Stiri Piata


COMPA S. A. - CMP

Convocare AGA O & E anuala 27.04.2020

Data Publicare: 23.03.2020 8:56:04

Cod IRIS: 46623

Catre

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA    - Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

BURSA DE VALORI BUCURESTI                                  - Piata Reglementata

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului nr.5/2018 al ASF privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare

Data raportului 20.03.2020

Denumirea entitatii emitente COMPA S. A.

Sediul social Sibiu, str.Henri Coanda nr.8, CP 550234

Numarul de telefon / fax 0269 237 878; 0269 237 770

Codul unic de inregistrare RO 788767

Numar de ordine in Registrul Comertului J 32 / 129 / 1991

Capital social subscris si varsat 21.882.103,8 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti - Categoria Standard, (simbol CMP)

Cod LEI 315700EXV87GJDVUUA14

 

EVENIMENTE IMPORTANTE DE RAPORTAT

Enumerarea evenimentelor importante care au avut loc in legatura cu societatea si care pot, au sau vor avea un impact semnificativ asupra pretului valorilor mobiliare sau asupra detinatorilor de valori mobiliare.

Asemenea evenimente importante sunt, fara a se limita, la urmatoarele:

...

e)            ALTE EVENIMENTE

In conformitate cu prevederile Regulamentului ASF nr.5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare si cu Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, va instiintam ca in data de 20.03.2020 Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A. convoaca Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru data de 27.04.2020.

Atasat regasiti Decizia Consiliului de Administratie si Convocatorul.

 

DECIZIA

CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII COMPA S.A. SIBIU

Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A., cu sediul social in Sibiu, Str.Henri Coanda nr.8, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J32/129/1991, codul unic de inregistrare RO788767, intrunit in data de 20.03.2020, la convocarea presedintelui Consiliului de Administratie, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile si a Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si a dispozitiilor Actului Constitutiv, aproba in unanimitate convocarea Adunarii Generale Ordinare si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 27.04.2020 si a celei de a doua convocari a Adunarii Generale Actionarilor pentru data de 28.04.2020, in cazul in care nu este indeplinit cvorumul pentru prima convocare, avand ordinea de zi inclusa in convocatorul de mai jos.

 

CONVOCATOR

Consiliul de Administratie al Societatii COMPA S.A. inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Sibiu sub.nr.J32/129/1991, cod unic de inregistrare RO788767, cu sediul in Sibiu, str.Henri Coanda nr.8, cod 550234, (denumita in continuare “Societatea”), in temeiul Legii nr.31/1990 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, a Legii nr. 297/2004, a Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si a Regulamentului ASF nr.5/2018 privind exercitarea anumitor drepturi ale actionarilor in cadrul adunarilor generale cu modificarile si completarile ulterioare si a Actului Constitutiv al Societatii, intrunit in data de 20.03.2020 la sediul Societatii,

 

CONVOACA

Adunarea Generala Ordinara si a Adunarea Generala Extraordinara Actionarilor in ziua de 27.04.2020, ora 1500 la sediul Societatii, pentru actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii, gestionat de Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 14.04.2020, considerata data de referinta, pentru aceste adunari.

In cazul in care la data mentionata mai sus nu se intruneste cvorumul de prezenta prevazut de Legea nr. 31/1990 si de Actul Constitutiv al Societatii, se convoaca si se fixeaza in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 cea de-a doua intrunire este pentru data de 28.04.2020, in acelasi loc, la aceleasi ore si cu aceeasi ordine de zi si data de referinta.

 

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

1.       Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si a situatiilor financiare consolidate intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pentru exercitiul financiar 2019, pe baza Rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie, insotite de opinia auditorului financiar.

2.       Aprobarea propunerii Consiliului de Administratie de repartizare a profitului net al exercitiului financiar 2019 astfel:

- la surse proprii de dezvoltare - valoarea de 28.819 mii lei  si

- pentru rascumpararea propriilor actiuni de catre societate -  valoarea de 3.890 mii lei.

3.       Pronuntarea asupra gestiunii Consiliului de Administratie si aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2019, pe baza rapoartelor prezentate.

