RAPORT CURENT
Conform Regulamentului ASF nr. 5 / 2018
Data raportului: 16.03.2023
"ARMATURA "S.A.
Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Garii nr. 19
Numarul de telefon: 004-0264-435360, fax: 004-0264-435368
Numarul de ordine la Registrul Comertului a jud. Cluj: J12/13/1991
Cod unic de Inregistrare: RO 199001
EVENIMENT IMPORTANT DE RAPORTAT:
Consiliul de Administratie al Societatii ARMATURA S.A. (denumita in continuare "ARM" sau "Societatea"), societate pe actiuni, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj sub numarul de ordine J12/13/1991, Cod unic de inregistrare RO 199001, cu sediul in Cluj-Napoca, Str. Garii nr.19, jud. Cluj, avand capitalul social subscris si varsat in valoare de 4.000.000 lei,
in conformitate cu prevederile art.111 si a art.117 din Legea nr.31/1990, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatuni de piata si ale Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiunile de piata si Decizia nr. 1 a Consiliului de Administratie al Societatii din 16.03.2022
CONVOACA:
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii (AGOA), pentru data de 26.04.2023, orele 14:00, la sediul Societatii din Cluj-Napoca, str. Garii nr. 19, jud. Cluj.
La Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 18.04.2023, stabilita ca data de referinta.
Ordinea de zi:
1) Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului de gestiune asupra situatiilor financiare anuale ale Societatii intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2022 si a raportului Consiliului de Administratie asupra situatiilor financiare anuale ale Societatii intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2022.
2) Prezentarea si supunerea spre aprobare a situatiilor financiare anuale statutare ale Societatii, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2022.
3) Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului auditului financiar extern al Societatii asupra situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar al anului 2022.
4) Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului anual intocmit in conformitate cu prevederile art. 63 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale art. 126 si anexei nr. 15 la Regulamentul nr. 5/2018 pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 decembrie 2022.
5) Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata pe parcursul exercitiului financiar al anului 2022, in baza rapoartelor prezentate;
6) Prezentarea si supunerea spre aprobare a raportului de remunerare a administratorilor si a directorului executiv aferent exercitiului financiar al anului 2022
7) Prezentarea si supunerea spre aprobare a Politicii de remunerare a administratorilor si a directorului executiv
8) Alegerea membrilor Consiliului de administratie al Societatii, pentru o perioada de patru ani. In acest sens, persoanele propuse de actionarul Herz Armaturen Ges.M.b.H. sunt urmatoarele:
- MATTHIAS HAIDER, domiciliat in Viena, Austria
- BOGDAN STEFAN, domiciliat in Bucuresti
- ZORAN BANKOVIC, domiciliat in Negotin, Republica Serbia
- WALTER SIMMEL, domiciliat in Viena, Austria
- DAMIR RUTAR, domiciliat in Tolmin, Slovenia
Lista cuprinzand informatii cu privire la numele localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor putand fi consultata pe site-ul Societatii www.armatura.ro si completata. Se pot efectua si alte propuneri de candidaturi, in conformitate cu dispozitiile art. 117 ind. 1 din Legea 31/1990, printr-o cerere in care vor fi incluse informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator.
9) Alegerea auditorului financiar extern independent, pentru o perioada de 1 an, pentru auditarea situatiilor financiare aferente anului 2023, fiind propuse urmatoarele societati:
- GRADIENT SRL
- PREMIER CLASS AUDIT SRL
- INTEGRAL AUDIT SRL
Ofertele transmise de aceste societati pot fi consultate pe site-ul Societatii www.armatura.ro
10) Aprobarea datei de 23.05.2023 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017 si ale art. 2 din Regulamentul 5/2018, respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA, iar ex-date 22.05.2023
11) Imputernicirea domnului MATTHIAS HAIDER pentru a semna in numele actionarilor hotararea AGOA si orice alte documente in legatura cu aceasta si mandatarea doamnei Sorana Muresanu pentru a indeplini orice act sau formalitate cerute de lege pentru inregistrarea hotararii AGOA, respectiv indeplinirea formalitatilor de publicare si inregistrare a acesteia la Registrul Comertului sau orice alta institutie publica.
