Stiri Piata


INDUSTRIE MICA SA PLOIESTI - INMA

Convocare AGA O & E 27/28.04.2020

Data Publicare: 25.03.2020 9:17:51

Cod IRIS: 0F720

RAPORT CURENT (conform Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data raportului: 25.03.2020

Denumirea emitentului: INDUSTRIE MICA PRAHOVA S.A.

Sediul social: Ploiesti, Str. Gageni, nr. 107, jud. Prahova

Tel/fax: 0244-543515/0244—543606

Nr. si data inregistrarii 1a ORC: J29/201/1991

C.U.I: 1356635

Capital social subscris si varsat: 1.055.222,5 lei

Sistemul altemativ de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de INDUSTRIE MICA PRAHOVA S.A. este sistemul altemativ de tranzactionare administrat de BVB - ATS.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii INDUSTRIE MICA PRAHOVA S.A., cu sediul in Mun. Ploiesti, Str. Gageni, nr. 107, jud. Prahova, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J29/201/1991, avand C.U.I. 1356635, prin decizia din data de 24.03.2020, a hotarat in conformitate cu prevederile legii si ale Actului constitutiv, convocarea Adunarii Generale Extraordinare si Ordinare a Actionarilor pentru 27.04.2020, respectiv 28.04.2020 a doua convocare, in cazul neintrunirii cvorumului de prezenta la prima convocare, la ora 10:30. respectiv la ora 11:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la data de referinta 16.04.2020, care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale, cu ordinea de zi:

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:

 

1.Raticarea Hotararii nr. 2 din data de 24.02.2020 a Consiliului de Administratie privind prelungirea liniei de credit pentru activitatea curenta in valoare de 600.000 lei, conform Contract nr. 3 din 15.03.2012, incheiat cu Leumi Bank sucursala Ploiesti.

2.Raticarea Hotararii nr. 3 din data de 09.03.2020 a Consiliului de Administratie privind vanzarea unor bunuri ale societatii.

3.Aprobarea modificarii unor prevederi din Actul constitutiv al societatii astfel:

 

Art.7.1 Text Vechi „Capitalul social subscris si varsat este de 1.055.222,50 lei divizat in 422.089 actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei ecare. Structura sintetica a actionariatului este urmatoarea:

 

-  Ungureanu Gheorghe 7 94.365 actiuni, respectiv - 22,3567% ;

-  Matres Ioan 769.290 actiuni, respectiv - 16,4160% ;

-  Melnic Mircea 7 69.075 actiuni, respectiv - 7 16,3650% ;

-  Nistor Laurentiu loan Marius 57.900 actiuni, respectiv - 13,7175% ;

-  Burtea Nicolae  49.889 actiuni, respectiv - 11,8195%;

-  Persoane fizice 76.063 actiuni, respectiv - 18.0206%;

-  Persoane juridice  5.507 actiuni, respectiv - 1,3047%.”

 

Text nou „Capitalul social subscris si varsat este de 1.055.222,50 lei divizat in 422.089 actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei ecare. Structura sintetica a actionariatului este urmatoarea:

 

-  Ungureanu Gheorghe 94.365 actiuni, respectiv - 7 22,3567% ;

-  Windbauer Konrad Mathias 7 71.972 actiuni, respectiv - 17,0514%;

-  Matres Ioan 7 69.290 actiuni, respectiv - 16,4160% ;

-  Melnic Mircea 7 69.075 actiuni, respectiv - 16,3650% ;

-  Burtea Nicolae 7 49.889 actiuni, respectiv - 11.8195%;

-  Persoane zice  61.991 actiuni, respectiv .- 14,6867%;

-  Persoane juridicc — 5 .507 actiuni, respectiv  1,3047%."

