Stiri Piata


TMK - ARTROM S.A. - ART

Modificare Convocare AGAO 5 Aprilie 2019

Data Publicare: 21.03.2019 18:05:02

Cod IRIS: 52171

 

 

Raport Curent

in conformitate cu Legea nr. 24/2017, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului nr. 5/2018, privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data Raportului:  21 martie 2019

Denumirea emitentului:  TMK- ARTROM S.A.

Sediul social:  Str. Draganesti nr. 30, Slatina, Olt, Romania

Numar de telefon/fax:  +40249436862/+40249434330

Numar de ordine in Registrul Comertului:  J28/9/1991

Cod Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului:  RO1510210

Identificator Unic la Nivel European (EUID):  ROONRC.J28/9/1991

Cod LEI:  315700M25SMOU44FAN52

Capital subscris si varsat:  291.587.538,34 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  Bursa de Valori Bucuresti Piata Reglementata - Categoria STANDARD (simbol de piata ART)

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii TMK-ARTROM SA s-a intrunit in data de 21 martie 2019 si a decis, in urma solicitarii TMK Europe GmbH (actionar al TMK-Artrom SA) din data de 20 martie 2019, dupa cum urmeaza:

 

 

DECIZIA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL TMK-ARTROM S.A.

DIN 21 MARTIE 2019

 

Consiliul de Administratie al TMK–ARTROM S.A. („Societatea”), intrunit legal in data de 21.03.2019, in temeiul Actului Consititutiv al Societatii si a Legii societatilor 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, emite urmatoarea

 

DECIZIE

 

1.                   In urma solicitarii primite de la TMK Europe GmbH, actionar al Societatii detinand mai mult de 5% din capitalul social al Societatii („TMK Europe”), se completeaza ordinea de zi a Adunarii Ordinare a Actionarilor convocate la data de 5 aprilie 2019, ora 11:00, la sediul Societatii situat in Str. Draganesti 30, Slatina, judetul Olt, Romania (sau la data de 8 aprilie 2019 in acelasi loc, la ora 11:00 si cu aceeasi ordine de zi, in cazul in care nu sunt indeplinite conditiile cvorumului prevazute de lege si de Actul Constitutiv la prima adunare).  Ordinea de zi astfel completata este cea din Anexa 1 la prezenta decizie.

 

2.                   Ia act de propunerea de catre TMK Europe a urmatorului proiect de hotarare cu privire la punctul 2 de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocate la data de 5 aprilie 2019:

 

„Aprobarea repartizarii profitului Societatii pe anul 2018, in valoare de 56.569.986,13 lei, dupa cum urmeaza: (i) 3,389,036 lei catre rezervele legale conform Legii 31/1990, respectiv cel putin 5% din profitul brut anual (dar nu mai mult de 20% din capitalul social), (ii) 14.280.000 lei ca dividende si (ii) 38.900.950,13 lei vor fi reportate in anul urmator.

 

Cu privire la decizia de aprobare a distribuirii de dividende, stabilirea datei de inregistrare, a ex date si a datei platii dividendelor in conformitate cu prevederile Legii Pietei de Capital si ale Regulamentului ASF 5/2018 dupa cum urmeaza:

 

·                     13 septembrie 2019 va fi data inregistrarii, data stabilita in conformitate cu articolul 86 alin. (1) din Legea Pietei de Capital („Data de Inregistrare”) si

 

·                     12 septembrie 2019 va fi ex-date, data stabilita in conformitate cu Regulamentul ASF 5/2018 („Ex-date”); si

 

·                     4 octombrie 2019 va fi data platii dividendelor, data stabilita in conformitate cu articolul 178 alin. (2) din Regulamentul ASF 5/2018 („Data Platii”).”

 

3.                   Ia act de propunerea de hotarare inaintata de TMK Europe cu privire la punctul 4 de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor convocate pentru data de 5 aprilie 2019 de a aproba Politica de Distribuire a Dividendelor atasata la prezenta decizie ca Anexa 2. 

 

4.                   Se aproba efectuarea, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, a formalitatilor de publicitate cu privire la ordinea de zi completata, precum si cu privire la propunerile de hotarari ale TMK Europe mentionate la punctele 2 si 3 de mai sus.

 

5.                   Se mandateaza Directorului General si ceilalti membri ai Comitetului Director (reprezentand Societatea in limitele Actului Constitutiv si conform mandatului lor) sa execute toate formatiile legale si sa semneze toate documentele necesare pentru aducerea la indeplinire a deciziilor de mai sus.

