Stiri Piata


SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA - NAPO

Completare Convocare AGAO 24/25.05.2021

Data Publicare: 29.04.2021 13:29:14

Cod IRIS: 144DD

 

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data Raportului: 29.04.2021

Denumirea Emitentului: Societatea de Constructii Napoca SA

Sediul Social: Cluj Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, jud. Cluj

Tel/fax: 0264 – 425.861; 0264 – 425.053

Nr. si data inregistrarii la ORC: J 12/15/1991

CIF: RO 199117

Capital subscris si varsat: 6.231.454 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare: piata reglementata BVB

 

 

Eveniment important de raportat:

 

Completare Ordine de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii de Constructii Napoca SA

 

Consiliul de Administratie al  SOCIETATII DE CONSTRUCTII NAPOCA S.A.

Cu sediul in Cluj-Napoca, Piata 1 Mai, nr. 1-2, judetul Cluj, inregistrata la ORC sub nr. J12/15/1991, CIF RO 199117, intrunit in data de 28.04.2021, in conformitate cu prevederile legii si ale actului constitutiv;

In temeiul art. 117^1 din Legea nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, la solicitarea actionarului majoritar I.T. TRANSILVANIA INVEST S.A. cu cota de participare de 67,3840% din capitalul social,

 

COMPLETEAZA

 

Ordinea de zi a Adunarii Generala Ordinare a Actionarilor Societatii de Constructii Napoca SA, pentru data de 24.05.2021, ora 10:00, (prima convocare), respectiv 25.05.2021, ora 10:00, (a doua convocare, in caz de neintrunire a cvorumului), la sediul societatii din Cluj Napoca, P-ta 1 Mai, nr. 1-2, jud. Cluj, publicata initial in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, editia cu numarul 1622 din data 20.04.2021 si in ziarul Gazeta de Cluj, editia cu numarul 951/2021, cu urmatoarele puncte:

 

1.       Aprobarea situatiilor financiare aferente anului 2020, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar.

2.      Aprobarea Raportului anual al exercitiului financiar 2020.

3.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2021.

4.      Aprobarea repartizarii profitului net inregistrat in exercitiul financiar 2020.

5.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020.

 

Astfel, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii de Constructii Napoca S.A. convocata pentru data de 24.05.2021, ora 10:00, (prima convocare) respectiv 25.05.2021, ora 10:00 (a doua convocare in cazul neintrunirii cvorumului la prima convocare), la sediul societatii din Cluj Napoca, P-ta 1 Mai, nr. 1-2, jud. Cluj, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la Data de Referinta 11.05.2021, va avea urmatoarea Ordine de zi completata:

 

 Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor:

 

1.       Aprobarea politicii de remuneratie a conducatorilor societatii (membri ai Consiliului de administratie si directori), in conformitate cu prevederile Art. 921 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

2.      Aprobarea situatiilor financiare aferente anului 2020, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de  Raportare Financiara, pe baza Raportului administratorilor si a Raportului auditorului financiar.

3.      Aprobarea Raportului anual al exercitiului financiar 2020.

4.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2021.

5.      Aprobarea repartizarii profitului net inregistrat in exercitiul financiar 2020.

6.      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2020.

7.      Aprobarea datei de 15.06.2021 ca “data de inregistrare”, conform Art. 86 din Legea nr. 24/2017 emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

8.     Aprobarea datei de 14.06.2021 ca “ex-date”, conform Legii 24/2017 emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

9.      Mandatarea unei persoane pentru indeplinirea formalitatilor legale de inregistrare a hotararii adoptate.

 

Informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii, putand fi consultata si completata de acestia pana la data de 06.05.2021.

Actionarii au dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a celor doua Adunari Generale, raspunsurile urmand a fi publicate pe pagina de Internet a Societatii www.sccnapoca.ro.  Intrebarile vor fi depuse sau expediate la sediul  Societatii, astfel incat sa fie inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 06.05.2021, ora 16.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar si cu majuscule “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A ACTIONARILOR DIN 24/25 MAI 2021”.

Restul prevederilor din convocarea publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a, publicata initial in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, editia cu numarul 1622 din data 20.04.2021 si in ziarul Gazeta de Cluj, editia cu numarul 951/2021.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

C.j. Sabau Gabriela-Dorina

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.