Stiri Piata


PREBET SA AIUD - PREB

Completare ordine de zi AGOA 29/30.01.2021

Data Publicare: 11.01.2021 18:00:07

Cod IRIS: DB416

Nr. 96 / 11.01.2021

  

Catre,

  Bursa de Valori Bucuresti

  Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

 

RAPORT CURENT

Conform prevederilor Regulamentului UE nr. 596/2014 privind abuzul de piata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, respectiv ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata:

Data Raportului: 11.01.2021

Denumirea entitatii emitente: S.C. PREBET AIUD S.A.

Sediul Social: Aiud, Strada Arenei, Nr. 10, jud. Alba – Romania, 515200

Numar de telefon/fax: 004-0258-861661 / 004-0258-861454

Codul unic de inregistrare fiscala: RO 1763841

Cod LEI: 254900R0KBC9MDTF1V33

Numar de ordine in Registrul Comertului: J 01/121/1991

Capital social subscris si varsat: 8.199.547,74 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Standard.

 

Eveniment important de raportat: Solicitare completare ordine de zi a AGOA PREBET AIUD SA convocata pentru data de 29 / 30.01.2021.

 

Informam actionarii si investitorii cu privire la faptul ca numitii Mihai Danila, Dan Segal, Marius Vasile Stan si Marius Viorel Motogna, actionari ai SC PREBET AIUD SA avand impreuna o detinere de 2.891.445, reprezentand 6,3474 % din capitalul social PREBET AIUD (conform extraselor de cont transmise), au solicitat introducerea pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor PREBET AIUD SA convocata pentru data de 29/30.01.2021, a urmatoarelor doua puncte :

 

“Aprobarea schimbarii destinatiei unei sume de 10.021.669,46 lei din rezervele constituite din profitul net al societatii obtinut in anii precedenti si distribuirea acestei sume ca dividende catre actionari, respectiv 0,22 lei brut/actiune. Aprobarea datei de 01 martie 2021 ca data platii dividendelor.

 

 

 

 

 

 

Director General

Ing. Ranca Flaviu

 

 

 

 

 

Ordinea de zi completata a A.G.O.A va fi urmatoarea :

                                    

 

1.    Alegerea membrilor Consiliului de Administratie al Societatii, pentru un nou mandat de 4 ani, prin metoda votului cumulativ.

2.    Aprobarea schimbarii destinatiei unei sume de 10.021.669,46 lei din rezervele constituite din profitul net al societatii obtinut in anii precedenti si distribuirea acestei sume ca dividende catre actionari, respectiv 0,22 lei brut/actiune.

3.    Aprobarea datei de 01 martie 2021 ca Data platii dividendelor.

4.   Aprobarea datei de 18.02.2021 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din Legea nr. 24/ 2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

5.    Aprobarea datei de 17.02.2021 ca ex-date, in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

6.   Aprobarea imputernicirii si mandatarea domnului Cimpean Ioan – director economic al Societatii, pentru efectuarea operatiunilor necesare si legale pentru inregistrarea hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor cat si realizarea formalitatilor de publicitate.

 

Toate celelalte aspecte din Convocatorul initial publicat in data de 21.12.2020 privind procedura si desfasurarea AGOA raman neschimbate.

 

 

 

 

 

 

                                                          Consiliul de Administratie al S.C. PREBET AIUD S.A.

                                                                Presedinte

                                                                                                                                   Nicolae Ratiu

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.