Stiri Piata


SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA - NAPO

Deschiderea procedurii insolventei

Data Publicare: 08.12.2021 18:19:18

Cod IRIS: D5D04

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data Raportului: 08.12.2021

Denumirea Emitentului: Societatea de Constructii Napoca SA

Sediul Social: Cluj-Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, jud. Cluj

Tel/fax: 0264 – 425.861; 0264 – 425.053

Nr. si data inregistrarii la ORC: J 12/15/1991

CIF: RO 199117

Capital subscris si varsat: 6.231.454 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: piata reglementata BVB

Eveniment important de raportat:

 

Deschiderea procedurii de insolventa          

Consiliul de Administratie al SOCIETATII DE CONSTRUCTII NAPOCA S.A.

Cu sediul in Cluj-Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, judetul Cluj, inregistrata la ORC sub nr. J12/15/1991, CIF RO 199117, in conformitate cu prevederile Art. 234, lit. l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata,

Informeaza actionarii cu privire la admiterea cererii de deschidere a procedurii insolventei formulata de catre Societatea de Constructii Napoca SA,prin Hotararea  2386/2021  08.12.2021 pronuntata in dosarul cu numarul 982/1285/2021, aflat pe rolul Tribunalului Specializat Cluj si in consecinta, conform portalului dedicat instantelor de judecata (portal.just.ro):

1.     Dispune deschiderea procedurii generale a insolventei impotriva debitoarei Societatea de Constructii Napoca SA.

2.     Numeste administrator judiciar provizoriu pe S.P. „CITR” S.P.R.L. care va indeplini atributiile prevazute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.

3.     Da dispozitie tuturor bancilor la care debitoarea are disponibil in conturi sa nu dispuna de acestea fara ordinul judecatorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sanctiunea prevazuta de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligatia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.

4.     Stabileste in sarcina debitoarei obligatia de a pune la dispozitia administratorului judiciar provizoriu si a creditorului detinand cel putin 20% din valoarea totala a creantelor cuprinse in tabelul definitiv de creante toate informatiile si documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea si averea sa, precum si lista cuprinzand platile efectuate in ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii si transferurile patrimoniale facute in cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sanctiunea ridicarii dreptului de administrare.

5.     Dispune desemnarea administratorului special.

6.     Fixeaza termenul limita pentru depunerea de catre creditori a opozitiilor la hotararea de deschidere a procedurii ca fiind de 10 zile de la primirea notificarii, precum si termenul de solutionare a opozitiilor pentru data de 12 ianuarie 2022.

7.     Stabileste termenul limita pentru inregistrarea cererilor de admitere a creantelor asupra averii debitoarei in vederea intocmirii tabelului preliminar al creantelor la data de 26 ianuarie 2022.

8.     Dispune desfasurarea primei sedinte a adunarii creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu S.P. „CITR” S.P.R.L, la data de 18 februarie 2022, ora 11.00.

9.     Dispune in sarcina administratorului judiciar provizoriu obligatia de a examina situatia economica a debitorului si a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, dupa caz, si de a intocmi un raport prin care sa propuna fie intrarea in procedura simplificata, fie continuarea perioadei de observatie in cadrul procedurii generale, pe care il va depune in termen de maximum 20 de zile de la data desemnarii sale, cu obligatia de a notifica propunerea de intrare in faliment prin procedura simplificata creditorilor care au depus cerere introductiva si debitorului, prin administratorul special, depunand la instanta, odata cu cererea, dovada indeplinirii procedurii de notificare si fixeaza termen pentru dezbaterea acestui raport, precum si a opozitiilor la cererea de deschidere a procedurii pentru data de 12 ianuarie 2022, ora 11.00, sala 102. Executorie.

Cu drept de apel in termen de 7 zile de la comunicare, care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.

 

 

Presedinte CA

C.J. SABAU GABRIELA-DORINA

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.