4.       Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pe anul 2020 si a programului de investitii pentru anul 2020.

5.       Fixarea si aprobarea remuneratiei cuvenita membrilor Consiliului de Administratie, pentru exercitiul in curs.

6.       Aprobarea incheierii/ prelungirii contractului cu auditorul financiar extern pentru efectuarea Auditului Statutar, fixarea duratei minime a contractului si mandatarea persoanelor imputernicite din partea Societatii COMPA S. A. sa semneze contractul de audit.

7.       Aprobarea datei de 26.05.2020 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86(1) din Legea nr.24/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piatasi a datei de 25.05.2020 ca ex date conform dispozitiilor art.176(1) din Regulamentul ASF nr.5/2018.

8.       Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor adunarii ordinare a actionarilor, inclusiv semnarea acestora.

ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR

1.       Aprobarea privind contractarea de credite pentru investitii, linii de credit, leasing, scrisori de garantie bancara, si alte produse financiar bancare, cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 40 mil. EUR pe anul 2020 si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

2.       Delegarea Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru angajarea de credite pentru investitii, linii de credit, leasing, scrisori de garantie bancara si alte produse financiar bancare, cu incadrarea intr-un plafon total cumulat de 40 mil. EUR pe anul 2020 si in continuare pana la urmatoarea Adunare Generala Extraordinara din anul 2021, precum si constituirea garantiilor mobiliare si imobiliare aferente cu bunuri din patrimoniul societatii.

3.       Imputernicirea reprezentantilor legali, sa reprezinte societatea cu ocazia negocierii si semnarii contractelor de credit, de garantare si a oricaror alte documente necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararii de la punctul 1 si 2.

4.       Delegarea Consiliului de Adminstratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor pentru desemnarea reprezentantului societatii COMPA S.A.Sibiu in relatia cu Autoritatea de Management/ Autoritati finantatoare si pentru imputernicirea persoanei/ persoanelor desemnate sa semneze contractele de finantare care se vor derula incepand din anul 2020 si in continuare pana la urmatoarea AGEA.

5.       Completarea obiectului de activitate al societatii COMPA S.A cu activitatea cod CAEN 4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat si actualizarea Actului Constitutiv COMPA.

6.       Revocarea partiala a hotararii A.G.E.A nr. 4/13.06.2016 cu privire la vanzarea de loturi de teren pentru construire de case rezidentiale, cedarea catre Municipiul Sibiu a 6 parcele de teren care vor deveni drum public, instrainarea cu titlu gratuit  statie de transformare privind amplasamentului ARSENAL – reprezentat de intregul imobil – teren avand categoria de folosinta – curti constructii in suprafata totala de 37.239 mp cu: cladire administrativa S+P+2E+M, in suprafata de 673 mp, suprafata desfasurata 2.365, - cladire birouri P+3E, in suprafata de 673 mp, suprafata desfasurata 2.560 mp, - statie transformare energie electrica ( P ), in suprafata de 57 mp, suprafata desfasurata 57 mp, imobil situat administrativ in municipiul Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44, judetul Sibiu.

7.       Revocarea hotararii A.G.E.A. nr. 5/13.06.2016 privind vanzarea unui numar de maxim 25 de parcele situate in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44, Jud. Sibiu, identificate astfel:

-          parcela avand nr. cadastral 123773, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 1155 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123774, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123775, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123776, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123777, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 684 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123778, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 973 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123779, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123780, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123781, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123782, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 689 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123783, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 684 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123784, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 603 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123785, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 666 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123786, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 666 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123787, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 666 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123788, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 666 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123789, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 666 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123790, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 661 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123791, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 635 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123792, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 681 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123793, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 675 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123794, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 669 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123795, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 662 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123796, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 655 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123797, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 648 mp

8. Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 6/13.06.2016 privind cedarea gratuita in favoarea Municipiului Sibiu a dreptului de proprietate cu privire la urmatoarele parcele, situate in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44, Jud. Sibiu, care, conform art. 29 din Regulamentul  General de Urbanism aprobat prin H.G. nr. 525/1996 vor deveni drumuri publice necesare pentru accesul la parcelele mentionate la punctul 5:

-          parcela avand nr. cadastral 123798, categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 985 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123800, categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 137 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123801, categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 39 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123802, categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 36 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123803, categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 209 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123771, categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 5.552 mp

Cedarea dreptului de proprietate cu privire la parcelele mentionate la acest punct, este o conditie impusa de Consiliul Local al Municipiului Sibiu, prin Hotarara nr. 125/2013 privind aprobarea documentatiei de urbanism PUZ si RLU.