 

Art. 16.5 Text vechi „Presedintele Consiliului de Administratie este si directorul general al societatii." - se propune sa e abrogat;

 

Art. l7.5. lit — j Text vechi „Incheie actele de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu nanciar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele, precum si inchirierile de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an a caror valoare individuala sau cumulata fata de ace1asi contractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat nu depaseste 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele la data incheierii actului juridic, precum si asocierile pe o perioada mai mare de un an nedepasind aceeasi valoare, actul va putea incheiat de catre Consiliul de Administratie sub conditia raticarii lui ulterioare in termen de 60 de zile de catre AGEA convocata in acest sens. Raticarea AGEA consolideaza actul respectiv cu efect retroactiv;” 

Text nou "incheie actele de dobandire, instrainare, schimb sau de constituire in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale societatii, a caror valoare nu depaseste, individual sau cumulat, pe durata unui exercitiu nanciar, 20% din totalul activelor imobilizate, mai putin creantele,  precum si inchirierile de active corporale, pentru o perioada mai mare de un an a caror valoare individuala sau cumulata fata de acelasi contractant sau persoane implicate ori care actioneaza in mod concertat nu depaseste 20% din valoarea totalului activelor imobilizate, mai putin creantele la data incheierii actului juridic, precum si asocierile pe o perioada mai mare de un an, nedepasind aceeasi valoare, actul va putea fi incheiat de catre Consiliul de Administratie sub conditia raticarii lui ulterioare in termen de 90 de zile de catre AGEA convocata in acest sens. Raticarea AGEA consolideaza actul respectiv cu efect retroactiv“.

4. Aprobarea Actului Constitutiv actualizat.

5. Aprobarea datei de 19.05.2020 ca data de inregistrare si a datei de 18.05.2020 ca ex date.

6. Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie cu efectuarea tuturor demersurilor necesare ducerii la indeplinire a hotararii AGEA ce se va adopta.

7. Aprobarea mandatarii unei persoane sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea la Ociul Registrului Comertului a Hotararii AGEA care urmeaza sa fie adoptata si privind publicarea Hotararii AGEA in Monitorul Ocial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor:

 

1. Aprobarea raportului anual al Consiliului de Administratie la data de 31.12.2019, conform Regulamentului ASF nr.5/2018

2. Prezentarea raportului de vericare si certicare a bilantului contabil pe anul 2019, intocmit de Auditorul Financiar.

3. Aprobarea bilantului contabil aferent anului 2019 si repartizarea protului pentru nantare investitii.

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de investitii pentru anul 2020.

5. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul nanciar 2019.

6. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele si calicarea persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la sediul societatii si poate fi consultata si completata de actionari pana la data de 16.04.2020.

7. Aprobarea contractelor de mandat, a duratei mandatului, a criteriilor de performanta si a indemnizatiilor in anul nanciar 2020 a membrilor Consiliului de Administratie.

8. Aprobarea prelungirii cu 2 ani a contractului de audit cu Lexad Cont SRL Campina.

9. Aprobarea datei de 19.05.2020 ca data de inregistrare si a datei de 18.05.2020 ca ex date.

10. Aprobarea mandatarii Consiliului de Administratie cu efectuarea tuturor demersurilor necesare ducerii la indeplinire a hotararii AGOA ce se va adopta.

11. Aprobarea mandatarii unei persoane sa indeplineasca formalitatile privind inregistrarea la ORC a Hotararii AGOA care urmeaza sa e adoptata si privind publicarea Hotararii AGOA in Monitorul Ocial al Romaniei, partea a IV-a, precum si sa obtina documentele aferente eliberate de ORC.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Ocial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a incluse pe ordinea de zi.

Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele ind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor cel tarziu pana la data de 24.04.2020.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, imputernicirile speciale, proiectele de hotarari pot consultate si procurate de la sediul societatii sau de pe site-ul societatii www.industriemica.ro, incepand cu data de 26.03.2020.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si  isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de dispunerea de masuri CNVM nr. 26/2012, precum si in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018.

Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Imputernicirea speciala poate acordata oricarei persoane pentru reprezentare in adunarea generala si contine instructiuni specice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile speciale sau generale se vor depune in original la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e-mail: ofce@industriemica.ro, pana la data de 24.04.2020. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal sau prin posta recomandat cu conrmare de primire pe care sa e trecuta adresa expeditorului (actionarului).

 

Convocatorul AGEA si AGOA se da spre publicare in “ Ziarul Prahova” si in Monitorul Ocial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 26.03.2020.

 

Presedinte Consiliul de administratie,

Ec. Matres Ioan

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.