Stiri Piata


ONE UNITED PROPERTIES - ONE

Hotarari AGOA & AGEA din data de 28.09.2022

Data Publicare: 29.09.2022 8:30:16

Cod IRIS: 05A7E

 

Catre: Bursa de Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara, Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

 

 

 

RAPORT CURENT NR. 79/2022

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului:

29.09.2022

Denumirea entitatii emitente:

One United Properties S.A. 

Sediul social:

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

Nr. Reg. Com.:

J40/21705/2007

Cod unic de inregistrare:

22767862

Capital social:

555.422.788 RON

Numar de actiuni emise:

2.777.113.940 actiuni ordinare

Simbol

ONE

Piata de tranzactionare:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Premium

Evenimente importante de raportat: Hotararile Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor One United Properties S.A. intrunite in data de 28 septembrie 2022

Conducerea One United Properties S.A. informeaza piata si actionarii ca Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor au avut loc in data de 28 septembrie 2022 la ora 10:00, respectiv ora 11:00. Adunarile au fost prezidate de Dl. Victor Capitanu, in calitate de membru executiv al Consiliului de Administratie. Cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare. Hotararile adoptate de Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara sunt atasate acestui raport curent.

 

Presedinte Consiliu de Administratie

Claudio Cisullo


 

HOTARARILE ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR ONE UNITED PROPERTIES S.A.

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

J40/21705/2007, CUI 22767862, EUID: ROONRC.J40/21705/2007,

capital social subscris si integral varsat: 555.422.788 RON

(„Societatea”)

Nr. 63 din 28 septembrie 2022

 

Actionarii ONE UNITED PROPERTIES S.A., cu sediul social in Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/21705/2007, CUI 22767862, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/21705/2007, capital social subscris si integral varsat: 555.422.788 RON („OUP” sau „Societatea”), s-au intrunit astazi, 28 septembrie 2022, ora 10:00 A.M. (ora Romaniei) la One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”), la prima convocare, potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 3616 din 25 august 2022 si in Ziarul Bursa din data de 25 august, respectiv in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 3908 din 15 septembrie 2022 si in Ziarul Bursa din data de 15 septembrie 2022.

In urma dezbaterilor asupra chestiunilor listate pe ordinea de zi, actionarii prezenti au adoptat urmatoarele hotarari, care au fost corespunzator consemnate in procesul-verbal de sedinta:

HOTARAREA NR. 1

Se aproba:

Situatiile financiare individuale si consolidate semestriale intocmite pentru primele sase luni din exercitiul financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022, insotite de raportul Consiliului de Administratie si de raportul auditorului independent. In prima jumatate a exercitiului financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022, Societatea a inregistrat un profit net consolidat de 347.805.834 RON, inregistrand in situatiile financiare individuale un profit net distribuibil in valoare de 46.075.910 RON.

HOTARAREA NR. 2

Se aproba:

Distribuirea de dividende interimare din primele sase luni din exercitiul financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022, in valoare de 36.102.481,22 RON (brut), adica un dividend de 0,013 RON/actiune (brut, prin raportare la numarul total de actiuni emise de Societate la data convocarii AGOA) din profitul profit net distribuibil in valoare de 46.075.910 RON aferent primei jumatati a exercitiului financiar care se va incheia la 31 decembrie 2022.

Valoarea dividendului brut per actiune poate suferi modificari in cazul in care numarul total de actiuni emise de Societate se va schimba pana la data de inregistrare stabilita in conformitate cu punctul 5 de pe ordinea de zi AGOA, inclusiv in cazul exercitarii optiunilor acordate beneficiarilor programelor de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) deja aprobate prin hotarari adoptate de Adunarile Generale ale Actionarilor Societatii.

HOTARAREA NR. 3

Se aproba:

Aplicarea punctului 9 din Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr. 61 din data de 26 aprilie 2022 privind stabilirea nivelului remuneratiei membrilor neexecutivi ai Consiliului de Administratie pentru anul 2023. Astfel, pentru membrii neexecutivi ai Consiliului de Administratie care nu vor fi renumiti in aceasta calitate la expirarea mandatului, plata remuneratiei aferenta perioadei din 2023 in care au detinut calitatea de membrii neexecutivi ai Consiliului de Administratie va fi efectuata in termen de cel mult 60 de zile de la data sedintei anuale a adunarii generale ordinare a actionarilor in care va fi votata noua componenta a Consiliului de Administratie.