9.  Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 7/13.06.2016 privind delegarea  Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in vederea stabilirii strategiei de vanzare a imobilelor identificate la pct. 5  , in vederea desemnarii persoanelor care sa negocieze conditiile contractuale si pretul de vanzare – cumparare cu privire la aceste imobile , urmarindu-se obtinerea unui pret  care sa reflecte valoarea de piata a terenurilor, precum si a tuturor lucrarilor de pregatire pentru vanzarea acestora ( introducere utilitati, constructie drumuri, cedare catre Municipiul Sibiu a terenurilor aferente drumurilor, etc.)

10. Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 8/13.06.2016 privind imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie – dl. Ing. Deac Ioan si a Directorului Economic – dl. Ec. Miclea Ioan, membru in Consiliu de Administratie, sa reprezinte societatea cu ocazia semnarii contractelor de vanzare - cumparare, a anexelor sale si a oricaror alte documente necesare in vederea incheierii tranzactiilor cu privire la imobilele identificate  la punctul 5.

11. Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 9/13.06.2016 privind imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie – dl. Ing. Deac Ioan si a Directorului Economic – dl. Ec. Miclea Ioan, membru in Consiliu de Administratie, sa reprezinte societatea cu ocazia semnarii tuturor actelor si documentelor necesare in vederea cedarii in favoarea Municipiului Sibiu a dreptului de proprietate cu privire la  imobilele identificate la pct. 6.

12. Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 10/13.06.2016 privind transferul prin donatie catre Societatea F.D.E.E. Electrica  Distributie Transilvania SUD S.A – S.D.E.E. Sibiu a dreptului de proprietate asupra constructiei C15 inscrisa in CF Sibiu 123798 cadastral 123798 – C15 – statie transformare energie electrica ( P ), in suprafata de 57 mp, suprafata desfasurata 57 mp si aprobarea constituirii in favoarea dobanditorului a dreptului de superficie asupra terenului aferent cladirii, a dreptului de acces, precum si a servitutiilor de trecere de suprafata si aeriana la cladire, teren inscris  in CF Sibiu 123798 sub A1 cadastral 123798 in suprafata de 985 mp.

13.   Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 10/13.06.2016 privind imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie – dl. Ing. Deac Ioan si a Directorului Economic – dl. Ec. Miclea Ioan, membru in Consiliu de Administratie, sa reprezinte societatea cu ocazia semnarii tuturor actelor  necesare in vederea transferului prin donatie catre Societatea F.D.E.E. Electrica Distributie Transilvania SUD  S.A – S.D.E.E. Sibiu a dreptului de proprietate a constructiei statie de transformare energie electrica si in vederea constituirii in favoarea dobanditorului a dreptului de superficie asupra terenului aferent cladirii, a dreptului de acces, precum si a servitutiilor de trecere de suprafata si aeriana la cladire.

14.   Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 3/27.01.2017 privind propunerea vanzarii urmatoarelor parcele situate in Sibiu, Bd. Victoriei nr. 42 – 44, Jud. Sibiu, in cadrul amplasamentului Arsenal identificate astfel:

-          parcela avand nr. cadastral 123772, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 6.215 mp cu cladire administrativa S+P+2E+M  si cladire birouri P+3E

-          parcela avand nr. cadastral 123803, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 209 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123802, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 36 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123801, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 39 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123800, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 137 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123799, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 6.528 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123771, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 5.552 mp

-          parcela avand nr. cadastral 123798, teren avand categoria de folosinta curti constructii, in suprafata de 985 mp cu statie transformare energie electrica P.

 

15 Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 4/27.01.2017 privind dezmembararea parcelelor mentionate la pct. 3, in cazul in care vor exista oferte de cumparare doar pentru o parte din aceste parcele.


