Stiri Piata


ARTEGO SA - ARTE

Convocare AGA O & E 16.04.2019

Data Publicare: 12.03.2019 18:05:05

Cod IRIS: 5A369

Raport curent

Data raportului : 12.03.2019

Denumire Emitent: S.C. ARTEGO S.A.

Sediul Social: Tg. Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, Jud. Gorj.

Nr. Inregistrare la ORC: J18/1120/1991

CUI: RO2157428

Capital social 22.390.412,5 RON

Piata de tranzactionare : Piata BVB – standard

e) Alte evenimente :

Consiliul de administratie al S.C. ARTEGO S.A. TG. JIU s-a intrunit in data de 12.03.2019 la sediul social din strada Ciocarlau nr.38, judetul Gorj si a hotarat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor in data de 16.04.2019 orele 11 si convocarea Adunarii Generale Extaordinare a Actionarilor in data de 16.04.2019 orele 11.30 la sediul societatii pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 05.04.2019, stabilita ca data de referinta pentru tinerea acestor adunari, care vor avea urmatoarea ordine de zi:

Pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor :

1.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pe anul 2018 si descarcarea de gestiune pentru anul 2018 a acestuia.

2.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bilantului contabil, a contului de profit si pierdere pentru anul 2018 si a modului de repartizare a profitului net in suma totala de 9.465.069 lei astfel:

- 3.771.017 lei - dividende , respectiv 0.421052 lei/ dividend brut pe actiune.

- 5.694.052 lei – alte rezerve

Aprobarea datei platii dividendelor in ziua de 27.06.2019.

3. Propunerea si aprobarea repartizarii sumei de 496.606,16 lei provenita din recalcularea rezervei legale dupa reducerea capitalului social la alte rezerve.

4.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea raportului auditorului pentru anul 2018.

5. Propunerea si numirea auditorului financiar si stabilirea duratei contractului de audit conform prevederilor legale in vigoare

6.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2019 .

7. Revocarea din functia de secretar CA a d.nei Sandru Andreea ca urmare a demisiei. Propunerea si aprobarea unui alt secretar CA

8.Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 14.06.2019 pentru AGOA, conform art.86 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 13.06.2019 ca ex-data.

Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor :

I.)

1.Autorizarea dobandirii de catre SC ARTEGO S.A. a unui numar de max. 895.616 actiuni , reprezentand 10% din capitalul social al societatii , in conformitate cu art.103ˆ1-107ˆ1 din Legea nr.31/1990R cu modificarile ulterioare . Modalitate de dobandire :

a) dobandirea propriilor actiuni pana la maxim 10% din total capital social al societatii , respectiv 895.616 actiuni. Valoarea nominala a actiunilor proprii dobandite de societate in acest mod nu poate depasi 2.239.040 lei;

b) data incepere rascumparare actiuni : data publicarii hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei ;

c) perioada de derulare a operatiunii de rascumparare : maxim 18 luni, de la data publicarii hotararii AGEA in Monitorul Oficial al Romaniei , partea a -IV-a ;

d) fac obiectul dobandirii propriilor actiuni, numai actiuni integral liberate.

e) plata actiunilor ce urmeaza a fi dobandite se va face din rezervele disponibile ale societatii, inscrise in situatiile financiare ale societatii intocmite la 31.12.2018 ;

f) valoarea minima la care urmeaza a fi dobandite propriile actiuni este de 2,50 lei/actiune iar valoarea maxima este de 8,00 lei/actiune, acestea urmand a fi stabilite in functie de modul de derulare a operatiunilor de cumparare din piata.

g) dobandirea propriilor actiuni se va face in scopul reducerii capitalului social al societatii.

2. Aprobarea efectuarii de tranzactii de actiuni si alte intrumente financiare admise la tranzactionare pe piata de capital din Romania.

3. Imputernicirea Consiliului de administratie sa indeplineasca operatiunile si formalitatile necesare punerii in aplicare a hotararii AGEA, prevazute la punctele 1 si 2 din ordinea de zi.

