Stiri Piata


SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. - EL

Hotarari AGOA din 14 noiembrie 2019

Data Publicare: 14.11.2019 12:05:27

Cod IRIS: B74EC

Catre:                                     Bursa de Valori Bucuresti (BVB)

                                                Autoritatea de Supraveghere Financiara din Romania (ASF)

                                                Bursa de Valori Londra (LSE)

 

Raport curent conform Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentului ASF nr. 5/2018 si Codului Bursei de Valori Bucuresti

Data Raportului: 14 noiembrie 2019

Denumirea entitatii emitente: Societatea Energetica Electrica S.A.

Sediul Social: Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 9, Sectorul 1, Bucuresti, Romania

Numar de telefon/fax: 004-021-2085999/ 004-021-2085998

Codul unic de inregistrare fiscala: RO 13267221

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/7425/2000

Capital social subscris si varsat: 3.459.399.290 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti (BVB) si Bursa de Valori Londra (LSE)

Evenimente importante de raportat:

Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatea Energetica Electrica SA („Electrica” sau „Societatea”) din data de 14 noiembrie 2019

Electrica informeaza ca in data de 14 noiembrie 2019 a avut loc la sediul Electrica din Bucuresti, sector 1, Grigore Alexandrescu, nr. 9, cod postal 010621, Sala de conferinte „Radu Zane”, incepand cu ora 10:09, ora Romaniei, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) Electrica, legal si statutar constituita la prima convocare.

La sedinta AGOA Electrica au participat personal, prin reprezentant sau au votat prin corespondenta actionarii inscrisi in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de 17 octombrie 2019, stabilita ca data de referinta, cvorumul fiind de 73,75% din totalul drepturilor de vot si de 72,28% din capitalul social al Societatii.

Sedinta a fost prezidata de dl. Valentin Radu, presedintele Consiliului de Administratie al Electrica.

In cadrul AGOA, actionarii Electrica au aprobat cu majoritatea voturilor exprimate de actionarii prezenti, reprezentati sau care au votat prin corespondenta, urmatoarele puncte (conform numerotarii de pe ordinea de zi):

4.        Formularea unei actiuni civile in instanta pentru atragerea raspunderii persoanelor care au ocupat functiile de administrator si respectiv, de directori ai Societatii pentru obligatiile neindeplinite si/sau indeplinite necorespunzator, conform art. 155 din Legea nr. 31/1990, care au determinat inregistrarea prejudiciilor retinute de Curtea de Conturi a Romaniei (CCR), in vederea implementarii masurilor dispuse de Curtea de Conturi a Romaniei pentru remedierea abaterilor constatate la punctele 1-5 din Decizia CCR nr. 12/27.12.2016 emisa ca urmare a efectuarii controlului cu privire la modul de administrare a patrimoniului Societatii Energetice Electrica SA pentru perioada 01.01.2013-30.06.2014 si imputernicirea Directorului General al Electrica pentru reprezentarea Societatii (cu posibilitatea de subdelegare a reprezentarii in instanta catre persoane cu pregatire juridica), semnarea si promovarea cererii de chemare in judecata, conform Notei puse la dispozitia actionarilor, conform legii.

10.  Imputernicirea Presedintelui de Sedinta, a secretarului de sedinta si a secretariatului tehnic pentru semnarea impreuna a hotararii AGOA si pentru a indeplini individual, si nu impreuna, orice act sau formalitate ceruta de lege pentru inregistrarea hotararii AGOA la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, precum si pentru publicarea hotararii AGOA conform legii.

 

Totodata, in cadrul AGOA, s-au respins urmatoarele puncte:

 

5.      Propunerea de modificare a Politicii de Remunerare pentru Administratori si Directori Executivi in vigoare la nivelul Companiei, prin eliminarea urmatorului paragraf de la art. 4.1. „Consiliul de administratie”, litera ii.:

„Numarul anual de sedinte pentru care urmeaza a fi acordata indemnizatia este limitat la 12 in cazul CA si la 6 sedinte pentru fiecare comitet in parte. Sedinte suplimentare ale comitetelor pot fi organizate numai in situatii exceptionale, in conformitate cu decizia presedintilor care sunt responsabili de organizarea eficienta a agendei de lucru si a activitatii. Cu toate acestea, doar o singura astfel de reuniune suplimentara va fi remunerata, pentru fiecare comitet.”

