Raport Curent
In conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare
si operatiuni de piata si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data Raportului: 17 septembrie 2019
Denumirea emitentului: TMK-ARTROM S.A.
Sediul social: Strada Draganesti, Nr. 30, Slatina, Olt, Romania
Numar de telefon/fax: +40249436862/ +40249434330
Numar de ordine in Registrul Comertului: J28/9/1991
Cod Unic de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO1510210
Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J28/9/1991
Cod LEI: 315700M25SMOU44FAN52
Capital subscris si varsat: 291.587.538,34 RON
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti Piata Reglementata - Categoria STANDARD (simbol de piata ART)
Evenimente importante de raportat:
Consiliul de Administratie al societatii TMK - ARTROM SA s-a intrunit in data de 17 septembrie 2019 si a decis convocarea adunarii generale extraordinare a actionarilor TMK-ARTROM S.A. pentru data de 24 octombrie 2019 (respectiv 25 octombrie 2019, daca in data de 24 octombrie 2019 cerintele de cvorum impuse prin lege si de actul constitutiv nu sunt indeplinite) dupa cum urmeaza:
CONVOCATOR
AL
ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR
TMK – ARTROM SA
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al societatii TMK - ARTROM SA, societate cu sediul social in Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J28/9/1991, EUID: ROONRC.J28/9/1991, CUI 1510210 („Societatea” sau „TMK-Artrom”), conform prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Legea Pietei de Capital”), prevederilor Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul ASF 5/2018) si prevederilor Articolului 9 din Actul Constitutiv al Societatii, intrunit in data de 17 septembrie 2019,
CONVOACA
Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ce va avea loc pe data de 24 octombrie 2019, la ora 11:00, la sediul Societatii din Str. Draganesti nr. 30, Slatina, judetul Olt, Romania. In cazul in care cerintele de cvorum impuse prin lege si de Actul Constitutiv nu sunt indeplinite la aceasta data, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor este convocata la data de 25 octombrie 2019 in acelasi loc, la ora 11:00, cu aceeasi ordine de zi.
In conformitate cu prevederile articolului 92, alineatul 8 din Legea Pietei de Capital, Consiliul de Administratie stabileste ca data de referinta pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor data de 17 octombrie 2019 (“Data de Referinta”). Actionarii care, la sfarsitul zilei stabilite ca Data de Referinta, apar inregistrati la Depozitarul Central SA ca actionari ai Societatii vor fi, conform legii, singurii actionari cu drept de a participa si a vota in cadrul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor indiferent daca adunarea respectiva este tinuta pe data de 24 octombrie 2019, ora 11:00, asa cum s-a convenit initial, sau pe data de 25 octombrie 2019, ora 11:00, in cazul in care este necesara o a doua adunare.
Avand in vedere cele de mai sus cat si prevederile Actului Constitutiv al Societatii si prevederile legale in vigoare, Consiliul de Administratie propune urmatoarea ordine de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor:
1. Aprobarea participarii Societatii, in urmatorii 5 ani de la data prezentei hotarari, la orice fel de proceduri de atribuire (licitatie publica, atribuire directa etc.) in tara sau in strainatate (in special in Europa si cele doua Americi) pentru lucrari in domeniul constructiilor si/sau infrastructurii energetice cu o valoare de pana la 500.000.000 EUR (sau echivalentul in alte monede), in mod individual sau ca membru (inclusiv lider) al unei asocieri fara personalitate juridica (de exemplu asociere in participatiune, consortium etc.) cu perioada de executie care sa nu depaseasca 5 ani. Consiliul de Administratie are dreptul de a decide la ce proceduri de atribuire va participa Societatea in limitele prevazute mai sus fara a fi necesara aprobarea AGEA. In vederea participarii Societatii in astfel de proceduri si, in cazul declararii castigatoare a Societatii sau a asocierii din care aceasta face parte, daca este cazul, a incheierii contractului cu beneficiarul si executarii lucrarilor, Consiliul de Administratie va aproba incheierea oricarui contract cu ceilalti membri ai asocierii fara personalitate juridica (inclusiv cu o durata mai mare de 1 an), daca va fi cazul, oricarui contract cu orice subcontractanti si terti sustinatori, daca este cazul, obtinerea oricaror garantii si asigurari solicitate in procedura de atribuire pentru participarea la procedura si pentru executarea contractului atribuit, daca este cazul, incheierea contractul atribuit si in general va aproba intreprindederea tuturor actiunilor si masurilor necesare pentru participarea la respectiva procedura de atribuire si incheierea si executarea contractului atribuit fara a fi necesara aprobarea AGEA, avand dreptul sa imputerniceasca orice persoana la discretia sa pentru negocierea si semnarea tuturor contractelor si documentelor mai sus mentionate.