II.) 1)Prelungirea celor doua facilitati de credit contractate la UniCredit Bank S.A. (fosta UniCredit Tiriac Bank S.A.), dupa cum urmeaza:

A) linie de credit de tip capital de lucru conform contractului de credit nr.350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 cu toate modificarile ulterioare, pentru finantarea nevoilor curente ale societatii, in suma totala de 28.300.000 RON;

B)linie de credit pentru emitere scrisori de garantie bancara conform contractului de credit nr. 350-08/CRD-OF/2007 din data de 25.01.2007 cu toate modificarile ulterioare, in suma totala de 2.200.000 RON;

2) In scopul garantarii creditelor mai sus mentionate se va aproba mentinerea urmatoarele garantii asa cum au fost descrise in Act Aditional nr. 25 la Conditiile Speciale de Creditare la Contract de Credit nr. 350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 si in contractul de credit nr. 350-08/CRD-OF/2007 , dupa cum urmeaza:

A) linie de credit de tip capital de lucru conform contractului de credit nr.350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 cu toate modificarile ulterioare, pentru finantarea nevoilor curente ale societatii, in suma totala de 28.300.000 RON

1.Ipoteca imobiliara si interdictiile de instrainare, grevare, dezmembrare, inchiriere, demolare, construire, amenajare, restructurare si alipire, proprietatea ARTEGO SA, asupra imobilelor situate in Targu-Jiu, str. Ciocarlau, nr.38, judetul Gorj, identificate dupa cum urmeaza:

a) identificat cu numar cadastral/ topo 1315/2/1/1/2, inscris in Cartea Funciara nr. 40066 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu,

b) identificat cu numar cadastral/ topo. 41266 (numar cadastral vechi 3003), inscris in Cartea Funciara nr. 41266 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

c) identificat cu numar cadastral/ topo. 40061 (numar cadastral vechi 1315/2/1/2), inscris in Cartea Funciara nr. 40061 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

d) identificat cu numar cadastral/ topo. 1315/1, inscris in Cartea Funciara nr. 41260 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

e) identificat cu numar cadastral/ topo. 1315/2/1/3, inscris in Cartea Funciara nr. 41264 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

f) identificat cu numar cadastral/ topo. 1315/2/1/1/5, inscris in Cartea Funciara nr. 41270 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

g) identificat cu numar cadastral/ topo. 41263 (numar cadastral vechi 1315/2/1/1/6), inscris in Cartea Funciara nr. 41263 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu, inclusiv asupra chiriilor/ arenzilor prezente si viitoare produse de bunul imobil, precum si asupra indemnizatiilor platite in temeiul contractelor de garantare/ asigurare de orice fel cu privire la si in legatura cu plata acestor chirii sau arenzi.

2. Garantie reala mobiliara avand ca obiect toate disponibilitatile banesti prezente si viitoare / soldurile creditoare aflate in conturile si subconturile sale prezente si viitoare deschise la Banca, conform Contractului de garantie reala mobiliara incheiat la data de 17.01.2008, cu modificarile ulterioare.

3. Garantie reala mobiliara avand ca obiect stocurile, proprietatea Imprumutatului conform contractului de garantie reala mobiliara incheiat la data de 14.08.2009, cu modificarile ulterioare.

4. Ipoteca mobiliara avand ca obiect echipamentele, proprietatea Imprumutatului conform contractului de ipoteca mobiliara asupra echipamentelor, incheiat la data de 10.04.2012, cu modificarile ulterioare.

5. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de Imprumutat cu clientii sai avand calitatea de debitor/i cedat/i conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti, incheiat la data de 22.04.2014, cu modificarile ulterioare.

6. Ipoteca mobiliara avand ca obiect toate conturile si subconturile bancare, prezente si viitoare, deschise de ARTEGO SA la Banca, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra conturilor bancare ce se va incheia la data de 13.03.2015;

7. Ipoteca mobiliara avand ca obiect stocurile proprietatea ARTEGO SA, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Stocurilor, incheiat la data de 13.03.2015;

8. Ipoteca mobiliara avand ca obiect echipamentele proprietatea ARTEGO SA, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Echipamentelor, incheiat la data de 13.03.2015;

9. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de ARTEGO SA cu clientii sai, avand calitatea de debitor/i cedat/i, conform Contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti, incheiat la data de 13.03.2015;

10. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti rezultate din contractele/ politele de asigurare emise de o companie de asigurari agreata de Banca, avand ca obiect bunurile asupra carora s-a constituit o garantie in favoarea Bancii.