HOTARAREA NR. 4

Se aproba:

Numirea Deloitte Audit S.R.L. pentru un mandat ce va cuprinde auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate ale Societatii pentru perioada ce se va incheia la 31 decembrie 2022, precum si autorizarea Consiliului de Administratie, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate depline:

a)     sa negocieze termenii si conditiile mandatului Deloitte Audit S.R.L., precum si sa negocieze, aprobe si semneze orice documente, respectiv sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile sau oportune in legatura cu cele de mai sus; si

b)    sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

HOTARAREA NR. 5

Se aproba:

Stabilirea datei de:

  • 18 octombrie 2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017;
  • 17 octombrie 2022 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018; si
  • 3 noiembrie 2022 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 178 alin. (2) din Regulamentul nr. 5/2018.

Intrucat nu sunt aplicabile acestei AGOA, actionarii nu vor decide asupra celorlalte aspecte descrise de art. 176 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018, cum ar fi data participarii garantate.

HOTARAREA NR. 6

Se aproba:

Imputernicirea membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau si/ sau al Directorilor Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata in numele si pe seama actionarilor, astazi, 28 septembrie 2022, in 2 exemplare originale, de catre presedintele de sedinta, Dl. Victor Capitanu si secretarul de sedinta, Alexandru- Victor Savi-Nims.

 

 

 

 

HOTARARILE ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR ONE UNITED PROPERTIES S.A.

Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20

J40/21705/2007, CUI 22767862

capital social subscris si integral varsat: 555.422.788 RON

Nr. 64 din 28 septembrie 2022

Actionarii ONE UNITED PROPERTIES S.A., cu sediul social in Bucuresti Sectorul 1, Strada Maxim Gorki, Nr. 20, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/21705/2007, CUI 22767862, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/21705/2007, capital social subscris si integral varsat: 555.422.788 RON („OUP” sau „Societatea”), s-au intrunit astazi, 28 septembrie 2022, ora 11:00 A.M. (ora Romaniei) la One Tower, et. 17, Calea Floreasca nr. 165, Sector 1, Bucuresti, Romania in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor („AGEA”), la prima convocare, potrivit convocatorului publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 3616 din 25 august 2022 si in Ziarul Bursa din data de 25 august, respectiv in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numarul 3908 din 15 septembrie 2022 si in Ziarul Bursa din data de 15 septembrie 2022.

In urma dezbaterilor asupra chestiunilor listate pe ordinea de zi, actionarii prezenti au adoptat urmatoarele hotarari, care au fost corespunzator consemnate in procesul-verbal de sedinta:

HOTARAREA NR. 1

Se aproba:

Majorarea capitalului social cu suma de pana la 185.140.929,20 RON, prin emisiunea unui numar de pana la 925.704.646 de actiuni noi ordinare, nominative si dematerializate, cu valoarea nominala de 0,2 RON per actiune („Actiunile Noi”), in urma incorporarii a aproximativ 87 % din primele de emisiune rezultate in urma derularii majorarii capitalului social in perioada 27 iunie 2022 – 3 august 2022 („Majorarea Capitalului Social”), precum si aprobarea unui pret de 1,27 RON per actiune pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului specific aratat mai jos si rotunjirii numarului de Actiuni Noi ce vor fi emise, conform prevederilor legale in vigoare, dupa cum urmeaza:

