprobat pentru fiecare imobil in parte de Consiliul de Administratie prin decizie luata cu majoritate de voturi.

Vanzarea se va realiza prin incheierea unor contracte de vanzare, ce vor fi semnate in fata unui notar public. Transferul dreptului de proprietate se va face o data cu plata integrala a pretului fiecarui activ vandut.

Pretul incasat va fi folosit pentru plata creditelor bancare deja existente, diminuandu-se gradul de indatorare al societatii.

Activele mentionate la punctul 1 nu contribuie la realizarea obiectului principal de activitate al societatii.

Valoarea totala a activelor prevazute la punctul 1 este sub 20% din valoarea imobilizarilor nete minus creantele pe durata unui exercitiu financiar .

 

   3. Imputernicirea Consiliului de Administratie al societatii PREFAB S.A., sa desemneze persoanele imputernicite pentru semnarea in numele societatii, in fata autoritatiilor competente a contractelor de vanzare in forma autentica avand ca obiect imobilele mentionate la punctul 1 sau a oricarui alt document necesar pentru perfectarea acestora, precum si sa intreprinda toate demersurile necesare pentru incheierea si inregistrarea acestor contracte.

 

   4. Ratificarea Deciziei C.A. nr.9/26.05.2021 si confirmarea privind numirea in Comitetul de Audit al societatii PREFAB SA, a d-nei NAICU CORNELIA, auditor financiar inregistrat la CAFR carnet nr. 992.

 

   5. Aprobarea datei de 04.08.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

   6. Aprobarea datei de 03.08.2021 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017si ale Regulamentului nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

   7. Aprobarea imputernicirii si mandatarea Cabinetului de Avocat Voicu Irina, prin avocatii colaboratori, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

            Incepand cu data de 14.06.2021 , convocatorul, materialele informative si proiectele de hotarare referitoare la punctele inscrise in ordinile de zi pot fi consultate pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat – A.G.A.) sau se pot consulta sau procura contra cost, de la sediul social al PREFAB S.A., din str. Dr. Iacob Felix, nr. 17-19, et.2, sector 1, Bucuresti sau de la Punctul de Lucru din Calarasi, str. Bucuresti, nr. 396, jud. Calarasi, de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°°.

            In aplicarea prevederilor Regulamentului A.S.F. nr.5/2018 si ale Legii nr. 24/2017, modificata prin Legea nr. 158/2020, actionarii reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul :

-          de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, pana cel tarziu la data de 25.06.2021;

-          de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale pana cel tarziu la data de 25.06.2021.

            Propunerile actionarilor si documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi vor fi transmise, numai in scris, in original : fie prin posta sau servicii de curierat ( la adresele mai sus mentionate), cu mentiunea scrisa clar cu majuscule : PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE  15.07.2021, fie prin mijloace electronice (la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro).

            Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu in data de 06.07.2021. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat).

            Intrebarile actionarilor vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat (la adresele mai sus mentionate), fie prin mijloace electronice (la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro). Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari societatii, acestea vor anexa solicitarii copii ale documentelor care sa le ateste identitatea si calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute la data solicitarii.

            Data de referinta este 01.07.2021. Numai actionarii inscrisi la aceasta data in Registrul Actionarilor gestionat de catre  Depozitarul Central vor putea vota in cadrul prezentelor adunari generale.

Actionarii pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane (inclusiv alte persoane decat actionarii), pe baza de imputernicire speciala, sau, dupa caz, de imputernicire generala sau pot vota prin corespondenta. Avand in vedere adoptarea tuturor masurilor necesare conform recomandarilor formulate/obligatiilor legale in vederea prevenirii/limitarii raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 (COVID-19), consideram ca exercitarea votului prin corespondenta este modalitatea recomandata prin care actionarii isi pot manifesta acest drept in deplina concordanta cu reglementarile adoptate in aceasta situatie exceptionala.

Solicitam tuturor actionarilor ce doresc sa participe la adunarea generala prin prezenta fizica la adresa mentionata in convocator pentru tinerea sedintei adunarii generale, sa anunte Consiliul de Administratie asupra acestei intentii cu cel putin 5 (cinci) zile inaintea datei adunarii, la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro), in vederea efectuarii tuturor pregatirilor necesare pentru a proteja sanatatea participantilor, precum si pentru respectarea cu strictete a masurilor dispuse de autoritati, in contextul restrictiilor impuse pe fondul Pandemiei Covid 19.

Conform art.92 din Legea nr. 24/2017, actionarii pot participa la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane (inclusiv alte persoane decat actionarii), pe baza de imputernicire speciala, sau, dupa caz, de imputernicire generala sau pot vota prin corespondenta.

Actionarul poate acorda o imputernicire generala valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicire sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat.