6.        Propunerea de modificare a Politicii de Remunerare pentru Administratori si Directori Executivi in vigoare la nivelul Companiei, prin modificarea art. 4.1. „Consiliul de administratie”, litera iv., dupa cum urmeaza:

„Administratorii vor beneficia de o polita de asigurare profesionala tip „directors & officers liability”, avand o valoare asigurata de 10 milioane EUR / persoana / eveniment, conform termenilor din piata. 

Polita va acoperi si o perioada post-mandat, respectiv de pana la 3 (trei) ani, pentru evenimente survenite ca urmare a activitatii desfasurate de Administratori, pe perioada mandatului acestora. Societatea va suporta si va plati costul primelor acestei asigurari.”

7.        Propunerea de modificare a Politicii de Remunerare pentru Administratori si Directori Executivi in vigoare la nivelul Companiei, prin completarea art. 4.1. „Consiliul de administratie”, cu litera viii. care va avea urmatorul continut:

„Administratorii vor beneficia de o Compensatie de neconcurenta in cuantum de 12 Remuneratii Lunare Fixe Brute, clauza producand efecte pe teritoriul Uniunii Europene. Compensatia de neconcurenta se va putea aplica numai in situatia in care Administratorii nu vor mai detine nicio functie in cadrul Companiei si/sau in cadrul Grupului Electrica ulterior incetarii Contractulelor de Mandat.”

8.        Propunerea de modificare a Politicii de Remunerare pentru Administratori si Directori Executivi  in vigoare la nivelul Companiei, prin completarea alineatului 4.2.1. “Limitele generale de remunerare pentru CEO ELSA”, precum si a alineatului 4.2.2. “Limitele generale de remunerare pentru directorii executivi ELSA (numiti de CA pe baza de mandat)”, cu litera d) care va avea urmatorul continut:

„Directorii Executivi vor beneficia de o polita de asigurare profesionala tip „directors & officers liability”, avand o valoare asigurata de 10 milioane EUR / persoana / eveniment, conform termenilor din piata.

Polita va acoperi si o perioada post-mandat, respectiv de pana la 3 (trei) ani, pentru evenimente survenite ca urmare a activitatii desfasurate de Directorii Executivi, pe perioada mandatului acestora. Societatea va suporta si va plati costul primelor acestei asigurari.”

 

Avand in vedere respingerea pct. 5, pct. 6, pct. 7 si pct. 8 de pe ordinea de zi, punctul 9 de pe ordinea de zi (Imputernicirea reprezentantului Ministerului Energiei, prezent in AGOA, in vederea semnarii, in numele Electrica, a actelor aditionale la contractele de mandat cu membrii Consiliului de Administratie, care sa reflecte modificarile Politicii de Remunerare pentru Administratori si Directori Executivi actualizate potrivit hotararilor de la punctele 5, 6 si 7 de mai sus), a ramas fara obiect.

 

De asemenea, prin notele puse la dispozitia actionarilor, conform legii, AGOA a fost informata cu privire la:

-          efectele asupra Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent anului 2019 decurgand din hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Electrica nr. 2/25 aprilie 2019, aferenta punctelor 7-10 si din aplicarea prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului (OUG) nr. 19/29 martie 2019 (punctul 1 de pe ordinea de zi);

-          principalele elemente ale strategiei Grupului Electrica pentru perioada 2019-2023 (punctul 2 de pe ordinea de zi);

-          prescrierea dreptului actionarilor la dividendele aferente anului 2015 (punctul 3 de pe ordinea de zi).

 

Presedinte Consiliul de Administratie

Valentin Radu

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.