B) linie de credit pentru emitere scrisori de garantie bancara conform contractului de credit nr. 350-08/CRD-OF/2007 din data de 25.01.2007 cu toate modificarile ulterioare, in suma totala de 2.200.000 RON;

  1. Ipoteca imobiliara si interdictiile de instrainare, grevare, dezmembrare, inchiriere, demolare, construire, amenajare, restructurare si alipire, proprietatea ARTEGO SA, asupra imobilelor situate in Targu-Jiu, str. Ciocarlau, nr.38, judetul Gorj, identificate cu:

a) numar cadastral/ topo. 47077 (numar cadastral vechi 1315/2/1/1/1/1), inscris in Cartea Funciara nr.47077 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

b) numar cadastral/ topo. 1315/2/1/1/1/2, inscris in Cartea Funciara nr.44426 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

c) numar cadastral/ topo. 1315/2/1/1/1/6, inscris in Cartea Funciara nr. 47076 a unitatii administrativ-teritoriale Targu Jiu;

inclusiv asupra chiriilor/ arenzilor prezente si viitoare produse de bunul imobil, precum si asupra indemnizatiilor platite in temeiul contractelor de garantare/ asigurare de orice fel cu privire la si in legatura cu plata acestor chirii sau arenzi.

2. Garantie reala mobiliara avand ca obiect toate disponibilitatile banesti prezente si viitoare / soldurile creditoare aflate in conturile si subconturile sale prezente si viitoare deschise la Banca, conform Contractului de garantie reala mobiliara incheiat la data de 09.01.2008.

3. Garantie reala mobiliara avand ca obiect stocurile, proprietatea Imprumutatului conform contractului de garantie reala mobiliara, incheiat la data de 14.08.2009, cu modificarile ulterioare.

4. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de Imprumutat cu clientii sai avand calitatea de debitor/i cedat/i conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti incheiat la data de 22.04.2014, cu modificarile ulterioare.

5. Ipoteca mobiliara avand ca obiect toate conturile si subconturile bancare, prezente si viitoare, deschise de ARTEGO SA la Banca, conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra conturilor bancare din data de 13.03.2015.

6. Ipoteca mobiliara avand ca obiect stocurile proprietatea ARTEGO SA, conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Stocurilor din data de 13.03.2015.

7. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti si accesoriilor acestora, provenind din contractul/ele incheiat/e de ARTEGO SA cu clientii sai, avand calitatea de debitor/i cedat/i, conform contractului de Ipoteca Mobiliara asupra Creantelor Banesti din data de 13.03.2015.

8. Ipoteca mobiliara asupra creantelor banesti rezultate din contractele/ politele de asigurare emise de o companie de asigurari agreata de Banca, avand ca obiect bunurile asupra carora s-a constituit o garantie in favoarea Bancii.

3). Desemnarea Domnului David Viorel, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, domiciliat in Tg. Jiu, str. Slt. V. Merisescu, nr. 23A, jud. Gorj, CNP 1530222182770, posesor al C.I. seria GZ nr. 325791, eliberat la data de 07.11.2008, pentru reprezentarea societatii cu puteri depline astfel:

a) sa negocieze, sa convina asupra, sa incheie si sa semneze in numele si pe seama ARTEGO SA actele aditionale la contractul de credit 350-004/CRD-OF/2006 din data de 08.03.2006 cu toate modificarile ulterioare si actele aditionale la contractele de garantie, precum si actele aditionale la contractul de credit 350-08/CRD-OF/2007 din data de 25.01.2007 cu toate modificarile ulterioare si actele aditionale la contractele de garantie, necesare extinderii valabilitatii acestora, contracte pentru constituirea garantiilor noi mobiliare si imobiliare, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractul de credit, contractele de garantie mobiliara si imobiliara sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare si utile in legatura cu aceste tranzactii incheiate cu UniCredit Bank S.A.