2. Imputernicirea Dlui Adrian Popescu, ca membru al Consiliului de Administratie si Director General al Societatii, sa indeplineasca toate formalitatile necesare in legatura cu publicarea si inregistrarea hotararii, avand dreptul de a-si delega aceste puteri unei alte persoane la discretia sa.
Orice actionari care, individual sau impreuna, detin cel putin 5% din drepturile de vot in cadrul Societatii, au dreptul:
i. de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si
ii. de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.
Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute mai sus in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocatorului, respectiv pana pe data de 7 octombrie 2019. Propunerile respective vor fi depuse in scris la sediul Societatii, in conformitate cu prevederile Articolului 1171 din Legea societatilor si cu Articolul 189 din Regulamentul ASF 5/2018.
Conform prevederilor Articolului 198 din Regulamentul 5/2018, fiecare actionar are dreptul de a pune intrebari referitoare la ordinea de zi a adunarii, cel tarziu pana la data de 7 octombrie 2019. Societatea poate raspunde la intrebarile respective fie prin postarea raspunsurilor relevante pe site-ul Societatii, www.tmk-artrom.eu, intr-un format intrebare-raspuns, fie in timpul Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, intelegandu-se ca pentru intrebarile cu acelasi continut, Societatea va oferi un singur raspuns general.
Reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor se va putea face si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala sau generala, conform articolului 92 din Legea Pietei de Capital. Procurile speciale in limba romana sau in limba engleza vor fi trimise la adresa de email office.slatina@tmk-artrom.eu (cu semnatura electronica extinsa) sau depuse la sediul Societatii cel mai tarziu la data de 22 octombrie 2019, ora 11:00 pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor. De asemenea, actionarii au dreptul de a vota prin corespondenta, sens in care vor transmite votul asupra punctelor de pe ordinea de zi prin scrisoare cu confirmare de primire la sediul Societatii, scrisorile trebuind sa ajunga pana la data mentionata anterior.
Formularele de procura speciala in limba romana si in limba engleza se pot ridica de la sediul Societatii sau descarca de pe site-ul Societatii, incepand cu data de 24 septembrie 2019.
Accesul actionarilor/reprezentantilor acestora la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va fi permis dupa cum urmeaza:
i. pentru actionarii persoane fizice, prin prezentarea unui document de identitate;
ii. pentru actionarii persoane juridice, calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului, prezentat in original sau copie conforma cu originalul, sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii generale a actionarilor.
Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere, realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Nu se solicita legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului.
Procedura de mai sus se aplica corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarii generale a actionarilor.
iii. pentru actionarii persoane juridice si pentru actionarii persoane fizice care sunt reprezentati prin procura, prin prezentarea procurii relevante.
Materialele supuse dezbaterilor Adunarii Generale Extraordinare pot fi obtinute si/sau consultate la sediul Societatii sau pe website-ul Societatii, www.tmk-artrom.eu incepand cu data de 24 septembrie 2019.
Formularele de vot prin corespondenta (in limba romana si in limba engleza) si proiectele de hotarari pot fi obtinute si/sau consultate la sediul Societatii sau pe website-ul Societatii, www.tmk-artrom.eu incepand cu data de 24 septembrie 2019.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Societatii sau la telefon +40249/415051 – dna Vaduva Cristiana.
DIRECTOR GENERAL
ADRIAN POPESCU