Actionarii pot participa la sedinta dupa cum urmeaza :

-          Persoane fizice : personal prezinta actul de identitate sau prin reprezentare de catre o alta persoana in baza unei imputerniciri speciale, sau dupa caz, imputernicire generala si actul de identitate al reprezentantului.

-          Persoane juridice : prin reprezentantul lor legal sau prin persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare, in conditiile documentului lor de constituire (actul de identitate, imputernicire).

            Formularele de imputerniciri speciale (in limba romana si engleza) pentru persoanele fizice si juridice se pot obtine de pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat – A.G.A.) sau de la sediile mai sus precizate, incepand cu data de 14.06.2021 si se vor completa in 3(trei) exemplare.

Dupa completarea in limba romana sau in limba engleza si semnarea acestora olograf, un

exemplar al imputernicirii speciale in original, se va depune/expedia in plic inchis, astfel incat acesta sa fie inregistrat ca primit pana la data de 13.07.2021 de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°° la registraturile de la sediul social al societatii sau de la sediul Punctului de Lucru din Calarasi, mentionand pe plic in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE  15.07.2021 » sau la adresele de e-mail : actionariat@prefab.ro si office@prefab.ro, cel de-al doilea exemplar se va inmana reprezentantului, iar cel de-al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si pentru persoanele juridice de documentul oficial (originalul sau copia conforma cu originalul a certificatului constatator al actionarului reprezentat) care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul procurii.

            Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau unui avocat, inainte de prima utilizare, va fi depusa la registraturile de la sediile mai sus mentionate, in copie certificata de catre reprezentantul actionarului, pana la data de 13.07.2021 de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°° ( data de inregistrare la registraturile societatii), sub sanctiunea pierderii exercitiului de vot prin reprezentant la adunarile generale convocate prin prezentul convocator, conform prevederilor legii.

            In cazul in care un actionar mandateaza o intitutie de credit care presteaza servicii de custodie, pentru participarea si votarea in cadrul adunarilor generale, este necesara doar imputernicire speciala originala, care trebuie sa fie insotita de o declaratie pe proprie raspundere, in original, data de intitutia de credit , conform Dispunerii de masuri nr.26/20.12.2012, art.2(1) i),ii) si iii).

            Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta ( in limba romana si engleza) pus la dispozitia lor incepand cu data de 14.06.2021, pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat/Financiare – A.G.A.) sau de la sediile mai sus precizate.

            Formularele de vot prin corespondenta in original, in limba romana sau in limba engleza (completate si semnate olograf de catre actionari si insotite de o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica / a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si pentru persoanele juridice, de documentul oficial-certificat constatator sau orice alt document care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului) vor trebui sa parvina in original prin posta sau servicii de curierat  la registraturile de la adresele mai sus mentionate pana la data de  13.07.2021 , ora 10°° .

            Procurile speciale autentice si formularele de vot prin corespondenta vor trebui sa contina informatiile prevazute in formularul de imputernicire speciala pus la dispozitie de societate.

            Procurile speciale, procurile generale si formularele de vot prin corespondenta care nu sunt inregistrate la registraturile societatii pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de  prezenta si de vot in cadrul adunarilor generale ale actionarilor.

            In toate cazurile de mai sus, cu exceptia procurii speciale data de un actionar unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, actionarii persoane juridice in cazul in care nu au furnizat informatiile privind reprezentantul legal catre Depozitarul Central, anterior datei de referinta, astfel incat acesta sa se regaseasca in evidentele furnizate de Depozitarul Central pentru data de referinta,dovedesc calitatea de reprezentant legal cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau copie conforma cu originalul, emis  de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorelor adunarii generale a actionarilor. Aceste documente care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza, fara sa fie legalizate sau apostilate, conform Dispunerii de masuri nr.26/20.12.2012, art.4(1), (2) si (3).

           Deasemenea, persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare – in cazul in care actionarul nu a furnizat informatiile privind persoana careia i s-a delegat competenta de reprezentare catre Depozitarul Central, anterior datei de referinta, astfel incat acesta sa se regaseasca in evidentele furnizate de Depozitarul Central pentru data de referinta, va prezenta imputernicire speciala, sau, dupa caz, imputernicire generala semnata de reprentantul legal al persoanei juridice respective cat si documentele mentionate mai sus.

            In conformitate cu Dispunerea de masuri nr.26/20.12.2012, art.5, in cazul actionarilor care adreseaza intrebari sau care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestia pot atesta identitatea pe langa actul care ii atesta identitatea si cu extrasul de cont din care sa rezulte calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute, emis de catre Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii indirecti care furnizeaza servicii de custodie.

 

            In cazul in care pe data de 15.07.2021 nu vor fi indeplinite conditiile de cvorumul statutar prevazute de lege si de Actul Constitutiv, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va fi convocata la data de 16.07.2021 in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi.

   

                                                                                                                                   Consiliul de Administratie al  PREFAB S.A.

       Presedinte

                                                                                                                                                     Ing.  Marian Petre Milut

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.