b) De asemenea, dl. David Viorel este imputernicit sa reprezinte cu depline puteri in fata Bancii, Notarului Public, autoritatilor publice centrale si locale, precum si oricaror alte persoane fizice si/ sau juridice, sa negocieze/ renegocieze si sa accepte clauzele contractuale, sa semneze toate contractele de credit si de garantii incheiate cu Banca, sa semneze orice acte aditionale ulterioare, inclusiv dar nelimitandu-se la: prelungiri ulterioare, modificari de costuri, modificari in structura de garantii, realocari, rescadentari, etc., chiar daca acestea vor fi mai impovaratoare pentru societate, pana la revocarea expresa a prezentului mandat.

c) sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, orice formalitati necesare pentru ca contractele de credit si contractele de garantie sa fie deplin valabile si obligatorii pentru Societate.

III.) 1. Prelungirea pe o perioada de inca 12 luni de la scadenta finala de 13.07.2018 a plafonului de creditare cash cu optiunea “Multicurrency” contractat de la Banca Comerciala INTESA SANPAOLO ROMANIA SA ARAD – Sucursala Tg-Jiu in suma maxima de 11.000.000 lei;

2.Mentinerea urmatoarelor garantii deja constituite pentru plafonul de creditare cash cu optiunea “Multicurrency”:

-Ipoteca imobiliara asupra imobilului compus din teren curti-constructii in suprafata de 11.243 mp, inscris in CF nr. 41172 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24788), avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4, impreuna cu constructiile C15, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C15, C16 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C16, C17 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C17, C28 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C28, C29 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C29, C30 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C30, C31 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C31, C60 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C60, C70 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C70, C73 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/4-C73, situat in Tg-Jiu, Str. Ciocarlau, Nr.38;

-Ipoteca imobiliara asupra imobilului compus din teren curti-constructii in suprafata de 18.910 mp, inscris in CF nr. 40067 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24791), avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7, impreuna cu constructiile C54, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C54, C55 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C55, C57 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C57, C58 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C58, C56/2/1 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C56/2/1, C69 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/7-C69, situat in Tg-Jiu, Str. Ciocarlau, Nr.38;

-Ipoteca imobiliara asupra imobilului compus din teren curti-constructii in suprafata de 4.114 mp, inscris in CF nr. 41169 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24793), avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9, impreuna cu constructia C56/4, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/9-C56/4, situat in Tg-Jiu, Str. Ciocarlau, Nr.38;

-Ipoteca imobiliara asupra imobilului compus din teren curti-constructii in suprafata de 1.575 mp, inscris in CF nr. 41170 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24794), avand numarul cadastral 41170 (numar cadastral vechi 1315/2/1/1/1/10), impreuna cu constructia C63, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/10-C63, situat in Tg-Jiu, Str. Ciocarlau, Nr.38;

-Ipoteca imobiliara asupra imobilului compus din teren curti-constructii in suprafata de 22.150 mp, inscris in CF nr. 41165 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24795), avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11, impreuna cu constructiile C56/3, avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C56/3, C61 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C61, C62 avand numarul cadastral 1315/2/1/1/1/11-C62, situat in Tg-Jiu, Str. Ciocarlau, Nr.38;

-Contracte de ipoteca mobiliara asupra creantelor de incasat din derularea diverselor contracte comerciale;

-Contract de ipoteca mobiliara asupra conturilor curente in RON, EUR, USD si GBP ale societatii deschise la INTESA SANPAOLO ROMANIA SA ARAD – Sucursala Tg-Jiu;

3.Aprobarea imputernicirii domnului David Viorel,cetatean roman, domiciliat in mun. Tg-Jiu, str. Slt. V.Merisescu, nr. 23A, jud. Gorj, posesor al C.I. seria GZ nr. 325791, emisa de SPCLEP Targu-Jiu, la data de 07.11.2008, CNP 1530222182770 - presedinte al Consiliului de Administratie, sa semneze in numele si pentru SC ARTEGO S.A. contractul de credit si eventuale acte aditionale, contracte de garantie reala imobiliara si mobiliara precum si actele aditionale aferente, contractele de ipoteca mobiliara asupra creantelor, precum si toate documentele necesare prelungirii si garantarii creditului, semnatura mandatarului fiind opozabila societatii.