16.   Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 5/27.01.2017 privind delegarea  Consiliului de Administratie de catre Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in vederea stabilirii strategiei de vanzare a imobilelor identificate la pct. 3 si a celor rezultate in urma dezmembrarii conform pct. 4, in vederea desemnarii persoanelor care sa negocieze conditiile contractuale si pretul de vanzare – cumparare cu privire la aceste imobile, urmarindu-se obtinerea unui pret care sa reflecte valoarea de piata a imobilelor, precum si a tuturor lucrarilor de pregatire pentru vanzarea acestora.

17.   Revocarea hotararii A.G.E.A nr. 6/27.01.2017 privind imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie – dl. Ing. Deac Ioan si a Directorului Economic – dl. Ec. Miclea Ioan, membru in Consiliu de Administratie, sa reprezinte societatea cu ocazia semnarii contractelor de vanzare - cumparare, a anexelor sale si a oricaror alte documente necesare in vederea incheierii tranzactiilor cu privire la imobilele identificate la punctul 3 sau rezultate in urma dezmembrarii conform pct. 4.

18. Aprobarea derularii  unui program de rascumparare a actiunilor proprii in vederea  distribuirii cu titlu gratuit catre membrii conducerii societatii (administratori, directori, ai Societatii), in scopul fidelizarii acestora, precum si al recompensarii pentru activitatea desfasurata in cadrul Societatii, conform unor criterii de performanta ce vor fi stabilite de catre Consiliul de Administratie, cu urmatoarele caracteristici principale:

- Dimensiunea programului:rascumpararea de pe piata a unui numar maxim de 15.000.000 actiuni proprii;

- Pretul de dobandire a actiunilor:

                 pret minim: Pretul minim de achizitie va fi pretul de pe piata din momentul efectuarii achizitiei

 pret maxim: In conformitate cu art. 3 alin. 2 din Regulamentul delegat UE  nr. 1052/2016, pretul maxim nu poate fi mai mare decat valoarea cea mai mare dintre pretul ultimei tranzattii independente si pretul cel mai ridicat din momentul respectiv al ofertei de achizitionare independente de la locul de tranzactionare unde se efectueaza achizitia, inclusiv atunci cand actiunile sunt tranzactionate in locuri de tranzactionare diferite

- Valoarea pecuniara maxima alocata programului: 3.890.000 lei, excluzand comisioanele de brokeraj si alte costuri de achizitie, plata actiunilor rascumparate va fi facuta, conform prevederilor art.1031 din legea 31/1990, din profitul distribuibil al societatii, inscris in situatia financiara pe anul 2019 cu conditia de a fi aprobata in A.G.O.A din 27/28 aprilie 2020;

- Durata de desfasurare a programului: 18 luni de la data publicarii hotararii in Monitorul Oficial, partea a IVa

- Scop: Actiunile vor fi rascumparate in vederea distribuirii cu titlu gratuit catre membrii conducerii societatii (administratori, directori ai Societatii), in scopul fidelizarii acestora, precum si al recompensarii pentru activitatea desasurata in cadrul Societatii, conform unor criterii de performanta ce vor fi stabilite de catre Consiliul de Administratie, cu respectarea legislatiei in vigoare.

19. Mandatarea Consiliului de Administratie sa adopte toate deciziile necesare pentru aducerea la indeplinire a hotararii mentionate la pct. 18, inclusiv desemnarea unui operator in vederea intermedierii serviciilor pentru programul de rascumparare.

20.     Aprobarea datei de 26.05.2020 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adunarii extraordinare a actionarilor, in conformitate cu dispozitiile art. 86(1) din Legea nr.24/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 25.05.2020 ca ex date dispozitiilor art.176(1) din Regulamentul ASF nr.5/2018.

19.   Imputernicirea persoanelor fizice care vor indeplini formalitatile de publicitate si inregistrare a hotararilor sedintei, inclusiv semnarea acestora.

* * *

Unul sau mai multi actionari care detin individual sau impreuna cel putin 5 % din capitalul social al societatii au dreptul, in conditiile Legii 24/2017, art.92, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobare in adunarea generala si sa faca propuneri de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu 08.04.2020 ora 1600.