a)      Actiunile Noi vor fi alocate actionarilor Societatii proportional cu detinerile in capitalul social al Societatii; in cadrul Majorarii Capitalului Social, pentru fiecare 3 actiuni deja detinute va fi alocata 1 Actiune Noua (prin raportare la numarul total de actiuni emise de Societate la data convocarii AGEA), sub rezerva prevederilor literei b) de mai jos; acest algoritm de distribuire poate suferi modificari in cazul in care numarul total de actiuni emise de Societate se va schimba pana la data de inregistrare stabilita in conformitate cu punctul 12 de pe ordinea de zi AGEA, inclusiv in cazul exercitarii optiunilor acordate beneficiarilor programelor de alocare a actiunilor (de tip „stock option plan”) deja aprobate prin hotarari adoptate de Adunarile Generale ale Actionarilor Societatii nr. 50 din data de 18 mai 2020, si respectiv prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii;

b)      In cazul in care numarul de actiuni la care ar fi indreptatit un actionar in cadrul Majorarii Capitalului Social nu este un numar natural, numarul de actiuni care vor fi efectiv alocate respectivului actionar va fi rotunjit in jos la urmatorul numar natural inferior;

c)      Pretul pentru compensarea fractiunilor de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului aratat la litera a) de mai sus si rotunjirii rezultatelor conform literei b) de mai sus, stabilit in conformitate prevederilor legale aplicabile va fi de 1,27 RON; si

d)      In urma Majorarii Capitalului Social, capitalul social al Societatii, acesta va fi de pana la 740.563.717,2 RON, integral subscris si varsat de actionari, impartit intr-un numar de pana la 3.702.818.586 actiuni nominative, dematerializate, cu o valoare nominala de 0,2 RON/actiune.

HOTARAREA NR. 2

Se aproba:

Imputernicirea Consiliului de Administratie sa adopte orice decizie si sa efectueze orice acte sau fapte care ar fi necesare, utile sau recomandabile pentru implementarea Majorarii de Capital Social, inclusiv cu privire la urmatoarele aspecte:

(i)     confirmarea sumei finale a Majorarii de Capital Social;

(ii)    asigurarea listarii pe piata reglementata operata de Bursa de Valori Bucuresti a Actiunilor Noi, modificarea Actului Constitutiv in vederea reflectarii noului capital social al Societatii in urma finalizarii Majorarii de Capital Social;

(iii)   aprobarea si executarea oricaror documente care au legatura cu Majorarea de Capital Social, inclusiv orice certificate, declaratii, registre, notificari, acte aditionale si orice alte acte si documente care sunt necesare, in vederea indeplinirii oricaror formalitati si autorizarea si/sau executarea oricaror alte actiuni care sunt necesare in vederea acordarii de efecte depline Majorarii de Capital Social; si

(iv)  reprezentarea Societatii in fata oricaror autoritati si institutii competente (cum ar fi Oficiul Registrului Comertului, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, Depozitarul Central etc.) in vederea inregistrarii Majorarii de Capital Social.

HOTARAREA NR. 3

Se aproba:

Modificarea articolului 12.2. din Actul Constitutiv in sensul indicarii in mod expres a duratei mandatelor acordate membrilor Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 12.2. va avea urmatorul continut:

„12.2 Consiliul de Administratie este format din sapte (7) membri – doi (2) executivi si cinci (5) neexecutivi – numiti de AGOA pentru mandate de un (1) an, cu posibilitatea de a fi realesi pentru mandate subsecvente.”

HOTARAREA NR. 4

Se aproba:

Modificarea articolului 13.1. din Actul Constitutiv in sensul modificarii conditiilor de convocare, respectiv a categoriilor de sedinte tinute de Consiliul de Administratie. Astfel, articolul 13.1. va avea urmatorul continut:

„13.1 Consiliul de Administratie se va intruni in: (a) sedinte periodice, convocate de Presedintele Consiliului de Administratie, o data la fiecare 3 luni; convocarea pentru sedintele periodice se trimite membrilor Consiliului de Administratie cu cel putin cinci (5) zile calendaristice inainte de data propusa pentru sedinta periodica, precum si (b) o (1) sedinta de strategie desfasurata pe parcursul a mai multor zile, convocata anual de Presedintele Consiliului de Administratie la o data si intr-un loc propuse de Presedintele Consiliului de Administratie.”