 


Anexa 1

Ordinea de zi pentru AGOA

 

1.                   Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate pentru anul 2018 si a situatiilor financiare consolidate retratate pentru anul 2016 si 2017, intocmite conform IFRS, pe baza raportului individual si consolidat al Consiliului de Administratie pentru exercitiile financiare ale anilor 2016, 2017 si 2018, incluzand Raportul de sustenabilitate- raportarea nonfinanciara consolidate, si a raportului auditorului financiar independent pe anul 2018 si a raportului auditorului financiar independent, reintocmit pentru anii 2016 si 2017;

 

2.                   Aprobarea repartizarii profitului Societatii pe anul 2018;

 

21.           Aprobarea distribuirii ca dividende, din profitul net al Societatii aferent anului 2018, a sumei de 14.280.000 RON;

 

22.           Cu privire la decizia de aprobare a distribuirii de dividende, stabilirea datei de inregistrare, a ex date si a datei platii dividendelor in conformitate cu prevederile Legii Pietei de Capital si ale Regulamentului ASF 5/2018 dupa cum urmeaza:

 

·                     13 septembrie 2019 va fi data inregistrarii, data stabilita in conformitate cu articolul 86 alin. (1) din Legea Pietei de Capital („Data de Inregistrare”) si

 

·                     12 septembrie 2019 va fi ex-date, data stabilita in conformitate cu Regulamentul ASF 5/2018 („Ex-date”); si

 

·                     4 octombrie 2019 va fi data platii dividendelor, data stabilita in conformitate cu articolul 178 alin. (2) din Regulamentul ASF 5/2018 („Data Platii”);

 

3.                   Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de activitate (inclusiv a programului de investitii) pentru anul 2019;

 

4.                   Descarcarea membrilor Consiliului de Administratie de gestiune pentru activitatea acestora in cursul anului financiar 2018;

 

5.                   Numirea auditorului financiar, inclusiv aprobarea valorii serviciilor de audit financiar statutar, pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2019;

 

6.                   Aprobarea remuneratiei anuale totale a administratorilor independenti ai Societatii pentru anul 2019 la nivelul brut (incluzand taxele) maxim de 37.754 EUR pentru fiecare administrator, platibila in lei la cursul valutar lei/euro al BCR valabil in prima zi  a fiecarei luni  de plata a sumei cuvenite lunar.

 

7.                   Stabilirea limitei totale maxime a remuneratiei in suma bruta (remuneratii fixe lunare si bonusuri anuale de performanta) pentru anul 2019 in care trebuie sa se incadreze remuneratiile fixe lunare si bonusurile anuale de performanta cumulate ale tuturor administratorilor independenti si directorilor in sensul Legii 31/1990 ai Societatii si ale tuturor directorilor din filialele Societatii la suma de 6,3 milioane EURO.

 

8.                   Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, ca membru al Consiliului de Administratie si Director General al Societatii, sa indeplineasca toate formalitatile necesare in legatura cu publicarea si inregistrarea hotararii, avand dreptul de a-si delega aceste puteri unei alte persoane la discretia sa.


 

 

 

Anexa 2

Politica de distribuire a dividendelor

 

 

TMK ARTROM SA – POLITICA DE DIVIDENDE

 

1.                   Dispozitii Generale

 

1.1               Scopul acestei politici de dividende este de a stabili setul de principii, termeni si conditii pe care TMK Artrom SA („Societatea”) intentioneaza sa le aplice in legatura cu distribuirea profitului net.

 

1.2               Prezenta politica a fost elaborata in conformitate cu cadrul legal si de reglementare aplicabil in Romania si cu actul constitutiv al Societatii, precum si cu orice alte reguli si reglementari aplicabile.

 

1.3               Politica confirma angajamentul Consiliului de Administratie al Societatii de a oferi actionarilor Societatii oportunitatea de a obtine un randament pentru capitalul investit, iar Societatii oportunitatea unei dezvoltari durabile.

 

2.                   Principii

 

2.1               Actiunile Societatii sunt indivizibile si confera drepturi egale titularilor acestora.

 

2.2               Dividendele se distribuie actionarilor Societatii proportional cu detinerile acestora in capitalul social platit al Societatii.

 

2.3               Dividendele Societatii sunt distribuite din profitul distribuibil net.

 

3.                   Competenta de Aprobare a Distribuirii de Dividende

 

Dividendele sunt distribuite si platite numai cu aprobarea Adunarii Ordinare a Actionarilor, pe baza propunerii Consiliului de Administratie sau a actionarilor Societatii detinand, in mod individual sau impreuna cu alti actionari, cel putin 5% din capitalul social al Societatii.