Acestea vor fi transmise prin orice forma de curierat cu confirmare de primire sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa mihaela.grobnicu@compa.ro mentionand la subiect “PENTRU A.G.A. DIN DATA DE 27/28.04.2020

Orice actionar al societatii, indiferent de nivelul participatiei la capitalul social, are dreptul sa adreseze intrebari referitoare la punctele de pe ordinea de zi, astfel incat sa fie inregistrate la societate pana in data de 16.04.2020 ora 1600. Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut, care va fi disponibil pe pagina de internet incepand cu 27.04.2020, in format Intrebare / Raspuns si in cadrul sedintei.

Actionarii mentionati in aliniatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, BI/CI/pasaport/legitimatie de sedere, in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare, in cazul persoanelor juridice, sau alta dovada emisa de o autoritate competenta privind identitatea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, la sediul societatii cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule “ PENTRU A.G.A. DIN DATA DE 27/28.04.2020”, sau pe e-mail cu semnatura electronica incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: mihaela.grobnicu@compa.ro mentionand la subiect PENTRU A.G.A. DIN DATA DE 27/28.04.2020.

Actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la data de referinta, pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul AGA de catre reprezentantii lor legali sau de catre alte persoane carora li s-a acordat mandatul de reprezentare, pe baza unei Imputerniciri speciale sau generale sau pot vota inainte de sedinta, pe baza formularului de vot prin corespondenta.

Imputernicirea generala se poate acorda de catre actionarul emitent, in conditiile Legii 24/2017. Aceasta va fi depusa la sediul COMPA pana la data de 24.04.2020. Imputernicitul intermediar sau avocat, va face dovada indeplinirii conditiei de client al actionarului care l-a imputernicit (prin imputernicire generala) care va cuprinde cel putin perioada pentru care a fost emisa imputernicirea.

Formularul imputernicirii speciale / generale in limba romana sau engleza se poate obtine de la sediul societatii sau se poate descarca de pe website-ul societatii www.compa.ro incepand cu data de 27.03.2020.

Un exemplar, in original, completat si semnat, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (BI / CI / pasaport / legitimatie de sedere, in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune / expedia la sediul societatii pana la data de 24.04.2020, ora 1600, un alt exemplar urmand sa fie pus la dispozitia societatii inainte de sedinta, pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare.

Imputernicirea speciala / generala va fi insotita de actele de identificare ale actionarilor si poate fi transmisa si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 24.04.2020 ora 1600 la adresa de e-mail mihaela.grobnicu@compa.ro

Actionarii societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de sedinta, utilizand formularul Buletin de vot prin corespondenta in limba romana sau engleza. Formularele pot fi obtinute de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.compa.ro incepand cu data de 27.03.2020.

Daca se vor adauga noi puncte sau rezolutii pe ordinea de zi, formularele vor fi actualizate si puse la dispozitie, incepand cu data de 10.04.2020, atat la sediul societatii cat si pe website-ul societatii www.compa.ro

Buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului ( BI / CI / pasaport / legitimatie de sedere, in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv, certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice) se vor expedia la sediul societatii, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu in data de 24.04.2020, ora 1600.

Formularele primite ulterior datei si orei anuntate, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului.

Optiunea de vot se poate exprima prin e-mail la adresa mihaela.grobnicu@compa.ro cu semnatura electronica extinsa incorporata, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 24.04.2020 ora 1600 mentionand la subiect "PENTRU A.G.A. DIN DATA DE 27/28.04.2020"

Proiectele de hotarari si materialele supuse dezbaterii AGA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii www.compa.ro la sectiunea Relatii pentru investitori - Adunarea generala a Actionarilor – 2019, incepand cu data de 27.03.2020.

Informatii suplimentare pot fi obtinute, in zilele lucratoare, intre orele 800 – 1600, la sediul societatii, telefon 0269/237 878.

 

 

Presedinte CA / Director General,                                                                           Director Economic,

Ioan DEAC                                                                                                                  Ioan MICLEA

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.