Stiri Piata


Connections Consult - CC

Hotarari AGA O & E 30.04.2022 actualizare numar voturi

Data Publicare: 19.05.2022 18:05:10

Cod IRIS: 6904A

Catre,

Bursa de Valori Bucuresti

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Ref:  HAGOA/HAGEA 30.04.2022 ACTUALIZARE

 

Raport curent Nr. 3240

intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare

 

Data raportului:  

19.05.2022

Denumirea entitatii emitente:  

CONNECTIONS CONSULT S.A.

Sediul social:   

Strada Buzesti Nr. 75-77, Etaj 14, sector 1, Mun. Bucuresti

Numarul de telefon/ fax:  

0372 368 332/ 0372 006 765

Codul unic de inregistrare:

RO 17753763

Numar de ordine in Registrul Comertului:

J40/11864/2005

Capital social subscris si varsat:

1.189.272,70 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

SMT - categoria AeRO, simbol de piata CC

 

Evenimente importante de raportat:

ACTUALIZARE Hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, nr. 2/30.04.2022

ACTUALIZARE Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, nr. 2/30.04.2022

 

Conducerea CONNECTIONS CONSULT S.A., denumita in continuare „Compania”, informeaza piata despre actualizarea HAGOA NR 2/30.04.22 si HAGEA NR 2/30.04.2022 respectiv adaugarea numarului de voturi

 

  1. HOTARARE A ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR S.C. CONNECTIONS CONSULT  S.A Nr. 2 / 30.04.2022

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor, in continuare, AGOA s-a intrunit azi, 30.04.2022, ora 12.00 p.m. in prezenta unor actionari ai societatii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la data de 18.04.2022 (data de referinta), reprezentand 75.221175 % din capitalul social al societatii, denumiti impreuna “Actionarii”,

 

Sedinta AGEA este deschisa de catre Presedintele de sedinta, dl. Florea Bogdan in calitate de Administrator Unic.

 

Avand in vedere:

• Convocatorul pentru AGEA publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV a, numarul 1306 din  data de 30.03.2022, in ziarul BURSA numarul 60 din data de 30.03.2022 si pe adresa de internet a Societatii;

• Prevederile Actului Constitutiv al Societatii in vigoare (“Actul Constitutiv”);

 

• Prevederile legale aplicabile;

 

Presedintele de sedinta constata ca la deschiderea lucrarilor, sedinta AGOA este legala si statutara, 5 actionari sunt prezenti sau reprezentati, detinand un numar de 813.259 actiuni, reprezentand 75.221175 %  din capitalul social subscris si varsat, reprezentand 75.221175 % din totalul drepturilor de vot.

 

Cerinta cvorumului este indeplinita in conformitate cu prevederile art.10.11. din Actul Constitutiv si ale art. 115 alin. 1 din Legea societatilor nr. 31/1990 (“Legea nr.31/1990)”.

 

In urma dezbaterilor, actionarii Societatii hotarasc urmatoarele:

 

Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 % din capitalul social si 75.221175 % din totalul drepturilor de vot se aproba componenta secretariatului de sedinta, astfel:

 

Presedinte de sedinta : Bogdan Liviu Florea

Secretar de sedinta:Magda Cristescu

Secretari tehnici: Decebal Octavian Dumitrescu si Stefan Alexandru Branetu

 

  1. Cu un numar de 813259 voturi si prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 % din capitalul social si 75.221175 % din totalul drepturilor de vot se aproba schimbarea formei de administrare a Societatii prin trecerea la un Consiliu de Administratie format din 3 (trei) membri.
  2. Cu un numar de 813259 voturi si prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 % din capitalul social si 75.221175 %  din totalul drepturilor de vot se aproba modificarea Actului constitutiv dupa cum urmeaza:

Art. 9.6. Prin prezentul Act constitutiv se deleaga catre Directorul General exercitarea atributiilor prevazute la art. 9.5. b) privind mutarea sediului Societatii si la 9.5. c) privind schimbarea obiectului de activitate al Societatii, cu exceptia obiectului si domeniului principal de activitate.

Art.9.7. Atributia prevazuta la art. 9.5. d) de mai sus poate fi delegata oricand Directorului General in conditiile impuse de actele normative aplicabile. Prevederile art. 6.4. de mai sus raman valabile.

CAP. X. CONVOCAREA SI DESFASURAREA ADUNARII GENERALE A ACTIONARILOR

Art. 10.1 Adunarea generala este convocata de Consiliul de Administratie al Societatii ori de cate ori este necesar.

CAP. XI. ADMINISTRAREA SOCIETATII

 

Art. 11.1. Societatea este administrata de catre un Consiliu de Administratie, ales de catre adunarea generala ordinara a actionarilor pentru o perioada de 4 ani, incepand cu data prezentului Act constitutiv.

