Catre: Autoritatea de Supraveghere Financiara - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare
Bursa de Valori Bucuresti
Piata Reglementata
|
De la: IMPACT DEVELOPER&CONTRACTOR S.A.
|
RAPORT CURENT
conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului:
|
03.01.2022
|
Denumirea entitatii emitente:
|
IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR SA („Societatea” sau „IMPACT”)
|
Sediu social:
|
Willbrook Platinum Business & Convention Center, Sos. Bucuresti - Ploiesti Nr. 172-176, Cladirea A, Et. 1, Bucuresti, Sector 1
|
Numar telefon/fax:
|
+4021-230.75.81/82/83, 230.75.70/71/72
|
Cod unic de inregistrare ORC:
|
1553483
|
Numar de ordine in Reg. Comertului:
|
J40/7228/2018
|
Capital social subscris si varsat:
|
393.750.000 RON
|
Piata reglementata:
|
BVB
|
COD LEI
|
315700KVJ0DVH5IBI827
|
Evenimente importante de raportat: HOTARAREA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A. din data de 03.01.2022
Consiliul de Administratie („Consiliul de Administratie”) al IMPACT DEVELOPER & CONTRACTOR S.A., societate pe actiuni, infiintata si functionand potrivit legislatiei din Romania, cu sediul social in Romania, Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti nr.172-176, Willbrook Platinum Business & Convention Center, Cladirea A, etajul 1, Sector 1, cod postal 015016, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/7228/2018, cod unic de inregistrare 1553483 („Societatea”) s-a intrunit in mod valabil, cerintele de cvorum fiind indeplinite in sedinta (“Sedinta CA”) cu participarea administratorilor in functie ai Societatii si anume: Iuliana Mihaela Urda, Presedintele Consiliului de Administratie, Apostol Sorin, Administrator, Alina Ruxandra Scarlat, Administrator, Daniel Pandele, Administrator, INTREPID GEM SRL, Administrator, prin persoana fizica reprezentant permanent al persoanei juridice, domnul Vaduva Petru Ion,
Avand in vedere:
· Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a actionarilor Societatii nr. 3 din 20.08.2021, publicata in Monitorul Oficial nr. 3636 din 02.09.2021, prin care s-a aprobat, printre altele, delegarea si autorizarea Consiliului de Administratie sa decida si sa implementeze majorarea capitalului social al Societatii, prin aport in numerar, prin una sau mai multe emisiuni de actiuni ordinare noi, cu un numar maxim de 775.000.000 actiuni; si
· Decizia Consiliului de Administratie al Societatii din 20.09.2021, publicata in Monitorul Oficial nr. 4160 din 08.10.2021 prin care s-a aprobat, printre altele, majorarea capitalului social al Societatii cu un numar maxim de 775.000.000 actiuni, si numirea Swiss Capital S.A. in calitate de intermediar in cadrul majorarii de capital;
AU DECIS, CU UNANIMITATE, URMATOARELE:
1. Oferirea spre subscriere a unui numar maxim de 350.000.000 de actiuni printr-o oferta care se incadreaza in exceptiile de la redactarea si publicarea unui Prospect de Oferta Publica ("Plasamentul Privat"). Plasamentul Privat se va adresa investitorilor calificati, precum si unui numar maxim de 150 persoane fizice sau juridice, inclusiv actionari existenti.
2. Perioada de subscriere in cadrul Plasamentului Privat va fi intre 04.01.2022 – 21.01.2022.
3. Pretul de oferta in cadrul Plasamentului Privat va fi egal cu 0,70 RON/actiune.
4. Subscrierea se face in baza metodei "primul venit, primul servit" ("FIFO") in baza formularului de subscriere. Subscrierea se face in RON sau EURO, in echivalent lei la cursul de schimb anuntat de Banca Nationala a Romaniei valabil in ziua efectuarii subscrierii, transferul fondurilor aferente subscrierii urmand a se face in contul bancar pus la dispozitie de Societate.
5. In urma derularii si finalizarii Plasamentului Privat, Consiliul de Administratie va emite o decizie prin care va constata numarul de actiuni efectiv subscrise in cadrul Plasamentului Privat si va aproba modificarea capitalului social si a actului constitutiv al Societatii in mod corespunzator.
Presedintele Consiliului de Administratie,
Iuliana Mihaela Urda
__________________