Stiri Piata


PREFAB SA - PREH

Erata raport curent completare convocare AGEA 15.07.2021

Data Publicare: 29.06.2021 11:47:45

Cod IRIS: 4D91E

Nr. 5255/29.06.2021

Erata

La Raportul Curent din 28.06.2021

 

Se indreapta eroarea materiala la Raportul Curent privind completarea ordinii de zi a A.G.E.A. convocata pentru data de 15/16.07.2021, la alineatele 3, 4, 13, 14 si punctul 2 al ordinii de zi, care se vor modifica si se va adauga alineatul 14, astfel:

 Alineatul 3, care in forma initiala avea urmatorul continut:

 “In conformitate cu art.1171 alin.1 din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale art.189 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, in baza solicitarii nr. 6/25.06.2021 a actionarului S.I.F. Muntenia S.A., detinator al unui numar de 6.295.000 actiuni/drept de vot reprezentand 12,97% din capitalul social prin care inainteaza propunerea sa de completare a ordinii de zi a adunarii generale extraordinare a actionarilor si anume:”

 

 se modifica si va avea urmatorul continut:

 

 “in baza solicitarii nr. 6/25.06.2021 a actionarului S.I.F. Muntenia S.A., detinator al unui numar de 6.295.000 actiuni/drept de vot reprezentand 12,97% din capitalul social prin care a inaintat propunerea sa de completare a ordinii de zi a adunarii generale extraordinare a actionarilor si anume:”

 

Alineatul 4, care in forma initiala avea urmatorul continut:

 “Propunerea S.I.F. Muntenia S.A. este urmatoarea:”

 

se elimina.

  

Alineatul 13, care in forma initiala avea urmatorul continut:

 

“Propunerea mai sus mentionata. va inlocui punctul 2 de pe ordinea de zi asa cum aceasta a fost publicata. Ca urmare a acestei completari a punctului 2 mai sus mentionat, acesta va fi numerotat 2 pe ordinea de zi revizuita.”.

 

se modifica si va avea urmatorul continut:

 

“In conformitate cu art.1171 alin.1 din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu art.189 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,”.

 

Se va adauga alineatul 14, care va avea urmatorul continut:

 

“Se completeaza ordinea de zi a AGEA cu propunerea mai sus mentionata.”.

 

Alineatul care precede punctul de 2 al ordinii de zi, care in forma initiala avea urmatorul continut :

 

Punctul de pe ordinea de zi continand completarea propusa de S.I.F. Muntenia S.A. :

 

Se va situa la finalul punctului 2 al ordinii de zi si va avea urmatorul continut:

 

(Punctul de pe ordinea de zi este completat cu propunerea S.I.F. Muntenia S.A.)

 

Redam mai jos forma corecta a Raportului Curent privind completarea ordinii de zi a A.G.E.A. convocata pentru data de 15/16.07.2021, care urmeaza sa fie publicat in Monitorul Oficial.

 

    

                                                                                                             COMPLETAREA  CONVOCATORULUI

 ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

 din data de 15.07.2021 (16.07.2021- a doua convocare)

   

Consiliul de Administratie al societatii PREFAB S.A., denumita in continuare « Societatea », cu sediul in Bucuresti, str. Dr. Iacob Felix, nr.17-19, et.2, sector 1, avand nr. de ordine la Registrul Comertului J40/9212/2003, cod unic de inregistrare 1916198,

Avand in vedere convocarea (« Convocatorul ») Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii (AGEA), care va avea loc in data de 15.07.2021, ora 1200, la adresa Punctului de Lucru din Calarasi, jud Calarasi, strada Bucuresti, nr. 396, convocator publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2374/11.06.2021, in ziarul de circulatie nationala “National” nr.6859/11.06.2021 si in ziarul ”Observator de Calarasi” nr.4497/11.06.2021, in baza solicitarii nr. 6/25.06.2021 a actionarului S.I.F. Muntenia S.A., detinator al unui numar de 6.295.000 actiuni/drept de vot reprezentand 12,97% din capitalul social prin care a inaintat propunerea sa de completare a ordinii de zi a adunarii generale extraordinare a actionarilor si anume:

 

“1. Aprobarea ca in vederea vanzarii, activele sa fie reevaluate conform prevederilor legale in vigoare de catre o persoana fizica sau juridica autorizata.