 

La data prezentului act constitutiv este numit Consiliul de Administratie cu urmatoarea componenta:

 

1. Florea Bogdan-Liviu, cetatean roman, cu domiciliul in .............., in calitate de PRESEDINTE.

 

2. Oana Beldie, cetatean roman, cu .................., in calitate de MEMBRU NEEXECUTIV.

 

3. Corneliu-Silviu Stanciu, cetatean roman, cu domiciliul in ..................., in calitate de MEMBRU NEEXECUTIV.

 

Art.11.2. Administratorii pot fi revocati oricand de catre Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor. In caz de vacanta a unuia sau a mai multor posturi de administrator, consiliul de administratie procedeaza la numirea provizorie a unor administratori, pana la intrunirea adunarii generale ordinare a actionarilor. Daca vacanta posturilor de membru al consiliului de administratie determina scaderea numarului administratorilor sub minimul legal, administratorii ramasi convoaca de indata adunarea generala ordinara a actionarilor, pentru a completa numarul de membri ai consiliului de administratie. Durata pentru care este ales noul administrator, pentru a ocupa postul vacant, va fi egala cu perioada care a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau.

Art. 11.3. Consiliul de administratie se intruneste cel putin o data la 3 luni. Presedintele convoaca consiliul de administratie, stabileste ordinea de zi, vegheaza asupra informarii adecvate a membrilor consiliului cu privire la punctele aflate pe ordinea de zi si prezideaza intrunirea. Consiliul de administratie este, de asemenea, convocat la cererea motivata a cel putin 2 dintre membrii sai sau a directorului general. In acest caz, ordinea de zi este stabilita de catre autorii cererii. Presedintele este obligat sa dea curs unei astfel de cereri.

Art. 11.4. Convocarea pentru intrunirea consiliului de administratie va fi transmisa administratorilor cu suficient timp inainte de data intrunirii, termenul putand fi stabilit prin decizie a consiliului de administratie. Convocarea va cuprinde data, locul unde se va tine sedinta si ordinea de zi. Asupra punctelor care nu sunt prevazute pe ordinea de zi se pot lua decizii doar in cazuri de urgenta. Prin Actul constitutiv se pot impune conditii mai stricte cu privire la aspectele reglementate in prezentul alineat.

Art. 11.5. La fiecare sedinta se va intocmi un proces-verbal, care va cuprinde numele participantilor, ordinea deliberarilor, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate. Procesul-verbal este semnat de catre presedintele de sedinta si de catre cel putin un alt administrator.

Art. 11.6. Consiliul de administratie este insarcinat cu indeplinirea tuturor actelor necesare si utile pentru realizarea obiectului de activitate al societatii, cu exceptia celor rezervate de lege pentru adunarea generala a actionarilor.

Art. 11.7. In relatiile cu tertii societatea este reprezentata de catre Consiliul de Administratie, avand puteri de reprezentare si angajare a Societatii. In ceea ce priveste obtinerea sau acordarea de credite, aceste hotarari se iau de catre Directorul General indiferent de valoarea acestor operatiuni. Consiliul de Administratie poate delega oricare dintre puterile si atributiile sale directorului general sau altor persoane printr-o imputernicire expresa. Delegarea de atributii include delegarea dreptului de reprezentare a Societatii in relatiile cu tertii, persoane fizice, juridice, institutii sau autoritati ale statului.

Art. 11.8. Principalele atributii ale Consiliului de Administratie sunt:

a)         mutarea sediului Societatii;

b)         contractarea de credite in numele Societatii;

c)         extinderea obiectului de activitate al Societatii, cu exceptia celui principal;

d)         infiintarea sau desfiintarea de filiale, sucursale, agentii, puncte de lucru, reprezentante ori alte unitati fara personalitate juridica, in tara sau strainatate;

e)         stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale Societatii;

f)          stabilirea politicilor contabile si a sistemului de control financiar, precum si aprobarea planificarii financiare;

g)         numirea si revocarea directorilor si stabilirea remuneratiei lor;

h)         supravegherea activitatii directorilor;

i)          pregatirea raportului anual, organizarea adunarii generale a actionarilor si implementarea hotararilor acesteia;

j)          introducerea cererii pentru deschiderea procedurii insolventei Societatii, potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare;

k)         aducerea la indeplinire a obiectivelor si criteriile de performanta ale Societatii;

