Stiri Piata


PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. - PPLI

Convocare AGA Anuala 24/25.04.2019

Data Publicare: 21.03.2019 18:03:14

Cod IRIS: A441A

 

Catre:      AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

                    SECTORUL INSTRUMENTELOR SI INVESTITIILOR FINANCIARE

                    Fax: 021- 659.60.51/ 021- 659.64.14

 

RAPORT CURENT

Data raportului: 21.03.2019

Denumirea entitatii emitente: PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

Sediul social: Str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, Sector 2, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/fax: 021/252.10.77

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 24599480

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17508/2008

Capital social subscris si varsat: 77.363.547 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Piata AeRO – Sistem Alternativ de Tranzactionare (ATS) al Bursei de Valori Bucuresti, simbol de piata PPLI

Eveniment important de raportat: Hotararea Consiliului de Administratie al PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. („Societatea”) privind convocarea sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii.

 

Societatea informeaza actionarii interesati ca in data de 20.03.2019 a avut loc sedinta Consiliului de Administratie al Societatii, in care s-au aprobat urmatoarele:

1.       Aprobarea documentelor suport pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, respectiv:

(i) Raportul anual al Consiliului de Administratie intocmit conform prevederilor Regulamentului ASF nr. 5/2018;

(ii) Situatiile financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2018,

(iii) Programul de activitate si Bugetul de Venituri si Cheltuieli al Societatii pentru anul 2019,

(iv) Propunerea formulata de Consiliul de Administratie privind repartizarea rezultatului exercitiul financiar al anului 2018.

2.      Stabilirea datei la care va avea loc sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii

Consiliul de Administratie a aprobat stabilirea datei la care va avea loc AGOA, dupa cum urmeaza:

-          Prima convocare la data de 24.04.2019, ora 09:00 a.m., la adresa din Mun. Bucuresti, str. Ziduri Mosi nr. 23, cladirea centrului comercial Veranda Mall, biroul 3, sector 2, Romania;

-          In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intrunesc conditiile de validitate/ cvorumul de prezenta prevazute de Legea Societatilor si de Actul Constitutiv, se convoaca si se fixeaza in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 cea de-a doua Adunare Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 25.04.2019, la ora 09:00 a.m., in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

3.      Stabilirea ordiniii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor

Consiliul de Administratie al Societatii a aprobat ordinea de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, dupa cum urmeaza:

1.       Prezentarea si aprobarea Raportului Anual al Societatii, intocmit conform prevederilor Regulamentului nr. 5/2018.

2.       Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii pentru activitatea desfasurata de acestia in calitate de membri ai Consiliului de Administratie al Societatii in anul 2018.

3.       Prezentarea si aprobarea situatiilor financiare anuale ale Societatii pentru exercitiul financiar 2018.

4.       Aprobarea repartizarii rezultatului exercitiului financiar 2018, conform propunerii Consiliului de Adminstratie.

5.       Prezentarea si aprobarea Programului de activitate si a Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societatii pentru anul 2019.

6.       Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor Consiliului de Adminstratie pentru exercitiul financiar 2019, conform propunerii actionarilor.

7.                   Aprobarea ca Data de Inregistrare a zilei de 14.05.2019 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in prezenta Adunare Generala Ordinara a Actionarilor si aprobarea datei de 13.05.2019 ca data ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu decid asupra datei platii.

8.                  Aprobarea mandatarii Dnei Aurora Voiculescu, director general al Societatii, cu posibilitatea de substituire, cu puteri si autoritate depline de a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, precum si de actiona, in mod individual, in numele si pe seama Societatii, pentru a incheia si/ sau semna in numele Societatii si/ sau al actionarilor Societatii hotararile prezentei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate, sa depuna, sa preia acte si sa semneze in acest scop in numele Societatii in relatia cu Registrul Comertului, ASF, Bursa de Valori Bucuresti S.A., Depozitarul Central S.A., precum si orice alte entitati publice sau private, astfel cum va fi necesar, util sau recomandabil in acest sens.

4.      Stabilirea Datei de Referinta pentru sedinta Adunarii Generale Ordinare a actionarilor Societatii conform prevederilor Legii nr. 24/2017

Consiliul de Administratie al Societatii a aprobat data de 5.04.2019 ca Data de Referinta pentru sedinta Adunarii Generale Ordinara a Actionarilor, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de Depozitarul Central S.A.