Pretul final va fi aprobat pentru fiecare imobil in parte de Consiliul de Administratie prin decizie luata cu majoritate de voturi.

Pretul minim final de vanzare al fiecarui activ/imobil in parte va fi valoarea stabilita prin raportul de evaluare.

In ipoteza in care exista mai multe oferte pentru acelasi imobil, pretul de vanzare va fi stabilit prin licitatie publica cu strigare cu pret in urcare in pas de 5% din valoarea activului sau prin negociere directa la pretul cel mai mare oferit.

Vanzarea se va realiza prin incheierea unor contracte de vanzare, ce vor fi semnate in fata unui notar public.

Transferul dreptului de proprietate se va face o data cu plata integrala a pretului fiecarui activ vandut.

Pretul incasat va avea ca destinatie plata creditelor bancare deja existente, precum si distribuirea de dividende catre actionari.

Activele mentionate la punctul 1 nu contribuie la realizarea obiectului principal de activitate al societatii.

Valoarea totala a activelor prevazute la punctul 1 este sub 20% din valoarea imobilizarilor nete minus creantele pe durata unui exercitiu financiar.”

 

In conformitate cu art.1171 alin.1 din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu art.189 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

 

Se completeaza ordinea de zi a AGEA cu propunerea mai sus mentionata.

 

Prin urmare, ordinea de zi a AGEA completata este urmatoarea:

 

        1. Aprobarea vanzarii urmatoarelor active, respectiv urmatoarele imobile:

a) Imobil teren intravilan , conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020,in suprafata de 2.500 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi UAT Modelu, sub nr. 20193 si avand numarul cadastral/numar topografic 20193, situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

b) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.000 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 20141 si avand numarul cadastral/numar topografic 20141, situat in comuna Modelu jud. Calarasi.

c) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.750 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 21757 si avand numarul cadastral/numar topografic 522, situat in comuna  Modelu, jud. Calarasi.

d) Imobil teren intravilan ,conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 4.427 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 21760 si avand numarul cadastral/numar topografic 21760, situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

e) Imobil teren intravilan , conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 2.500 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 20194 si avand numarul cadastral/numar topografic 20194, situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

f) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.000 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi , sub nr. 20112 si avand numarul cadastral/numar topografic 20112, situat in com. Modelu, jud. Calarasi.

g) Imobil teren intravilan conform Hotararii Consiliului Local al Comunei Modelu nr. 51/28 iulie 2020, in suprafata de 5.000 mp, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi UAT Modelu, sub nr. 20115 si avand numarul cadastral/numar topografic 20115, situat in comuna Modelu, jud. Calarasi.

h) Imobil compus din teren in suprafata de 298 mp si constructii: bloc locuinte P+4E, continand 20 apartamente suprafata construita la sol 222 mp,situat in Calarasi, jud. Calarasi, strada Victor Orlovschi nr.2, fosta strada Prelungirea Bucuresti, nr.2, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 24511/numar topografic 24511, categorie folosinta curti constructii.

i) Imobil situat in Calarasi, jud. Calarasi, str. Bucuresti, nr.396, inscris in Cartea Funciara a ANCPI Calarasi, sub nr. 25288/ numar topografic 25288, compus din teren in suprafata de 7.820

mp, constructii in suprafata totala de 1.921mp (25288-C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8) si echipamente. Categorie folosinta curti constructii, destinatie constructii industriale, edilitare, anexa – ferme crestere pui si porci .

j) Imobile situate in statiunea Jupiter, jud. Constanta, compuse din teren in suprafata totala de 6.500 mp si constructii in suprafata de 751 mp. Imobilele sunt inscrise in Cartea Funciara a ANCPI Mangalia, sub nr.107450/ numar topografic 107450 si in Cartea Funciara a ANCPI Mangalia, sub nr.100899/ numar topografic 100899. Categorie folosinta curti constructii.

 

    2. Aprobarea ca in vederea vanzarii, activele sa fie reevaluate conform prevederilor legale in vigoare de catre o persoana fizica sau juridica autorizata.