IV.) 1.Mentinerea creditului in valoare de 1.400.000 lei si a costurilor accesorii, contractat de la ING Bank NV Amsterdam.

2.Mentinerea garantarii creditului cu urmatoarele:

A.Garantii imobiliare:

1).proprietate imobiliara cu nr. cadastral 1315/2/1/1/1/12, constand in teren in suprafata de 3.611 mp si cabina cantar cu suprafata construita de 16,67 mp, inscrisa in CF nr. 47071 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24796);

2). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 1315/2/1/1/8, constand in teren in suprafata de 531 mp si constructii industriale si edilitare cu suprafata construita de 215,14 mp, inscrisa in CF nr. 39574 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24782);

3). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 4327, constand in teren in suprafata de 1.000 mp, inscrisa in CF nr. 47079 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24803);

4). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 4296, constand in teren in suprafata de 4.760 mp, inscrisa in CF nr. 47074 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24805);

5). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 39572 (numar cadastral vechi 3201), constand in teren in suprafata de 10.073 mp, inscrisa in CF nr. 39572 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24801);

6). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 37200, constand in teren in suprafata de 1.395 mp, inscrisa in CF nr. 37200;

7). proprietate imobiliara cu nr. cadastral 37202, constand in teren in suprafata de 9.632 mp, inscrisa in CF nr. 37202.

B.Garantii mobiliare:

1).creantele provenind din contractele/relatiile comerciale ale S.C. ARTEGO S.A. cu Rema Tip Top Industry UK Limited si JP Polymer Sheetings LTD.

3. Pentru semnarea contractului de credit, a actelor aditionale, a contractelor de garantie, precum si a oricaror alte documente pe care banca le va solicita in legatura cu acest credit, se imputerniceste dl. David Viorel – Presedinte C.A..

V.) 1.Prelungirea liniei de credit tip „credit revolving” contractata la Credit Europe Bank, in valoare de 8.900.000 lei.

2.Mentinerea garantiilor asupra unor active din patrimoniul societatii si altor bunuri, dupa cum urmeaza, in vederea garantarii liniei de credit mai sus mentionate:

a)Ipoteca imobiliara asupra urmatoarelor bunuri imobile:

- ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 1.271 mp., impreuna cu constructiile C1 - Grup administrativ, cu suprafata construita la sol de 161,32 mp si C2 - Grup administrativ, cu suprafata construita la sol de 151,81 mp, inscris in CF nr. 39568 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24777), cu nr. cadastral 39568 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/3), respectiv nr. cadastral 39568-C1 si nr. cadastral 39568-C2 pentru constructii;

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 6.705 mp., impreuna cu constructia Fabrica de oxigen, inscris in CF nr. 37455 UAT Targu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24778), cu nr. cadastral 37455 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/4) si nr. cadastral 37455-C1 pentru constructie;

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 1.859 mp., impreuna cu constructia C1 - Sectie croitorie+grup poarta, cu suprafata construita la sol de 667,87 mp, inscris in CF nr. 39567 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24781), cu nr. cadastral 39567 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/7) si nr. cadastral 39567-C1 pentru constructie;

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 5.047 mp., impreuna cu constructia C59 - Sectie reconditionat tamburi, inscris in CF nr. 39579 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24783), cu nr. cadastral 1315/2/1/1/9 pentru teren si nr. cadastral 1315/2/1/1/9-C59 pentru constructie;

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria de folosinta curti-constructii, in suprafata de 3.744 mp, inscris in CF nr. 39564 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24784), cu numar cadastral 39564 (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/10);

-ipoteca asupra imobilului situat in Municipiul Targu Jiu, str. Ciocarlau nr. 38, judetul Gorj, compus din teren intravilan, categoria curti-constructii, in suprafata de 9.538 mp., impreuna cu constructia C1 - Hala industriala - Sectia garnituri, cu suprafata construita la sol de 6.429,15 mp, inscris in CF nr. 39562 UAT Targu Jiu (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24792), cu nr. cadastral 39562 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/8) si nr. cadastral 39562-C1 pentru constructie;