5.      Stabilirea Datei de Inregistrare si ex-date conform prevederilor Legii nr. 24/2017

Consiliul de Administratie a aprobat ca Data de Inregistrare a zilei de 14.05.2019 conform art. 86 alin. (1) din Legea 24/2017, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si data de 13.05.2019 ca ex date. Intrucat nu se propune adoptarea unei decizii care sa implice efectuarea unor plati catre actionari, actionarii nu vor decide asupra datei platii.

 

****

INFORMATII GENERALE PRIVIND ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

 

La Adunarea Generala Ordinara sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta 5.04.2019, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv al Societatii, personal, prin reprezentantii legali sau prin reprezentant conventional (pe baza de Procura speciala in baza formularului de procura pus la dispozitie de Societate, sau pe baza de Procura generala, in conditiile legii). Actionarii au dreptul sa voteze si prin corespondenta, utilizand formularele speciale puse la dispozitie de catre Societate in acest sens.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Ordinara este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate/carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de un document oficial care ii atesta aceasta calitate.

Calitatea de reprezentant legal va fi determinata in baza Registrului Actionarilor Societatii, de la Data de Referinta de 5.04.2019 sau, in cazul in care actionarul in cauza nu a facut demersuri in sensul inregistrarii reprezentantului legal la Depozitarul Central S.A., in vederea reflectarii in Registrul Actionarilor Societatii, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conforma cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare.

Reprezentantii persoanelor fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 92 alin. (10)- (13), (15), (16) din Legea 24/2017, semnata de catre actionarul persoana fizica si copie dupa actul de identitate al actionarului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate al mandatarului (BI/CI pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini), insotit de Procura speciala sau, dupa caz, Procura generala emisa in conditiile art. 92 alin. (10)- (13), (15), (16) din Legea 24/2017, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective. Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului procurii speciale, in cazul in care calitatea de reprezentant legal a persoanei respective nu poate fi determinata in baza Registrului Actionarilor al Societatii de la Data de Referinta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii Convocarii Adunarii Generale Ordinare).

Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Incepand cu data publicarii convocatorului, pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, formularele de vot prin corespondenta, proiectele de hotarari, documentele si materialele informative referitoare la problemele/aspectele incluse pe ordinile de zi. Aceste documente sunt disponibile, incepand cu aceeasi data si pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro  

Dupa completarea si semnarea Procurii speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Ordinara, pusa la dispozitie de Societate, un exemplar original al Procurii speciale va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 22.04.2019, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROCURA SPECIALA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 24/ 25 APRILIE 2019”, care la randul lor vor fi puse intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „PROCURI DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 24/25 APRILIE 2019”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master se va insera cate un plic inchis continand instructiunile de vot pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, astfel:

-         „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 2 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 24 APRILIE 2019/25 APRILIE 2019”.

-         „PROCURA SPECIALA VOT SECRET- PUNCTUL 7 DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 24 APRILIE 2019/25 APRILIE 2019”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea instructiunilor de vot privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/ imputernicitii acestora in Adunarea Generala Ordinara pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

De asemenea, Procurile speciale pot fi transmise si prin mijloace electronice la adresa de e-mail office@prodplastimobiliare.ro avand atasata o semnatura electronica extinsa, cu respectarea termenului precizat mai sus.

Actionarii pot fi reprezentati de alte persoane si in temeiul unei imputerniciri generale acordate in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 24/2017. Inainte de prima utilizare a acestor imputerniciri, copii certificate pentru conformitate a acestora se depun/ transmit astfel incat sa fie inregistrate la Societate cu respectarea procedurii si a termenului pentru depunerea procurilor speciale, indicat mai sus. In aplicarea prevederilor art. 92 alin. (15) din Legea nr. 24/2017, reprezentantul desemnat de actionar prin procura generala va da la momentul prezentarii la sala de sedinta, inainte de primirea buletinului de vot, o declaratie pe proprie raspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecarei adunari generale desfasurate de Societate, pe perioada de valabilitate a imputernicirii generale, din care sa rezulte ca nu se afla intr-o situatie de conflict de interese potrivit prevederilor legale mentionate.

In cazul votului prin corespondenta, formularele de vot, completate si semnate, impreuna cu dovada identitatii actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/legitimatie de sedere sau alt act de identitate national recunoscut de Statul Roman pentru cetatenii straini respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletinul/cartea de identitate/pasaportul reprezentantului legal, impreuna cu actul constitutiv, extras/certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta dovada emisa de o autoritate competenta) pot fi transmise la sediul Societatii prin servicii postale sau de curierat, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la biroul de registratura al Societatii situat la sediul sau pana la data de 22 04.2019, ora 09:00 a.m., intr-un plic master inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 24/ 25 APRILIE 2019”.