Pretul final va fi aprobat pentru fiecare imobil in parte de Consiliul de Administratie prin decizie luata cu majoritate de voturi.

Pretul minim final de vanzare al fiecarui activ/imobil in parte va fi valoarea stabilita prin raportul de evaluare.

In ipoteza in care exista mai multe oferte pentru acelasi imobil, pretul de vanzare va fi stabilit prin licitatie publica cu strigare cu pret in urcare in pas de 5% din valoarea activului sau prin negociere directa la pretul cel mai mare oferit.

Vanzarea se va realiza prin incheierea unor contracte de vanzare, ce vor fi semnate in fata unui notar public.

Transferul dreptului de proprietate se va face o data cu plata integrala a pretului fiecarui activ vandut.

Pretul incasat va avea ca destinatie plata creditelor bancare deja existente, precum si distribuirea de dividende catre actionari.

Activele mentionate la punctul 1 nu contribuie la realizarea obiectului principal de activitate al societatii.

Valoarea totala a activelor prevazute la punctul 1 este sub 20% din valoarea imobilizarilor nete minus creantele pe durata unui exercitiu financiar.

(Punctul de pe ordinea de zi este completat cu propunerea S.I.F. Muntenia S.A.)

 

   3. Imputernicirea Consiliului de Administratie al societatii PREFAB S.A., sa desemneze persoanele imputernicite pentru semnarea in numele societatii, in fata autoritatiilor competente a contractelor de vanzare in forma autentica avand ca obiect imobilele mentionate la punctul 1 sau a oricarui alt document necesar pentru perfectarea acestora, precum si sa intreprinda toate demersurile necesare pentru incheierea si inregistrarea acestor contracte.

 

   4. Ratificarea Deciziei C.A. nr.9/26.05.2021 si confirmarea privind numirea in Comitetul de Audit al societatii PREFAB SA, a d-nei NAICU CORNELIA, auditor financiar inregistrat la CAFR carnet nr. 992.

 

   5. Aprobarea datei de 04.08.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

   6. Aprobarea datei de 03.08.2021 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017si ale Regulamentului nr.5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

   7. Aprobarea imputernicirii si mandatarea Cabinetului de Avocat Voicu Irina, prin avocatii colaboratori, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararilor adunarii generale extraordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

            Numai persoanele care sunt actionari ai Societatii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii gestionat de catre Depozitarul Central S.A. la data de referinta 01.07.2021 sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot in cadrul AGEA, conform prevederilor legale, personal (prin reprezentantii legali) sau prin reprezentant (pe baza de Imputernicire speciala sau Imputernicire generala), sau inainte de AGEA, prin corespondenta ( pe baza de Formular de vot prin corespondenta).

Proiectele de hotarari ale AGEA si ordinea de zi revizuita impreuna cu formularul actualizat de Imputernicire speciala si cel de Buletin de vot prin corespondenta ale AGEA pot fi obtinute de la sediul social al PREFAB S.A., din str. Dr. Iacob Felix, nr. 17-19, et.2, sector 1, Bucuresti sau de la Punctul de Lucru din Calarasi, str. Bucuresti, nr. 396, jud. Calarasi, de luni pana vineri intre orele 09°° si 14°° si de pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat – A.G.A.), incepand cu data de 30.06.2021.

 

         In cazul in care pe data de 15.07.2021 nu vor fi indeplinite conditiile de cvorumul statutar prevazute de lege si de Actul Constitutiv, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va fi convocata la data de 16.07.2021 in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi.

          Restul continutului convocatorului AGEA PREFAB S.A., publicat initial in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a, nr.2374/11.06.2021, in ziarul de circulatie nationala “National” nr.6859/11.06.2021, in ziarul ” Observator de Calarasi” nr.4497/11.06.2021 si pe website-ul societatii (www.prefab.ro – Sectiunea Actionariat – A.G.A.),  ramane neschimbat.

 

                                                                                                                              Consiliul de Administratie al  PREFAB S.A.

Presedinte

                                                                                                                                               Ing.  Marian Petre Milut

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.