-ipoteca asupra imobilului situat in Tg Jiu, strada Ciocarlau, nr.38, inscris in CF nr. 47078 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24787), compus din teren intravilan curti-constructii in suprafata masurata de 9.280 mp, nr. cadastral 47078 pentru teren (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/3), impreuna cu constructiile: statie demineralizare, nr. cad. 47078-C1; anexa statie demineralizare, nr. cad. 47078-C2; bazin statie demineralizare, nr. cad. 47078-C3; vestiar, nr. cad. 47078-C4; centrala termica, nr. cad. 47078-C5; magazie statie compresoare, nr. cad. 47078-C6;

-ipoteca asupra imobilului situat in Tg Jiu, strada Ciocarlau, nr.38, inscris in CF nr.41246 (provenita din conversia de pe hartie a CF nr. 24789), compus din teren intravilan curti-constructii in suprafata masurata de 17.758 mp, nr. cad. 41246 (nr. cadastral vechi 1315/2/1/1/1/5), impreuna cu constructiile: bazin, nr. cad 41246-C1; casa pompelor nr. cad. 41246-C2; bazin, nr. cad. 41246-C3; centrala termica, nr. cad. 41246-C4; constructie industriala, nr. cad. 41246-C5; post trafo, nr. cad/. 41246-C6; bazin apa recirculata, nr. cad. 41246-C7; turn racire, nr. cad. 41246-C8; statie pompe, nr. cad. 41246-C9; turn racire, nr. cad. 41246-C10; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C11; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C12; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C13; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C14; constructie industriala si edilitara, nr. cad. 41246-C15; statie clorinare, nr. cad. 41246-C16; magazie metalica, nr. cad. 41246-C18.

b)Ipoteca mobiliara asupra creantelor ce decurg din drepturile de despagubire provenind din producerea unui risc asigurat privind bunurile imobile prevazute la lit. a) de mai sus;

c)Ipoteca mobiliara asupra conturilor prezente si viitoare ale societatii, deschise la Credit Europe Bank;

d)Ipoteca mobiliara asupra creantelor care provin din contractele comerciale incheiate de societate cu clientii sai, acceptati de Credit Europe Bank, astfel incat valoarea ramasa de incasat din aceste contracte sa aiba o rata de acoperire minima de 50% din valoarea creditului acordat.

3.Desemnarea domnului David Viorel, domiciliat in mun. Tg-Jiu, str. Slt. V. Merisescu, nr. 23A, jud. Gorj, identificat cu CI seria GZ nr. 325791, eliberata de SPCLEP Tg-Jiu la data de 07.11.2008, CNP 1530222182770, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea documentelor de finantare (contractului de credit si actelor aditionale aferente/ Conditii Speciale Revizuite, contractelor de ipoteca imobiliara si a actelor aditionale aferente, contractelor de ipoteca mobiliara asupra creantelor si asupra conturilor curente, a actelor aditionale, a tuturor cererilor, documentelor ce tin de ducerea la indeplinire a prezentei hotarari) si sa indeplineasca toate formalitatile necesare inscrierii ipotecilor in registrele de publicitate.

VI.)1.Prelungirea facilitatii de credit revolving contractata la GarantiBank S.A. Romania, in valoare totala de 3.000.000 lei, din care:

a).facilitate de credit utilizata in vederea finantarii activitatii curente a societatii, in suma de 1.000.000 lei si

b).facilitate de credit utilizata pentru emiterea de scrisori de garantie bancara, in suma de 2.000.000 lei.

2.Mentinerea garantarii facilitatii de credit mai sus mentionate cu urmatoarele:

-Ipoteca mobiliara asupra tuturor conturilor deschise de societate la GarantiBank S.A.;

-Ipoteca mobiliara asupra bunurilor (echipamente) proprietatea societatii, dupa cum urmeaza: calandru URSS cu numar de inventar 418095, calandru textil cu numar de inventar 418953, calandru textil cu numar de inventar 415466, calandru mixt cu numar de inventar 415472 si linie calandru romanesc IMGB cu numar de inventar 212409.