Formularele de vot care nu sunt primite la registratura Societatii situata la sediul acesteia, in limita termenului mentionat mai sus, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si a majoritatii in Adunarii Generale Ordinare.

Actionarii reprezentand individual sau impreuna mai mult de 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in conditiile legii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi si sa faca propuneri de hotarare pentru punctele incluse sau astfel introduse pe ordinea de zi, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a. Solicitarile vor fi transmise in scris, la adresa sediului Societatii, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “PROPUNERI PENTRU ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARAE A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN 24/ 25 APRILIE 2019”. In cazul in care se propune introducerea unor puncte noi pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare se vor transmite totodata (i) documentele care atesta identitatea actionarului/actionarilor (astfel cum este detaliat mai sus) (ii) propunerile de hotarari cu privire la punctele nou incluse precum si (iii) informatii suplimentare cu privire la punctele propuse, care sa asigure o informare adecvata a tuturor actionarilor referitor la problemele supuse dezbaterii.

Dupa completarea si semnarea Formularului de vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Ordinara, pus la dispozitie de Societate, un exemplar original al Formularului de vot va fi depus personal sau transmis prin posta sau curier cu confirmare de primire, astfel incat sa poata fi inregistrat ca primit la biroul de registratura al Societatii, situat la sediul acesteia pana la data de 22 04.2019, ora 09:00 a.m., intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule: “FORMULAR DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 24/ 25 APRILIE 2019””, care la randul sau vor fi pus intr-un plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule „FORMULARE DE VOT PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A. DIN DATA DE 24/25 APRILIE 2019”.

Pentru asigurarea caracterului secret al exprimarii votului privind punctele de pe ordinea de zi care necesita vot secret, in plicul master inchis se va insera cate un plic inchis continand formularul de vot prin corespondenta pentru fiecare din punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare pentru care este necesar votul secret, cu mentiunea cu majuscule, dupa cum urmeaza:

-         „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 2, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 24 APRILIE 2019/25 APRILIE 2019”.

-          „FORMULAR DE VOT PRIN CORESPONDENTA – VOT SECRET- PUNCTUL 7, DE PE ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR DIN 24 APRILIE 2019/25 APRILIE 2019”.

Secretariatul tehnic desemnat de presedintele Consiliului de Administratie va asigura confidentialitatea votului secret exprimat prin corespondenta, predand secretariatului de sedinta plicurile inchise, ulterior exprimarii si numararii voturilor secrete exprimate de actionarii prezenti/imputernicitii acestora in Adunarile Generale ale Actionarilor pentru fiecare punct cu vot secret in parte.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa Consiliului de Administratie intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi. Intrebarile impreuna cu documentele mentionate mai jos vor fi incluse in plic inchis cu mentiunea in clar “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 24/25 APRILIE 2019”. Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari in cadrul Adunarii Generale Ordinare. Societatea poate publica raspunsurile la intrebari si pe website-ul sau, www.prodplastimobiliare.ro

Pentru exercitiul drepturilor mai sus mentionate (propunerea de noi puncte si/sau hotarari, adresarea de intrebari, propunerea de candidati pentru functia de administrator), actionarii vor transmite Societatii si dovada identitatii, anume, in cazul persoanelor fizice, copia certificata a actului de identitate al actionarului (BI/CI/Pasaport/Legitimatie de sedere/act de identitate national recunoscut de Statul Roman) iar in cazul persoanelor juridice, se va prezenta actul de identitate al reprezentantului precum si un document oficial emis de o autoritate competenta privind calitatea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, in original sau in copie conforma cu originalul, nu mai vechi de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului Adunarii Generale Ordinare. Documentele prezentate intr-o limba straina (cu exceptia limbii engleze si a actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana.

Daca va fi cazul, formularele de Procuri speciale si buletine de vot prin corespondenta actualizate pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09.00-17.00, de la sediul Societatii, prin fax sau posta, sau direct de pe website-ul Societatii, www.prodplastimobiliare.ro  incepand cu ziua lucratoare imediat urmatoare publicarii ordinii de zi completate in conformitate cu legea.

 

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 77.363.547 RON si este format din 77.363.547 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1 leu, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii.

Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Societatii, in zilele lucratoare, intre orele 9:00 – 17:00 sau la adresa de email office@prodplastimobiliare.ro

 

Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

PROFESSIONAL IMO PARTNERS S.A.

        

Prin: Mihaela Ramona Popescu

 

Presedinte al Consiliului de Administratie

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.