HOTARAREA NR. 5

Se aproba:

Modificarea articolului 13.2. din Actul Constitutiv in sensul modificarii conditiilor de convocare a sedintelor speciale ale Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 13.2. va avea urmatorul continut:

„13.2 Cand situatia o cere, se pot convoca sedinte speciale ale Consiliului de Administratie fie de catre Presedintele Consiliului de Administratie, fie la cererea motivata a doi membri ai Consiliului de Administratie sau a Directorului General al Societatii, in fiecare caz cu o convocare scrisa transmisa fiecarui membru al Consiliului de Administratie cu cel putin cinci (5) zile calendaristice inainte de data sedintei.”

HOTARAREA NR. 6

Se aproba:

Modificarea articolului 13.3. din Actul Constitutiv in sensul detalierii conditiilor in care sunt transmise convocarile pentru sedintele Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 13.3 va avea urmatorul continut:

„13.3 Convocarile pentru sedintele Consiliului de Administratie vor fi transmise in scris, prin curier, scrisoare recomandata cu confirmare de primire sau posta electronica si vor include ordinea de zi propusa cu materialele suport, locatia sedintei si orice alta documentatie suplimentara, dupa cum Presedintele Consiliului de Administratie va considera necesar. Convocarile, precum si toate materialele suport pot fi puse la dispozitia membrilor Consiliului de Administratie prin intermediul unei platforme/solutii informatice securizate cu acces digital electronic. Sedintele Consiliului de Administratie pot fi tinute in orice moment fara convocare daca toti membrii Consiliului de Administratie sunt prezenti sau daca cei care nu sunt prezenti au renuntat in mod expres in scris la cerinta primirii unei convocari pentru sedinta.”

HOTARAREA NR. 7

Se aproba:

Modificarea articolului 13.4. din Actul Constitutiv in sensul detalierii conditiilor in care pot fi tinute sedintele Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 13.4. va avea urmatorul continut:

„13.4 Consiliul de Administratie poate tine sedinte cu prezenta fizica a membrilor sai, prin conferinta telefonica sau video sau prin corespondenta (inclusiv prin intermediul unei platforme electronice digitale cu acces securizat/unei solutii software care sa permita examinarea documentatiei sedintei, a materialelor de sprijin, a proiectelor de decizii si a proceselor-verbale etc). Continutul proceselor verbale intocmite in urma unei astfel de sedinte a Consiliului de Administratie prin conferinta telefonica sau video se va confirma in scris de catre toti membrii Consiliului de Administratie care participa la sedinta.”

HOTARAREA NR. 8

Se aproba:

Modificarea articolului 14.3 din Actul Constitutiv in sensul completarii prerogativelor Consiliului de Administratie. Astfel, articolul 14.3 va avea urmatorul continut:

„14.3 Consiliul de Administratie are urmatoarele competente de baza care nu pot fi delegate Directorilor:

a) stabilirea si revizuirea strategiei principale, directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii;

b) stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

c) numirea si revocarea directorilor, supravegherea activitatii directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

d) aprobarea contractelor de mandat ale directorilor Societatii;

e) pregatirea raportului anual, organizarea AGA si implementarea hotararilor acesteia;

f) introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei Societatii;

g) indeplinirea atributiilor delegate catre Consiliul de Administratie de catre AGA, daca este cazul;

h) reprezentarea Societatii in raporturile acesteia cu Directorii Societatii;

i) mutarea sediului Societatii;

j) schimbarea obiectului de activitate al Societatii (cu exceptia domeniului si activitatii principale a Societatii care pot fi modificare doar prin Hotarare a Adunarii Generale Extraordinare);

k) definirea si emiterea comunicarilor publice in legatura cu toate aspectele care intra in competenta Consiliului de Administratie, toate aceste comunicari urmand sa fie coordonate si semnate de Presedintele Consiliului de Administratie.”

HOTARAREA NR. 9

Se aproba:

Modificarea articolului 15.1. din Actul Constitutiv in sensul indicarii duratei mandatelor directorilor Societatii. Astfel, articolul 15.1. va avea urmatorul continut:

„15.1 Directorii Societatii sunt numiti de Consiliului de Administratie pentru un mandat de un an, cu posibilitatea de a fi realesi pentru mandate subsecvente.”