VII) Aprobarea propunerii CA privind data de inregistrare in ziua de 14.06.2019 pentru AGEA, conform art.86 alin. 1 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si aprobarea acesteia si aprobarea datei de 13.06.2019 ca ex-data.

La sedinte pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor de la S.C. DEPOZITARUL CENTRAL S.A. la sfarsitul zilei de 05.04.2019, ca data de referinta.

Unul sau mai multi actionari reprezentand individual sau impreuna cel putin 5 % din capitalul social au dreptul :

a) De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de catre adunarea generala, pana cel tarziu 30.03.2019 ora 15 ;

b) De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse in ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu 30.03.2019 ora 15;

Actionarii au dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA si a AGEA. Societatea va formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut care va fi disponibil pe pagina de internet a societatii, in format de intrebare – raspuns .

Actionarii mentionati in aliniatele precedente au obligatia sa trimita materialele / intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate ale actelor de identitate, buletin / carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 16/17.04.2019 si respectiv PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 16/17.04.2019 sau pe e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, la adresa actionariat@artego.ro mentionand la subiect "pentru AGOA 16/17.04.2019 " respectiv "pentru AGEA 16/17.04.2019 ".

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale. Un actionar poate acorda o imputernicire general valabila pentru o perioada care nu poate depasi 3 ani.

Formularele de imputernicire in limba romana sau engleza se pot obtine de la sediul societatii sau de pe website-ul societatii, incepand cu data de 16.03.2019. Un exemplar in original al imputernicirii, completata si semnata, insotit de copia actului de identitate valabil al actionarului (buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice si certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) se va depune / expedia la sediul societatii pana la data de 14.04.2019, ora 11.00, un altul urmand sa fie pus la dispozitia reprezentantului pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant in adunare . Imputernicirile in limba romana sau engleza insotite de actele de identificare ale actionarilor pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, pana la data de 14.04.2019 ora 11.00 la adresa actionariat@artego.ro mentionand la subiect "pentru AGOA 16/17.04.2019 " respectiv "pentru AGEA 16/17.04.2019 ".

La data desfasurarii AGOA respectiv AGEA, reprezentantul desemnat va preda originalele imputernicirilor speciale, in cazul in care au fost transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa si o copie a actului de identitate valabil a reprezentantului desemnat.

Actionarii SC ARTEGO SA au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de AGOA respectiv AGEA, utilizand formularul de vot prin corespondenta in limba romana sau engleza . Formularele pot fi obtinute de la sediul societatii sau de pe website-ul societatii, incepand cu data de 16.03.2019 . Formularele de vot prin corespondenta completate si semnate insotite de copia actului de identitate valabil al actionarului ( buletin/ carte de identitate in cazul actionarilor persoane fizice respectiv certificat de inregistrare si copia actului de identitate al reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice ) se pot expedia la sediul societatii, cu confirmare de primire, astfel incat sa fie inregistrate ca fiind primite pana cel tarziu in data de 14.04.2019 ora 11.00.

Formularele primite ulterior datei si orei de mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in AGOA respectiv AGEA. Optiunea de vot se poate exprima prin e-mail la adresa actionariat@artego.ro, cu semnatura electronica mentionand "pentru AGOA 16/17.04.2019" respectiv "pentru AGEA 16/17.04.2019".

Proiectele de hotarari, documentele si materialele supuse dezbaterii AGOA respectiv AGEA pot fi consultate la sediul societatii, in fiecare zi lucratoare sau pe website-ul societatii www.artego.ro – Sectiunea " NOUTATI", incepand cu data de 16.03.2019. Informatii suplimentare se pot obtine la tel nr. 0253/226341 int 124.

In cazul in care adunarea nu este statutara, reconvocarea va avea loc in data de 17.04.2019 , orele 11 pentru AGOA respectiv orele 11.30 pentru AGEA, la sediul social al societatii cu aceeasi ordine de zi.

PRESEDINTE CA,

David Viorel

SECRETAR,

Buse Diana



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.