Adunarea generala a actionarilor se va desfasura in conformitate cu normele legale in vigoare si regulamentul aprobat in acest sens de Consiliul de Administratie si ratificat de AGEA din 25.04.2019, care poate fi consultat pe site-ul societatii www.armatura.ro.
Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala a actionarilor, prin utilizarea formularelor de vot prin corespondenta publicate pe site-ul Societatii. Formularele de vot prin corespondenta vor fi transmise la sediul societatii in original sau prin mijloace electronice de transmisie a datelor pana la data de 24.04.2023, orele 14:00 sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in adunare
Unul s-au mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii, cu conditia ca fiecare punct sa fie prezentat in scris, insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, acestea urmand a fi transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice de transmisie a datelor. De asemenea, unul s-au mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul de a prezenta, in scris, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale acestea urmand a fi transmise prin servicii de curierat sau prin mijloace electronice de transmisie a datelor. Data limita de inaintare a cererii de introducere a noi puncte pe pe ordinea zi sau de inaintare a proiectelor de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi este a 15-a zi de la data publicarii convocarii, conform art. 117 ind. 1 alin. 1 si 2 din Legea 31/1990, respectiv art. 105 alin. 3 si 5 din Legea 24/2017.
Data limita pentru depunerea propunerilor noi privind candidatii pentru postul de administrator este a 15-a zi de la data publicarii convocarii.
Actionarii care au propus introducerea pe ordinea de zi de noi puncte au obligatia de a prezenta in scris proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor Societatii in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii.
Informatiile despre materialele care se vor aproba in AGOA se vor putea consulta pe site-ul Societatii www.armatura.ro.
Actionarii pot pune intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii de la data de 24.03.2023 si pana la data de 24.04.2023 ora 14:00.
Actionarii vor participa la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii personal, prin reprezentantii lor legali sau prin reprezentantii mandatati prin procura, care vor fi depuse la sediul Societatii, prin fax la nr. 0264-435-368, sau e-mail la adresa office@armatura.ro incepand cu data de 24.03.2023, dar procurile vor trebui sa ajunga la sediul societatii in original sau prin mijloace electronice de transmisie a datelor pana la data de 24.04.2023 ora 14:00 sub sanctiunea piererii exercitiului dreptului de vot in adunare. Pentru votul prin reprezentare in baza unei imputerniciri speciale trebuie utilizate formularele de imputernicire speciala publicate pe site-ul Societatii. La intrarea in sala pentru participarea la sedinta actionarii se vor legitima cu acte de identitate prevazute de lege.
Formularele de procuri speciale si cele de vot prin corespondenta - redactate in limbile romana, engleza sau germana, precum si materialele care se vor prezenta in adunarea generala si proiectele de hotarari pot fi obtinute, incepand cu data de 24.03.2023, de la sediul Societatii si de pe site-ul societatii www.armatura.ro, iar actionarii pot completa si depune, la Societate, inclusiv prin mijloace electronice de transmisie a datelor, formularele de vot prin corespondenta si procurile speciale in cele trei limbi sau in orice limba de circulatie internationala pana la data de 24.04.2023, ora 14:00. Documentele intocmite intr-o limba straina, alta decat limba germana sau engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza, nefiind necesara legalizarea sau apostilarea acestor documente.
Daca la data de 26.04.2023 nu se va putea tine Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii din cauza neindeplinirii conditiilor de cvorum, se face o a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii pentru data de 27.04.2023, care vor avea loc la aceeasi adresa, la orele 14:00, cu aceeasi ordine de zi ca si pentru prima convocare.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii sau la tel. 0752-265655
CONSILIU DE ADMINISTRATIE al ARMATURA S.A.
prin MATTHIAS HAIDER