HOTARAREA NR. 10

Se aproba:

Adaugarea unui nou articol 15.5. dupa articolul 15.4. din Actul Constitutiv, in scopul stabilirii prerogativei directorilor Societatii de reprezentare a Societatii in organele de conducere (din care Societatea face parte) ale filialelor Societatii. Astfel, articolul 15.5. va avea urmatorul continut:

„15.5 Fiecare dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii are puterea de a reprezenta Societatea, cu drepturi depline de vot, individual si nu impreuna, in adunarile generale sau in orice alt organ de conducere (din care Societatea face parte) al filialelor Societatii si de a semna in numele si pe seama Societatii orice documente necesare, semnatura fiecaruia dintre Directorul General si celalalt Director al Societatii fiind opozabila Societatii.”

HOTARAREA NR. 11

Se aproba:

Modificarea articolului 15.6. din Actul Constitutiv in sensul includerii Directorului Financiar al Societatii in categoria directorilor Societatii ale caror contracte de munca sunt suspendate pe durata detinerii calitatii de director al Societatii. Astfel, articolul 15.6. va avea urmatorul continut:

„15.6 In cazul in care Directorii Societatii, respectiv Directorul General, celalalt Director si/sau Directorul Financiar, sunt angajati ai Societatii la data acceptarii mandatului de Director General, respectiv de Director sau de Director Financiar pe perioada mandatului, contractele individuale de munca ale respectivelor persoane se suspenda.”

 

HOTARAREA NR. 12

Se aproba:

Contractarea de catre One Cotroceni Park SRL (subsidiara Societatii) a urmatoarelor facilitati de credit („Contractul de Credit”) de la Banca Transilvania S.A.: (a) Credit investitii (nerotativ) – maximum 25.000.000 EURO destinat pentru finantarea/refinantarea costurilor directe si indirecte aferente proiectului One Cotroceni Park SRL - faza II („Facilitatea 1”), respectiv (b) Facilitate 2:  Plafon de TVA (rotativ) – 3.800.000 EURO (in echivalent lei) destinata in mod exclusiv re/finantarii in proportie de 100% a TVA-ului aferenta costurilor proiectului One Cotroceni Park SRL - faza II („Facilitatea 2”).

HOTARAREA NR. 13

Se aproba:

Constituirea de catre Societate in favoarea Banca Transilvania S.A. a unei garantii in vederea suportarii oricarui cost suplimentar necesar finalizarii proiectului One Cotroceni Park SRL - faza II, cost care nu a fost estimat in bugetul initial agreat cu Banca Transilvania S.A. („Garantia Societatii”).

HOTARAREA NR. 14

Se aproba:

Constituirea de catre Societate in favoarea Banca Transilvania S.A. a unei ipoteci mobiliare constituite asupra partilor sociale detinute de Societate in capitalul social al One Cotroceni Park SRL in vederea garantarii Facilitatii 1 si a Facilitatii 2, precum si a celorlalte comisioane, taxe si costuri aferente celor doua facilitati mentionate mai sus.

HOTARAREA NR. 15

Se aproba:

Subordonarea la plata, pana la rambursarea integrala a Facilitatii 1 si a Facilitatii 2 de catre One Cotroceni Park SRL, a tuturor creantelor Societatii rezultand din creditele acordate sau care vor fi acordate de Societate catre One Cotroceni Park SRL fata de sumele datorate de One Cotroceni Park SRL in baza contractului/contractelor de credit avand ca obiect acordarea Facilitatii 1 si a Facilitatii 2.