 

4.                   Procentul din Profitul Net pentru Distribuirea Dividendelor

 

4.1               In absenta unor circumstante sau conditii de piata exceptionale, este intentia Societatii sa recomande actionarilor distribuirea de dividende pentru urmatorii 10 ani dupa cum urmeaza:

 

An Financiar Incheiat

2019

2020

2021

2022

2023

2024

2025

2026

2027

2028

Dividende (nu mai putin de % din Profitul Net Consolidat Distribuibil al Societatii)

30

32

35

40

50

50

50

50

50

50

 

 

4.2               Propunerea Consiliului de Administratie, precum si decizia privind distribuirea profitului catre actionari, vor depinde intotdeauna de legislatia aplicabila si de considerentele comerciale (inclusiv, dar fara a se limita la, reglementarile aplicabile, restrictiile, rezultatele operatiunilor grupului, situatia financiara, necesarului de lichiditate, lichiditatile disponibile pentru distribuirea dividendelor precum si nivelul de indatorare al Societatii, restrictiile contractuale, consideratii fiscale, proiectele viitoare, planurile, oportunitatile si nevoile de investitii ale grupului etc.), precum si de aprobarea Adunarii Ordinare a Actionarilor.  De asemenea, distribuirea de dividende in cotele mentionate in tabelul de la punctul 4.1 de mai sus va fi intotdeauna conditionata de existenta unui profit individual distribuibil la nivelul Companiei cel putin egal cu suma care ar rezulta din aplicarea procentului mentionat mai sus la profitul net consolidat.

 

5.                   Dreptul la Dividende

 

Actionarii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central SA la data de inregistrare stabilita de Adunarea Ordinara a Actionarilor care aproba distribuirea de dividende au dreptul la dividende.  Data de inregistrare va fi ulterioara cu cel putin 10 zile lucratoare datei Adunarii Ordinare a Actionarilor care a aprobat distribuirea dividendelor.

 

6.                   Plata dividendelor

 

6.1               Adunarea Ordinara a Actionarilor care aproba distribuirea dividendelor aproba, de asemenea, si data platii acestora.  Aceasta data se va stabili intr-o zi lucratoare care este ulterioara cu cel mult 15 zile lucratoare datei de inregistrare, dar nu mai tarziu de 6 luni de la data Adunarii Ordinare a Actionarilor de stabilire a dividendelor.  Daca aceasta data nu este stabilita de Adunarea Ordinara a Actionarilor, dividendele se platesc in termen de 30 de zile de la publicarea Hotararii Adunarii Generale a Actionarilor de stabilire a dividendelor in Monitorul Oficial.  Dividendele care nu au fost solicitate de catre actionarii indreptatiti in termen de 3 ani de la data la care plata acestora a deveniot scadenta vor fi retinute de catre Societate.

 

6.2               Hotararea Adunarii Ordinare a Actionarilor de distribuire a dividendelor constituie titlu executoriu in baza caruia actionarii pot demara procedura executarii silite impotriva Societatii in conditiile legii.

 

6.3               Dividendele vor fi platite actionarilor prin Depozitarul Central SA si participantii la sistemul sau.

 

6.4               Inainte de a proceda la plata dividendelor, Societatea informeaza actionarii cu privire la valoarea dividendului pe actiune, ex date, data de inregistrare si data platii dividendului, stabilite de Adunarea Ordinara a Actionarilor, precum si cu privire la modalitatile de plata si datele de identificare a agentului de plata.

 

6.5               Reglementarile fiscale aplicabile vor fi respectate.

 

7.                   Dispozitii Finale

 

7.1               Prezenta politica intra in vigoare de la data aprobarii acesteia de catre Adunarea Extraordinara a Actionarilor.  In cazul in care va fi necesar, Consiliul de Administratie poate propune modificarea prezentei politici, caz in care va inainta propunerea de modificare Adunarii Extraordinare a Actionarilor pentru aprobare. 

 

7.2               In cazul intervenirii unor modificari in legislatia relevanta sau in actul constitutiv al Societatii care afecteaza prezenta politica, prevederile acestei politici vor fi considerate modificate astfel incat sa reflecte noile prevederi legale aplicabile sau modificarile aduse actului constitutiv al Societatii de la data la care aceste dispozitii legale si/sau modificarile aduse actului constitutiv al Societatii intra in vigoare.

 

7.3               Prezenta politica este publicata pe site-ul Societatii.

 

 

DIRECTOR GENERAL

ADRIAN POPESCU

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.