Nr. 115 / 23.04.2021
Catre,
Autoritatea de Supraveghere Financiara Bucuresti,
Bursa de Valori Bucuresti, ATS Piata AeRO
Raport curent
conform Regulamentului ASF 5 / 2018
Data raportului 23.04.2021
Denumirea entitatii emitente : SIFI CJ LOGISTIC S.A.
Sediul social : Bucuresti, str S.V.Rahmaninov, nr.46-48
Camera U11, subsol, Sector2
Punct de lucru : Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.206
Numarul de telefon/fax: 0264-416663
Cod unic de inregistrare : RO 201624
Numar de ordine in Registrul Comertului : J40/ 13896 / 2014
Capital social subscris si varsat: 2.464.332,50 Lei
Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise : BVB ATS Piata AeRO
Evenimente importante de raportat: Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor SIFI CJ LOGISTIC SA din 22.04.2021 ora 11 .
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor societatii SIFI CJ LOGISTIC SA, in sedinta din 22.04.2021 ora 11, a adoptat hotararile mentionate in documentul anexat.
Director general
Miclea Carmen
Hotararile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor
SIFI CJ LOGISTIC S.A.
din 22.04.2021
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIFI CJ LOGISTIC S.A., societate inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13896/2014, CUI 201624, cu sediul in Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U11, capital social subscris si varsat de 2.464.332,5 lei (“Societatea”), intrunita in sedinta din 22.04.2021, ora 11:00, la adresa din Bucuresti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, cu actionari prezenti si/sau reprezentati ce detin la data de referinta 09.04.2021 un numar 835.345 actiuni, dintr-un numar total de 985.733 actiuni, cu un numar de 835.345 voturi valabil exprimate, dintr-un numar total de 985.733 voturi, adica 84,7435% din capitalul social, cu cvorumul si cu majoritatea necesare prevazute de lege si de actul constitutiv consemnate in procesul verbal incheiat cu ocazia lucrarilor adunarii generale ordinare a actionarilor, hotaraste:
HOTARAREA NR. 1
Art. 1. Se ia la cunostinta de raportul de gestiune al Consiliului de Administratie pentru anul 2020
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 2
Art. 1. Se ia la cunostinta de raportul auditorului asupra situatiilor aferente exercitiului financiar 2020
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 3
Art.1. Se aproba situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2020 in baza discutiilor, a raportului administratorilor si al auditorului financiar cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 4
Art. 1. Se aproba repartizarea profitului net pentru anul 2020 in cuantum de 811.651,94 lei, conform propunerii Consiliului de Administratie:
|
- 41.728,80 lei - Rezerve legale 5%, conform Legii nr. 31/1990;
- 768.871,74 lei – Pentru distribuirea de dividende, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 0,78 lei/actiune;
- 1.051,40 lei - Rezerve pentru cresterea surselor proprii,
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
Art. 2. Se aproba data de 30.06.2021 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art.187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Aprobarea suportarii costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 5
Art. 1. Se aproba repartizarea profitului net realizat in exercitiul financiar 2019 nedistribuit, in suma de 706.500,20 lei conform propunerii Consiliului de Administratie:
|
- 699.870,43 lei – Pentru distribuirea de dividend, ceea ce inseamna ca dividendul brut se fixeaza la 0,71 lei/actiune;
- 6.629,77 lei - Rezerve pentru cresterea surselor proprii,
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
Art. 2. Se aproba data de 30.06.2021 ca data platii dividendelor in conformitate cu dispozitiile art.187, pct. 11 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare. Aprobarea suportarii costurilor aferente platii dividendelor de catre actionarii societatii din valoarea dividendului net
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 6
Art. 1. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2020, cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 7
Art. 1. Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli si a planului de investitii pentru anul 2021 cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 8
Art. 1. Se aproba revocarea membrilor Consiliului de Administratie
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 9
Art. 1. Se aproba alegerea membrilor Consiliului de Administratie format din trei membri, pentru un mandat de patru ani de la data Hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor adoptate in cadrul Adunarii Generale Ordinare convocata pentru data de 22.04.2021 (23.04.2021), respectiv a urmatorilor:
1. Administrare Imobiliare SA prin Tic-Chiliment Valentin
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
2. Oradan Schutz Diana Lucia
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
3. Gabriel Horia Nasra
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 10
Art. 1. Se aproba forma contractului de administrare si mandatarea d-nei Androulla Siaxiate sa semneze contractele de administrare cu administratorii numiti de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din partea societatii
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 11
Art. 1. Se aproba remuneratia administratorilor persoane fizice in cuantum de 700 lei net/ luna pentru exercitiul financiar 2021.
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
Art. 2. Se aproba remuneratia administratorilor persoanelor juridice in cuantum de 30.000 lei plus TVA/ luna pentru exercitiul financiar 2021
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 12
Art. 1. Se aproba limitele generale ale remuneratiilor suplimentare ale administratorilor la maxim 0.3%/an din valoarea activului net la 31.12.2020 si a limitelor generale ale remuneratiei directorului la maxim 170.000 lei/an.
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 13
Art. 1. Se aproba politica de remunerare a conducatorilor societatii (administratori si directori), conform art. 92^1 din Legea nr. 24/2017
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 14
Art. 1. Se aproba numirea auditorului financiar ARYA CONSULTING SRL, identificata prin CUI RO 41617624, fixarea duratei minime a contractului de audit la 1 an ( exercitiul 2021) si imputernicirea presedintelui C.A./directorului general pentru incheierea contractului de audit
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 15
Art. 1. Se aproba data de: (i) 17.06.2021 ca data de inregistrare si (ii) 16.06.2021 ca ex-data in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din legea nr. 24/2017
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 16
Art. 1. Se aproba imputernicirea presedintelui C.A. de a semna hotararile AGOA precum si toate documentele necesare punerii in aplicare a hotararilor respective
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
HOTARAREA NR. 17
Art. 1. Se aproba mandatarea presedintelui C.A., cu posibilitatea de susbstituire, pentru efectuarea demersurilor necesare in vederea publicarii si inregistrarii hotararilor AGOA la ORC, Monitorul Oficial, etc.
cu 100% voturi pentru, 0% voturi impotriva si 0% abtineri din totalul de 835.345 voturi exprimate.
Presedinte de sedinta/Presedinte CA
ADMINISTRARE IMOBILIARE S.A.
prin reprezentant permanent
Tic – Chiliment Valentin _____________________________
Secretar de sedinta
Iliescu Alexandra-Elena _____________________________