1)         elaborarea si aplicarea strategiilor specifice, in masura sa asigure desfasurarea in conditii performante a activitatii curente si de perspectiva;

m)        asigurarea administrarii, gestionarii si integritatii patrimoniului Societatii in conditii de diligenta maxima;

n)         adoptarea masurilor necesare in vederea indeplinirii bugetului anual de venituri si cheltuieli, pentru dezvoltarea si diversificarea surselor de venituri, in conditiile legii;

o)         organizarea selectarii, angajarii si concedierii personalului, cu respectarea prevederilor legislatiei muncii;

p)         stabilirea atributiilor de serviciu, pe directii sau compartimente, ale personalului angajat, precum si obligatiile profesionale individuale de munca ale personalului de specialitate, aprobate prin fisele posturilor;

q)         reprezentarea Societatii in relatiile cu terte persoane fizice sau juridice, institutiile statului, autoritatile de stat, organele de control;

r)         incheierea actelor juridice, in numele si pe seama Societatii, inclusiv a celor prin care aceasta dobandeste bunuri sau instraineaza, inchiriaza, schimba ori constituie in garantie bunuri (inclusiv unitati, agentia, reprezentanta sau punctul de lucru) aflate in patrimoniul Societatii, a caror valoare depaseste jumatate din valoarea contabila a activelor Societatii la data incheierii actului juridic, numai cu aprobarea adunarii generale a actionarilor, data in conditiile art. 10.12 de mai sus.;

s)         semnarea situatiilor financiare si depunerea la organele financiare competente, in termenele prevazute de lege.

 

Art. 11.9. Atributiile de conducere ale Consiliului de administratie sunt delegate catre directori, iar puterea de a reprezenta Societatea in raport cu tertii este delegata directorului general. Consiliul de administratie pastreaza atributia de reprezentare a Societatii in raporturile cu directorii acesteia.

 

La data prezentului act constitutiv este Director General al societatii, cu un mandat de 4 ani de la data prezentului act constitutiv:

 

Florea Bogdan-Liviu, cetatean roman, cu domiciliul in .........

 

Art. 11.11. Consiliul de administratie isi va exercita mandatul cu prudenta si diligenta unui bun proprietar. Consiliul de administratie nu isi incalca aceasta obligatie daca in momentul luarii unei decizii cu privire la administrarea Societatii acesta este in mod rezonabil indreptatit sa considere ca actioneaza in interesul acesteia, pe baza unor informatii adecvate.

Art. 11.12. Consiliul de administratie isi va exercita mandatul cu loialitate, in interesul Societatii.

Art. 11.13. Consiliul de administratie este raspunzator de indeplinirea obligatiilor in conditiile dispozitiilor privitoare la mandat si a celor special prevazute de lege. El este raspunzator fata de Societate pentru:

a)         realitatea varsamintelor efectuate de asociati pana la admiterea la tranzactionare a actiunilor societatii;

b)         existenta reala a dividendelor platite;

c)         existenta registrelor cerute de lege si tinerea lor corecta;

d)         indeplinirea exacta a hotararilor adunarilor generale;

e)         stricta indeplinire a indatoririlor pe care le impune legea sau prezentul act constitutiv;

f)          gestionarea eficienta a patrimoniului Societatii.

  1. Cu un numar de 813259 voturi si prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 % din capitalul social si 75.221175 % din totalul drepturilor de vot se aproba data de 20.05.2022 ca data de inregistrare si a datei de 19.05.2022 ca ex-date pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGEA.
  2. Cu un numar de 813259 voturi si prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %  din capitalul social si 75.221175 % din totalul drepturilor de vot se aproba imputernicirea domnului BOGDAN LIVIU FLOREA, in calitate de Director General, cu posibilitatea de subdelegare ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA, sa depuna, sa solicite publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a hotararii, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

Nemafiind alte dezbateri pe ordinea de zi, Presedintele declara sedinta inchisa.

 

  1. HOTARARE A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR S.C. CONNECTIONS CONSULT  S.A Nr. 2 / 30.04.2022

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in continuare, AGOA s-a intrunit azi, 30.04.2022, ora 13.00, in prezenta unor actionari ai societatii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la data de 18.04.2022 (data de referinta), reprezentand 75.221175 %   din capitalul social al societatii, denumiti impreuna “Actionarii”,

 

Sedinta AGOA este deschisa de catre Presedintele de sedinta, dl. Florea Bogdan in calitate de Administrator Unic.

 

Avand in vedere:

 

• Convocatorul pentru AGOA publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV a, numarul 1306 din  data de 30.03.2022, in ziarul BURSA numarul 60 din data de 30.03.2022 si pe adresa de internet a Societatii;

 

• Prevederile Actului Constitutiv al Societatii in vigoare (“Actul Constitutiv”);

 

• Prevederile legale aplicabile;

 

Presedintele de sedinta constata ca la deschiderea lucrarilor, sedinta AGOA este legala si statutara, 5 actionari sunt prezenti sau reprezentati, detinand un numar de 813.259  actiuni, reprezentand 75.221175 %   din capitalul social subscris si varsat, reprezentand 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot.

 

Cerinta cvorumului este indeplinita in conformitate cu prevederile art. 10.11 din Actul Constitutiv si ale art. 115 alin. 1 din Legea societatilor nr. 31/1990 (“Legea nr.31/1990)”.