HOTARAREA NR. 16

Se aproba:

Acordarea unei imputerniciri Dlui. Victor Capitanu si Dlui. Andrei-Liviu Diaconescu, in calitate de Directori Executivi ai Societatii („Reprezentantii Societatii”), actionand individual si avand dreptul de a delega astfel de puteri, astfel incat, in numele si pe seama Societatii, sa semneze Garantia Societatii, Contractul de Credit (daca va fi cazul), contractul de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, declaratia de subordonare, precum si a oricaror alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor de la Pct. 12 - 15 si sa ia sau sa determine sa se ia oricare si toate masurile pe care Reprezentantii  Societatii le vor considera necesare, corespunzatoare sau recomandabile pentru a indeplini intentia si scopurile hotararilor de mai sus, inclusiv, fara limitare:

a.      sa negocieze si sa semneze, in numele si pe seama Societatii, Garantia Societatii, Contractul de Credit (daca va fi cazul), contractul de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, declaratia de subordonare, precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor de la Pct. 12 - 15 de mai sus, si orice corespondenta care urmeaza a fi semnata si transmisa conform sau in legatura cu acestea, fiind inteles ca Reprezentantii Societatii sunt autorizati, imputerniciti sau au fost instruiti sa convina, in numele Societatii, asupra oricaror amendamente, modificari sau schimbari care urmeaza a fi aduse la Garantia Societatii, la Contractul de Credit (daca va fi cazul), la contractul de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, la declaratia de subordonare, precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor de la Pct. 12 - 15 de mai sus, oricare alte contracte, documente, sau instrumente la care Societatea este parte sau se intentioneaza sa fie parte, dupa cum Reprezentantii Societatii, la discretia lor absoluta, vor considera corespunzator;

b.      sa inregistreze Garantia Societatii, Contractul de Credit (daca va fi cazul), contractul de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, declaratia de subordonare (daca este necesar),  precum si orice alte documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor de la Pct. 12 - 15 de mai sus, la care Societatea este parte sau se intentioneaza sa fie parte, daca este necesar, si sa completeze inscrierile corespunzatoare care urmeaza a fi introduse in registrele Societatii si sa indeplineasca oricare si toate formalitatile si sa ia orice alte masuri necesare, corespunzatoare sau recomandabile, pentru a conferi efect si vigoare deplina Garantiei Societatii, Contractului de Credit (daca va fi cazul), contractului de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, declaratiei de subordonare, precum si orice documente ce trebuie emise sau semnate de Societate pentru a da eficienta hotararilor de la Pct. 12 - 15 de mai sus (inclusiv, fara limitare, inregistrarea care urmeaza a se face la Registru National de Publicitate Mobiliara sau reprezentarea si semnarea oricaror documente necesare in fata notarului public sau oricaror alte persoane, institutii, autoritati cu competente in privinta inregistrarii Garantiei Societatii, contractului de ipoteca mobiliara asupra partilor sociale, declaratiei de subordonare (daca este necesar) in orice registre publice; si

c.      sa reprezinte Societatea la adunarea generala a asociatilor One Cotroceni Park SRL in vederea aprobarii Contractului de Credit, precum si a celorlalte garantii mobiliare si imobiliare, ce urmeaza a fi constituite de One Cotroceni Park SRL, astfel cum acestea vor fi detaliate in continutul hotararii adunarii generale a asociatilor.

 

HOTARAREA NR. 17

Se aproba:

Stabilirea datei de:

·                     3 noiembrie 2022 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017;

·                     2 noiembrie 2022 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018;

·                     1 noiembrie 2022 ca data participarii garantate, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera j) din Regulamentul nr. 5/2018;

·                     4 noiembrie 2022 ca data platii, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera h) si ale art. 178 din Regulamentul nr. 5/2018; si

·                     11 noiembrie 2022 ca data platii calculata in conformitate cu prevederile art. 178 alin. (1) din Regulamentul nr. 5/2018 pentru plata pretului la care se compenseaza fractiunile de actiuni rezultate in urma aplicarii algoritmului specific Majorarii de Capital Social.

 

HOTARAREA NR. 18

Se aproba:

Imputernicirea membrilor executivi ai Consiliului de Administratie si/sau si/ sau al Directorilor Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

Prezenta hotarare a fost redactata si semnata in numele si pe seama actionarilor, astazi,28 septembrie 2022, in 2 exemplare originale, de catre presedintele de sedinta, Dl. Victor Capitanu si secretarul de sedinta, Alexandru-Victor Savi-Nims.

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.