 

In urma dezbaterilor, actionarii Societatii hotarasc urmatoarele:

 

In prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot, prezentul punct este adoptat cu 813259 voturi reprezentand 75.221175 %   din totalul voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati, in conformitate cu prevederile art. 10.11 din Actul Constitutiv coroborat cu prevederile art. 115 alin. 2 din Legea nr. 31/1990.

 

Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba componenta secretariatului de sedinta, astfel:

 

Presedinte de sedinta BOGDAN LIVIU FLOREA

Secretar de sedinta: MAGDA CRISTESCU

Secretari tehnici: DECEBAL OCTAVIAN DUMITRESCU si BRANETU STEFAN ALEXANDRU

 

  1. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %    din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba situatiile financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2021, pe baza raportului Administratorului Unic si a raportului auditorului independent.
  2. Fata de interdictia prevazuta de art. 126 din Legea 31/1990 care nu permite administratorului sa voteze cu privire la descarcarea sa de gestiune si in prezenta actionarilor reprezentand 0.143272 %   din capitalul social si 0.143272 %   din totalul drepturilor de vot, pentru prezentul punct au fost exprimate 1549 voturi reprezentand 0.143272 %   din totalul voturilor detinute de actionarii prezenti sau reprezentati.

Fata de lipsa indeplinirii conditiilor de cvorum, asa cum acestea sunt prevazute de dispozitiile Actului Constitutiv, prezentul punct nu a fost aprobat si  urmeaza sa faca obiectul sedintei adunarii generale ordinare reconvocata in data de 01.05.2022, ora 13.00, ce se tine la sediul societatii din Bucuresti, str. Buzesti 75-77, sector 1.

  1. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba bugetul de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2022.
  2. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %    din totalul drepturilor de vot se aproba modul de repartizare a profitul net al Societatii realizat in exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2021 determinat in conformitate cu legile aplicabile, pentru constituirea rezervelor legale ale Societatii si profit nerepartizat, in conformitate cu situatiile financiare auditate.
  3. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %    din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba renuntarea la mandat a Administratorului Unic, BOGDAN LIVIU FLOREA si se ia act de renuntare astfel cum a fost formulata.
  4. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 % din totalul drepturilor de vot se aproba alegerea din lista de candidati, a trei membri ai Consiliului de administratie al Societatii pentru un mandat de 4 (patru) ani, incepand cu 30.04.2022.

Componenta consiliului de administratie este urmatoarea:

Florea Bogdan-Liviu, cetatean roman, cu domiciliul in ................., in calitate de PRESEDINTE.

 

Oana Beldie, cetatean roman, cu ....................., in calitate de MEMBRU NEEXECUTIV.

 

Corneliu-Silviu Stanciu, cetatean roman, cu domiciliul ........................., in calitate de MEMBRU NEEXECUTIV.

 

  1. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba alegerea presedintelui Consiliului de administratie al Societatii pentru un mandat de 4 (patru) ani, incepand cu 30.04.2022, in persoana domnului BOGDAN LIVIU FLOREA.
  2. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba indemnizatiile membrilor Consiliului de administratie pentru anul 2022, in cuantum de total de 30.000 lei, respectiv suma de 10.000 lei pentru fiecare membru, suma aferenta anului 2022. Indemnizatia lunara pentru fiecare membru este de 833, 33 lei, repartizat astfel:
  • 10.000 lei pentru Bogdan Liviu Florea ,in calitate de Presedinte
  • 10.000 pentru Oana Beldie, in calitate de membru neexecutiv.
  • 10.000 pentru Corneliu Liviu Stanciu, in calitate de membru neexecutiv.
  1. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %    din capitalul social si 75.221175 %   % din totalul drepturilor de vot se aproba imputernicirea directorului general BOGDAN LIVIU FLOREA, cu posibilitatea de subdelegare, in vederea negocierii si semnarii contractelor cu noii membri ai Consiliului de Administratie al Societatii.
  2. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %   din capitalul social si 75.221175 %   din totalul drepturilor de vot se aproba data de 20.05.2022 ca data de inregistrare si a datei de 19.05.2022 ca ex-date pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de catre AGOA.
  3. Cu un numar de 813259 voturi si in prezenta actionarilor reprezentand 75.221175 %    din capitalul social si 75.221175 %    din totalul drepturilor de vot se aproba imputernicirea directorului general BOGDAN LIVIU FLOREA cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze, in numele actionarilor hotararea AGOA, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

 

Nemafiind alte dezbateri pe ordinea de zi, Presedintele declara sedinta inchisa.

 

                                                                          Presedinte CA

                                                            Bogdan Liviu Florea                                                                              

                                                                                                  

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.